Bekijk uitslag poll: Welke kleur van hardware

Stemmers
233. Je mag niet stemmen in deze poll
  • zwart

    90 38,63%
  • goud

    24 10,30%
  • zilver

    107 45,92%
  • andere

    12 5,15%
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 109 worden weergegeven.
  1. #26
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Mijn HT setje op de begane vloer is geheel uitgevoerd in zilver.

    Op de slaapkamer is alles uitgevoerd in het zwart.

    Beide kleuren spreken me wel aan, zou niet echt kunnen kiezen welke ik prefereer.

    Ik denk wel dat er steeds meer uit komt in zilver en champagne en dat zwart toch wat meer naar de achtergrond verdwijnt. Maar ja dat is mijn mening.

  2. #27
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Zilver, minder lomp dan de andere kleuren lijkt mij, maar het
    moet niet tegen chroom aan gaan zitten want dat is niks
    voor je apparatuur.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GJB
    Mijn HT setje op de begane vloer is geheel uitgevoerd in zilver.
    Op de slaapkamer is alles uitgevoerd in het zwart.
    Beide kleuren spreken me wel aan, zou niet echt kunnen kiezen welke ik prefereer.
    Dus elke keer als je naar een DVD wilt kijken, heb je een probleem?

  4. #29

    Standaard

    Ik vind zilver erg mooi. Mijn HT-set is al zilver, alleen mijn TV (4:3) is nog zwart. Maar zodra ik een breedbeeld ga kopen, wordt dit zeker een zilveren.
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Het liefst zwart, maar me DVD-speler is in het goud, die is niet in het zwart verkrijgbaar in europa.
    Idem, alleen is die van mij zilver.

  6. #31

    Standaard

    I like my equipment like I like my coffee.
    licht bruin uhhhh
    zwart

  7. #32

    Standaard

    Ik heb Receiver en dvd speler in geborsteld aluminium.
    Tenminste daar lijkt het op.

    Alleen nu het probleem, er valt niets meer te vinden in deze look
    Wijsheid is nog geen kennis!

  8. #33

    Standaard

    Ik vind zowel zwart als zilver mooi, m'n TV is zilverkleurig, m'n stereocomponenten zijn zwart. Maar later...als ik groot ben...dan wil ik 1 set in dezelfde kleur in principe. Dat vind ik qua vormgeving nou belangrijk, maar de kwaliteit staat bij mij voorop.

  9. #34

    Standaard

    zwart.. lekker standaard, niet opvallend en geen reflecties van mijn projector op de apparatuur

  10. #35

    Standaard

    Zilver heeft bij mij duidelijk de voorkeur. Het ziet er allemaal minder plomp uit, je ziet de lijnen uit het design beter onder alle lichtomstandigheden....

    en ik kan er niet wakker van liggen eigenlijk dat er verschillende nuances zijn, alles staat toch achter een donkerkleurig glazen deurtje.

    Voor bij mijn andere tv die zwart is zou ik bv wel een zwarte dvd speler kiezen, puur omdat ik hou van eenheid, en om nou gelijk die hele tv weg te gooien is ook weer zo wat

  11. #36

    Standaard

    Vind beide mooi. Maar als ik echt moet kiezen dan ga ik toch voor zwart. Lekker sober. Alhoewel ik toch wat zilvere componenten staan heb. Daar zie je toch stof het minst duidelijk op liggen.
    Maar voor een tv zou ik toch liefst steeds zwart kiezen. Ik vind als je in een donkere kamer naar een zilvere tv zit te kijken het contrast te groot is. Waarschijnlijk is dit gewoon een kwestie van gewoonte, maar ik kan er toch ni echt aan wennen.
    Wat vinden jullie het best in een donkere kamer ??
    Zilvere of zwarte tv ?
    Dvd collection

    The Life of a Dreamer, The Days of a Business And The Nights in Between...

  12. #37

    Standaard

    Ik zou het niet weten, ik heb een hekel aan donkere kamers.... bij mij bijna alle kamers geheel witte muren... en dan is juist een zwarte tv weer zo'n groot contrast

  13. #38

    Standaard

    het is op dit moment allemaal zwart , maar als het paars met gele stippen had geweest had ik het ook goed gevonden.
    Het gaat om dit inhoud van het apparaat, niet om de buitenkant.
    oh ja , het staat bij mij wel allemaal in een kastje dus ik zie er niet echt veel van.

  14. #39

    Standaard

    Champagne en Titanium zijn de echte mooie kleurtjes! Mijn voorkeur gaat toch uit naar Champagne, classy, not trashy! Zwart doet net te goedkoop aan.

  15. #40

    Standaard

    Ik heb eigenlijk geen voorkeur. Maakt me geen donder uit, als die apparatuur maar presteert Nee, goud vind ik wel mooi, mijn reciever is in die kleur. Een titanium reciever heb ik ook gehad, ook wel mooi. De rest is bij mij gewoon zwart. Lekker makkelijk.

  16. #41

    Standaard

    (Donker) Titanium is natuurlijk top. Voor mij persoonlijk toch. Maar zo zijn er nog niet echt veel toestellen te vinden.
    Kan er soms iemand wat voorbeelden (pics ?) geven/ tonen.
    Dvd collection

    The Life of a Dreamer, The Days of a Business And The Nights in Between...

  17. #42

    Standaard

    Ik vind goud / champange wel mooi. Ik zou het zelf nooit gekocht hebben mijn voorkeur ging uit naar zilver. Bij het kopen van een nieuwe receiver ben ik op een denon uitgekomen en aangezien ik zwart er heel goedkoop uit vindt zien en heel erg standaard vind ben ik voor de gouden gegaan.

    Moet zeggen dat op het moment dat ik hem uit de doos haalde mijn hard ff bleef stilstaan en ik snel een zonnebril moest halen. Naar een tijdje raak je er gewend aan en nu vind ik het helemaal te gek en zou niets anders willen.

    Het is wel zo dat mijn dvd speler vervangen moet worden voor een denon (je bent nu wel merk gebonden). Zijn er ook champange tv's ?????

    Ik vind het ook niet echt super als alle kleuren door elkaar staan. Ik vind je HT set toch iets apart wat ook gezien mag worden en er dus zeker goed uit moet zien. Het is een beetje een meubelstuk.

    Maar dit is mijn mening en smaak en over smaak valt niet te twisten. (ik kraak dus niemand af)

    Groetjes
    There's always a bigger fish

    Mijn DVD's

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reservoir Dog
    (Donker) Titanium is natuurlijk top. Voor mij persoonlijk toch. Maar zo zijn er nog niet echt veel toestellen te vinden.
    Kan er soms iemand wat voorbeelden (pics ?) geven/ tonen.
    Ik had een Yamaha rx-v795rds in donker titanium. Deze is echter al weer een aanatal jaartjes oud, misschien dat als je op internet zoekt dat je er een plaatje van kunt vinden. Ik heb thuis nog wel de folder van Yamaha van destijds liggen maar mijn scanner is nog steeds kapot.

  19. #44

    Standaard

    Mijn Yamaha RX-V620 was ook in titanium uitvoering. Mooi om te zien alleen zijn er inderdaad bijna geen componenten in dezelfde uitvoering te krijgen (behalve hetzelfde merk).

  20. #45
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    mijn set is ook in titanium uitgevoerd en hij is van yamaha ja
    zelf vind ik dit toch wel de mooiste kleur
    alleen mijn sony dvd speler is champange kleurig,niet echt goudkleurig dus maar wat zachter dan bijvoorbeeld de goudkleur van marantz
    de speakers zijn licht beuken van kleur dit alles in het vrij donkere interieur en wanden van mijn appartement staat dat dus echt heel mooi
    ook staat niet alles op een stapel bij mij
    de tv staat op een kast en daarnaast staan de receiver met de dvd speler erop
    in de kast ingebouwd(op de plaats van de laatjes in het midden)staan een versterker en een cd speler(ja een aparte set)
    min of meer onder de kast staat een md speler(ja daar is genoeg plek en alles sluit mooi passend aan,dus geen naden en kieren het lijk wel of die kast voor deze spullen is gebouwd
    de sub staat naast deze kast op een hele donkere graniten plaat(duur spul trouwens in deze kleur)
    dit alles is dus heel mooi geintregeerd in de woonkamer en krijg er van iedereen de complimenten over die toevallig langskom
    door alles zo mooi mogelijk te intregeren in huis word deze hobby wel extra kostbaar door alle aanpassingen (speciale kast voor aangeschaft,pilaren waar de speakers opstaan,graniten plaat dan en spikes onder sub en speakers en in samenwerking met mijn vrouw hebben we zelfs speciaal nog meer planten hiervoor aangeschaft om het geheel wat extra aan te kleden
    we hebben zelf wat extra/danwel andere lampen gekocht zodat het s avond nog prettiger film kijken is
    dit alles bij elkaar kost al gauw heel wat euro,s
    voor dat geld van die aanpassingen kopen sommigen een complete alles in een set
    maar ik vind het dubbel en dwars waard dus dan is het niet zo erg toch
    de opzet(het intergeren)is zo goed gelukt dat de aanpassing niet eens opvallen en ook niet dat er zoveel apparatuur staat in de woonkamer
    dus kwa design(alles in totaal)en de geluids/beeld kwaliteit is echt heel erg mooi/goed
    nu zijn de speakers weer aan de beurt voor een up grade dus dan word alles weer nog wat beter

  21. #46

    Standaard

    Zwart,zilver is ook erg mooi maar het moet bij de rest van je kamer passen anders valt het te veel op

  22. #47

    Standaard

    Ik vind persoonlijk zilver ook mooier, mijn hele set is dan ook zilverkleurig.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  23. #48

    Standaard

    zwart heeft mijn voorkeur, maar helaas zijn alle onderdelen van mijn set niet leverbaar in zwart.
    maar de kleur is voor mij geen criterium om de apperatuur te kopen. (m'n interierieur ziet er toch al niet uit.)
    ondanks dat begin ik er toch aan te wennen, en vind het geborsteld aluminium nog niet eens zó'lelijk.
    Live Long and Prosper

  24. #49

    Standaard

    Zilver om de simpele reden dat het er het modernst uit ziet.

  25. #50

    Standaard

    Voor m'n tv heb ik voor een grijze/zilveren gekozen omdat dit een minder scherp contrast geeft t.o.v. de witte muren.

    M'n overige apparatuur is zwart.
    Waarom?: lekker neutraal, tijdloos, dus makkelijker bijpassen van nieuwe apparatuur. Verder is al mijn apparatuur (op de tv na) achter "smoky" glas verstopt, dus zwart maakt het eigenlijk onzichtbaar, alleen de verlichting springt eruit.

    Alleen als ik een alles-in-1-set zou kopen misschien een andere kleur.

    Alleen champange/goud komt er bij mij niet in. Ik vind het erg lelijk en kitch (voor ik kommentaar krijg: dit is dus mijn persoonlijke mening). Al krijg ik het voor de helft van de prijs van zwart, ik hoef het niet.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •