Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 65 worden weergegeven.
  1. #1
    Anonymous
    Guest

    Standaard Reservoir Dogs 10th Anniversary Edition

    Artisan Home Entertainment have revealed their plans for the 10th Anniversary R1 DVD Release of Quentin Tarantino's Resevoir Dogs. Due out on August 27th and carrying a retail price of $26.98 you can expect to find the following extra features in this 2-disc set...

    Original production features: Real Life Reservoir Dogs featurette, action figure development documentary, Getaway Cars featurette, film noir retrospective, tributes to indie filmmakers, tributes to writers and directors inspired by Reservoir Dogs, tribute to actor Lawrence Tierney, interviews with director Quentin Tarantino and cast and crew members, select scene commentaries, mini commentaries with filmmakers, cast and critics.

    Other features: deleted scenes, outtakes, two alternate camera angles of the "ear cutting" scene, production notes, poster gallery, cast and crew info.

    Sounds good so far but another interesting element of this release is the packaging dilemma that will face you on purchase.

    As you can see from the artwork above there will be multiple versions available to purchase, or more precisely five different covers will go on sale (four are pictured above), each featuring a character from the film pictured with their designated colour. Your choices are Mr. Blonde, Mr. White, Mr. Orange, Mr. Pink and Mr. Brown, the latter of which (with Tarantino on the front) will be available in limited quantities. The 'cover flap' on these releases will apparently flip up to reveal character bio's, photos and quotes. A further edition to the packaging is an 8-page booklet about the film.

  2. #2

    Standaard

    en nu in het Nederlands:

    Artisan Home Entertainment heeft informatie verstrekt over hun plannen voor de R1 release van Reservoir Dogs ter ere van de 10e verjaardag van de film. 27 Augustus komt hij uit voor de verwachte prijs van 26,98 dollar, je kunt de volgende extra's verwachten op deze 2 disc versie...

    Originele productie features: De Echte Reservoir Dogs featurette, docu over de ontwikkeling van de actie, vluchtauto feature, terugblik op de film noir, een filmpje over Indie filmmakers, stuk over de schrijvers en regisseurs die zijn geinspireerd door Reservoir Dogs, stuk over acteur Lawrence Tierney, interviews met regisseur Quentin Tarantino en met de acteurs en medewerkers van de film, audio commentaar, mini commentaar met filmmakers, cast EN critici.

    Andere features: verwijderde scenes, outtakes, twee alternatieve camera hoeken in de 'ear cutting' scene, productie aantekeningen, poster gallery, cast en crew info.

    Klinkt goed tot nu toe maar een ander interessant element van deze release is het dilemma over de verpakking die je zult hebben bij het aanschaffen van Reservoir Dogs.


    Er zullen 5 verschillende covers komen, elk met een character erop met zijn kleur. Je kunt dus kiezen uit Mr. Blonde, Mr. White, Mr. Orange, Mr. Pink en Mr. Brown. Achter op de voorkant staat info over de acteur. Een extra toevoeging aan deze release is een 8 pagina dik boekje over de film.

    Geweldige R1 release dus, en hopen dat hij ook R2 zal verschijnen.

  3. #3

    Standaard

    4 van de covers:
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  4. #4

    Standaard

    Er loopt al een Thread over deze uitgave's, misshien een idee om ze samen te voegen.

    Verder hoop ik dat deze zo snel mogelijk op R2 NL verschijnen en nu wel zoals ze op R1 worden geleverd!!!!!
    StarTrader

  5. #5

    Standaard

    Cover 5 van Mr Browne wordt een L.E. Zie thread van Pulp Fiction/Jacky Brown S.E.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  6. #6

    Standaard R2

    Ik als regisseur van deze film eis een zelfde R2 release anders zullen er stappen volgen!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr Blonde
    Verder hoop ik dat deze zo snel mogelijk op R2 NL verschijnen en nu wel zoals ze op R1 worden geleverd!!!!!
    Welke ga je nemen?
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Cover 5 van Mr Browne wordt een L.E. Zie thread van Pulp Fiction/Jacky Brown S.E.
    Cool.
    Ik zag geen foto. Maar als het goed is wordt dit een bruine cover met Quentin op de voorkant. Ik zal deze zeker gaan aanschaffen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A.W. van der Moolen
    Cool.
    Ik zag geen foto. Maar als het goed is wordt dit een bruine cover met Quentin op de voorkant. Ik zal deze zeker gaan aanschaffen.
    Ik twijfel nog tussen deze en die van Mr Pink
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  10. #10

    Standaard

    Met een gigantische Mr Blonde poster boven m'n bed (I don't give a xxxx what you tell me. I am going to kill you anyway.) is de keuze niet zo moeilijk. Maar dan moet hij wel even op R2 uitkomen!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Welke ga je nemen?
    Tja ik zit nog te twijfelen tussen de white en de pink editie maar ik denk dat ik toch maar ga voor de kleur van mij eigen haar... BLOND!!!

    was overduidelijk he
    StarTrader

  12. #12

    Standaard

    Bij DVD.Com kun je ze pre-orderen. Alleen de Mr.Brown release staat er nog niet bij.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Bij DVD.Com kun je ze pre-orderen. Alleen de Mr.Brown release staat er nog niet bij.
    En laat ik nou net die willen hebben. Nog maar even wachten dan maar
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    En laat ik nou net die willen hebben. Nog maar even wachten dan maar
    Ik heb 'm gepre-geordered bij Amazon.com. Ik heb al eerder gezegd dat ik een ongeduldig tiepje ben...
    Aangezien Mr.Brown nog limited-er is dan de andere, dacht ik 'je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn'. Overigens heeft Amazon een box met alle 4 de exemplaren (waar is #5?) voor de echte Reservoir Dogs-o-fiel die niet kan beslissen...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Ik heb 'm gepre-geordered bij Amazon.com. Ik heb al eerder gezegd dat ik een ongeduldig tiepje ben...
    Aangezien Mr.Brown nog limited-er is dan de andere, dacht ik 'je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn'. Overigens heeft Amazon een box met alle 4 de exemplaren (waar is #5?) voor de echte Reservoir Dogs-o-fiel die niet kan beslissen...
    Thanks, ik heb Mr. Brown ook maar besteld, what the fuck...
    Deze moet ik gewoon hebben En die 4-box zal wel zonder Mr. Brown zijn
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Bij DVD.Com kun je ze pre-orderen. Alleen de Mr.Brown release staat er nog niet bij.
    De cover van MR Brown . Deze is Limited (1 op 5), dus voor de verzamelaars wees er snel bij

    Zie quote:
    • One of five limited-edition collectible covers: Includes Mr. Brown cover and a booklet with quotes from Mr. Brown

    Bron www.amazon.com. Hoop dat het plaatje het doet

    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    • One of five limited-edition collectible covers: Includes Mr. Brown cover and a booklet with quotes from Mr. Brown
    Ik heb 'm meteen besteld toen ie bij de meeste zaken nog niet op de lijst stond. Ik hoop dus dat ik erbij zit...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Ik heb 'm meteen besteld toen ie bij de meeste zaken nog niet op de lijst stond. Ik hoop dus dat ik erbij zit...
    Is ie zo limited dan?
    Is het niet gewoon een verkoop trucje?

    Trouwens iets bekend of er ook een R2 uitvoering hiervan komt?
    Robert.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Is ie zo limited dan?
    Is het niet gewoon een verkoop trucje?
    Tuurlijk is het een verkooptruuk! Maar wel een hebbedingetje, vooral omdat ie een klein beetje zeldzaam is...
    Ik heb ook die dure editie van 2001, en die is dan genummer. Nog steeds mogelijk 10.000-den van verkocht, dus zo zeldzaam is ie ook weer niet.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  20. #20

    Standaard

    Geen extra's zoals meer scenes? of een leuke making of?
    "I like it sideways"

  21. #21

    Standaard

    gezien ik altijd gepakt wordt aan douane bij bestelling uit de states heb ik forum buddy chris laten bestellen voor mij, hopelijk krijg ik dan geen lullig mailtje dat ze hem nt meer kunnen leveren

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards
    Geen extra's zoals meer scenes? of een leuke making of?
    Niet op de disc, maar natuurlijk wel een andere cover én
    a booklet with quotes from Mr. Brown
    Toch de moeite waard, niet?
    Het is gewoon de heb...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    De cover van MR Brown . Deze is Limited (1 op 5), dus voor de verzamelaars wees er snel bij

    Zie quote:
    • One of five limited-edition collectible covers: Includes Mr. Brown cover and a booklet with quotes from Mr. Brown
    [/IMG]
    Yes! Ik heb hem al een tijdje geleden ge-preordered
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #24

    Standaard

    Ik hoop toch echt dat ze in Nederland ook komen, anders ga ik erover denken om toch maar Regio 1 DVD's aan te schaffen

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik hoop toch echt dat ze in Nederland ook komen, anders ga ik erover denken om toch maar Regio 1 DVD's aan te schaffen
    Ik denk Luther, dat ze ook R2 uitkomen, maar dan voor dan voor UK
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •