Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 65 van 65 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard Beter!

    Net bericht van Amazon gekregen: mijn ge-pre-ge-orderde Reservoir Dogs 10th Anniversary Edition - Mr.Brown is in een little green bag shipped to Holland...
    Kijk, dát zijn nou de mailtjes die ik graag zie!

    sorry, ik moest het even kwijt
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  2. #52

    Standaard Re: Beter!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Net bericht van Amazon gekregen: mijn ge-pre-ge-orderde Reservoir Dogs 10th Anniversary Edition - Mr.Brown is in een little green bag shipped to Holland...
    Kijk, dát zijn nou de mailtjes die ik graag zie!

    sorry, ik moest het even kwijt
    Yes! Ik heb het lang verwachte mailtje ook gekregen:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #53

    Standaard Hep um!

    Vanmorgen opgehaal bij het TPG Partijburo...
    Freak als ik ben natuurlijk de Mr.Brown Editie. Ziet er inderdaad erg leuk uit. Ik ben helaas pas zaterdagavond in de gelegenheid te gaan kijken. Wat ik me afvraag: het zijn 2 discs en de ene is de 16:9 versie en de ander de 4:3. Betekent dat nu dat het twee dezelfde discs zijn of zijn de extra's verdeeld over beide schijfjens?
    Verder zit er een leuk boekie bij met merchandise. Mooie poppetjes en posters and stuff. Kijk zelf maar op Reservoirdogsdvd.com.

    Zodra ik gekeken heb, rapporteer ik over de vermeende slechte beeldkwalitee. Zo mogelijk zal ik ook een schermprintje vanaf de PC maken. Kunnen we het zelf allemaal zien.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  4. #54

    Standaard Slecht nieuws voor Mr.Blonde

    Slecht (nou ja...duur nieuws) voor de portemonnee van Mr.Blonde (die hier op het forum). Kijk hier maar eens naar:

    Exclusieve Mr.Blonde tekening. Dat wordt dokken
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  5. #55

    Standaard Re: Hep um!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Wat ik me afvraag: het zijn 2 discs en de ene is de 16:9 versie en de ander de 4:3. Betekent dat nu dat het twee dezelfde discs zijn of zijn de extra's verdeeld over beide schijfjens?
    De extra's zijn verdeeld over de 2 schijven, dus niet hetzelfde, leuk om die interviews te zien. Ik heb de extra's van disc 2 nog niet gezien.
    Zodra ik gekeken heb, rapporteer ik over de vermeende slechte beeldkwalitee. Zo mogelijk zal ik ook een schermprintje vanaf de PC maken. Kunnen we het zelf allemaal zien.


    Ik vond de beeldkwaliteit perfect. De screenshots van die ene site zijn van de titelsong met Little Green Bag, daar hebben ze wat alternatieve shots gebruikt, ze zien er wat kaki uit idd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #56

    Standaard

    Ik heb em toch gewoon besteld, sowiezo voor de extra´s. Als het beeld echt sucks koop ik voor de film alleen de R1 of de R2 versie wel.....

  7. #57

    Standaard

    iemand die weet of mr Pink S.E. meteen leverbaar is?

    bij boxoffice!

    zo ja...>bestel ik meteen

    bvd

    gr johan

  8. #58

    Standaard

    Lang geleden dat iemand hier gepost heeft.

    Ik kan amper wat terugvinden over de versie met de gouden handtekening van QT op de Mr.Brown versie. Wat maakt dit specialer of hoort dit zo?

    En wat ik niet begrijp, en dit kan misschien geldklopperij zijn maar waar is de Mr. Blue versie.

    Hij was nou eenmaal ook part of the gang. Ja [spoiler:f4b925d4fe] en dat ie dan als eerst om zeep geholpen word en amper in beeld komt[/spoiler:f4b925d4fe] daar ik ook niks aan doen. Maar het is wel volledig. Als het goed is speelt Eddie Bunker (uit het blote hoofd) Mr. Blue. Toch jammer dat er zo weinig over hem was.

    IIG, oud topic, hoop dat nog iemang kan reageren.....

  9. #59

    Standaard

    Zou het uberhaupt nog mogelijk zijn om deze versie's nieuw te kopen??

    Als Tarantino fan (sinds een tijdje) kunnen deze versies niet ontbreken natuurlijk ...

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frieso
    Zou het uberhaupt nog mogelijk zijn om deze versie's nieuw te kopen??

    Als Tarantino fan (sinds een tijdje) kunnen deze versies niet ontbreken natuurlijk ...
    Je ziet ze nog passeren op fora en Ebay ed. Ik heb er ook nog een paar in sealing leggen die ik wel wil wegdoen denk ik. Heb er ook wel even achter moeten zoeken en je betaalt ze meestal iets meer dan de oorspronkelijke prijs. Van Mr Pink heb ik de indruk dat die ondertussen moeilijk nog factory sealed te vinden is...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frieso
    Zou het uberhaupt nog mogelijk zijn om deze versie's nieuw te kopen??

    Als Tarantino fan (sinds een tijdje) kunnen deze versies niet ontbreken natuurlijk ...
    Je ziet ze nog passeren op fora en Ebay ed. Ik heb er ook nog een paar in sealing leggen die ik wel wil wegdoen denk ik. Heb er ook wel even achter moeten zoeken en je betaalt ze meestal iets meer dan de oorspronkelijke prijs. Van Mr Pink heb ik de indruk dat die ondertussen moeilijk nog factory sealed te vinden is...
    mocht je ze OOIT weg doen, let me know... ik neem ze meer dan graag van je over

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frieso
    Zou het uberhaupt nog mogelijk zijn om deze versie's nieuw te kopen??

    Als Tarantino fan (sinds een tijdje) kunnen deze versies niet ontbreken natuurlijk ...
    Hier is er ene die ze alle vier (no Mr.Brown) verkoopt:
    Op Amazon.com voor $29.84 8) 8) en heb ze vandaag op de post kunnen gaan halen.
    Zijn zelfs nog in seal :P Nu nog Mr Brown en t'is compleet

    Zou ik die van mij in hun seal laten?

  13. #63

    Standaard

    bij mij is alleen mr pink uit seal
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  14. #64

    Standaard

    Hm, die Mr Brown editie heb ik ook nog steeds van het moment dat ie uitkwam, destijds veel te veel voor betaald.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #65

    Standaard

    Ik heb ze een tijdje geleden allemaal via Amazon besteld... ben er wel erg blij mee... gewoon erg gaaf om ze allemaal op een rijtje te zien staan... ben nu aan het twijfelen of ik de gasolinecan versie nog ga bestellen...

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •