Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 67 worden weergegeven.

Discussie: Patrick Swayze

  1. #1

    Standaard Patrick Swayze

    Klote reden om een topic over deze acteur te openen, maar ik las zojuist dit bericht:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nu.nl
    'Patrick Swayze terminaal ziek'
    Uitgegeven: 5 maart 2008 17:36
    Laatst gewijzigd: 5 maart 2008 17:42

    AMSTERDAM - Patrick Swayze heeft nog maar vijf weken te leven. Bij de acteur is eind januari een terminale vorm van alvleesklierkanker vastgesteld, zo schrijft het Amerikaanse tijdschrift National Enquirer.


    De 55-jarige filmster, die in 1987 wereldberoemd werd door zijn rol in 'Dirty dancing', zou al een maand behandelingen ondergaan in een medisch centrum in Californië.

    Chemokuren
    De tumor zou inmiddels zijn uitgezaaid naar andere organen, zo schrijft het weekblad. Verschillende chemokuren sloegen aanvankelijk aan, maar de behandelende artsen zouden de hoop inmiddels hebben opgegeven.
    "Ze hebben hem verteld dat hij nog twee behandelingen kan krijgen, maar dat de kanker niet reageert", weet een anonieme bron.
    Iedereen van mijn generatie weet nog hoe groot de hype rondom Dirty Dancing was. De film, de muziek, de acteurs.

    Zal een groot verlies zijn van de filmwereld als hij sterft.

  2. #2

    Standaard

    nooit leuk als iemand sterft, maar ik heb totaal niks met Swayze...
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  3. #3

    Standaard

    Dirty Dancing, Point Break en Donnie Darko zijn prima films, verder heb ik weinig bewust met hem gezien. Ghost nooit gezien.
    Als dit echt is is het zwaar klote, niet omdat ik nou zo'n fan ben maar die vorm van kanker is zwaaaar klote. (welke vorm niet ? Deze vorm is snel en pijnlijk, vandaar.)
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #4

    Standaard

    Ken niet veel van hem, maar dit is altijd naar om te horen natuurlijk.

  5. #5

    Standaard

    De bron van dit bericht is het niet al te betrouwbaar bekend staande The National Enquirer. Laten we hopen dat ze hun reputatie hoog houden en dat dit bericht niet klopt.

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    verschrikkelijk nieuws om te horen.
    heeft veel indruk gemaakt met north en south.
    ja en ghost blijf ik een erg leuke film vinden.

  8. #8

    Standaard

    Ik heb weinig films gezien, waarin hij meespeelt, maar dit is natuurlijk altijd klote om te horen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #9

    Standaard

    Jemig, Patrick

    Echt niet leuk dit.

    Heb altijd erg genoten van de man. Laten we hopen dat het bericht niet klopt en dat hij nog een paar jaar bij ons blijft.

  10. #10

    Standaard

    Verschrikkelijk nieuws dat hij ziek is, maar het is eigenlijk nog verschrikkelijker en walgelijker dat zulk privénieuws in de media uitlekt. Hopelijk is het allemaal één grote leugen, want hier word ik dus echt nijdig van.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  11. #11

    Standaard

    Wednesday 5th March 2008: Hello everyone, We have received the official statement from Patrick's publicist, which follows.
    Statement from Patrick Swayze’s Representatives:
    " WEDNESDAY, MARCH 5TH: (Los Angeles): “Actor Patrick Swayze has been diagnosed with Pancreatic Cancer and is currently undergoing treatment. Patrick’s physician Dr. George Fisher states, “Patrick has a very limited amount of disease and he appears to be responding well to treatment thus far. All of the reports stating the timeframe of his prognosis and his physical side effects are absolutely untrue. We are considerably more optimistic.” Patrick is continuing his normal schedule during this time, which includes working on upcoming projects. The outpouring of support and concern he has already received from the public is deeply appreciated by Patrick and his family.”
    We at the Fan Club send all our best wishes and positive thoughts to Patrick and Lisa at this difficult time. Get well soon Patrick!
    Thank you to everyone who has sent fantastic messages of support to Patrick through the fan club and for all the lovely messages on our guestbook.
    In friendship, Margaret.
    Bron: Official Patrick Swayze International Fanclub

  12. #12

    Standaard

    Dat zijn toch al heel andere geluiden.

  13. #13

    Standaard

    Zijn leukste film vind ik toch To Wong Foo, Thanks For EVerything, Julie Newmar

    Jammer nieuws.
    **** me gently with a chainsaw.

  14. #14

    Standaard

    Een acteur die niet echt geweldig is, maar zeker wel wat heeft. Ik vond het wel erg jammer toen ik het nieuws hoorde. Dirty Dancing blijf ik geweldig vinden.

  15. #15

    Standaard

    niet echt geweldig? hmm raar, toch heeft vond ik hem 1 van de stoerste characters neerzetten in poinbreak, ook Dirty Dancing, Ghost en Donnie Darko bekrachtigen alleen maar dat hij genoeg heeft betekent


    daar wil ik wel 2 heath ledgers voor inruilen
    Laatst aangepast door Mr. Humphries : 05-05-2008 om 20:28

  16. #16

    Standaard

    Het gaat blijkbaar steeds slechter met Patrick Swayze :

    Patrick Swayze stelt testament op

    door onze redactie

    AMSTERDAM - Het lijkt erop dat Patrick Swayze de hoop heeft opgegeven en zijn strijd tegen kanker aan het verliezen is.
    De Dirty Dancing acteur heeft inmiddels zijn testament opgesteld.



    Hoewel Patrick volgens de berichten bijzonder goed reageert op zijn behandeling,
    laten de onderstaande foto's zien dat de chemokuur zijn tol eist.





    De 55-jarige acteur ziet er grauw en afgepeigerd uit. De ontdekte alvleesklierkanker werd een tijd terug verwijderd, evenals een deel van zijn maag.
    Helaas bleek de kanker te zijn uitgezaaid.



    Patrick heeft inmiddels zijn testament opgesteld en zou zijn miljoenenfortuin aan echtgenote Lisa Niemi hebben overgedragen, meldt de Daily Mail.
    Collega's en vrienden leven met hem mee. Dirty Dancing collega Jennifer Grey :
    Ik wens hem ontzettend veel liefs toe, ik weet dat Patrick een vechter is.'

    Bron : Telegraaf

    Echt klote dat zo'n sympathieke goede akteur dit moet overkomen, en zeker zo jong. Maar ja, we hebben het niet voor het zeggen. Ik hoop in ieder geval dat het hem zo aangenaam mogelijk blijft gaan in de mogelijkd tijd die hem nog rest. ik leef met hem mee!

  17. #17

    Standaard

    Wel heel slecht nieuws dit.

    Ik vind hem een leuke acteur, en zo iets wens je niemand toe. En zeker niet op zo jonge leeftijd!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  18. #18

    Standaard

    Ziet er wel heel slecht uit zeg, met name die eerste foto.

  19. #19

    Standaard

    Patrick Swayze weer aan het werk

    AMSTERDAM - Patrick Swayze heeft van de artsen het groene licht gekregen om weer aan de slag te gaan.

    Binnenkort zal Patrick gaan beginnen met de opnames van zijn nieuwe show The Beast.
    "We zijn erg opgewonden om te starten met de productie van The Beast ", vertelt Bob Bibetto, manager van de zender die de show gaat uitzenden. "Wat het nog mooier maakt is dat Patrick zijn rol weer oppakt die hij al eerder in de pilot heeft gespeeld."
    Volgens de zender reageert Patrick goed op zijn behandeling en mag hij van de artsen daarom weer aan het werk.
    Bij de acteur werd in januari alvleesklierkanker geconstateerd.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #20

    Standaard

    De National Enquirer zat dus wel goed fout...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #21

    Standaard

    Gelukkig maar.
    Volgende op de lijst is Paul Newman met longkanker, maar die is al 83.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  22. #22

    Standaard

    Las het ook in de krant vandaag, gelukkig maar dat het allemaal enigszins meevalt.

  23. #23

    Standaard

    Mijn God, wat ziet die man er vreselijk slecht uit op die foto's. Ik ken hem weliswaar van de film Dirty Dancing, maar daarvoor speelde hij in North and South, een ge-wel-di-ge serie over de Amerikaanse Burgeroorlog.

  24. #24

    Standaard

    Ik vind Patrick Swayze uiteraard ook een goed acteur. De meeste van zijn films zijn hier al opgenoemd, maar twee films die ik toch nog moet vernoemen zijn Road House en Youngblood. Dat waren ook verrassende actiefilms.

    Het enige spijtige aan Patrick Swayze is dat hij zoveel botox heeft laten toepassen. Op de fotos hierboven zie je dat niet meer goed, maar als je onderstaande foto bekijkt begrijp je wat ik bedoel...



    Jammer.
    Laatst aangepast door kenc : 18-06-2008 om 09:21
    Mijn collectie: http://www.dvdcollectie.be/collection/kencoenen
    Ook een eigen pagina of gewoon mee discussieren over films? Registreer je op http://www.dvdcollectie.be/!

  25. #25
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •