Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 67 worden weergegeven.

Discussie: Patrick Swayze

  1. #26

    Standaard

    Het ziet er inderdaad niet al te best uit voor deze man, ik hoorde vandaag in het showbizz-programma De Rode Loper ook dat zijn kanker zich heeft uitgezaaid en dat de revolutionaire behandeling die hij gehad heeft dus niet geholpen heeft. Momenteel zou hij al afscheid aan het nemen zijn van familie en vrienden.

    Erg triest allemaal. Ik heb niet veel films van de man laat staan dat ik een echte fan ben, maar dit wens je natuurlijk niemand toe.

  2. #27

    Standaard

    Natuurlijk is het allemaal triest, maar laten we reëel blijven, het is nu niet bepaald een acteerlegende. Alle aandacht vind ik dan ook een beetje overdreven, het lijkt me ook niet dat Swayze daar zelf zo blij mee is.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #28

    Standaard

    Het is zoals Andy Warhol al zei:

    "Dying is the best imaginable career move."
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Natuurlijk is het allemaal triest, maar laten we reëel blijven, het is nu niet bepaald een acteerlegende. Alle aandacht vind ik dan ook een beetje overdreven, het lijkt me ook niet dat Swayze daar zelf zo blij mee is.
    Moet je een acteerlegende zijn voor dit soort aandacht dan ? Die zijn wel dolblij met alle aandacht van mensen die ze het graf in kijken ?
    Dan blijft er weinig nieuws over...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Natuurlijk is het allemaal triest, maar laten we reëel blijven, het is nu niet bepaald een acteerlegende. Alle aandacht vind ik dan ook een beetje overdreven, het lijkt me ook niet dat Swayze daar zelf zo blij mee is.
    Dat vind ik toch maar niet meer dan normaal. Swayze is een bekend persoon, misschien geen A-list acteur maar iedereen kent hem wel. Als zo'n man ineens terminaal ziek is, dan is het toch niet meer dan normaal dat daar over geschreven wordt. Dit is tenminste echt nieuws in tegenstelling tot het reguliere showbizz-nieuws over de zoveelste rehab-opname van Amy Winehouse of Paris Hilton die weer een product lanceert.

  6. #31

    Standaard

    Het is wel nieuws, maar mijn punt is dat het persoonlijk is voor hem en zijn familie.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Het is wel nieuws, maar mijn punt is dat het persoonlijk is voor hem en zijn familie.
    Goh ja en nee. Sterren hebben nu eenmaal een beperkter privé-leven, en ik denk dat een simpel nieuwsbericht over in welke gezondheidstoestand hij zich bevindt hem niet in de weg staat om op zijn eigen manier met familie en vrienden om te gaan met deze ziekte. Of hij er zelf met de pers over praat of niet kan hij nog altijd zelf beslissen, maar je kan een terminale ziekte toch moeilijk helemaal verzwijgen.

  8. #33

    Standaard

    Inderdaad. Hollywoodsterren scheppen zo al bakken met geld door een beetje te lopen acteren (en kom alsjeblieft niet aandraven met 'lange uitputtende draaidagen', want een gemiddelde arbeider die 8 uur per dag zijn kloten afwerkt in een fabriek komt 's avonds vermoeider thuis dan een acteur) en hebben daardoor geen recht op een privéleven. Dat is gewoon de keerzijde van de medaille. Youp van 't Hek (zelf niet bepaald een Hollywoodster ) zei het ook al: jullie hebben mijn huis betaald, dus hebben jullie het recht om mijn gehele doen en laten te weten. Of je nu gescheiden bent van je vijfenzestigste vrouw of een terminale ziekte hebt: als celebrity heb je geen recht op een privéleven, zo eenvoudig is dat: daar heb je zelf immers voor gekozen.

    Films met Swayze zullen na zijn dood een nog sterkere cultstatus krijgen dan ze nu al hebben. Bereid je vooral voor op eindeloze herhalingen van de pottenbakscène in Ghost.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  9. #34

    Standaard

    Patrick Swayze: 'Ik ga door een hel'

    AMSTERDAM - Patrick Swayze heeft tijdens een interview op televisie gezegd dat hij mogelijk nog maar twee jaar te leven heeft. "Ik ga door een hel", aldus de acteur die vorig jaar te horen kreeg dat hij alvleesklierkanker heeft.



    Swayze (56) heeft de hoop echter nog niet opgegeven. "Lig ik op mijn sterfbed? Neem ik al afscheid van mensen? Geen sprake van!"

    De Dirty Dancing-acteur begon vorig jaar met chemotherapie en experimentele medicijnen. Ondertussen nam hij een nieuwe televisieserie op, zonder gebruik te maken van pijnstillers. Dit meldt de New York Post.

    Swayze is al 33 jaar getrouwd met Lisa Niemi.

  10. #35

    Standaard

    Hij is gisteren ook weer opgenomen in het ziekenhuis met een longontsteking als gevolg van verminderde weerstand door de chemotherapie.

    http://www.imdb.com/news/ni0645519/

  11. #36
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    'Patrick Swayze uitbehandeld'

    Patrick Swayze, die lijdt aan pancreaskanker (beter bekend als alvleesklierkanker), heeft te horen gekregen van zijn artsen dat zij niets meer kunnen doen tegen de uitzaaiingen in zijn lichaam. Naar verluidt heeft hij dan ook alle behandelingen stopgezet. Eerder deze maand werd hij opgenomen in een kliniek met een longontsteking. Op 16 januari werd hij ontslagen, maar volgens vrienden van de Dirty Dancing ster is hij ernstig verzwakt.

    Een vriend van de familie vertelde in de National Enquirer: "De dokters kunnen niets meer doen voor Patrick. We zijn er het hart van in, en het doel is om het Patrick zo comfortabel mogelijk te maken. Hij kan niet meer geopereerd worden en ze hebben de chemotherapie stopgezet. Hij verliest nog altijd gewicht en is zeer zwak. Hij krijgt morfine. Dat en de sigaretten zorgen ervoor dat hij de pijn kan verbijten."

    De 56-jarige Swayze sprak zelf onlangs nog de hoop uit nog twee jaar te kunnen leven. Ook een wonder wordt door hem niet uitgesloten. "Ik wil het volhouden tot er een remedie wordt gevonden." aldus Swayze.
    http://frontpage.fok.nl/nieuws/10587...behandeld.html

  12. #37

    Standaard

    Harde foto's van zieke Patrick Swayze in National Enquirer



    De Amerikaanse tabloid National Enquirer geeft choquerende beelden vrij van een door kanker wegterende Patrick Swayze. De acteur zou nog 47,6 kilogram wegen en is nauwelijks te herkennen.

    Dag per dag

    Patrick Swayze, onder meer bekend van zijn rol in 'Dirty Dancing', vecht al maanden moedig tegen pancreaskanker. Ondanks het enorme gewichtsverlies zou hij zijn positieve ingesteldheid niet verliezen en bekijkt hij zijn toestand dag per dag.

    "Geen vervaldatum"

    Vriend en collega-Hollywoodster Whoopi Goldberg - remember 'Ghost' waarin ze samen speelden in 1990 - zei vorige week op de Britse televisie dat Swayze "geen vervaldatum op zijn rug heeft plakken". "Weet je, hij doet wat iedereen doet: leven van dag tot dag."

    Bron : hln.be

  13. #38

    Standaard

    Hij heeft tenminste meer plezier gehad dan ik ooit zal krijgen met alle respect van dien.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    Hij heeft tenminste meer plezier gehad dan ik ooit zal krijgen met alle respect van dien.
    Waar slaat dat nu op
    BD (1243) What i Watch

  15. #40

    Standaard

    Heel erg. Films als Red Dawn en Road House (en zelfs North and South *uche uche*)zijn een stukje jeugdsentiment. De man heeft mijn medeleven en hopelijk doorstaan hij en zijn familie deze moeilijke tijd........respect.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Waar slaat dat nu op
    'Rijk en beroemd ! Veel vrouw en drank ! Iets waar menig mens maar van kan gaan dromen.

  17. #42

    Standaard

    'Patrick Swayze stopt met chemo'

    AMSTERDAM - Patrick Swayze, die lijdt aan alvleesklierkanker, zou de strijd hebben opgegeven.



    De 56-jarige acteur wil, volgens Britse media, geen chemokuren meer ondergaan. Ook zou de Dirty Dancing-ster hebben aangegeven dat hij niet geranimeerd wil worden, mocht dat nodig zijn.

    "Patrick heeft een felle strijd geleverd, maar realiseert zich dat er nog maar weinig is dat de doktoren voor hem kunnen doen", zegt een bron. "Hij wil de tijd die hij nog heeft doorbrengen met familie en vrienden." De acteur heeft in het verleden zulke beweringen altijd weerlegd.

    Bron : Telegraaf.nl

  18. #43

    Standaard

    Harde foto's. Gelukkig stond erbij wie t was, anders zou je 'm niet meer herkennen....
    Ik vind het een goede acteur. (ok niet de allerbeste, maar goed genoeg)
    In Keeping Mum (met Rowan Atkinson) vond ik m ook erg leuk!

    Jammer, jammer. Qua legende is niets beter dan een 'te vroege dood'.
    (denk aan Freddy Mercury, Elvis, Heath Ledger)....

  19. #44

    Standaard

    Ja erg harde foto, maar helaas wel de harde werkelijkheid.
    Toch bizar dat je voor jezelf moet beslissen dat sterven beter is dan doorleven.
    moet er niet aan denken

  20. #45

    Standaard

    Ik vind dit echt heel erg. Ik vond 'm zo ontzettend goed in North & South. Hij was daarin zo'n verlegen en zachtaardig type. De show maakte veel indruk op mij (was toen 12). Vreselijk dat zo'n man al zo jong op zo'n afschuwelijke wijze aftakelt.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Ik vind dit echt heel erg. Ik vond 'm zo ontzettend goed in North & South. Hij was daarin zo'n verlegen en zachtaardig type. De show maakte veel indruk op mij (was toen 12). Vreselijk dat zo'n man al zo jong op zo'n afschuwelijke wijze aftakelt.
    Ik vind het ook vreselijk dat deze acteur zo moet aftakelen, maar helaas is dit het leven.

    Heb overigens een duidelijkere foto gevonden uit dat magazine :



    Al schijnt de National Enquirer deze foto gefotoshopt te hebben, om Patrick Swayze slechter neer te zetten.

    Dit blijkt uit de volgende tekst van Don Swayze (de broer van), afkomstig van zijn website :

    April 23,2009
    Hello everyone,

    The latest National Enquirer pictures were "photo shopped" (altered by computer) to make Patrick look older and more ill than he really is! He does NOT weigh 105 pounds(47 kilos), lol, as that would be impossible on a 5'-10" man that weighed 175 pounds before the illness!! He has lost about 30 pounds......which is bad enough......and that makes him about 145 pounds(65 kilos)!

    As for the National Enquirer photographer/coward that has been following us and taking pictures and choosing bad pics and making them look worse?! I have caught that N.E. weasel "hiding and spying and waiting to follow us" and little brother(me) had a little uh.... TALK with the paparazzi punk and.......... well............ there will be fewer pictures in the future!

    Love and Light, Donny

    Bron : www.donswayze.net

    Ik vind dit echt laag,, maar dan ook zeer laag bij de grond om zo te scoren van dat blad. Ik zou dat blad goed aanklagen en flink wat schadevergoeding vragen. Dit flik je niet naar mijn mening. Scoren over de rug van een vreselijke ziekte die een jong mens zo treft!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 27-04-2009 om 13:53

  22. #47

    Standaard



    Slecht nieuws, ik hoop dat hij de komende tijd die hij heeft op een zo goed mogelijke manier kan leven. Met de mensen die belangrijk voor hem zijn.

    ik vond hem ook steen goed in North and south.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Natuurlijk is het allemaal triest, maar laten we reëel blijven, het is nu niet bepaald een acteerlegende. Alle aandacht vind ik dan ook een beetje overdreven, het lijkt me ook niet dat Swayze daar zelf zo blij mee is.
    Ik vind Swayze juist wel een legende. Welliswaar niet door veel topfilms af te leveren, maar menigeen weet bij het noemen van zijn naam precies wie hij is. Dat krijgt lang niet elke acteur voor elkaar. Wat dat aan gaat heeft hij toch iets goed gedaan waardoor hij nog steeds zoveel aandacht krijgt...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    [mod edit: Dat soort misselijke uitspraken hoef je hier dus niet te doen]
    Wat ben je toch ook een zeldzame kwal.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 27-04-2009 om 20:53
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Wat ben je toch ook een zeldzame kwal.
    Tamelijk laag ja...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •