De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Universal Pictures: Koop DVD releases in april 2008

    Universal Pictures: Koop DVD releases in april 2008



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Galactica 1980!

    Nee, het is geen goeie serie. Maar voor de echte fan (zoals ik) is het toch wel een must-have.

  3. #3

    Standaard

    Afhankelijk van hoe de covers er uit zien, zit er voor mij wel wat interessants tussen de Special price collection.

  4. #4

    Standaard

    Tssss, de special price collection? En ik maar denken dat we alle belachelijke titels al gehad hadden. Dit wil je toch niet op je cover hebben staan? En dan ook nog felgeel... moet niet veel gekker meer worden.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    Tssss, de special price collection? En ik maar denken dat we alle belachelijke titels al gehad hadden. Dit wil je toch niet op je cover hebben staan? En dan ook nog felgeel... moet niet veel gekker meer worden.
    Het is maar een sticker dus je kunt hem er gewoon af halen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het is maar een sticker dus je kunt hem er gewoon af halen.
    Ja, en voor de rest is het originele artwork van de single-disc (als er al een 2-disc uitgave van de film in kwestie bestaat) gebruikt, dus mits er goede films bijzitten, waar je nu niet noodzakelijk de extra's van moet hebben, is het toch een leuke reeks, in ieder geval beter dan de Ultimate Universal Selection met hun oerlelijke covers.

  7. #7

    Standaard

    De erfgenaam van de Ultimate Universal Selection heet Universal Special Price Collection....
    zijn we eindelijk van die lelijke UUS-releases verlost???
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Ik ook, en het lijkt erop...

  10. #10

    Standaard

    Zo ie zo The Return voor mij. En verder zit er wel wat interessante titels in de Special Price Collection. Afhankelijk van hoe "special" de prijs is.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    zijn we eindelijk van die lelijke UUS-releases verlost???
    Dat zou mooi nieuws zijn

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Galactica 1980!

    Nee, het is geen goeie serie. Maar voor de echte fan (zoals ik) is het toch wel een must-have.
    Had liever gehad dat ze seizoen 3 van de nieuwste Battlestar Galactica serie eens gingen uitbrengen. Of Battlestar Galactica Razor.
    Van beide hoor of zie je verder niets....
    Maar met je eens, als fan wil je deze ook wel in je bezit hebben.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  13. #13

    Standaard

    En straks de Ultimate Universal Selection met een Universal Special Price Collection sticker. .

    Overigens vind ik het artwork voor de re-releases van "Danielle Steel" wel fraai en zal de doelgroep zeker aanspreken.

  14. #14

    Standaard

    Voor mij ook enkele titels uit de Special Price Collection als de covers normaal zijn gebleven.

  15. #15

    Standaard

    Het feit dat bij deze "heruitgaves" de originele cover behouden stemt me blijmoedig.

    Om welke film gaat het hier bij "Elizabeth I"? De film uit 1998 met Cate Blanchett, mag ik menen?

    Is er ook al een richtprijs voor deze titels bekend?

  16. #16

    Standaard

    De titels staan bij Bol.com op de site voor € 6,99 of € 8,99.

  17. #17

    Standaard

    Vanwaar die nood om alweer een nieuwe budget-reeks te beginnen? Moeten ze echt ieder jaar diezelfde 50 films die blijkbaar toch al goed verkopen opnieuw uitbrengen? Achja, de covers zijn al minder lelijk als die van de UUS reeks, maar da's dan ook alles.

  18. #18

    Standaard

    Sorry voor het off-topic maar weet iemand het mail adres van Universal Benelux ? Op de website staat niks vermeld..
    http://www.universalpictures.nl/contact.html

  19. #19

    Standaard

    Universal heeft geen publiek e-mailadres.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het is maar een sticker dus je kunt hem er gewoon af halen.
    heb je dat al geprobeerd? het zijn werkelijk de slechtste stickers sinds warner die stickers vervangen had op de oude snappers.. Deze achterlijke gele stickers zijn werkelijk amper te verwijderen zonder er een half uur mee bezig te zijn om em zo schoon mogelijk (en zonder het plastic uit te lubberen) te krijgen.. tering zeg...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    heb je dat al geprobeerd? het zijn werkelijk de slechtste stickers sinds warner die stickers vervangen had op de oude snappers.. Deze achterlijke gele stickers zijn werkelijk amper te verwijderen zonder er een half uur mee bezig te zijn om em zo schoon mogelijk (en zonder het plastic uit te lubberen) te krijgen.. tering zeg...
    Die gele Special Price stickers laten zich inderdaad erg slecht verwijderen. Ook de nieuwste rose Superrrr Film stickers zijn haast niet zonder restrommel te verwijderen. Ik denk dat Universal hiermee wil voorkomen dat deze titels, door het verwijderen van de sticker, alsnog voor de normale prijs wordt verkocht. Het is wel te waarderen dat ze de cover niet aangepast hebben.

  22. #22

    Standaard

    weet iemand of de Special price-dvd van Requiem for a dream dezelfde extra's heeft als de oudere dvd???
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  23. #23

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •