De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pioneer Maakt Zelf Geen Plasma Panelen Meer!!

    Het nieuws is net bekend geraakt. De pioneer ingenieurs verhuizen naar Panasonic
    en panasonic zal nu de plasma panelen bouwen voor pioneer.
    Het merk komt in het najaar ook met LCD'S(ja, u leest het goed!!) en deze worden
    gemaakt door sharp.

  2. #2
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #3

    Standaard

    Via insider informatie (vertegewoordiger) heb ik tehoren gekregen de pioneer tot 52" helemaal stopt met plasma tv's ook de 44" is uit de productie gehaalt. Pioneer gaat dus ALLEEN nog LCD maken en boven de 52" waarschijnlijk nog de 60" en een 80"

    Ben erg nieuwsgierig naar de nieuwe schermen (die in mijn ogen niets meer met het merk hebben)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Ze kregen zelfs hun vorige model nog niet verkocht de prijzig panasonic zelf verkoopt hun plasma als broodjes.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willy B. Bekijk bericht
    Ze kregen zelfs hun vorige model nog niet verkocht de prijzig panasonic zelf verkoopt hun plasma als broodjes.
    Wat staat hier?

  6. #6

    Standaard

    Ik denk dat hij bedoelt dat Pioneer de modellen niet goed verkocht krijgt en dat het prijs gunstige Panasonic de plasma's verkoopt als warme broodjes.

    Ik zelf zie het stoppen van Pioneer als een vrij fatale steek voor de plasma techniek.
    Pioneer was op Panasonic na de grootste speler op de plasma techniek.

    Nu Pioneer de handoek in de ring smijt heeft het vertrouwen van de consument (die sowieso al scepties tegenover plasma stond) een nog grotere deuk opgelopen.

    Zo zal het dus heel goed kunnen dat plasma tv over goed 1 tot 2 jaar uit gestorven is in de consumenten lijn.

    Mischien nog een full hd plasma kopen voor op mijn HD-DVD speler. dan heb ik een mooi stukje nostalgie in mijn kamer

  7. #7

    Standaard

    Er wordt geen handoek in de ring gesmeten. Pioneer gaat samenwerken met het bedrijf waatoe Panasonic behoort om de productieprijzen van de panelen te drukken. Hoeven ze niet meer een eigen dure productielijn te hebben.

    http://www.hdtvinfo.eu/news/hdtv-art...-alliance.html
    Laatst aangepast door Edwin V : 02-05-2008 om 07:53
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Er wordt geen handoek in de ring gesmeten. Pioneer gaat samenwerken met het bedrijf waatoe Panasonic behoort om de productieprijzen van de panelen te drukken. Hoeven ze niet meer een eigen dure productielijn te hebben.

    http://www.hdtvinfo.eu/news/hdtv-art...-alliance.html
    Helaas heb ik deze informatie direct van de Pioneer vertegenwoordiger. Pioneer stopt definitief met plasma tot 52". Daar boven blijven de LX modellen actief. De deal met Panasonic gaat niet door. Tot 52" worden LCD TV'S gemaakt met de panelen van Sharp. Deze info komt van een dealer bij eenkomst.

  9. #9

    Standaard

    Dat Pioneer met 42" zou stoppen was me bekend, maar dat er geen 50" meer gemaakt gaat worden niet. Wel een vreemde dealer bijeenkomst waar gepraat wordt over 52" want dergelijke schermen zijn er niet.
    Maar goed, ik heb nu 60" dus heb in de toekomst ook nog de keuze. En ik hoef niet per se een plasma. Als er een beter product komt neem ik die.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •