Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 92 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (R2UK)

    Warner Home Video has announced the release of The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford for the 31st of March, priced at around £19.99. Full details have yet to be announced, but we can bring you an early look at the artwork. A two-disc Collector's Edition will also be available for around £19.99, with Blu-ray and HD DVD editions weighing in at around £26.99 apiece.







    dvdactive.com
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    Ze zijn daar wel slim in de UK, met die cover wordt je verplicht de 2 disc te halen!

  3. #3

    Standaard

    En er zit een 44 pagina's tellend boek bij de 2-disc zag ik bij Play. Omgerekend kost ie daar nu 20,49.

  4. #4

    Standaard

    Hoe is de film zelf eigenlijk? Van horen zeggen is het geen typische western, maar dat maakt mij ook niet verschrikkelijk veel uit. Mocht ik hem kopen, wordt het sowieso de 2-disc. Die andere versie is te erg voor woorden.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  5. #5

    Standaard

    Je moet niet shoot outs zoals 3-10 to Yuma verwachtten.
    Het gaat meer om de bende van Jesse James en hoe Robert Ford langzamerhand alles nadoet wat Jesse James doet.


    Four **** Trader & SafeTrader


  6. #6

    Standaard

    Een beter plaatje (2-disc + booklet!)


  7. #7

    Standaard

    Twee vraagjes:

    1. weet iemand of de UK versie NL subs heeft?
    2. komt er in Nederland ook een twee disc uit?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Twee vraagjes:

    1. weet iemand of de UK versie NL subs heeft?
    2. komt er in Nederland ook een twee disc uit?
    Hier ben ik dus ook benieuwd naar? En, komt daar dan ook zo'n mooi boekwerkje bij?

  9. #9

    Standaard

    Al iets bekend over een release datum voor de R2NL?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Al iets bekend over een release datum voor de R2NL?
    Bij Bol staat hij genoteerd voor 19-03 as. Prijs dacht ik 19,99. Verder geen informatie over artwork etc.

  11. #11

    Standaard

    Heb weinig gemerkt dat deze film in de bios was..=) Ben alsnog zeer benieuwd naar deze film van Terrance Malick..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Heb weinig gemerkt dat deze film in de bios was..=) Ben alsnog zeer benieuwd naar deze film van Terrance Malick..
    Wat zegt u nu? Deze film is geregisseerd door Andrew Dominik (bekend van Chopper), niet door Terrence Malick.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  13. #13

    Standaard

    Oh verrek! Zit totaal in de war..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Bij Bol staat hij genoteerd voor 19-03 as. Prijs dacht ik 19,99. Verder geen informatie over artwork etc.
    En dit dan?



    Warner Home Video brengt de film DVD The Assassination of Jesse James by the coward Robert Ford uit in een toepasselijke Wood Pack uitgave. Het verhaal vertelt hoe rond 1870 crimineel Jesse James (Brad Pitt) wordt bewonderde Robert Ford (Casey Affleck), een idealistische en ambitieuze jongeman die droomt om ooit toe te treden tot de bende van zijn idool. Hij kon niet vermoeden dat hij ooit zou worden betiteld als' de smerige lafaard' die Jesse James in de rug doodschoot. Maar wie waren Jesse James en Robert Ford nu werkelijk? Hoe raakten ze bevriend en wat leidde tot dat fatale pistoolschot, dat de ene man doodde en de ander voor het leven zou tekenen? Het verhaal geeft vele antwoorden. The Assassination of Jesse James is ook verkrijgbaar op Blu-ray disc.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  15. #15

    Standaard

    Dat ziet er wel heel cool uit
    Wordt het een 2 disc ?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat ziet er wel heel cool uit
    Wordt het een 2 disc ?
    Geen idee, dit is de enige info. (Uit het persbericht op dvd.nl)
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Bij deze uitgave wordt het voor mij echt de R2NL met de R2UK vergelijken, voordat ik een versie aanschaf.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    En dit dan?



    Warner Home Video brengt de film DVD The Assassination of Jesse James by the coward Robert Ford uit in een toepasselijke Wood Pack uitgave. Het verhaal vertelt hoe rond 1870 crimineel Jesse James (Brad Pitt) wordt bewonderde Robert Ford (Casey Affleck), een idealistische en ambitieuze jongeman die droomt om ooit toe te treden tot de bende van zijn idool. Hij kon niet vermoeden dat hij ooit zou worden betiteld als' de smerige lafaard' die Jesse James in de rug doodschoot. Maar wie waren Jesse James en Robert Ford nu werkelijk? Hoe raakten ze bevriend en wat leidde tot dat fatale pistoolschot, dat de ene man doodde en de ander voor het leven zou tekenen? Het verhaal geeft vele antwoorden. The Assassination of Jesse James is ook verkrijgbaar op Blu-ray disc.
    Verder bevat dit artikel ook weinigs nieuws omtrent de uitgave, alleen omtrent de film zelf. Ben vooral benieuwd naar het Wood Pack uitgave verhaal. Beloofd veel goeds, maar .....

  20. #20

    Standaard

    Woodpack klinkt leuk natuurlijk, maar hopen dat het een digi wordt dan en geen steelcase.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Woodpack klinkt leuk natuurlijk, maar hopen dat het een digi wordt dan en geen steelcase.
    Ik verwacht eerder zo'n houten verpakking à la Rome.

  22. #22

    Standaard

    Zeer mooi,maar zal waarschijnlijk geen r2nl versie worden?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Zeer mooi,maar zal waarschijnlijk geen r2nl versie worden?

    Die wooden pack juist wel :wink:
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  24. #24

    Standaard

    Zeer top! Ga ik geheid aanschaffen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #25

    Standaard

    ik ga toch ook de R2NL versie pakken van deze.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •