Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 127 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Afbeeldingen van de Amerikaanse blu-ray:
    http://gallery.me.com/mpalmieri809#1...&bgcolor=black

    jezus wat schitterend, hopelijk wordt de NL versie ook zo mooi.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik zie net bij de prijsvraag het volgende plaatje staan:



    Begrijp ik nu goed dat er ook een NL editie gaat uitkomen? Er staat wel gewoon Doornroosje bij op, en het Nederlands AL teken staat er ook op. Iemand hier wat meer info over?
    Was verkeerd met m'n eerdere antwoord, een aantal post's boven de jouwe staat dat dit de R2UK uitgave is. Dus ik denk geen R2NL...

  3. #28

    Standaard

    Nu maar hopen dat die versie NL subs en taal heeft zoals andere special editions met boek.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    Nu maar hopen dat die versie NL subs en taal heeft zoals andere special editions met boek.
    Hebben ze het allemaal tot nu toe? Dan zou ik toch bijna met zekerheid durven stellen dat deze ook NL subs gaat hebben.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Heel eenvoudig. De grotere opslagcapaciteit is nodig voor de veel grotere opslagruimte die al het materiaal dat nu in zeer hoge HD beeld- en geluidskwaliteit op de schijven staat, te herbergen. Dus het is niet een kwestie van er meer opzetten, maar hetzelfde in veel hogere kwaliteit.
    Thanks Nu begin ik het hele Blue-Ray gegeven wat te snappen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Was verkeerd met m'n eerdere antwoord, een aantal post's boven de jouwe staat dat dit de R2UK uitgave is. Dus ik denk geen R2NL...
    Maar wat ik dus bedoel is dat deze afbeelding de Nederlandse titel erbij heeft en de Nederlandse leeftijdsaanduiding. Dat zou toch betekenen dat het een Nederlandse uitgave is. Lijkt me in elk geval niet logisch dat de UK editie de Nederlandse titel en leeftijdsaanduiding gaat hebben

    Naja, ik wacht wel tot 22 oktober Als er dan een NL editie, merken we het vanzelf


  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Hebben ze het allemaal tot nu toe? Dan zou ik toch bijna met zekerheid durven stellen dat deze ook NL subs gaat hebben.
    Tot nu toe wel ja, maar met zoiets durf ik nooit van een zekerheidje uit te gaan. Ik heb geen zin om hem straks terug te sturen.

  8. #33

    Standaard

    Klopt het ook dat de Amerikaanse Blu-Ray uitgave een extra 1-disc DVD erbij heeft met daarop de film. Dat is in ieder geval wat ik begrijp uit deze foto's. (hier ligt de DVD er volgens mij naast in het simpele hoesje) Zou dat in Nederland ook gaan gebeuren, of zou het simpelweg een simpel marketingstruukje zijn van Disney Amerika om de mensen aan de Blu-Ray te krijgen?!?

  9. #34

    Standaard

    Zowel de Amerikaanse (R1) als de Engelse (R2-UK) Blu-Ray release hebben die extra DVD (zelfde als disc 1 van de Platinum Edition DVD) erbij zitten. Al is het wel maar voor een gelimiteerde tijd. Waarschijnlijk zal er vanaf een 'tweede druk' die DVD achterwege worden gelaten. De Nederlandse Blu-Ray heeft zover bekend geen extra DVD erbij, enkel de 2-disc BR.

    Dit is inderdaad een truc om mensen die nu nog geen Blu-Ray speler hebben, alvast dit formaat te laten kopen. Ze kunnen dan nu nog de normale DVD bekijken en naderhand bij het kopen van een speler de Blu-Ray versie bekijken. Op zich is hier niets mis mee en een goede service van Disney.
    Laatst aangepast door Tuvok : 09-10-2008 om 21:58

  10. #35

    Standaard

    Zeker een mooie service van Disney, en bedankt voor de uitleg!

    Aan de sticker te zien gaat het inderdaad om een tijdelijke uitgave, dus alleen bij de eerste oplage zal deze erbij zitten. Jammer dat het ook niet in Nederland gaat gebeuren, maar aan de andere kant op zich ook wel overbodige luxe natuurlijk. De mensen die de Blu-Ray kopen, kopen hem vast niet voor de extra DVD die erbij zit en hebben waarschijnlijk toch al een Blu-Ray speler...

  11. #36

    Standaard

    Nee, maar mensen die nog geen Blu-ray speler hebben, zouden dan wel deze editie kunnen kopen Dan hebben ze de Blu-ray alvast voor de toekomst Ik wist het in elk geval wel als ze dat ook hier in Nederland zouden doen


  12. #37

    Standaard

    zoals altijd worden we hier weer benadeeld

  13. #38

    Standaard

    Vind ik niet. Die DVD is leuk om te hebben, maar niet noodzakelijk.

  14. #39

    Standaard

    weet iemand iets van deze versie's bij bol.com:

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/sleeping...181/index.html (DVD-Pack)

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/sleeping...061/index.html (Blu-Ray Pack)

    Googelen levert geen informatie op en het lijkt mij ook sterk dat het hier om een NL-versie van de Book edition gaat, in verband met het grote prijsverchil.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vind ik niet. Die DVD is leuk om te hebben, maar niet noodzakelijk.

    wat jij vindt maakt mij geen donder uit. Ik vind dat ik een minder compleet product krijgt.

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    man ga fietsen

  18. #43

    Standaard

    Het speelkwartier is voorbij jongens! Back ontopic.

    Goeie vraag NewDust. Zou ik ook wel eens willen weten. De book edition kan het vanwege de prijs inderdaad niet zijn. Je zou toch zeggen dat dit in de press release zou staan. Heeft iemand anders een idee?

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Was verkeerd met m'n eerdere antwoord, een aantal post's boven de jouwe staat dat dit de R2UK uitgave is. Dus ik denk geen R2NL...
    Lijkt me toch dat deze versie ook in Nederland uitkomt. Zowel de nederlandse titel staat erop, als een nederlandse leeftijdskeuring. Het maakt mij bijzonder weinig uit, ik heb geen behoefte aan subs, maar voor andere mensen is het erg leuk, in ieder geval ..
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  20. #45

    Standaard

    De PE van Sleeping Beauty komt zeker in mijn collectie. Gewoon de 2disc PE die in NL uitkomt.

  21. #46

    Standaard

    Ok, Amazon.de verkoopt een Duitse DVD + Book set. En in Frankrijk krijgen ze hem ook (las ik op TheImportForums). En aangezien er een NL cover is van deze editie, lijkt het me toch wel zeer waarschijnlijk dat wij deze ook gaan krijgen in Nederland. Maakt de keuze wel wat moeilijk...



  22. #47

    Standaard

    heb deze Sleeping Beauty 2DVD Platium edition + Boek gisteren in Blokker zien liggen.

    Prijs € 34,95 Het was een R2NL

  23. #48

    Standaard

    New Dust:

    het is een box met de volgende titels:
    Sleeping Beauty
    Cars
    Meet the Robinsons
    Enchanted
    Pirates

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    New Dust:

    het is een box met de volgende titels:
    Sleeping Beauty
    Cars
    Meet the Robinsons
    Enchanted
    Pirates
    Bedankt! klinkt aanlokkelijk, omdat ik nog geen van bovenstaande titels heb, maar ik houd het toch maar bij de gewone BD-editie.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stevie miracle Bekijk bericht
    heb deze Sleeping Beauty 2DVD Platium edition + Boek gisteren in Blokker zien liggen.

    Prijs € 34,95 Het was een R2NL
    Waar is die Blokker? Hier weten ze van niks. En de FRS en van Leest hebben alleen de "gewone' 2 disc versie straks in de winkel staan, zeiden ze achter de balie...

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •