Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 127 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Waar is die Blokker? Hier weten ze van niks. En de FRS en van Leest hebben alleen de "gewone' 2 disc versie straks in de winkel staan, zeiden ze achter de balie...
    De Blokker in Winkelcentrum Woensel (Eindhoven).
    Was gisteren naar die in t centrum geweest waar ie (de boekversie) achter de balie lag.
    Ik kreeg hem bijna mee van zo'n pipo....totdat er een heks verscheen die riep dat ie pas maandag verkocht mag worden en er hoge boetes op staan....

    Las straks op een ander forum dat ie bij Winkelcentrum Woensel wél werd meegegeven, dus ben hem daar even gaan halen.

    Intertoys in Eindhoven heeft de 2-disc al liggen.

    PS: fraaie set!
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 17-10-2008 om 19:38

  2. #52

    Standaard

    ik heb hem vandaag gekocht bij MUSIC STORE.. ziet er echt scherp uit allemaal..

    de blu-ray van doornroosje.. oftwel.. sleepy beauty

    en heb THE MATRIX ook op blu-ray.. die is trouwens.. ook vet onwijs kicken hihi

    fijn weekend allemaal..

    doeidoei
    Patrick.
    hitchcock fan

  3. #53

    Standaard

    Als iemand die boek editie al heeft, zou je er foto's van kunnen plaatsen?
    Ben wel heel erg benieuwd eigenlijk.
    Het zou de eerste keer zijn sinds Belle en het Beest dat Disney weer echt de stoppen uit de kast haalt!
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph Bekijk bericht
    Als iemand die boek editie al heeft, zou je er foto's van kunnen plaatsen?
    Ben wel heel erg benieuwd eigenlijk.
    Het zou de eerste keer zijn sinds Belle en het Beest dat Disney weer echt de stoppen uit de kast haalt!
    Ik heb hem, maar fotos maken gaat lastig daar ik op dit moment geen camera bij de hand heb (vriendin heeft die nu mee).
    Het boek is te vergelijken met t boek dat in de Lion King giftset zat.....met als verschil dat er nu ook een heel stuk gewijd is aan de making of en er wat fotos van de studios en conceptart in staan, naast het verhaal in beeld.
    Uiteraard is t een hardcover boek.

    De box zelf is fraai, met relief, maar minder sterk als de r2 UK uitgave van Snowwhite.

    De DVD heeft dan weer GEEN slipcase, maar is verder uiteraard tzelfde als de 2-disc uitgave.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 17-10-2008 om 20:11

  5. #55

    Standaard

    Hier zijn wat foto's





    Verder zit er natuurlijk dezelfde 2 DVD van Sleeping Beauty in. Wel zonder sleeve


    Deze uitgave is een Must have voor iedere Disney liefhebber (verzamelaar)

  6. #56

    Standaard

    Ik zit een beetje te twijfelen Als de Blu-ray/DVD editie in de UK ook NL ondertiteling en audio gaat hebben, denk ik dat ik die ga importeren. Maar deze ziet er ook wel verleidelijk uit. Alleen de prijs is wat aan de hoge kant vind ik...


  7. #57

    Standaard

    ik wist niet dat er een NL versie kwam van die editie.. nu zit ik sterk te twijfelen om maandag op jacht te gaan naar de NL versie, al is die wel een tientje duurder dan de UK versie

  8. #58

    Standaard

    Is de uitgave nou een Blokker Exclucive

  9. #59

    Standaard

    ik het krantje staat dat die book edition een 'blokker exclusive" is.....
    de blu ray verkopen ze er helemaal niet, maar die kost 24,99 bij mediamarkt(almere)

  10. #60

    Standaard

    Bedankt voor de foto's.
    Ben toch erg aan het twijfelen om deze aan te schaffen.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door onnotuinman Bekijk bericht
    ik heb hem vandaag gekocht bij MUSIC STORE.. ziet er echt scherp uit allemaal..

    de blu-ray van doornroosje.. oftwel.. sleepy beauty

    en heb THE MATRIX ook op blu-ray.. die is trouwens.. ook vet onwijs kicken hihi

    fijn weekend allemaal..

    doeidoei
    Patrick.

    plaats eens een foto aub van de Blu ray

  12. #62

    Standaard

    hoi... ik weet niet hoe dat moet.. een foto erop zetten.. want ik heb een nieuwe telefoon en alles maar ik kan zeggen.. hij ziet er erg mooi uit.. en ik heb een playstation 3.. alles werkt perfect... mooie walktrought door het kasteel maar ik kan de BD live nergens vinden

    en je moet een 2.0 versie hebben om BD live te kunnen afspelen maar mijn playstation 3 heeft 2.40 versie al.. en hij moet het gewoon doen.. staat overal

    kan iemand mijn helpen.. alstublieft...

    dankjewel.
    slaap lekker

    Patrick
    hitchcock fan

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stevie miracle Bekijk bericht
    Hier zijn wat foto's





    Verder zit er natuurlijk dezelfde 2 DVD van Sleeping Beauty in. Wel zonder sleeve


    Deze uitgave is een Must have voor iedere Disney liefhebber (verzamelaar)
    Nice! heb de UK versie al een tijdje in pre-order staan. Zal mooi staan in de kast naast die versies van 101 Dalmatians en Jungle Book
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #64

    Standaard

    Hoe zien deze boeken eruit? Zijn het Making of boeken of boeken met het verhaal erin? 101 Dalmatians en Jungle Book. Thanks!

  15. #65

    Standaard

    Dat staat te lezen op het tweede bovenstaande plaatje. Het betreft een making of boek.

  16. #66

    Standaard

    ja, van Sleeping Beauty is het een making of boek. maar zo'n making of boek zat ook bij de Dalmatiers en jungle book?

  17. #67

  18. #68

    Standaard

    dus een "making of" boek bij de dalmatiers en junglebook. de moeite waard? ( geen leesverhaal )

  19. #69

    Standaard

    Ja klopt hij staat bij Blokker in de folder. 30 euri. De actie gaat deze week in. Dus zometeen nog maar even terug de stad in naar de blokker. Cadeautje voor m'n vriendin die is namelijk 2 november jarig

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Slutje Bekijk bericht
    Ja klopt hij staat bij Blokker in de folder. 30 euri. De actie gaat deze week in. Dus zometeen nog maar even terug de stad in naar de blokker. Cadeautje voor m'n vriendin die is namelijk 2 november jarig
    wanneer is die folder geldig? (ik heb de folder niet gezien namelijk..)
    30 euro vind ik nog net redelijk, das 5 euro meer als de play.com versie...

  21. #71

    Standaard

    vanaf woensdag. prijs is 35 euro. met de kortingsbon uit de folder 30 euro

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door onnotuinman Bekijk bericht
    hoi... ik weet niet hoe dat moet.. een foto erop zetten.. want ik heb een nieuwe telefoon en alles maar ik kan zeggen.. hij ziet er erg mooi uit.. en ik heb een playstation 3.. alles werkt perfect... mooie walktrought door het kasteel maar ik kan de BD live nergens vinden

    en je moet een 2.0 versie hebben om BD live te kunnen afspelen maar mijn playstation 3 heeft 2.40 versie al.. en hij moet het gewoon doen.. staat overal

    kan iemand mijn helpen.. alstublieft...

    dankjewel.
    slaap lekker

    Patrick

    Ik heb de Blu-ray zelf nog niet, dus ik weet niet precies waar het BD-live gebeuren te vinden is op de disc, maar ik weet wel zeker dat je Playstation 3 met firmware versie 2.40 al geschikt is voor BD-live. Het Blu-ray 2.0 profiel heeft overigens niks met de 2.40 firmware versie te maken.

    Misschien moet je in je systeeminstellingen op je ps3 eerst alleen even aangeven dat je Playstation 3 tijdens het afspelen van Blu-rays contact mag maken met het internet (wat nodig is voor BD-live). Je vindt dit in het DVD/BD-instellingen menu (of Video-instellingen mocht je je firmware geupdate hebben naar 2.50).

    Misschien stond deze optie bij jou nog uit en zal je nu wel de BD-live opties zien op de disc?!?

  23. #73

    Standaard

    Sorry als ik een overbodige vraag stel. Maar is het nu gegarandeerd dat bij de Britse Blu-Ray versie een gewone dvd zit? Of zou dat specifiek bij de features moeten staan?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #74

  25. #75

    Standaard

    Wat een mooie editie zeg, die boek editie!
    Vandaag gehaald.
    Heb het gevoel dat Disney hier echt weer moeite voor heeft gedaan.
    En dat voor de eerste keer weer écht sinds Belle en het Beest.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •