De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Probleem met zoeken op bepaalde termen

    Ik krijg het maar niet voor elkaar om te zoeken op de volgende termen:

    max - waarschijnlijk omdat een zoekopdracht minstens vier karakters dient te hebben. Kan dit aangepast worden, want zoeken op een gebruiker met drie karakters lukt wel. Of misschien mogelijk maken om Booleaans te zoeken (bijv: mad AND max of mad+max)

    four, seven, eight - waarschijnlijk kan er niet gezocht worden op Engelse cijfers voluit geschreven. Dit lukt wel voor Nederlandse cijfers voluit geschreven.

    even - geen idee waarom dit niet lukt

  2. #2

    Standaard

    Zou één van de beheerders hierop kunnen reageren?

    Ligt dit probleem aan het forum en zou het opgelost kunnen worden met een eventuele upgrade?

  3. #3

    Standaard

    Ik wil best reageren, maar kan er geen zinnig woord overzeggen, behalve dat je gelijk hebt. Ik weet dat korte woorden (3 letters en kleiner) niet in de zoekfunctie zijn meegenomen. Maar ook zoeken op Mad Max blijkt niet mogelijk te zijn. Kon vroeger wel door het tussen dubbele quotes te zetten, maar nu schijnbaar niet meer.

    Ik hoop dat de meer technisch onderlegde admins/ontwikkelaars er iets over kunnen meedelen.

  4. #4

    Standaard

    Sowieso werkt de zoekfunctie voor geen meter. Ik probeerde laatst nog een topic terug te vinden en toetste LETTERLIJK de titel in en heb gezocht op het hele forum, in het juiste subforum etc. etc. Maar kon niets vinden. Uiteindelijk handmatig dan maar teruggevonden door een heleboel pagina's met topics door te bladeren.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #5

    Standaard

    Hoe kom ik erachter of iemand OZ in de verkoop heeft staan. Gaat niet lukken volgens mij door die !!&%$#@ zoekfunctie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •