Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.
  1. #1
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard One Flew Over The Cuckoo's Nest

    Ik weet dat er kort geleden een nieuwe Amerikaanse release uit is gekomen, een Collector's Edition.

    Nu zie ik op de website van de FRS dat er hier in Nederland op 06 oktober aanstaande ook een nieuwe release uit gaat komen maar ik kan er nog geen verdere details over vinden.

    Zou het kunnen dat wij ook een Collector's Edition uitgave krijgen in Nederland of wordt het een re-release die precies dezelfde inhoud zal hebben als de eerdere uitgave?

  2. #2

    Standaard

    De Amerikaanse Collector's Edition is regiovrij en bevat NL subs, waarom die niet bestellen?
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KillerBill Bekijk bericht
    De Amerikaanse Collector's Edition is regiovrij en bevat NL subs, waarom die niet bestellen?
    Klopt inderdaad maar vroeg me af of iemand antwoord had op mijn vraag?

    Als de nieuwe Nederlandse uitgave anders wordt dan ga ik voor de Amerikaanse.

  4. #4

    Standaard

    Alleen de website van FRS maakt melding van een releasedatum van 6 oktober. Op andere websites (Bol.com, DVD Outlet, Wehkamp, Coxmox, NLStore) is helemaal geen informatie over een nieuwe release te vinden. Ik vraag me dan ook af of er wel een nieuwe release komt.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Alleen de website van FRS maakt melding van een releasedatum van 6 oktober. Op andere websites (Bol.com, DVD Outlet, Wehkamp, Coxmox, NLStore) is helemaal geen informatie over een nieuwe release te vinden. Ik vraag me dan ook af of er wel een nieuwe release komt.
    In de release-lijst op dit forum wordt ie wel weer vermeld. En de vermelding op de FRS-site geeft ook specifiek een ander EAN-nummer op (5051888058534) dan de vermelding van de eerdere release (7321906216870).

  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Ja inderdaad, twee verschillende EAN nummers. Nou ja, we wachten het ff af en misschien komt er binnenkort meer informatie vrij.

  7. #7

    Standaard

    Heb net de Amerikaanse One Flew Over the Cuckoo's Nest: Collector's ontvangen. Heeft inderdaad nl subs. Ziet er heel mooi uit. Box is ook nogal dik.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #8
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Heb net de Amerikaanse One Flew Over the Cuckoo's Nest: Collector's ontvangen. Heeft inderdaad nl subs. Ziet er heel mooi uit. Box is ook nogal dik.
    Ah, nice.

    Zou je er een foto van kunnen posten?

  9. #9
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #10
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Ik bedoel van jou zelf.

  11. #11

    Standaard

    Nee, maar de recensie bevat een overzichtsfoto.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard

    Ik heb hem bijna een maand geleden besteld bij AxelMusic en hij zou op 9 september verzonden zijn, maar ik heb hem nogsteeds niet ontvangen. Maar ik heb ze gemaild en ik moest deze week nog even afwachten. Gebeurd blijkbaar af en toe, dat er een vertraging met onbekende oorzaak ontstaat in het uitleverings-proces. Ben benieuwd.
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  13. #13
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KillerBill Bekijk bericht
    Ik heb hem bijna een maand geleden besteld bij AxelMusic en hij zou op 9 september verzonden zijn, maar ik heb hem nogsteeds niet ontvangen. Maar ik heb ze gemaild en ik moest deze week nog even afwachten. Gebeurd blijkbaar af en toe, dat er een vertraging met onbekende oorzaak ontstaat in het uitleverings-proces. Ben benieuwd.
    Via Amazon.com is goedkoper en sneller. Heb het meestal binnen een week al binnen en via de goedkoopste verzendmethode. Heb daarnaast ook nog nooit invoerbelasting hoeven te betalen. Komt misschien ook omdat ik het per artikel laat versturen en er af en toe wat koop.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Via Amazon.com is goedkoper en sneller. Heb het meestal binnen een week al binnen en via de goedkoopste verzendmethode. Heb daarnaast ook nog nooit invoerbelasting hoeven te betalen. Komt misschien ook omdat ik het per artikel laat versturen en er af en toe wat koop.
    Hmm... misschien is dat de reden dat het langer duurt. De douane heeft hem...
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  15. #15
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KillerBill Bekijk bericht
    Hmm... misschien is dat de reden dat het langer duurt. De douane heeft hem...
    Nee, daar heb je met AxelMusic geen last van want die verstuurd het vanuit het dichtstbijzijnde land/DC naar je toe, tenminste zoals ik het goed heb begrepen.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Nee, daar heb je met AxelMusic geen last van want die verstuurd het vanuit het dichtstbijzijnde land/DC naar je toe, tenminste zoals ik het goed heb begrepen.
    Ja, dat had ik dus ook begrepen. Morgen is het pakket al 3 weken geleden verstuurd. Dus gaan we wederom maar eens mailen.
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  17. #17

    Standaard

    Recensies zijn tot nu toe nogal tegenvallend, vind ik zelf.
    Zie hier

  18. #18
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Recensies zijn tot nu toe nogal tegenvallend, vind ik zelf.
    Zie hier
    De reviews zijn inderdaad erg gemengd.

  19. #19

    Standaard

    Net nog iets ondekt...

    Nederland gaat ook niet de niet de nieuwe versie van Lethal Weapon deel 1 krijgen.

    Beide hebben ook dezelfde en oude EAN ipv de nieuwe!

    Balen, het gaat niet goed met Warner Nederland.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Net nog iets ondekt...

    Nederland gaat ook niet de niet de nieuwe versie van Lethal Weapon deel 1 krijgen.

    Beide hebben ook dezelfde en oude EAN ipv de nieuwe!

    Balen, het gaat niet goed met Warner Nederland.
    Zijn die nieuwe releases in andere landen dan wel nieuwe transfers? Ik heb daar niets over gelezen, al scan i.p.v. lees ik nog wel eens berichten hierover op andere sites en dan kan ik wel eens wat over het hoofd zien natuurlijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zijn die nieuwe releases in andere landen dan wel nieuwe transfers? Ik heb daar niets over gelezen, al scan i.p.v. lees ik nog wel eens berichten hierover op andere sites en dan kan ik wel eens wat over het hoofd zien natuurlijk.
    Ja, zowel deel 1 als 2 krijgen nieuwe transfers met DTS-HD MSTR 5.1 en extra's. 3 en 4 zijn nieuw.

    De nieuwe versie LW1 EAN 5051890018731 (EAN 7321932828443 oude uitgave) .

    Zie ook:
    http://www.cinefacts.de/blu-ray-film/59393-lethal-weapon-1-zwei-stahlharte-profis.html

    Op You Tube staat een trailer voor de US Box

  22. #22
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Mannen. Dit topic gaat niet over Lethal Weapon!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Mannen. Dit topic gaat niet over Lethal Weapon!
    Ik had het bij mijn vraag ook over One Flew over the Cuckoo´s Nest...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #24
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik had het bij mijn vraag ook over One Flew over the Cuckoo´s Nest...
    Sorry, Hombre bedoel ik.

  25. #25

    Standaard

    Hij was op 9 september naar mij verzonden bij Axelmusic, en vandaag kwam hij dan toch eindelijk binnen. Beeld is top wat mij betreft. En op de verpakking staat dat hij alleen Engelse, Franse en Spaanse subs heeft, maar dit is in werkelijkheid VEEL meer. Zowat iedere gesproken taal.

    Ik heb wat foto's gemaakt:


    Kaarten met daarop verschillende versies van de filmposter, en het BD-doosje.


    Mooie hoogglans kaarten in een envelop van het gesticht.


    Mooi boekje over de film.


    een klein kijkje in het boekje.


    Een set speelkaarten.
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •