Pagina 11 van 39 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 967 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Geen idee of het hier al is gemeld, maar Terminator: The Sarah Connor Chronicles - Season 2 (US) heeft NL subs.
    What ?

  2. #252
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Geen idee of het hier al is gemeld, maar Terminator: The Sarah Connor Chronicles - Season 2 (US) heeft NL subs.
    Staat al een tijdje in de lijst.

    Jammer dan de serie niet meer verder gaat.

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Heb je hier toevallig een bron voor ?
    http://www.dvdfr.com/dvd/f151567-fringe-saison-1.html

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eddy12 Bekijk bericht
    hier staat het ook deel 1,2 en 3 zouden opnieuw uitgebracht zijn met andere ondertitels

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc
    Dat zou mooi zijn, hij wordt aan de lijst toegevoegd zodra het 100 % zeker is, het 4e deel staat in ieder geval wel in de lijst.

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marko Heins Bekijk bericht
    Volgens dvdbeaver heeft de blu-ray van Misery (regiovrij) Nederlandse ondertitels (naast een stuk of 20 andere!).
    ...maar alleen daar...
    Alle overige bronnen zeggen E, F en Sp.
    Toch maar besteld voor 14,90 incl. porto bij Axelmusic...

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    ...maar alleen daar...
    Alle overige bronnen zeggen E, F en Sp.
    Toch maar besteld voor 14,90 incl. porto bij Axelmusic...
    Laat het even aan ons weten....

  7. #257

    Standaard

    Ik HOOP dat van The Fast and the Furious alles 4 de films nederlands worden ondertiteld. Ander moet ik de box hier kopen en dat is toch wel direct 60-70€ tot nu toe...


  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ik HOOP dat van The Fast and the Furious alles 4 de films nederlands worden ondertiteld. Ander moet ik de box hier kopen en dat is toch wel direct 60-70€ tot nu toe...
    Je MOET niets... je kunt ook gewoon wachten tot de box wel een acceptabele prijs is...

  9. #259

    Standaard

    Via cd-wow Beverly Hills Chihuahua en is nl gesproken en ondertiteld.

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Je MOET niets... je kunt ook gewoon wachten tot de box wel een acceptabele prijs is...
    Ik weet het je hebt gelijk, maar ik zit nu al zolang te wachten op die box en ik heb mezelf voorgenomen om de release mee te pakken maar ja we zullen nog wel zien. Hij staat nu €34.30 op bangcd maar ik wacht gewoon af...


  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    ...maar alleen daar...
    Alle overige bronnen zeggen E, F en Sp.
    Toch maar besteld voor 14,90 incl. porto bij Axelmusic...
    Diverse sites spreken elkaar aardig tegen: volgens amazon en axelmusic geen NL subs. (axelmusic heeft een foto van de backcover, ook daarop staat alleen maar Frans en Spaans)....
    dvdbeaver zegt dus juist weer van wél, net als cinemasquid.com overigens....ben benieuwd,laat even weten wat het is!

  12. #262

    Standaard

    ik had een e mail gestuurd naar amazon voor te zien of "Fast & Furious 1-4 Box Set [Blu-ray] [2001]" nl ondertitel heeft en dit heb ik terug gehad

    Dear Customer

    Thank you for contacting Amazon.co.uk with your enquiry.

    I am glad to hear that you are interested to purchase this item "Fast & Furious 1-4 Box Set [Blu-ray] [2001]" on our website.

    I have checked our website product detail page of this item "Fast & Furious 1-4 Box Set [Blu-ray] [2001]" ASIN: B002AS9OSY and I can confirm that this complete box set comes with Dutch Subtitles.

    dus hij heeft toch nl ondertitel

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eddy12 Bekijk bericht
    ik had een e mail gestuurd naar amazon voor te zien of "Fast & Furious 1-4 Box Set [Blu-ray] [2001]" nl ondertitel heeft en dit heb ik terug gehad

    Dear Customer

    Thank you for contacting Amazon.co.uk with your enquiry.

    I am glad to hear that you are interested to purchase this item "Fast & Furious 1-4 Box Set [Blu-ray] [2001]" on our website.

    I have checked our website product detail page of this item "Fast & Furious 1-4 Box Set [Blu-ray] [2001]" ASIN: B002AS9OSY and I can confirm that this complete box set comes with Dutch Subtitles.

    dus hij heeft toch nl ondertitel
    Yes!


  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eddy12 Bekijk bericht
    ik had een e mail gestuurd naar amazon voor te zien of "Fast & Furious 1-4 Box Set [Blu-ray] [2001]" nl ondertitel heeft en dit heb ik terug gehad

    Dear Customer

    Thank you for contacting Amazon.co.uk with your enquiry.

    I am glad to hear that you are interested to purchase this item "Fast & Furious 1-4 Box Set [Blu-ray] [2001]" on our website.

    I have checked our website product detail page of this item "Fast & Furious 1-4 Box Set [Blu-ray] [2001]" ASIN: B002AS9OSY and I can confirm that this complete box set comes with Dutch Subtitles.

    dus hij heeft toch nl ondertitel
    Ja, ik had ook al gezien dat op volgens de product pagina de set NL subs heeft


  15. #265

    Standaard

    Coraline UK
    Via: DVD Times
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #266

    Standaard

    Heeft Underworld Trilogy en Transformers 2 uk release nl subs ?

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    Heeft Underworld Trilogy en Transformers 2 uk release nl subs ?
    Underworld al zeker niet, van Transformers weet ik het niet dat wordt nog afwachten...


  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    Heeft Underworld Trilogy en Transformers 2 uk release nl subs ?
    Volgens de hoezen in iedergeval niet (heb em net zelf deze week ontvangen, maargoed voor 17 euro zal me het een reet roesten).. en over Transformers2 is nog niets bekend aangezien die nog niet uit is..

    Overigens ben ik er dus nog steeds voor dat er een nieuwe topic geopend moet worden met bevestigingen van Blurays welke NIET nl subbed zijn, dan weet je in iedergeval 'zeker' als de disc niet in deze lijst vermeld is...

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Overigens ben ik er dus nog steeds voor dat er een nieuwe topic geopend moet worden met bevestigingen van Blurays welke NIET nl subbed zijn, dan weet je in iedergeval 'zeker' als de disc niet in deze lijst vermeld is...
    Ik zou zeggen open een topic en hou het bij.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik zou zeggen open een topic en hou het bij.
    Is inmiddels gedaan: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1615217
    maargoed je zegt dat ik een topic dan maar moet openen en dan zeg je dat het onzin is om dit bij te houden.. zeker een helmonder me too

  21. #271

    Standaard

    Als jij een topic wilt openen met daarin een overzicht van titels die geen Nederlandse ondertitels hebben dan moet je dat vooral doen, maar dat betekent niet dat ik het de moeite waard vind.

  22. #272

    Standaard

    Voor de liefhebbers de Duitse steelbook van Gladiator (is een steelbook met een veel mooiere cover dan de engelse steelbook van Gladiator)
    Is Nederlands ondertiteld

  23. #273
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers de Duitse steelbook van Gladiator (is een steelbook met een veel mooiere cover dan de engelse steelbook van Gladiator)
    Is Nederlands ondertiteld
    Tis maar wat je mooi vindt, dat enorme 16 logo is mij veel te lelijk.

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Tis maar wat je mooi vindt, dat enorme 16 logo is mij veel te lelijk.

    Tis maar wat je lelijk vindt,
    Maar inderdaad smaken verschillen natuurlijk.

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eddy12 Bekijk bericht
    ik had een e mail gestuurd naar amazon voor te zien of "Fast & Furious 1-4 Box Set [Blu-ray] [2001]" nl ondertitel heeft en dit heb ik terug gehad

    Dear Customer

    Thank you for contacting Amazon.co.uk with your enquiry.

    I am glad to hear that you are interested to purchase this item "Fast & Furious 1-4 Box Set [Blu-ray] [2001]" on our website.

    I have checked our website product detail page of this item "Fast & Furious 1-4 Box Set [Blu-ray] [2001]" ASIN: B002AS9OSY and I can confirm that this complete box set comes with Dutch Subtitles.

    dus hij heeft toch nl ondertitel
    Hou er wel rekening mee dat hun website niet altijd betrouwbaar is wat deze info betreft!
    Zoals hun dit nu omschrijven hebben ze nu gewoon even snel op de site gekeken waar en lezen dezelfde info als wij.
    Ofwel, ze hebben de schijfjes dus niet zelf bekeken om het te controleren.

Pagina 11 van 39 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •