Pagina 39 van 39 EersteEerste ... 293536373839
De resultaten 951 tot 967 van 967 worden weergegeven.
  1. #951

    Standaard

    Ik heb een nieuw topic hierover aangemaakt waarin kan verder gegaan worden met het vermelden van de titels. Ik hoop in de komende dagen dit topic volledig te kunnen bijwerken. Kan ondertussen dit topic reeds gesloten worden zodat de nieuwe meldingen niet overal komen te staan?

  2. #952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Ik heb een nieuw topic hierover aangemaakt waarin kan verder gegaan worden met het vermelden van de titels. Ik hoop in de komende dagen dit topic volledig te kunnen bijwerken. Kan ondertussen dit topic reeds gesloten worden zodat de nieuwe meldingen niet overal komen te staan?
    Nee dankje, laat maar gewoon hier en sluit die andere, want het is ook maar weer de vraag hoe lang jij die dan weer bijhoudt..
    Laat het maar over aan een moderator dan om de lijst bij te houden..

  3. #953

    Standaard

    Is er dan een moderator die deze lijst wil gaan bijhouden?

  4. #954

    Standaard

    Ik weet ook niet zeker of de moderatoren daar tijd voor hebben. Ik heb ondertussen een nieuw topic aangemaakt en ik heb daarin de lijst aangepast tot en met pagina 36 van dit topic.

  5. #955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Ik weet ook niet zeker of de moderatoren daar tijd voor hebben. Ik heb ondertussen een nieuw topic aangemaakt en ik heb daarin de lijst aangepast tot en met pagina 36 van dit topic.
    je mag de lijst me ook toemailen en dan kan ik deze alsnog plaatsen hier..knippen en plakken kleine moeite...

  6. #956

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    je mag de lijst me ook toemailen en dan kan ik deze alsnog plaatsen hier..knippen en plakken kleine moeite...
    Ik heb ondertussen de lijst volledig bijgewerkt in het topic Blu-ray USA,UK,AUS met NL subs. (Deel 2) Inclusief de kleurcode. Eventueel kan je de lijst daaruit kopiëren ofwel ga ik gewoon verder in dat topic en kunnen ze dit topic eventueel sluiten?

  7. #957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Ik heb ondertussen de lijst volledig bijgewerkt in het topic Blu-ray USA,UK,AUS met NL subs. (Deel 2) Inclusief de kleurcode. Eventueel kan je de lijst daaruit kopiëren ofwel ga ik gewoon verder in dat topic en kunnen ze dit topic eventueel sluiten?
    Waarom niet gewoon jouw topic sluiten en laat wim hier gewoon verder gaan en hem te helpen door hem dus gewoon een bijgewerkte lijst te 'mailen', een 2e topic (wat dan eigenlijk al een beetje een 3e topic is,aangezien er ook nog de vragen topic is), is gewoon overdreven..

  8. #958

    Standaard

    uk the blind side is met nl ondertitels heb m in bezit.

  9. #959

    Standaard

    Ik vind het onoverzichtelijk dat er nou twee topics hierover zijn. Een van de twee moet wat mij betreft op slot, maar welke?

  10. #960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik vind het onoverzichtelijk dat er nou twee topics hierover zijn. Een van de twee moet wat mij betreft op slot, maar welke?
    Ik heb hierover contact gehad met Wim en hij stelde ook voor om verder te gaan met deel 2 van de lijst. Het doorsturen via een pb was niet echt een optie omdat alle opmaak dan verloren ging en dan moeten de films ook nog toegevoegd worden op de juiste plaats in de lijst.

  11. #961

    Standaard

    Prima. Goed dat het nu geregeld is. Dan stel ik voor dat de crew hier een slotje op gaat doen en van het andere topic een sticky maakt.

  12. #962

    Standaard Alien anth.

    Amazon uk zegt dutch subs op elke schijf!

  13. #963

  14. #964

    Standaard James Bond U.K. import



    Beide thumbnails zijn *klikbaar*

    Links ziet u de James Bond film 'Moonraker'. Het betreft hier een U.K. import met slipcase. 'Dutch' staat onder 'subtitles' vermeld.

    Rechts ziet u u de film 'For your Eyes Only'. Onder 'subtitles' op de slipcase staat slechts het volgende vermeld: 'English for the hearing impaired*' *Other subtitles or language audio may be available on Feature and some Special Features'. Betreft wederom een U.K. editie.

    Beide zijn nog sealed.

    Hoewel het in de lijst staat dat de U.K. Blu-ray Disc edities allen Nederlandse ondertitels bevatten, zou ik graag een (tweede) verificatie willen van een member die de U.K. titels in bezit heeft en ook heeft afgespeeld. Kan iemand dit dus verifiëren?

  15. #965

    Standaard

    JOEHOE WANNEER WORDT DIT TOPIC NOU EENS GESLOTEN????
    (en gaan we verder in die van bart22: Blu-ray USA,UK,AUS met NL subs. (Deel 2) )

  16. #966

    Standaard

    Beste rvvnr1, geduld is een schone zaak.

    Heb met Jordy (Moderator) contact opgenomen via pm en dan is het effe afwachten. Ik heb gevraagd om dit topic te sluiten of zelfs te verwijderen en deze te vervangen door die van Bart22 en ook om die nieuwe lijst als sticky aan te maken...dus nog eventjes geduld!

  17. #967

    Standaard

    Beste Wim, ik weet het en normaal gesproken ben ik ook een en al geduld... Maar kan er niet bij dat dit zo lang moet duren, dit schept verwarring en irritatie bij medeforumgebruikers terwijl jullie niets dan jullie best doen om het allemaal zo overzichtelijk mogelijk te houden. Maar goed bij deze nog bedankt voor je inzet!!

Pagina 39 van 39 EersteEerste ... 293536373839

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •