Pagina 8 van 39 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 967 worden weergegeven.
  1. #176
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #177

    Standaard

    Een aantal mensen hier zijn overtuigd dat Monsters Inc UK nederlandse subs heeft en ook een nederlandse audio track.

    Zelf heb ik daar mijn twijfels over, ten eerste omdat PLAY zelf geen info hierover heeft en ten tweede omdat Monsters Inc in nederland nog geeneens een vaste release datum heeft en zeker geen 27 juli zoals in de UK.

    Wie heeft het onomstotelijke bewijs dat de UK uitgave een nederlandse audio track heeft. Ik koop animatie films puur voor mijn zootje dus NL subs alleen is niet genoeg.
    Of anders maar hopen dat iemand de gok waagt en de PLAY versie koopt en die info dan hier te posten.

  3. #178

    Standaard

    @ Pietse

    Kijk even naar dit bericht van Frank:
    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...9&postcount=81

    Bewijs genoeg, dacht ik zo...
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  4. #179

    Standaard

    Play werkt niet al hun producten bij met de laatste info, dus soms komt het er een stuk later bij te staan, soms helemaal niet.
    Ten tweede komt Monsters Inc. hier, als er tenminste niets tussenkomt, 23 september uit.

    Maar goed, de mijne staat reeds in bestelling, dus echte bevestiging komt er heus wel.

    Edit: meer bevestiging kan haast niet:

    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse Bekijk bericht
    Een aantal mensen hier zijn overtuigd dat Monsters Inc UK nederlandse subs heeft en ook een nederlandse audio track.

    Zelf heb ik daar mijn twijfels over, ten eerste omdat PLAY zelf geen info hierover heeft en ten tweede omdat Monsters Inc in nederland nog geeneens een vaste release datum heeft en zeker geen 27 juli zoals in de UK.

    Wie heeft het onomstotelijke bewijs dat de UK uitgave een nederlandse audio track heeft. Ik koop animatie films puur voor mijn zootje dus NL subs alleen is niet genoeg.
    Of anders maar hopen dat iemand de gok waagt en de PLAY versie koopt en die info dan hier te posten.
    Ten eerste: Play.com is een webwinkel en die zijn doorgaans niet te vertrouwen wat specificaties betreft. Bovendien is de blu-ray nog niet uit in de UK (morgen pas), dus wellicht past Play.com de pagina nog aan. Je moet in ieder geval naast Play.com altijd andere bronnen aanspreken voor een betrouwbare bevestiging.

    Ten tweede: diverse sites vermelden 23 september als releasedatum voor de Nederlandse release. Je kunt de blu-ray al pre-orderen bij www.dvdoutlet.nl en www.bol.com.

    Ten derde: via onderstaande link kun je foto's vinden van de verpakking van de UK-release. Daarop is duidelijk te zien dat de blu-ray Nederlandse audio en ondertiteling heeft.
    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...9&postcount=81

    Tot slot: ben je na het zien van de afbeeldingen nog niet overtuigd wacht dan een paar dagen. Ik verwacht mijn exemplaar woensdag of donderdag te ontvangen.

  6. #181

    Standaard

    Twee mensen waren al voor me, zie ik.

  7. #182
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #183

    Standaard

    Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken omtrent de info over Monsters Inc.

    Ik zal hem bij PLAY gaan bestellen, 18.50 is toch een leuke prijs, BOL vraagt 34,99

  9. #184

    Standaard

    same here. ook besteld bij Play. prima prijs, waar Play soms toch nog best duur kan zijn met de Euro-prijzen.

  10. #185

    Standaard

    Godfather trilogy.

    Ik zag deze bij bangcd.com voor € 32,- (UK & Euro). Even nagevraagd over de subtitels: 'We wish to advise you that the version of the above Blu-ray title in our current product range is Region B and only contains subtitles in English, English For the Hearing impaired.'

    Dit lijkt me tegenstrijdig met wat in de lijst op dit forum staat. Zijn er verschillende UK releases?
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  11. #186

    Standaard

    Lijkt me sterk dat er verschillende UK-releases zijn.

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mav Bekijk bericht
    volgens dvdtimes heeft de volgende blu-ray uk ned subs:state of play,silverado en punch love drunk

    volgens play.com eveneens ook al bevestigd dat uk blu-ray van state of play ook nederlands ondertitels heeft
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/9...y/Product.html

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mav Bekijk bericht
    hallo
    ik zie dat the international blu-ray U.K nederlands ondertiteld is volgens play.com
    heb blu-ray enkele weken ontvangen en gisteren gekeken en heeft inderdaad nederlands ondertiteling

  14. #189

    Standaard

    USA: Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb is Nederlandse ondertiteld:

    http://bluray.highdefdigest.com/1695/drstrangelove.html

    http://www.blu-ray.com/movies/movies...06&show=review
    Laatst aangepast door Ralph71 : 28-07-2009 om 19:05
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  15. #190

    Standaard

    The Biggest Bang - Rolling Stones

    Aangeschaft via Amazon UK

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Top Gun UK

    bron: DVDProfiler

    ik ga em zelf nu bestellen, ik laat het weten als het echt zo is...
    Heb de BR net gekeken en er staan idd NL subs op...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #192

    Standaard

    Via profiler (engels commentaar) is taking lives ook nl ondertiteld.
    Ga m bestellen en laat snel weten of het 100 procent zeker is.

  18. #193

    Standaard

    weet iemand een goede betrouwbare Blu-ray winkel in amerika die ook naar hier versturen ?

  19. #194

  20. #195

    Standaard

    ok bedankt.

    UK: Fast and furious 4 heeft NL subs
    UK: Gladiator: Limited Edition Steelbook with Artcards (2 Discs) NL subs
    UK: Gladiator: Special Edition (2 Disc) NL subs

  21. #196

    Standaard

    Op 8/9/09 lijkt Finding Nemo eindelijk uit te komen in de UK (NL release weet ik niet) Is iemand/of kan iemand er al achter gekomen/komen of hij ook NL is (audio & subs)?
    Just me...P12 :-)

  22. #197

    Standaard

    Reken er maar op dat ie NIET uitkomt daar. Er is niet eens een cover bekend. Dat zegt al genoeg. Diverse andere sites vermelden ook niets over een release. De enige site waar ik deze releasedatum heb gezien is Amazon.co.uk en die is wat dat soort info betreft niet betrouwbaar.

    Daarnaast denk ik wel dat het een release zal worden als Monsters Inc. Dus met NL subs en audio, maar dat is een kwestie van afwachten.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #198

    Standaard

    Monsters & Co - Frankrijk
    Zo even geen bron, maar heb 'em daar op de TV's zien draaien met de keuze uit Engels, Frans en Nederlands.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #199

    Standaard

    Er staat een recensie van de Franse blu-ray op www.dvdrama.com en volgens die recensie heeft de blu-ray zoals je schrijft Nederlandse audio en ondertiteling.

  25. #200

Pagina 8 van 39 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •