De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard hd dvd titels amazon.de

    Wie weet welke hd dvd's die te koop zijn op www.amazon.de nl ondertiteling hebben?
    Bij voorbaat dank.

    Groetjes dvdoever

  2. #2

    Standaard

    Ga naar www.dvdcompare.net en kijk of er Duitse uitgaves bij staan die je graag wilt hebben.

  3. #3

    Standaard

    Alle Universal titels hebben NL ondertiteling

    Bij Warner alleen Ocean's 11, 12, 13

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eugene Bekijk bericht
    Alle Universal titels hebben NL ondertiteling

    Bij Warner alleen Ocean's 11, 12, 13
    Er zijn er meer want Unforgiven heeft ook NL-subs en die is ook van Warner.

    Via DVD profiler is wel op te zoeken hoe het zit met de subs.

  5. #5

    Standaard

    Warner van wat ik binnen kreeg:

    NL SUbs:

    Clockwork Orange
    The Shining
    Blade Runner


    geen nl subs

    V for Vendetta
    Full Metal Jacket
    Eyes Wide Shut
    Syriana

  6. #6

    Standaard

    Trouwens een waarschuwing: sommige Kinoweld-titels op Amazon.de (waaronder Serpico) hebben geforceerde ondertitels OF een Duitse soundtrack. Je kunt daarbij dus niet een film in het Engels bekijken zonder Duitse ondertiteling. Heel irritant.

  7. #7

    Standaard

    Leuke prijzen, snel binnen (moest het even kwijt )

    Serenity
    The Island (Die Insel)
    Shooter

    Allen met Duitse hoesjes maar met ned. ondertitels....

  8. #8

    Standaard

    Kreeg van de week Tideland binnen maar die was gebruikt!!
    Er zat geen seal omheen, zowel t doosje als de disc bevatte gebruikssporen en er zaten zelfs een soort etensresten op de hoes! Echt niet te geloven. Heb ze gemaild en ze hebben 4 euro als tegemoetkoming overgemaakt op m'n cc. Ik ga er maar mee akkoord want terugsturen is wat mij betreft voor een titel van een tientje geen optie. Maar ben er allerminst blij mee!!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Kreeg van de week Tideland binnen maar die was gebruikt!!
    Er zat geen seal omheen, zowel t doosje als de disc bevatte gebruikssporen en er zaten zelfs een soort etensresten op de hoes! Echt niet te geloven. Heb ze gemaild en ze hebben 4 euro als tegemoetkoming overgemaakt op m'n cc. Ik ga er maar mee akkoord want terugsturen is wat mij betreft voor een titel van een tientje geen optie. Maar ben er allerminst blij mee!!
    Hehe, misschien heeft de Duitse postbode hem wel even gekeken terwijl hij een braadworst met mosterd aan het eten was!
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Kreeg van de week Tideland binnen maar die was gebruikt!!
    Er zat geen seal omheen, zowel t doosje als de disc bevatte gebruikssporen en er zaten zelfs een soort etensresten op de hoes! Echt niet te geloven. Heb ze gemaild en ze hebben 4 euro als tegemoetkoming overgemaakt op m'n cc. Ik ga er maar mee akkoord want terugsturen is wat mij betreft voor een titel van een tientje geen optie. Maar ben er allerminst blij mee!!
    Die van mij was wel goed: wel gesealed en geen etensresten
    Wat ik wel jammer vind aan de duitse versie is dat de film zonder menu gelijk in het Duits begint. Zie ook http://hddvd.highdefdigest.com/1406/tideland_de.html

    Erminio
    I knew it! I knew it!
    Well, not in the sense of having the slightest idea,
    but I knew there was something I didn't know.

  11. #11

    Standaard

    Zag dat 'Erbarmungslos' weer aardig in prijs was gestegen, jammer voor de liefhebber. Heb afgelopen weekend enorm genoten van de beeldkwaliteit. Wat een shots !

  12. #12

    Standaard

    Ik zat net nog eventjes te kijken op hun site, titels bijna zonder uitzondering rond de 30 euro. Benieuwd wie dat er nog voor neerlegd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •