De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Southland Tales

  1. #1

    Standaard Southland Tales

    Voor zover in weet in Nederland nog niet in de bios verschenen maar oa. dvdpacific heeft de nieuwste film van Richard (Donnie Darko) Kelly al op dvd voor een schappelijke twaalf euro. Ook bij play (met overigens een andere cover) en amazon is hij al verkrijgbaar.
    Volgens dvdcompare staan er als extras: "This is the Way the World Ends" animated short, "USIDent TV: Surveilling the Southland" documentary en een hoop bonus trailers op het schijfje. Ik wacht nog even met aanschaffen, wellicht dat hier ook nog een Directors Cut of uitgave met meer extra's van verschijnt (de film in kwestie ook nog niet gezien ).
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  2. #2

    Standaard

    Iemand hier al een versie van gekocht?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Iemand hier al een versie van gekocht?
    Ik ben van plan op vakantie de volgende te kopen:



    Als ie dan tegenvalt heb ik in ieder geval weer een extra exemplaar voor me Donnie Darko verzameling.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  4. #4

    Standaard

    Ik heb deze film laatst geprobeerd te kijken. Na een uur heb ik dit 2,5 uur durende stukje onzin maar uitgezet. Wat een verwarrende en pretentieuze onzin zeg... Bereid je dus maar voor!

  5. #5

    Standaard

    Hmm, waarschijnlijk zal het nog wel even duren op een waardige release. Film nog steeds niet gezien .

    Richard Kelly has claimed on his MySpace blog that he had very little time for the DVD as he was starting shooting on his next feature, The Box. However, he has stated several times that if Sony commissioned one (based on the sales of the current DVD), he'd happily be involved in a 'Director's Cut' DVD in the future with more special features and deleted scenes from the Cannes cut.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •