Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Sorry hoor, maar dat wachten is toch weer voor niets nodig. Hadden ze dit gewoon uitgegeven samen met Serie 7 dan was de collectie nu al compleet. Mensen zullen zich nu afvragen waar die laatste special is.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #27

    Standaard

    Je moet er maar weer tegenaanlopen:
    Tv Special 1990 rel. datum 1/10/09,

    waarmee de gehele serie compleet te maken is.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht

    waarmee de gehele serie compleet te maken is.
    En dat heeft ruim 8 jaar geduurd...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #29
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2011
    Woonplaats
    Rijkevorsel, België

    Standaard

    Ondertussen werd er een boxset uitgebracht door Justentertainment met alle 7 seizoenen en de specials erin. Heb deze vandaag gecontroleerd en tot mijn verbazing bevat seizoen 7 DVD 1 niet episodes 1-3 van het zevende seizoen maar wel de film Sette Giorni/7Days. Ik heb alvast een mail gestuurd naar justentertainment met de vraag of ze mij een vervang DVD kunnen bezorgen met de ontbrekende episodes. Als je de box zoekt te kopen of in je bezit hebt, zou ik deze disc alvast zeker eens controleren of deze ook niet de film Sette Giorni/7Days bevat.

  5. #30
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2011
    Woonplaats
    Rijkevorsel, België

    Standaard

    Vandaag via Bol.com een tweede exemplaar van de box ontvangen. Deze heeft exact dezelfde foutieve data op disc 1 van seizoen 7 staan. Justentertainment heeft niet gereageerd op mijn mail tot op heden. Heb ze een nieuwe mail gestuurd. Ziet er meer en meer naar uit dat het om een algemene productiefout gaat. Heeft er iemand misschien andere contactgegevens voor justentertainment dan heb e-mailadres op hun website? (info@justentertainment.nl) Kan ik via die weg eventueel ook een poging wagen...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •