Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 71 van 71 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door macl Bekijk bericht


    Ik zag vandaag ook een steelbook van de Indy trilogy liggen bij de MM, was dit bekend?
    hoor en zie ik voor het eerst, de trilogie is wel al enige tijd uit in keepcase...

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het verschil is wel dat de extra's nu verspreid zijn over de film-disc's en niet op een aparte schijf staan.
    Klopt, de kartonnen trilogie die ik heb heeft alle extra's op een aparte disc. Voor degene die hem al heeft is het natuurlijk niet echt interessant om het te gaan vervangen.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Enig idee wat de prijs is?
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=60357 :smile:

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Waarom genaaid? We hebben deze prachtige extra's op de 4de schijf staan:

    Indiana Jones: Making The Trilogy:
    - "Raiders Of The Lost Ark" documentary (51mins)
    - "The Temple Of Doom" documentary (41mins)
    - "The Last Crusade" documentary (35mins)
    deze staan niet op de 3dvds, heb nu al spijt dat ik ze aangeschaft heb, had beter de kartonnen boxset kunnen kopen :S

  5. #55

    Standaard

    Daarom heeft Ill Niño het ook over een vierde schijf.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    deze staan niet op de 3dvds, heb nu al spijt dat ik ze aangeschaft heb, had beter de kartonnen boxset kunnen kopen :S
    Dat had ik eigenlijk nog niet gelezen. Daarmee wordt het een vrij zinloze release natuurlijk. Volgens mij is deze nieuwe tin-editie box namelijk duurder dan de oude 4-disc.

  7. #57

    Standaard

    en de menus zien er ook al vrij slecht uit moet ik eerlijk zeggen (weet niet hoe dat bij die box set is)

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    en de menus zien er ook al vrij slecht uit moet ik eerlijk zeggen (weet niet hoe dat bij die box set is)
    Precies hetzelfde
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl Bekijk bericht
    Dit soort releases op DVD komen er bij mij niet meer in, ik wacht geduldig op de smaak Blu-ray
    Ik heb hier nog eens over nagedacht, en ik denk dat het feit dat deze set nu is uitgebracht een teken is dat we hier nog lang op kunnen wachten. De DVD/BD van deel 4 zal nog dit jaar uitkomen, en ze zullen niet binnen afzienbare tijd een nieuwe box uitbrengen terwijl deze box nu op de markt is gebracht.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb hier nog eens over nagedacht, en ik denk dat het feit dat deze set nu is uitgebracht een teken is dat we hier nog lang op kunnen wachten. De DVD/BD van deel 4 zal nog dit jaar uitkomen, en ze zullen niet binnen afzienbare tijd een nieuwe box uitbrengen terwijl deze box nu op de markt is gebracht.
    Oh, ga er maar van uit dat deel 1-3 tegelijk (of net voor) de BD release van deel 4 wordt gedaan.. Ik kijk ook uit naar de BD versies (heb zelf de kartonne uitgaven al lang), en na het zien van de teaser waar ook HD materiaal in zat van de eerste 3 delen kan het maar niet snel genoeg zijn dat die uitkomen, het was de 720p versie van de teaser die ik zag, en daar was toch al heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg duidelijk dat deze al vele malen betere kwaliteit was dan de dvd versie..

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door macl Bekijk bericht


    Ik zag vandaag ook een steelbook van de Indy trilogy liggen bij de MM, was dit bekend?
    Kan het lelijker dan dat?

  12. #62

    Standaard

    Ik zou wachten op een quadrology box dan heb je of alle delen en of alle delen plus specials in een mooiere uitvoering.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #63

    Standaard

    Ach ja en dan komt er een deel 5 en heb je die weer los.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik zou wachten op een quadrology box dan heb je of alle delen en of alle delen plus specials in een mooiere uitvoering.
    Kun je lang wachten. Signalen zijn er in elk geval niet naar: door nu nog alles een keer uit te brengen op SE geeft men wel aan dat we niet binnen afzienbare tijd moeten hopen op een nieuwe box release.

    Ik koop de gewone box set (4 disc) wel...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Door nu nog alles een keer uit te brengen op SE geeft men wel aan dat we niet binnen afzienbare tijd moeten hopen op een nieuwe box release.
    Nee, da's uiteraard wachten tot TOEVALLIG de dvd van The Crystal Skull uitkomt...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #66

    Standaard

    Dit is toch eigenlijk precies hetzelfde als met Die Hard.. Word tijdens de bioscoop release een nieuwe trilogy box uitgebracht, en toen deel 4 op dvd verscheen kwam er gewoon doodleuk meteen een quadrilogy box.


  17. #67

    Standaard

    Of Harry Potter natuurlijk, die met de release van elke nieuwe film op DVD een -ology box krijgt
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Of Harry Potter natuurlijk, die met de release van elke nieuwe film op DVD een -ology box krijgt
    Wie trapt daar nu in dan? heb netjes alle losse delen. :wink:

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Wie trapt daar nu in dan? heb netjes alle losse delen. :wink:
    Genoeg mensen denk ik, anders zouden ze ze niet blijven maken die boxen.

  20. #70

    Standaard

    Als er nog iemand zich afvroeg of het nog lelijker kan dan de steelbook kijk dan maar eens naar dit monster dat voor "slechts" $50.00 exclusief te koop is bij Blockbuster in Amerika... Overigens krijg je voor die $50.00 alleen de case en niet de DVDs.



    * Just because I don't care doesn't mean I don't understand *

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Wie trapt daar nu in dan? heb netjes alle losse delen. :wink:
    Alleen jammer dus dat ze na deel 2 overgeschakeld waren naar hoezen met slipcase voor de 2disc versie..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Snowball Bekijk bericht
    Als er nog iemand zich afvroeg of het nog lelijker kan dan de steelbook kijk dan maar eens naar dit monster dat voor "slechts" $50.00 exclusief te koop is bij Blockbuster in Amerika... Overigens krijg je voor die $50.00 alleen de case en niet de DVDs
    Tja, ieder zo zijn smaak, ik vindt die resinbox wel cool en zou em graag hebben, zeker liever dan de steelbook die ik trouwens ook niet lelijk vindt (maar ik heb toch liever de kartonnebox die ikzelf al heb, alleen al vanwege het feit dat daar een extra disk in zit, en de films netjes iets meer ruimte gebruiken van de disks)..

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •