Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 159 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De nieuwe serie Onkyo receivers... TX-SR606 + 706 + 806 + 906

    Hallo allemaal,

    Ik laatst even bij mijn lievelingswinkel in Amersfoort naar binnen (besthomecinema) en daar rustig een praatje begonnen met de eigenaar.

    Omdat ik op zoek ben naar een nieuwe receiver was mijn oog al snel gevallen op de Onkyo 605. Een geweldig apparaat, kan al de nieuwe stijlen aan en is ook nog redelijk geprijst. Wat wil je nog meer.

    Nou ten eerste dat hij niet uitverkocht was en ten tweede het nieuwe model.

    Na even gesproken te hebben met hem zei hij dat ik nog maar even een paar maandjes (2 of 3) moest wachten want dan zou de nieuwe serie uit komen de 606 (waarschijnlijk ook de 706, 806 en de 906 maar daar heb ik niet naar gevraagd).

    En het mooie zou zijn dat de prijs niet eens veel omhoog zou gaan (ongeveer 20 euro)

    Na even googlen kwam ik deze specs. tegen.

    Weet iemand er meer van?????????

    The Progression of Affordable High-Def Home Theater Continues
    with Full HD Integration and Video Upscaling
    As part of the second generation of Onkyo high-definition-capable receivers, the TX-SR606 is at the forefront of affordable home
    theater.The key is to have the most capable version of HDMI.The TX-SR606 provides high-definition video and audio processing for
    four source components—another first for Onkyo at this level. From Blu-ray Disc players to gaming consoles and cable/satellite boxes,
    you have everything in the digital realm covered.Apart from 1080p video, the TX-SR606 can upscale all video signals to 1080i,
    regardless of the connection, for output via HDMI. Onkyo’s own RIHD (Remote Interactive over HDMI) also gives you inter-operability
    with the displays and playback components from other leading brands.And with an expanded version of Audyssey’s room correction
    technology, the TX-SR606 maintains the fullness of surround sound audio quality at low volume levels.The TX-SR606 offers all-round
    excellence rarely seen at this level.
    Processing 1080p Video and High-Def Surround Sound
    via HDMI 1.3a
    With the latest HDMI version and advanced A/V processing
    capabilities, the TX-SR606 is a powerful control center for all highdefinition
    media, including Blu-ray Disc and HD broadcasts.You can
    connect up to four components via HDMI to receive and switch
    compatible sources for a pure digital connection to an HDTV.Also, all
    multichannel audio—from bit-for-bit streams to standard Dolby
    Digital—can be digitally transported via HDMI for processing by the
    TX-SR606.This version of HDMI enables CEC (Consumer Electronics
    Control), greater bandwidth to deal with higher resolutions, 36-bit
    Deep Color™, and high frame rates.
    The Full Range of Next-Generation, High-Definition
    Surround-Sound Codecs
    The TX-SR606 has the decoding technologies—Dolby TrueHD® and
    DTS-HD® Master Audio—to enable a lossless, bit-for-bit soundtrack
    that is identical to that of the studio master. Both codecs are designed
    for the Blu-ray Disc format.The receiver also handles two “lossy”
    technologies: Dolby® Digital Plus and DTS-HD® High Resolution Audio.
    Dolby Digital Plus has been designed for high-definition video delivered
    via disc media, broadcasts and online content. DTS-HD High
    Resolution Audio, meanwhile, offers a greater bit rate, a higher sampling
    rate, and more channels than the core DTS technology.
    HDMI Video Upscaling (to 1080i) and Faroudja DCDi
    Edge™ (Directional Correlational Deinterlacing)
    Technology
    The TX-SR606’s HDMI inputs can receive pristine digital video from
    HDMI-enabled components for a single-cable output to a display
    device with an HDMI or DVI connection. 1080p video is processed as
    it is, but all other signals can be upscaled to 1080i via HDMI. Upscaling
    takes the video resolution to pure HD quality, and it better matches
    the native resolution of today’s high-definition displays.To further
    improve performance on high-definition displays, the TX-SR606 features
    a deinterlacing chip with Faroudja DCDi Edge technology, which
    effectively eliminates video artifacts.
    RIHD (Remote Interactive over HDMI) for System
    Control
    Courtesy of HDMI 1.3a, the TX-SR606 offers integrated system control
    with selected HDMI-compatible high-definition displays, DVD and harddisk
    recorders, and Blu-ray Disc players.With one remote control, you
    can control several functions, including Standby,Volume Command and
    Direct Change. RIHD lets you seamlessly integrate the TX-SR606 with
    other leading brand-name devices, including those in the Panasonic
    VIERA Link™,Toshiba CE-Link™, Sharp AQUOS Link, and Samsung
    Anynet+ ranges.
    TX-SR606 7.1-Channel Home Theater Receiver
    NPR No. 08N12 02/08
    SPECIFICATIONS
    AMPLIFIER SECTION
    Power Output
    Front L/R 140 W + 140 W (6 Ω, 1 kHz, 1 channel
    driven, IEC)
    Center 140 W (6 Ω, 1 kHz, 1 channel driven, IEC)
    Surround L/R 140 W + 140 W (6 Ω, 1 kHz, 1 channel
    driven, IEC)
    Surround Back L/R 140 W + 140 W (6 Ω, 1 kHz, 1 channel
    driven, IEC)
    Dynamic Power 210 W (3 Ω, 1 ch)
    180 W (4 Ω, 1 ch)
    110 W (8 Ω, 1 ch)
    THD (Total Harmonic Distortion)
    0.08% (Rated power)
    Damping Factor 60 (Front, 1 kHz, 8 Ω
    Input Sensitivity and Impedance
    200 mV/47 kΩ (Line)
    Output Level and Impedance
    200 mV/2.2 kΩ (Rec out)
    Frequency Response 5 Hz–100 kHz/+1 dB, -3 dB (Direct mode)
    Tone Control ±10 dB, 50 Hz (Bass)
    ±10 dB, 20 kHz (Treble)
    Signal-to-Noise Ratio 106 dB (Line, IHF-A)
    Speaker Impedance 4 Ω–16 Ω or 6 Ω–16 Ω
    VIDEO SECTION
    Input Sensitivity/Output Level and Impedance
    Video 1 Vp-p/75 Ω (Component and S-Video Y)
    0.7 Vp-p/75 Ω (Component PB/CB, PR/CR)
    0.28 Vp-p/75 Ω (S-Video C)
    1 Vp-p/75 Ω (Composite)
    Component Video Frequency Response
    5 Hz–50 MHz (-3 dB)
    TUNER SECTION
    Tuning Frequency Range
    FM 87.5 MHz–108 MHz
    AM 522 kHz–1,611 kHz
    FM/AM Preset Memory
    40 stations


    __________________
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 23-09-2008 om 17:26

  2. #2

    Standaard

    Er komen zo'n beetje ieder jaar nieuwe modellen van Onkyo dus ook dit jaar kun je die X06 modellen verwachten. Dat ze over twee of drie maanden al leverbaar zijn verwacht ik niet. Misschien een of twee modellen wel en daar zou de 606 als model in de meest populaire prijsklasse zeker bij kunnen zitten. De rest volgt dan echt later in het jaar. Op Areadvd staat ook iets over de 506 en de 576.

    http://www.areadvd.com/hardware/2008...erz_2008.shtml
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Ben bang dat deze serie de nieuwe High-Def audioformaten alleen dmv analoge aansluitingen weergeeft en je de Blu-Ray/HD-DVD speler dus moet laten decoderen.
    Dat haal ik uit de info op de Onkyo site (er staat op de voorkant ook geen logo's van HD-Master en weet ik veel wat) en in de specs reppen ze er ook niet over. Hmmmm

    Wel mooi dat ie veel HDMI ingangen heeft.

    Gr. BG.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    Ben bang dat deze serie de nieuwe High-Def audioformaten alleen dmv analoge aansluitingen weergeeft en je de Blu-Ray/HD-DVD speler dus moet laten decoderen.
    Dat haal ik uit de info op de Onkyo site (er staat op de voorkant ook geen logo's van HD-Master en weet ik veel wat) en in de specs reppen ze er ook niet over. Hmmmm

    Wel mooi dat ie veel HDMI ingangen heeft.

    Gr. BG.


    The TX-SR606 has the decoding technologies—Dolby TrueHD® and
    DTS-HD® Master Audio—to enable a lossless, bit-for-bit soundtrack
    that is identical to that of the studio master. Both codecs are designed
    for the Blu-ray Disc format.The receiver also handles two “lossy”
    technologies: Dolby® Digital Plus and DTS-HD® High Resolution Audio.
    Dolby Digital Plus has been designed for high-definition video delivered
    via disc media, broadcasts and online content. DTS-HD High
    Resolution Audio, meanwhile, offers a greater bit rate, a higher sampling
    rate, and more channels than the core DTS technology.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #5

    Standaard

    Ik denk dat dit zeker eentje is om naar uit te kijken. Die extra hdmi poorten zijn zeker erg handig en zoals je uit de tekst kan halen zijn ze wel compatible met de nieuwste audio formaten.

    Ik kon alleen nergens de release date vinden.

    Ik heb ook gehoord dat de productie naar China is gegaan ipv Japan en dat daarom misschien de kwaliteit wat achteruit kan gaan.

    Maar ja het is makkelijk om er over te praten, we moeten maar gewoon afwachten. Ik denk dat het net als de vorige series een topper gaat worden.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MMDB27 Bekijk bericht
    Ik denk dat dit zeker eentje is om naar uit te kijken. Die extra hdmi poorten zijn zeker erg handig en zoals je uit de tekst kan halen zijn ze wel compatible met de nieuwste audio formaten.

    Ik kon alleen nergens de release date vinden.

    Ik heb ook gehoord dat de productie naar China is gegaan ipv Japan en dat daarom misschien de kwaliteit wat achteruit kan gaan.

    Maar ja het is makkelijk om er over te praten, we moeten maar gewoon afwachten. Ik denk dat het net als de vorige series een topper gaat worden.
    Jongens, het lijkt mij ook sterk, maar leg me dan eens uit waarom bij de 605 wel duidelijk over de nieuwe geluidsformaten wordt gerept, zowel in de tekst als bij de features aan de rechterzijde (de logo's) en er logo's op de receiver staan.

    En bij de 506 NIET !!

    http://www.eu.onkyo.com/products/pro...n_5710611.html 605

    http://www.eu.onkyo.com/products/pro...n_5868477.html 506

    Afbeelding 506 (GEEN HD LOGO's) http://www.eu.onkyo.com/ir_img/15089014_e24ffa366b.jpg

    Afbeelding 605 (WEL HD LOGO's) http://www.eu.onkyo.com/ir_img/15072175_f5e5553926.jpg

    Ze zouden toch gek zijn bij Onkyo als je de logo's eraf laat (hoe meer logo's , zeker de nieuwe, hoe meer verkoop)

    Geef toe, het is een beetje vreemd ?

    Gr. BG.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  7. #7

    Standaard

    je moet dan wel de 606 met de 605 vergelijken, de 506 is de opvolger van de goedkopere en eenvoudigere onkyo 505 die rond de 350 euro kost
    de 605 kost rond de 450 euro, heb ik zelf ook en is beslist een mooi apparaat
    icm de toshiba ep-35 en een philips bdp7100 blu ray speler
    scherm is helaas niet full hd , maar de sony 40v2000 bravia LCD voldoet prima

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door asdonk Bekijk bericht
    je moet dan wel de 606 met de 605 vergelijken, de 506 is de opvolger van de goedkopere en eenvoudigere onkyo 505 die rond de 350 euro kost
    de 605 kost rond de 450 euro, heb ik zelf ook en is beslist een mooi apparaat
    icm de toshiba ep-35 en een philips bdp7100 blu ray speler
    scherm is helaas niet full hd , maar de sony 40v2000 bravia LCD voldoet prima
    Yep, de 506 heeft dat dan waarschijlijk alleen via de analoge inputs.

    De logo's staan wel op de 606 : http://www.homecinema-fr.com/forum/f...606gv7_130.png

    Grtz. BG. (Sorry voor mijn domheid )
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 24-03-2008 om 12:55
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  9. #9

    Standaard

    geen punt, wil je optimaal van hdmi gebruik maken en de nieuwe geluidsformaten als True HD en DD+ dan zal je gewoon minimaal een tx-sr605 moeten aanschaffen

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MMDB27 Bekijk bericht
    <knip>Hele lap tekst</knip>


    __________________
    De Onkyo 606 een week in mijn bezit. Ik ben al een paar dagen aan het "lessen"om de beste aansluitingen te maken want dat valt nog niet mee. (voor mij althans)
    We hebben een LCD TV, UPC HDMI mediabox, een DVD recorder en Video recorder aan te sluiten. Om het geheel via de receiver aan de praat te krijgen gaat nog wel.
    Maar ik wil DVD filmen met de home cinema set bekijken. Maar de TV gebruiken buiten de receiver om. Hij gebruikt ca 400 watt stroom. Dus alleen TV zonder de receiver zonder kabels omzetten. Dat heb ik nog niet voor elkaar Wie helpt?
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 29-06-2008 om 10:45 Reden: grote lap tekst weggehaald.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jael Bekijk bericht
    De Onkyo 606 een week in mijn bezit. Ik ben al een paar dagen aan het "lessen"om de beste aansluitingen te maken want dat valt nog niet mee. (voor mij althans)
    We hebben een LCD TV, UPC HDMI mediabox, een DVD recorder en Video recorder aan te sluiten. Om het geheel via de receiver aan de praat te krijgen gaat nog wel.
    Maar ik wil DVD filmen met de home cinema set bekijken. Maar de TV gebruiken buiten de receiver om. Hij gebruikt ca 400 watt stroom. Dus alleen TV zonder de receiver zonder kabels omzetten. Dat heb ik nog niet voor elkaar Wie helpt?

    Lijkt me toch niet moeilijk, helaas vermeld je zelf niet hoe je het nu hebt aangesloten.

    Als je alleen maar TV wilt kijken en dat niet over de versterker wilt laten gaan, waarom sluit je dan niet de UPC HDMI Mediabox rechtstreeks aan op je TV?

    Je TV geluid zal je altijd nog wel via de reciever kunnen laten weergeven als je een verbinding tussen je scherm en je receiver maakt. Ook kun je de mediabox nog optisch aansluiten op je receiver om dan indien gewenst het geluid van de tv over je homecinemaset te luisteren.

    Je apparatuur kan op allerlei manieren worden aangesloten, er is in jouw opstelling heel veel mogelijk. BTW, je receiver zal dat vermogen (hij staat voor 550 watt) echt niet opnemen als je rustig TV zit te kijken bij een normaal volume.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jael Bekijk bericht
    De Onkyo 606 een week in mijn bezit. Ik ben al een paar dagen aan het "lessen"om de beste aansluitingen te maken want dat valt nog niet mee. (voor mij althans)
    We hebben een LCD TV, UPC HDMI mediabox, een DVD recorder en Video recorder aan te sluiten. Om het geheel via de receiver aan de praat te krijgen gaat nog wel.
    Maar ik wil DVD filmen met de home cinema set bekijken. Maar de TV gebruiken buiten de receiver om. Hij gebruikt ca 400 watt stroom. Dus alleen TV zonder de receiver zonder kabels omzetten. Dat heb ik nog niet voor elkaar Wie helpt?
    Wanneer de TV 2 HDMI aansluitingen heeft, gebruik je er 1 voor de mediabox en de andere voor de receiver. Geluid doe je dan optisch of coaxiaal naar de receiver omdat je daar geen HDMI voor nodig hebt.

    Bij HDTV is het geluid nl. gewoon SD. :sad:
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  13. #13
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ik heb nu een Denon 3802 staan maar wil naar een HDMI apparaat toe.
    Aangezien ik een HD speler, PS3 en een laptop aan wil sluiten wil ik minimaal 3 en het liefst 4 HDMI poorten op mijn reciever. Mijn eerste keuze hiervoor waren een Denon 3808 of Onkyo 805, maar deze 606 voldoet ook wel aan mijn eisen.... denk ik....

    Ga ik in geluidskwaliteit er veel op achteruit als ik mijn 3802 vervang door een 606?

  14. #14

    Standaard

    De kwaliteit is hard omhoog gegaan in receiverland, ik zou dus zeker gaan luisteren want alhoewel de klank anders zal zijn, hoeft het zeker niet minder te zijn.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #15

    Standaard

    Heb ook de 606 besteld, voor 456 euri´s incl. verzending. Hopelijk heb ik hem morgen, en dan begint voor mij het leuke avontuur. Dit dingetje is namelijk het begin van mijn eerste echte home cinema set
    Speakers moeten nog, alsmede een lekker grote tv. Uiteraard zal ik als alles compleet is wat plaatjes schieten!

  16. #16

    Standaard

    de 606 is nice goede prijs
    een nadeel ten opzichte van de 9 serie 1080i ipv 1080p (upsampling)geeft wel 1080p door van een blu ray speler als ik het goed gelezen heb
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  17. #17

    Standaard

    het schijnt dat de monitor uitgang van de 606 niet functioneerd. heb al diverse klanten gehad die het niet voor elkaar kregen en via de test opstelling lukte het ook niet. Onkyo duitsland zegt ja ons menu werkt alleen nog maar via HDMI. Dan vraag ik me toch sterk af waarom die monitor out er nog op zit. Heeft iemand van jullie ervaring .....

  18. #18

    Standaard

    netweer wat nadelen gelezen over de 606 buiten de 1080i toch maar effe doorsparen voor de 905
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    netweer wat nadelen gelezen over de 606 buiten de 1080i toch maar effe doorsparen voor de 905
    Waarom van de instapper doorsparen naar de topper? Er zit nog genoeg moois tussen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #20

    Standaard

    905 heeft 4 hdmi in en een uit alles word geupsampled naar 1080P het vermogen is goed , kan er geen negatieve dingen over vinden, alles lager heeft minpunten de 606 teveel voor mij(na bestudering test op oa een paar duitse sites,waarvan ik weet dat ze goed en accuraat zijn)
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  21. #21

    Standaard

    Kun je eens aangeven dan wat die minpunten voor jou zijn?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #22

    Standaard

    geen 1080p maar 1080i van andere apperatuur
    te weinig vermogen(gehoord op dit of ander forum?) geluid viel dus tegen
    harder zachter maakt geluid(volgens een duitse gebruiker)
    in een test stond dat er betere te krijgen waren voor dit geld
    de tests kan ik zo een twee drie niet vinden sorry was een halve dag uitvoerig zoekn op internet(veel in duitsland) testberichten audio stereoplay
    heb ze niet gebookmarkt omdat ik voor de 905 wil gaan
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  23. #23

    Standaard

    de test waren niet van overenthousiaste gebruikers die meestal alles de hemel in prijzen van wat ze kopen(vind niet dat je daar veel aan hebt)uds daar hecht ik over het algemeen weinig waarde aan
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  24. #24

    Standaard

    een gevonden
    begrijp me niet verkeerd voor dit geld is hij ok maar wacht effe en geef liever een paar euro meer uit
    http://www.stereoplay.de/Testbericht...6_3518137.html
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    een gevonden
    begrijp me niet verkeerd voor dit geld is hij ok maar wacht effe en geef liever een paar euro meer uit
    http://www.stereoplay.de/Testbericht...6_3518137.html
    wacht effe..... een paar euro

    Bijna 1000 euro prijsverschil, dan mag het ook wat beter zijn, maar of het die 1000 euro waard is, dat zal toch eenieder voorzichzelf moeten afwegen. Hoop geld voor een kachel:wink:

    De 606 heeft een zeer goede prijskwaliteits verhouding en als je geen preout nodig hebt... en een A-B luidsprekeraansluiting niet mist....

    Alle waar naar zijn geld, en niet iedereen zal zo maar even die "paar" euro meer uitgeven om net weer een heel klein stapje beter te kunnen gaan, of niet, omdat de luidsprekers vaak nog een beperkende factor zijn. Een duurdere versteker wil nog niet zeggen dat het in alle gevallen beter wordt Ik zou me best redden met een 606, maar heb er nog niet 1 nodig, de oude speelt nog steeds naar tevredenheid.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •