Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 391011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 350 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Is niet kort door de bocht bedoeld, maar het is wel waar streamingdiensten hun succes vandaan halen. Niet alleen Videloand, die heeft het zelfs in zn tagline staan, maar ook andere diensten die hele series tegelijk aanbieden. Dat bedoel ik er ook mee.
    Nou, ik denk dat een streamingsdienst als Netflix het met de 30.000 Netflix Originals grotendeels daar vandaan heeft, zeker. Maar dat hun library zoals ze die bij de launch in Nederland in 2013 hadden, sindsdien zó is uitgedund, heeft ze op bakken kritiek laten rekenen. In dat opzicht vind ik je reactie dus inderdaad kort door de bocht.

    Of wat te bedenken van Disney+? Ja, de Marvel Cinematic Universe-films staan erop. Ik hoor eigenlijk de meeste reacties van mensen gaan over Ducktales, X-Men '94, Spiderman '94, Rescue Rangers, Darkwing Duck(!) en andere obscure producties die in geen jaren hier te zien waren.

  2. #302

    Standaard

    bestaat er nog een kans dat seizoen 25 op dvd word uitgebracht?

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door boskoop75 Bekijk bericht
    komt seizoen 25 nog uit op dvd?? iemand die het weet laat het aub weten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Just Entertainment heeft helaas besloten te stoppen met 't uitbrengen van GTST. Vrees ook dat seizoen 24 het laatste seizoen is geweest dat ooit op DVD is verschenen.
    Heel triest, want ze waren zo dicht bij een complete serie.............
    Oftewel, nee.

  4. #304

    Standaard

    Moest 2 keer kijken of het er wel echt staat!!

    Seizoen 25 komt 15-12-2020
    Seizoen 26 komt 22-09-2020

    uit, is op bol.com te zien. Ik kan nog niet zien door welke maatschappij.
    Dit had ik dus nooit meer verwacht!

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Moest 2 keer kijken of het er wel echt staat!!

    Seizoen 25 komt 15-12-2020
    Seizoen 26 komt 22-09-2020

    uit, is op bol.com te zien. Ik kan nog niet zien door welke maatschappij.
    Dit had ik dus nooit meer verwacht!
    Die releasedatums moeten andersom, denk ik zo
    En ik gok, gezien het voorlopige artwork, dat deze boxen gewoon weer door Just worden uitgebracht.

  6. #306

    Standaard

    Beiden klopt, releasedatum per abuis omgedraaid en wordt wederom toch door Just Entertainment uitgebracht!

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Moest 2 keer kijken of het er wel echt staat!!

    Seizoen 25 komt 15-12-2020
    Seizoen 26 komt 22-09-2020

    uit, is op bol.com te zien. Ik kan nog niet zien door welke maatschappij.
    Dit had ik dus nooit meer verwacht!
    Ik verwacht een héél basic uitgave op dvd, misschien wel manufacture on demand. Of ze denken net als heel Nederland dat de serie aankomend seizoen eindigt.

    Met 26 uitgaves komen we uit op +- 520 dvd's van GTST, die Bridge Entertainment/Just Bridge/Just Entertainment er in 14 jaar tijd doorheen heeft gejast om de hele serie uit te brengen. Bizar.

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Ik verwacht een héél basic uitgave op dvd
    Goh, aangezien de uitgaves sinds seizoen 14 al héél basic waren zal dat nu weinig verschil maken denk ik.

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    Goh, aangezien de uitgaves sinds seizoen 14 al héél basic waren zal dat nu weinig verschil maken denk ik.
    Nog basic'er! Whahaha

  10. #310

    Standaard

    ja eindelijk komen seizoen 25 en 26 eraan

  11. #311

    Standaard

    Hopelijk gaan ze nu wel echt verder met alles uitbrengen en stoppen ze niet wéér na seizoen 26. Ik ben overigens wel benieuwd waarom ze besloten hebben tóch door te gaan. Ik vind het iig erg leuk!

  12. #312

    Standaard

    De hoes van seizoen 25 is al zichtbaar bij o.a. bol.com. Er zit een bonus DVD bij, vermoedelijk de DVD die destijds los is uitgebracht voor hun 25-jarig jubileum. Toch netjes dat ze dat doen. Prachtige cover.

  13. #313

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Hoes seizoen 25GTST Seizoen 25.jpg
    Nu pakken ze de originele achtergrond van de castfoto wel weer mee in het ontwerp...

    En die bonusdisc is gewoon de 25 jaar dvd-special, wat een giller

  15. #315

    Standaard

    Hebben jullie al gehoord over de planning voor volgend jaar er gaan geruchten dat volgend jaar seizoen 27 en 28 uitkomen van gtst

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard1234 Bekijk bericht
    Hebben jullie al gehoord over de planning voor volgend jaar er gaan geruchten dat volgend jaar seizoen 27 en 28 uitkomen van gtst
    Zozo, waar gaan die geruchten? Speciaal hier je eerste berichtje aan wijden vind ik namelijk nogal wat

    Niet dat ik ze ga kopen want ik vond en vind GTST waardeloos sinds een jaar of 15.

  17. #317

    Standaard

    Iemand die weet hoe het zit waarom als ik naar gtst.nl ga ik niet meer op de site van hun kom, maar op de gtst-pagina op rtlxl? Op de site die bestond hadden ze toch nog regelmatig video's gezet dacht ik? En youtube deden ze ook kort wat mee, maar sinds een tijdje ook al niet meer, heel apart.

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard1234 Bekijk bericht
    Hebben jullie al gehoord over de planning voor volgend jaar er gaan geruchten dat volgend jaar seizoen 27 en 28 uitkomen van gtst
    Lijkt mij niet zo’n lastige voorspelling aangezien ze de komende maanden 25 en 26 uitbrengen.

  19. #319

    Standaard

    Releasedatum seizoen 26, is 'n week vervroegd naar 08-12-2020

  20. #320

    Standaard

    Box ontvangen. Ziet er keurig uit, mooi design. Beeldkwaliteit is prima.
    Op de achterzijde van de hoes hebben ze o.a. ook een foto gebruikt van Antonie en Reinout, natuurlijk omdat 't een jubileumbox is.

    Al met al ziet 't er mooi uit.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Box ontvangen. Ziet er keurig uit, mooi design. Beeldkwaliteit is prima.
    Op de achterzijde van de hoes hebben ze o.a. ook een foto gebruikt van Antonie en Reinout, natuurlijk omdat 't een jubileumbox is.

    Al met al ziet 't er mooi uit.
    Wat mij vooral opvalt is dat de layout van de achterflap wel heel erg veranderd is. Geen polaroidkaders meer, alles heel strak...

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Box ontvangen. Ziet er keurig uit, mooi design. Beeldkwaliteit is prima.
    Op de achterzijde van de hoes hebben ze o.a. ook een foto gebruikt van Antonie en Reinout, natuurlijk omdat 't een jubileumbox is.

    Al met al ziet 't er mooi uit.
    Heel erg tof! Waar leidt die QR-code naartoe?

    Volgens mij hebben ze íets meer hulp van Endemol gekregen bij het opzetten van deze box. Andere vormgever ook wellicht?

  23. #323

    Standaard

    Verdorie. Heb de eerste 20 seizoenen. Wil ik seizoen 21 net gaan aanschaffen, is deze niet meer leverbaar. Nou, dat was het dan. Balen, zeg.

  24. #324

    Standaard

    Er zijn altijd wel een paar seizoenen niet leverbaar, maar meestal komen ze wel weer op voorraad hoor. En anders marktplaats in de gaten houden, daar worden ze ook regelmatig aangeboden.
    Ik heb vandaag seizoen 25 maar eens besteld.

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thatsmelvin Bekijk bericht
    Er zijn altijd wel een paar seizoenen niet leverbaar, maar meestal komen ze wel weer op voorraad hoor. En anders marktplaats in de gaten houden, daar worden ze ook regelmatig aangeboden.
    Ik heb vandaag seizoen 25 maar eens besteld.
    Heb JustBridge gemaild, maar 21 wordt niet meer gemaakt.
    Zal inderdaad Marktplaats in de gaten houden. Dank je wel voor je reactie!

Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 391011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •