Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 350 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Goede Tijden, Slechte Tijden

    Jahoor, hij komt eraan:

    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...&lgl_Section=1

    6 mei is hij uit.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 19-10-2012 om 14:28 Reden: we maken hier het algemene Goede Tijden, Slechte Tijden topic van.

  2. #2

    Standaard

    Voor de mensen met te veel vrije tijd

  3. #3

    Standaard

    Haha, inderdaad. Maar toch leuk dat de box er is.

  4. #4

    Standaard

    GTST volg ik netjes iedere dag, maar seizoenen op DVD kopen?!? Of alleen al te kijken 5 afleveringen in een week is met al té eigenlijk. Ik loop er standaard wel 3/4 achter... (lever de HDD recorders!). En ook zó oud, en nooit wetend of je zal zien hoe het verder gaat... Snap niet dat je d'r ook uberhaupt zin in hebt. maar vast enig voor de fans. Nooit gedacht dat seizoen 2 er zou komen, seizoen 1 verkocht toch niet heel geweldig, na x maand lag het voor e30 in de schappen (eerst e120)

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    GTST volg ik netjes iedere dag, maar seizoenen op DVD kopen?!? Of alleen al te kijken 5 afleveringen in een week is met al té eigenlijk. Ik loop er standaard wel 3/4 achter... (lever de HDD recorders!). En ook zó oud, en nooit wetend of je zal zien hoe het verder gaat... Snap niet dat je d'r ook uberhaupt zin in hebt. maar vast enig voor de fans. Nooit gedacht dat seizoen 2 er zou komen, seizoen 1 verkocht toch niet heel geweldig, na x maand lag het voor e30 in de schappen (eerst e120)
    Mmm.. Misschien hebben ze dit keer niet veel van die boxen geproduceerd en liggen er maar een paar in de winkels en kan je de rest op internet bestellen.

  6. #6

    Standaard

    Kan me toch niet voorstellen dat het voor ze de moeite is... Maar blijkbaar tóch wel

  7. #7

    Standaard

    Raar... mensen die Goede Tijden & Slechte Tijden ooit opnieuw zullen kijken, ja hoor geloven ze het zelf?
    Dat duurt wel 10 jaar ofzo :P Ik weet niet eens hoeveel seizoenen er zijn, ik heb toen ik nog iets jonger was (9 jaar ofzo) 1 weekje gekeken vondt het saai. En daarna alleen naar afleveringen waar mensen vermoord werden ofzo, actie is leuk

    Ik vind het nergens op slaan.
    GTST box :P

  8. #8

    Standaard

    Ook leuk als je straks met een incomplete serie zit, want ik kan me niet voorstellen dat alle seizoenen gaan volgen.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  9. #9

    Standaard

    Nee, 200 per seizoen (?) en dat 20 keer Leuk om 1 aflevering te kijken maar echt te gedateerd.

  10. #10

    Standaard

    Ik denk dat seizoen 3 en 4 nog worden uitgebracht, en daarna stopt het.

  11. #11

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Raar... mensen die Goede Tijden & Slechte Tijden ooit opnieuw zullen kijken, ja hoor geloven ze het zelf?
    Kijk, daar zit al een gigantische faal. Ik ben 15. Mijn nichtje is 18. Wij zijn allebei kijkers van de serie. Ik ben niet zo van de nieuwe reeks, maar des te meer van de oudere reeks. Zij heeft seizoen 1, ik heb seizoen 1. Zij heeft seizoen 2, ik niet, ik heb 2 weken geleden pas seizoen 1 echt afgekeken Ben nu begonnen aan seizoen 2.

    Nadeel; De oudere seizoenen zijn van ver voor mijn tijd (Nogmaals, ik ben 15), dus ken ik het niet op enkele fragmenten en lijnen na. Dus ik ga deze afleveringen allemaal VOOR HET EERST zien. Niets opnieuw zien, gewoon voor het eerst. Netjes achter elkaar, net zoals met iedere serie die op TV komt. Ok, dit zijn wat meer afleveringen dan iedere random tv-serie op DVD. Who f**king cares weetje.

    Mooiste vind ik ook wel de opmerking over het 'opnieuw kijken' als DVD-box. Jup, dat kan dan ook worden gezegd over ALLE tv-series die op DVD zijn uitgebracht. Zelfs al zijn die veel korter in aantal afleveringen per seizoen, geloof je het zelf dat je het opnieuw gaat kijken? ...Weet je wat, laat de mensen die het willen zien het gewoon kopen en kijken. Leuk voor hun. Sowieso is de verpakking goedkoper deze keer (Slipcover over 2 grote 10-DVD bevattende Scanovo-boxen (En ja, daar kunnen er 10 in)), dus daarom ook dat deze set nog maar 35 euro kost. Waar je voor menig andere serie 45 euro betaalt voor 22 afleveringen, betaal ik hier 35 euro voor... Hoeveel was het ook weer? 175 of 185 afleveringen? ...VEEL afleveringen. Proost.

  12. #12

    Standaard

    Ik ben ook van de eerdere seizoenen.Vanaf 1990 dus.Ik vind het de laatste
    tijd niks meer aan.Dus ik zal het ook niet gaan kopen.
    maar voor de fans is het heel leuk om te hebben.Al weet ik niet of ze ooit 20 seizoenen op dvd uitbrengen.

  13. #13

    Standaard

    Seizoen 3 is uit. Na een mailtje met JustBridge kreeg ik te horen dat 'het vervolg', oftewel seizoen 4, voor medio 2011 in de planning staat

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Seizoen 3 is uit. Na een mailtje met JustBridge kreeg ik te horen dat 'het vervolg', oftewel seizoen 4, voor medio 2011 in de planning staat
    Oke leuk.Als ze ooit verder zijn dan seizoen 10 zal ik ze misschien wel kopen.Nu nog niet.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Natasja26 Bekijk bericht
    Oke leuk.Als ze ooit verder zijn dan seizoen 10 zal ik ze misschien wel kopen.Nu nog niet.
    Als iedereen zo denkt zullen ze nog veel uitbrengen, zeg.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Als iedereen zo denkt zullen ze nog veel uitbrengen, zeg.
    Dit bedoel ik positief.Als ze ooit alle seizoenen uit brengen zal ik ze wel kopen.

  17. #17

    Standaard

    Seizoen 4 staat voor 25 oktober dit jaar in de planning.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Seizoen 4 staat voor 25 oktober dit jaar in de planning.
    Are you true?! Bronvermelding graag

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Bol.com
    Yep, ik zie het nu ook

    Nice! (ik wacht alleen nog even met reserveren, binnenkort is-ie zeker te weten goedkoper )

  21. #21

    Standaard

    Volgens bol.com verschijnt seizoen 5, 15 november dit jaar.

  22. #22

    Standaard

    Ik sta hier toch echt even van te kijken.

  23. #23

    Standaard

    Er komt 21 juni een re-release van seizoen 1 en 2. Hopelijk is dit dezelfde boxvorm als seizoen 3 en de dit jaar nog te volgen seizoen 4 en 5. Dan krijg je tenminste 1 geheel.

    Ik heb nog geen box gekocht, maar nu seizoen 5 ook gaat komen, begint het te kriebelen en ga ik waarschijnlijk toch over tot aanschaf. Als ze per jaar nou 'ns 3 seizoenen uitbrengen, dan zitten we over 5-6 jaar op schema. Zou ook mooi zijn dat ze dan ieder jaar automatisch een box uitbrengen van het afgelopen seizoen.
    Sowieso zullen ze nog meer macht hebben door de fusie met 'Just' en wellicht versneld dat het uitbrengen!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Er komt 21 juni een re-release van seizoen 1 en 2. Hopelijk is dit dezelfde boxvorm als seizoen 3 en de dit jaar nog te volgen seizoen 4 en 5. Dan krijg je tenminste 1 geheel.

    Ik heb nog geen box gekocht, maar nu seizoen 5 ook gaat komen, begint het te kriebelen en ga ik waarschijnlijk toch over tot aanschaf. Als ze per jaar nou 'ns 3 seizoenen uitbrengen, dan zitten we over 5-6 jaar op schema. Zou ook mooi zijn dat ze dan ieder jaar automatisch een box uitbrengen van het afgelopen seizoen.
    Sowieso zullen ze nog meer macht hebben door de fusie met 'Just' en wellicht versneld dat het uitbrengen!
    Door de nieuwe verpakking gaat het allemaal inmiddels sneller. Ik durf ook met zekerheid te zeggen dat seizoen 1 en 2 de Seizoen 3-verpakking zullen krijgen in hun heruitgave (En voor seizoen 1 zelfs her-heruitgave).

  25. #25

    Standaard

    Vandaag seizoen 3 gekocht bij MM. Vanaf nu ga ik de seizoenen meteen kopen bij uitkomen. Ik kan me ook niet voorstellen dat de heruitgaves van seizoen 1 en 2 weer in de oude boxvorm worden uitgebracht, het zal wel dezelfde vorm zijn als seizoen 3. Lijkt me fantastisch om over 4, 5 jaar de hele serie op DVD te hebben.............maar eerder is nog beter natuurlijk!
    Heb er vertrouwen in dat ze nu eindelijk doorgaan, want ik zie dat bij uitkomst massaal wordt ingeslagen bij de MM en dat de voorraad flink geslonken is na een paar weken!

Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •