Pagina 12 van 14 EersteEerste ... 2891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 350 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Seizoen 22 inmiddels binnen.
    Cover is zoals altijd aangepast t.o.v. de 1ste versie. Keurig gedaan en mooie box. Ben er weer blij mee!

  2. #277

    Standaard

    Ik heb hem inmiddels ook in huis. Vanavond maar eens mee beginnen.
    Is er inmiddels al iets bekend over de planning voor 2019 oranje boven?

  3. #278

    Standaard

    Nee is nog niets over bekend.

    Ideale planning zou zijn- sneller nog beter!

    2019: 23,24,25
    2020: 26,27,28
    2021: 29,30 en vanaf dan ieder jaar de box van het afgelopen seizoen!

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    (...)

    2021: 29,30 en vanaf dan ieder jaar de box van het afgelopen seizoen!
    Gewaagde uitspraak: Wie zegt dat GTST nog doorgaat na seizoen 30? Het wordt ontzettend slecht bekeken de laatste paar jaar... Ik weet niet.

  5. #280

    Standaard

    Het mag van mij ook wel een keertje stoppen. 30 jaar is een mooi aantal voor een soap. Als ik mij niet vergis zitten we nu in seizoen 29 en loopt het 4-jarig contract na dit seizoen zelfs al af.

  6. #281

    Standaard

    Voor mij is GTST ook al jaren over z'n hoogtepunt heen. Teveel jonge acteurs, teveel verloop, langdradige verhaallijnen. Zo nu en dan heb ik het idee dat ik naar 'Spangas' aan het kijken ben. Daarbij vind ik de acteurs teveel gestyled en de decors veel te strak, te chique. Het staat te ver af van de maatschappij. Je ziet er zelden iemand werken. Vind het wel nog steeds de moeite waard om te kijken, maar het mag voor mij ook stoppen, bijv. na 30 seizoenen, een mooi rond getal. En dan de volledige serie op DVD!

    De kijkcijfers zijn niet meer te vergelijken met de jaren '90 bijv. Dit heeft met heel veel factoren te maken, maar ik weet ook zeker dat het met de kwaliteit van de soap te maken heeft. Waar er nog regelmatig neerbuigend wordt gedaan over de beginjaren, vind ik die veel beter en spannender dan anno 2018. De kijkcijfers zitten gemiddeld rond de 850 en 1 miljoen kijkers. Dat zal voorlopig voldoende zijn om met GTST door te gaan, want het is toch een begrip in Nederland en het paradepaardje van RTL 4. Tevens wordt er gekeken naar uitgesteld kijken e.d., hoe groot daar het aandeel van is. De tijd zal het leren............
    Laatst aangepast door oranje boven : 13-10-2019 om 18:18

  7. #282

    Standaard

    Seizoen 23, staat gepland voor 19-03-2019

  8. #283

    Standaard

    Goed nieuws voor 2019!

    gepland staat:

    GTST 23 maart
    GTST 24 juni
    GTST 25 oktober

    Releasedata onder voorbehoud.


    Met vriendelijke groet,

    Cynthia Souhoka
    Just Entertainment

  9. #284

    Standaard

    Dat is zeker goed nieuws! Weer een stapje dichterbij de complete serie.

  10. #285

    Standaard

    De hoes van seizoen 23 is inmiddels zichtbaar bij bol.com

    Ik vind hem mooi geworden, mooier dan seizoen 22, omdat ze de kleur van de achtergrond e.d. meer bij het origineel hebben gelaten.

    Ben er weer blij mee!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    De hoes van seizoen 23 is inmiddels zichtbaar bij bol.com

    Ik vind hem mooi geworden, mooier dan seizoen 22, omdat ze de kleur van de achtergrond e.d. meer bij het origineel hebben gelaten.

    Ben er weer blij mee!
    De afwerking is nog niet helemaal optimaal (zie maar de overgang van Nina naar Anton, plus het feit dat die laatste ineens een ander kleur jasje draagt als op de originele foto), maar het had erger kunnen zijn.

    Vraag mij wel oprecht af hoe ze dat met de foto van seizoen 24 gaan aanpakken, met al die stellages

  12. #287

    Standaard

    Het mooiste zou zijn als ze die stellages met fotoshop gewoon wat hoger maken, net zoals ze bij seizoen 16 met de gordijnen hebben gedaan. Seizoen 16 vind ik tot nu toe ook de mooiste hoes.
    Zie bij de castfoto dat er aan de zijkanten nog redelijk wat ruimte over is, dus denkelijk past het met een beetje schuiven wel op 't formaat van de DVD hoes.

  13. #288

    Standaard

    De releasedatum van seizoen 24 is inmiddels vastgesteld op 18-06-2019, o.a. al zichtbaar bij bol.com

  14. #289

    Standaard

    Cover van seizoen 24.

    Mooi opgelost met die stellingen. Alleen vreemd dat Louis Talpe niet op de cover staat.GTST Seizoen 24.jpg

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Cover van seizoen 24.

    Mooi opgelost met die stellingen. Alleen vreemd dat Louis Talpe niet op de cover staat.GTST Seizoen 24.jpg
    Dat is omdat de castfoto met Louis Talpe een red herring was: zijn personage Mike was immers het slachtoffer van de parachutesprong, maar dat was bij de release van de castfoto nog niet bekend. Toen de dood van Mike officieel bekend was kwam er een tweede versie van de foto vrij, en die staat (logischerwijs, want Mike is in geheel S24 niet te zien) dus op de hoes.

    En inderdaad, hebben ze mooi opgelost met de stellingen. Mocht ook wel, nadat de slechte photoshop bij seizoen 23 de daadwerkelijke cover haalde

  16. #291

    Standaard

    Inderdaad nu weet ik het weer. Heb inmiddels ook 2 versies gevonden van de castfoto van seizoen 24. Gelukkig hebben ze de juiste gekozen!

  17. #292

    Standaard

    Seizoen 25 is te reserveren bij o.a. Bol, verwachte releasedatum is 22-10.

  18. #293

    Standaard

    komt seizoen 25 nog uit op dvd?? iemand die het weet laat het aub weten

  19. #294

    Standaard

    Just Entertainment heeft helaas besloten te stoppen met 't uitbrengen van GTST. Vrees ook dat seizoen 24 het laatste seizoen is geweest dat ooit op DVD is verschenen.
    Heel triest, want ze waren zo dicht bij een complete serie.............

  20. #295

    Standaard

    ja jammer en hadden ze die andere seizoenen ook niet hoeven uitbrengen want wat heb je aan een incomplete serie?

  21. #296

    Standaard

    Ik ben het helemaal met u eens dat je aan incomplete serie helemaal niets hebt! Of alles of niets en zeker bij een soapserie met een doorlopende verhaallijn. Echter hadden ze 10 jaar geleden bij de 1ste releases natuurlijk niet kunnen inschatten hoe de markt er over 10 jaar uitziet! Dat is het nadeel van een serie die nog loopt en je niet weet hoe lang deze nog blijft lopen. Het is geen afgeronde serie.
    Daarbij vinden mensen een box al snel te duur. Er zijn mensen die 40 euro voor een 20-DVD box met 200 afleveringen veel vinden, terwijl dit spotgoedkoop is! Mensen zijn te weinig bereidt om te betalen en direct te kopen bij het uitbrengen van een serie. Wachten te lang met het aanschaffen, bijv. op een aanbieding of kopen 2e hands. Tegenwoordig moet alles snel verkocht worden en anders wordt het teruggestuurd naar de fabrikant. Ik baal ook meer dan ik kan zeggen, want ik had me enorm verheugd op een complete serie! De markt is gewoon compleet kapot gemaakt! Voor mij gaat niets boven een fysiek product met een mooie verzamelbox. 10 keer beter dan streamingsdiensten waar je altijd afhankelijk bent van hun, wat hun aanbieden en voor hoe lang? Een DVD box kan ik kijken wanneer ik dat wil en zo vaak als ik wil!

    Ik zou het geen probleem vinden op bv voor een seizoen van GTST 150 euro te betalen, dat is nog steeds geen 1 euro per aflevering, maar helaas ben ik hierin een uitzondering!
    Laatst aangepast door oranje boven : 13-10-2019 om 18:19

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door boskoop75 Bekijk bericht
    ja jammer en hadden ze die andere seizoenen ook niet hoeven uitbrengen want wat heb je aan een incomplete serie?
    Daar heb je aan dat je seizoen 1-15 dan wél kan zien wanneer je wil.

    Voor mij was de cliffhanger van seizoen 15 het 'Jumping the shark'-moment. Ik ben tevreden met wat ze hebben uitgebracht, en in het geval van een soap vind ik dat zij hun best hebben gedaan. Het niveau van de laatste paar seizoenen is om te janken, zij zullen marketingtechnische redenen hebben om die seizoenen niet op dvd uit te brengen maar bijvoorbeeld enkel op Videoland, waar zij er geen verdere risico's of productiekosten aan hebben.

    @Oranje Boven: ik vind je een aardige gast, dat weet je, maar het is niet correct om te zeggen dat ze 'zo dichtbij een volledige serie' waren. We zitten nu in, wat, seizoen 30, ofzo? Dat zijn 4-5 seizoenen die er in dat geval nog moeten verschijnen. Daar komt bij dat, hoewel de kritiek momenteel gigantisch is, men nog altijd niet weet of de serie daarna ook daadwerkelijk stopt.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 13-10-2019 om 18:15

  23. #298

    Standaard

    Ik denk inderdaad dat de prijs en Videoland redenen zijn, maar misschien ook de verkoopaantallen in het algemeen? Fysieke verkoop is sowieso dalende, en voor series die zo groot zijn in aantal seizoenen en die je elke dag kan volgen op TV is de verkoop van een paar seizoenen geleden denk ik wel een uitdaging. Iedereen wil tegenwoordig vooruitkijken, niet perse terug.

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik denk inderdaad dat de prijs en Videoland redenen zijn, maar misschien ook de verkoopaantallen in het algemeen? Fysieke verkoop is sowieso dalende, en voor series die zo groot zijn in aantal seizoenen en die je elke dag kan volgen op TV is de verkoop van een paar seizoenen geleden denk ik wel een uitdaging. Iedereen wil tegenwoordig vooruitkijken, niet perse terug.
    Zeker ook één van de redenen. Zoals ik al zei loopt de kwaliteit (al valt daar voor de 'heeft een soap kwaliteit?'-mensen aan te twisten) al jaren terug. De afgelopen seizoenen waren al direct na, tijdens en vaak zelfs nog vóór uitzending online ergens te bekijken. Dat is allemaal zo recent, dat de mensen die de serie vroeger keken nu dat écht niet meer interessant vinden. Zoals ik al zei; ik ben blij met seizoen 1-15, vooral omdat die níet online terug te kijken waren na een eventuele uitzending. Maar voor mij houdt het daar ook wel echt gewoon op.

    Maar om nou te zeggen, 'iedereen wil tegenwoordig vooruitkijken, niet perse terug', dat vind ik dan weer wel heel kort door de bocht.

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Maar om nou te zeggen, 'iedereen wil tegenwoordig vooruitkijken, niet perse terug', dat vind ik dan weer wel heel kort door de bocht.
    Is niet kort door de bocht bedoeld, maar het is wel waar streamingdiensten hun succes vandaan halen. Niet alleen Videloand, die heeft het zelfs in zn tagline staan, maar ook andere diensten die hele series tegelijk aanbieden. Dat bedoel ik er ook mee.

Pagina 12 van 14 EersteEerste ... 2891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •