Pagina 10 van 14 EersteEerste ... 67891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 350 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Absoluut mee eens. Ze hebben eindelijk door hoe ze de castfoto's zonder al te veel poespas op de box zetten, en zonder eerst een hoop achtergrond te hoeven wegwerken.

    Alleen jammer dat de serie op dvd, naar mijn mening, nu is aangekomen bij de aftakeling. xD

  2. #227

    Standaard

    in November seizoen 17! Ik hoop van harte dat ze 18 en 19 ook binnen het jaar uitbrengen, dan is het 'gat' eindelijk weg tussen de uitgebrachte seizoenen. Iets wat mij nog weerhield na seizoen 5 de rest aan te schaffen.

  3. #228

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    Ze hebben het juiste logo gevonden

    Nou dan hoop ik dat ze seizoen 20 opnieuw uitbrengen. Los van het logo staat seizoen 20 ook totaal niet tussen de rest van de boxen. .

  5. #230

    Standaard

    Heb de box inmiddels gekocht en er is toch gekozen voor het oude logo en niet het bijpassende logo van o.a.- zoals bovenstaand- seizoen 16.
    Voor mij kan het de pret niet echt drukken, ik ben weer zeer tevreden!

    Ben het met Melvin eens, dat ze voor mij seizoen 20 ook opnieuw mogen uitbrengen, zodat het beter bij het geheel past!

  6. #231

    Standaard

    Ik heb seizoen 16 vandaag ook binnen gekregen.
    Ga nu de eerste aflevering kijken. Beetje vreemd dat ze toch het oude logo gebruikt hebben. Dan denk ik dat 17 t/m 19 dit logo ook nog zullen krigen.
    Hopelijk word er snel iets bekend over seizoen 18 en 19.

  7. #232

    Standaard

    Er zit een fout op cd 1. Bij aflevering 3001 slaat hij een heel stuk van de aflevering over. Het moment dat Valerie haar touw bijv. doorsnijdt zie ik niet. Zijn er meerdere die dit hebben?

  8. #233

    Standaard

    Ik heb het ook even nagekeken en 't klopt dat afl. 3001, 'n minuut of 8 mist. Na een paar minuten springt hij over naar deel 2 (na de commercial).
    Dit kan verschillende oorzaken hebben, bronmateriaal, bij het overzetten??
    Gelukkig is het verhaal wel nog heel goed te volgen. Bij zo'n groot aantal afleveringen kan er wel 'ns iets missen. Bij sommige afleveringen van vorige boxen, missen bijv. ook de aftiteling, maar staan gelukkig wel de afleveringen zelf er compleet op!

  9. #234

    Standaard

    Daar heb je gelijk in, vind het alleen jammer dat precies zo'n cruciale scene op die berg dan mist.

  10. #235

    Standaard

    Zeker jammer!
    Van de andere blijf ik me altijd heel goed realiseren, hoe uniek het is dat een serie als GTST op DVD uitkomt in complete seizoensboxen. Ik weet nog dat ze ooit seizoen 1 uitbrachten en nooit durven dromen, dat er op het einde van dit jaar 19 seizoenen op DVD zijn uitgebracht.
    Ik heb ook goede hoop dat de serie uiteindelijk compleet op DVD verschijnt.

  11. #236

    Standaard

    Via de speel alles modus speelt hij wel de hele aflevering af.

  12. #237

    Standaard

    Oh super, dank voor je reactie! Daar zou ik zelf niet zijn achtergekomen, aangezien ik altijd per aflevering kies!
    Gelukkig staat de aflevering er dus helemaal op!

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thatsmelvin Bekijk bericht
    Via de speel alles modus speelt hij wel de hele aflevering af.
    Precies dezelfde situatie als met Vrouwenvleugel seizoen 1 in 2005 of 2006. Bizar dat zoiets zich nu nog steeds voordoet.

  14. #239

    Standaard

    Ik kijk zo uit naar seizoen 17! Ik kan mij herinneren dat ik dat seizoen een stuk leuker vond dan 16.

    Is er ondertussen al iets bekend over de planning voor 2018? Ik hoop dat ze 18, 19 en 22 gaan uitbrengen volgend jaar.

  15. #240

    Standaard

    Wat ik me nu afvraag: Hoe krijgt men deze serie ooit afgekeken als men er aan begint. Er zijn inmiddels als meer dan 5000 zoveel afleveringen. Dan moet je toch wel erg lang bezig zijn lijkt me, en zeker als wat er na komt ook nog eens wordt uitgebracht. Dan mag je wel 120 worden

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ik me nu afvraag: Hoe krijgt men deze serie ooit afgekeken als men er aan begint. Er zijn inmiddels als meer dan 5000 zoveel afleveringen. Dan moet je toch wel erg lang bezig zijn lijkt me, en zeker als wat er na komt ook nog eens wordt uitgebracht. Dan mag je wel 120 worden
    Simpel: de seizoenen skippen waar men geen reet aan vindt. Een seizoen was in den beginne 195 afleveringen, die eerste seizoenen duurt de intro 1 minuut, skip die elke aflevering en je hebt al meer dan 3 uur per seizoen bespaard. Skip dan ook de aftiteling van ongeveer een minuutje en voila, 6 uur bespaard. Als je dan, zoals mij, niet verder kijkt dan seizoen 15, dan bespaar je een hoop dingen die je niet kijkt.

    En, you know, prioriteiten stellen. Een paar andere series/films even aan de kant leggen.

  17. #242

    Standaard

    Die vraag is hier trouwens ook al een keer of vier gesteld.

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En dan zowat 160 moeten worden om alles af te kunnen kijken
    In 2013 zelfs al, met pretty much dezelfde reactie. Knap!

  19. #244

    Standaard

    Hoes van seizoen 17 is zichtbaar op bol.com

    Ze hebben het nieuwere logo gebruikt voor de hoes.

  20. #245

    Standaard

    Hoes
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  21. #246

    Standaard

    Mooie oplossing voor die achtergrond door dat raam extra hoog te maken. =D

  22. #247

    Standaard

    Vandaag seizoen 17 ontvangen. Mooi verzorgde box weer! Nog niet helemaal klaar met seizoen 16. Een seizoen waarin helaas afscheid wordt genomen van Wik Jongsma.
    Casper van Bohemen keert weer tijdelijk terug, vedette Sigrid Koetse die een glansrol speelt. Top seizoen!

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Vandaag seizoen 17 ontvangen. Mooi verzorgde box weer! Nog niet helemaal klaar met seizoen 16. Een seizoen waarin helaas afscheid wordt genomen van Wik Jongsma.
    Casper van Bohemen keert weer tijdelijk terug, vedette Sigrid Koetse die een glansrol speelt. Top seizoen!
    Wil ik toch relativeren door er een tegenovergestelde mening op te werpen. Seizoen 16 had potentie, maar was in mijn optiek een gevalletje gemiste kans na gemiste kans. Casper van Bohemen terug, en dan geef je hem in retrospect de twijfelachtige eer om niet (toch niet zo levende) legende Frits nog eens te spelen, maar 'zijn boze tweelingbroer Hans van Houten', een plottwist die rechtstreeks uit een grap van Friends lijkt te zijn genomen. Dan heb je Sigrid Koetse, en dan geef je haar zo'n kleine rol die ontzettend stijf geschreven is waardoor het hele personage in het water valt. En was het ook niet dít seizoen dat de babywissel tussen Dennis/Arnie aan bod komt en er botten worden gevonden die van Arnie zouden zijn?

    Nee, dit seizoen heeft voor mij enorm afgedaan.

  24. #249

    Standaard

    Wat een geweldig nieuws!

    Volgend jaar verschijnen sowieso seizoen 18 en 19.

    Seizoen 18 verschijnt 19-06-2018 en
    Seizoen 19 verschijnt 11-09-2018

  25. #250

    Standaard

    Seizoen 22 staat gepland voor november 2018. Een exacte datum is nog niet bekend.

Pagina 10 van 14 EersteEerste ... 67891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •