Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 7891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 350 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Seizoen 22 staat gepland voor november 2018. Een exacte datum is nog niet bekend.
    Als ze zo doorgaan halen ze over een paar jaar nog de afleveringen op tv in Met andere woorden: releasen ze het seizoen op dvd, een week voordat de seizoensfinale op tv te zien is

    Nu is dit nieuws natuurlijk leuk voor diegenen die alle seizoenen tot nu toe in de kast willen hebben staan, maar de 'nostalgische' kant die de eerste zoveel seizoenen op dvd met zich meebrachten verdwijnt hier wel grotendeels mee.

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Seizoen 22 staat gepland voor november 2018. Een exacte datum is nog niet bekend.

    Wat is hier de bron van eigenlijk? Ik kan hier niks over vinden. Verder kan ik niet wachten op seizoen 18 en 19. Dan zijn de eerste 21 seizoenen compleet.

  3. #253

    Standaard

    De bron is een mail die ik van Just heb gekregen.

    Ik hoop dat ze door blijven gaan met jaarlijks 3 seizoenen uit te brengen, dan zitten we in 2020 op het tempo dat ze jaarlijks het afgelopen seizoen kunnen uitbrengen en je zo altijd een complete serie op DVD hebt.

  4. #254

    Standaard

    De hoes van seizoen 18 is zichtbaar op bol.com
    (eerst op de advertentie klikken en dan wordt de hoes zichtbaar). Hij is weer mooi geworden!
    Om naar uit te kijken!

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    De hoes van seizoen 18 is zichtbaar op bol.com
    (eerst op de advertentie klikken en dan wordt de hoes zichtbaar). Hij is weer mooi geworden!
    Om naar uit te kijken!
    Mooi geworden? Ik zie vooral slechte photoshopskills:



    Zie bijvoorbeeld die slechte afwerking bij het haar van Vicky of Nina... Mag toch hopen dat dit niet de definitieve versie is en ze het nog wat finetunen.

  6. #256

    Standaard

    Ik zag het naderhand ook, vooral bij het haar van Liza Lips zie je het duidelijk. Ze hebben sommige personages dichter bij elkaar geschoven om iedereen op de hoes te krijgen.
    Originele foto is panorama. Maar ach, ik vind het niet zo storend, vind de hoes toch mooi. Vind vooral mooi dat ze originele achtergrond blijven behouden de laatste uitgaves en niet meer helemaal wegwerken. Seizoen 12 was uitverkocht, maar inmiddels weer opnieuw in productie genomen. De re-release heeft geen kartonnen omhulsel meer.

    Wellicht wordt nog e.e.a. aangepast aan ontwerp hoes seizoen 18, is vaker geweest dat het uiteindelijke ontwerp is aangepast.

  7. #257

    Standaard

    Volgens Bol.com is seizoen 19 nu vervroegd van 11-09 naar 11-08.
    Ik ben benieuwd of seizoen 18 dan ook nog vervroegd word.
    Laatst aangepast door Thatsmelvin : 01-04-2018 om 21:20

  8. #258

    Standaard

    De hoes van seizoen 19 is inmiddels zichtbaar op bol.com

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    De hoes van seizoen 19 is inmiddels zichtbaar op bol.com
    Ja en vind de hoes heel erg lelijk. In ander nieuws, seizoen 18 is vanaf 31-05 a.s. donderdag al te bestellen.

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thatsmelvin Bekijk bericht
    Ja en vind de hoes heel erg lelijk. In ander nieuws, seizoen 18 is vanaf 31-05 a.s. donderdag al te bestellen.
    Lijkt mij vooralsnog een work in progress-cover, net zoals die groene seizoen 4-cover die het nooit geworden is. Zowel castfoto als logo zijn namelijk uitgerekt, en dat kan natuurlijk niet.

    Maar dan nog: een lelijke cover voor een lelijk seizoen, it could be worse. xD

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Lijkt mij vooralsnog een work in progress-cover, net zoals die groene seizoen 4-cover die het nooit geworden is. Zowel castfoto als logo zijn namelijk uitgerekt, en dat kan natuurlijk niet.

    Maar dan nog: een lelijke cover voor een lelijk seizoen, it could be worse. xD
    De cover van seizoen 19 is geen work in progress; de cover staat alleen in de verkeerde verhoudingen op bol. Even uitrekken in de juiste breedte en...



    ... voila.

    Neemt niet weg dat het een erg zouteloze cover is inderdaad, maar dat wijt ik meer aan de saaie achtergrondkleur die voor deze cover gekozen is.

  12. #262

    Standaard

    De officiële hoes van seizoen 18 is aangepast, dus de oneffenheden zoals o.a. bij het haar van Liza Lips, zijn keurig weggewerkt.
    Ik vind niets mis met de cover van seizoen 19, vind de laatste seizoensboxen sowieso een mooier ontwerp hebben, dan de compleet weggewerkte achtergronden zoals in de 1ste 15 seizoenen. Seizoen 16 en 17 vind ik tot nu toe de mooiste covers.

  13. #263

    Standaard

    Seizoen 18 is binnen. Vanavond maar eens aan beginnen.

  14. #264

    Standaard

    Is er toevallig al nieuws over seizoen 22/23 en een eventuele planning voor volgend jaar?

  15. #265

    Standaard

    Seizoen 22 staat nog steeds gepland voor november dit jaar. Meestal wordt de definitieve planning na de zomervakantie gemaakt (eind augustus, begin september).

  16. #266

    Standaard

    Ondertussen hebben ze de cover van seizoen 19 een ietwat ander kleurtje gegeven:



    Opmerkelijk: op de cover-art staat '20 dvd', maar bij de specificaties op zowel bol.com als de webshop van Just wordt gesproken over 21 dvd's.

  17. #267

    Standaard

    Inmiddels is de tekst op de hoes aangepast naar 21 DVD

  18. #268

    Standaard

    Ben ik toch benieuwd hoe ze die 21 dvd's gaan inpakken: zo'n oneven aantal is moeilijk in een casing te stoppen lijkt me :/ Gaan het dalijk van die stack-boxen worden, bleh.

  19. #269

    Standaard

    Seizoen 19 is binnen. Eerder dan verwacht
    Heeft iemand anders hem ook al?

  20. #270

    Standaard

    De 1ste 21 seizoenen op DVD is nu een feit. Seizoen 19, mooie compacte box, dezelfde boxvorm als seizoen 18. Vind dit de beste boxvormen.

  21. #271

    Standaard

    Ik heb een mail ontvangen van Just Bridge over een eventuele planning.

    Hallo Melvin,

    Deze staat inderdaad in de planning voor november maar 100% zeker is dit nog niet.
    Voor 2019 staat er nog geen verdere delen gepland.

    Gr
    Simone van Wijk



    Niet echt duidelijk dus. Hopelijk binnekort meer nieuws.

  22. #272

    Standaard

    Geduld. Schone zaak. Enzovoort.

  23. #273

    Standaard

    13 november verschijnt seizoen 22. Inmiddels ook al opgenomen in de releaselijst van o.a. bol.com !

  24. #274

    Standaard

    De cover van seizoen 22 staat op bol.com.
    Er staat ook bij vermeld dat hij bijna is uitverocht, terwijl hij nog moet uitkomen. Nog niet eerder meegemaakt.

    Ik heb geen idee hoe ik de afbeelding groot in het bericht moet krijgen.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thatsmelvin Bekijk bericht
    De cover van seizoen 22 staat op bol.com.
    Er staat ook bij vermeld dat hij bijna is uitverocht, terwijl hij nog moet uitkomen. Nog niet eerder meegemaakt.

    Ik heb geen idee hoe ik de afbeelding groot in het bericht moet krijgen.
    Wat een geweldige photoshopkunsten ook weer: achter Marly is vaag nog de voet van Ruud te zien en de armen van Jette zijn voor het gemak maar geamputeerd

    Maar damn, wat is de vormgeving van de seizoenen toch inconsistent geworden. Nu staat 'tweeëntwintigste' weer volledig uitgeschreven, terwijl dat bij de release van seizoen 21 was ingekort tot "21ste". Bij seizoen 20 en 21 stond dat ook in zo'n geel kadertje zoals bij s1 t/m s13, wat sinds de releases van seizoen 14 t/m 19 ontbreekt en nu dan ook weer. Bij seizoen 16 en 17 was de achtergrond van de castfoto's meegenomen in het definitieve coverontwerp, maar sindsdien ontbreekt dat weer. Nu staan de castleden gelukkig niet op het luchtledige zoals bij seizoen 1 en 2 wel het geval was, maar door het veranderen van de kleur in photoshop ziet het er nu uit alsof ze op een vuile vloer staan. Dat gaat nog wat worden bij seizoen 23 wat origineel al een photoshop-foto was: Beau Schneider en Ruud Feltkamp werden daar later digitaal aan toegevoegd, en seizoen 24 met die stellages
    Laatst aangepast door PeterKelder : 29-09-2018 om 16:59

Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 7891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •