Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
De resultaten 326 tot 350 van 350 worden weergegeven.
  1. #326

  2. #327

    Standaard

    Seizoen 8 is ook al heel lang uitverkocht op bol viel mij laatst op.
    nice catch Samba-boy. Fijn dat 21 toch nog te verkrijgen is.
    Ben benieuwd of ze na seizoen 26 ook nog rap doorgaan of dat het weer een jaar duurt.

  3. #328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Heb JustBridge gemaild, maar 21 wordt niet meer gemaakt.
    Zal inderdaad Marktplaats in de gaten houden. Dank je wel voor je reactie!
    Wel opmerkelijk dat die Out Of Print is, temeer ze die wel aanprijzen op de binnenzijde van de box (zoals te zien op de foto van Oranje Boven). Je zou dan verwachten dat ze alle boxen nog in productie hebben

  4. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thatsmelvin Bekijk bericht
    Seizoen 8 is ook al heel lang uitverkocht op bol viel mij laatst op.
    nice catch Samba-boy. Fijn dat 21 toch nog te verkrijgen is.
    Ben benieuwd of ze na seizoen 26 ook nog rap doorgaan of dat het weer een jaar duurt.
    Dank aan Samba-boy voor het meekijken, maar de releasedatum was 19-11-2013 en als er dan staat 'Levertijd: Wordt verwacht'...

  5. #330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    Wel opmerkelijk dat die Out Of Print is, temeer ze die wel aanprijzen op de binnenzijde van de box (zoals te zien op de foto van Oranje Boven). Je zou dan verwachten dat ze alle boxen nog in productie hebben
    Goed punt! Is inderdaad raar.

  6. #331

    Standaard

    Hoes van seizoen 26. Wederom een prachtige hoes!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  7. #332

    Standaard

    Waarom is dat GTST-logo Ludo's oor aan het uitspuiten?

    Ik zag het één keer en nu kan ik dat niet meer ontzien. XD

  8. #333

    Standaard

    Gelukkig een mooi exemplaar van seizoen 21 weten te scoren. Ik ben voorlopig 'compleet'.

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Waarom is dat GTST-logo Ludo's oor aan het uitspuiten?

    Ik zag het één keer en nu kan ik dat niet meer ontzien. XD
    Ik dacht; WÁT!??!
    Maar ik snap 'm nu
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #335

    Standaard

    Binnenkort alweer de release van seizoen 26
    Ik ben benieuwd of we dan wat gaan horen over een eventuele release van 27.

  11. #336

    Standaard

    Nou we horen nog niks over een uitgave van dvd van 27, 28, 29, van gtst vind het echt balen

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard1234 Bekijk bericht
    Nou we horen nog niks over een uitgave van dvd van 27, 28, 29, van gtst vind het echt balen
    Er komt een moment dat de markt voor GTST op dvd gewoon klaar is. Met het grootste deel van de markt nu naar streaming en Videoland verplaatst, waar ze al zijn begonnen met het heruitgeven van oude seizoenen GTST als classics, kun je alvast jezelf erop voorbereiden dat ze niet meer van ieder seizoen een box gaan uitbrengen, of de serie moet tussen nu en 1-2 jaar stoppen.

  13. #338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Er komt een moment dat de markt voor GTST op dvd gewoon klaar is. Met het grootste deel van de markt nu naar streaming en Videoland verplaatst, waar ze al zijn begonnen met het heruitgeven van oude seizoenen GTST als classics, kun je alvast jezelf erop voorbereiden dat ze niet meer van ieder seizoen een box gaan uitbrengen, of de serie moet tussen nu en 1-2 jaar stoppen.
    Dat denk ik dus ook. Voor verzamelaars natuurlijk niet leuk, maar het is wel de realiteit.

  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Er komt een moment dat de markt voor GTST op dvd gewoon klaar is. Met het grootste deel van de markt nu naar streaming en Videoland verplaatst, waar ze al zijn begonnen met het heruitgeven van oude seizoenen GTST als classics, kun je alvast jezelf erop voorbereiden dat ze niet meer van ieder seizoen een box gaan uitbrengen, of de serie moet tussen nu en 1-2 jaar stoppen.
    Bijzonder überhaupt dat ze hier nog DVD's van uitbrengen ja. Toch niet iets dat je vaker gaat kijken maar blijkbaar heb ik het mis, overal zijn liefhebbers voor natuurlijk Maar een nichemarkt inderdaad.

  15. #340

    Standaard

    Zijn er mensen die zo'n seizoensbox meerdere malen kijken? Als we uitgaan van 210 delen maal 22 minuten, is een seizoen ergens tussen de 190 en 200 uur, best een flinke tijdsinvestering.

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zijn er mensen die zo'n seizoensbox meerdere malen kijken? Als we uitgaan van 210 delen maal 22 minuten, is een seizoen ergens tussen de 190 en 200 uur, best een flinke tijdsinvestering.
    Welnee. In mijn geval: gewoon voor de heb.

  17. #342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zijn er mensen die zo'n seizoensbox meerdere malen kijken? Als we uitgaan van 210 delen maal 22 minuten, is een seizoen ergens tussen de 190 en 200 uur, best een flinke tijdsinvestering.
    90 a 100 uur per seizoen. Probeer ze allemaal een keer te kijken maar je doet er inderdaad wel lang over.

  18. #343

    Standaard

    En dan moet je de reguliere GTST-afleveringen ook nog volgen.

    Ben zelf gestopt met GTST kijken ergens in 1993 ofzo

  19. #344

    Standaard

    Weten jullie of seizoen 27 van goede tijden slechte tijden uitkomt op dvd krijg maar geen reactie van just entertainment

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard1234 Bekijk bericht
    Weten jullie of seizoen 27 van goede tijden slechte tijden uitkomt op dvd krijg maar geen reactie van just entertainment
    Je hebt op dit forum drie hele posts gemaakt en alledrie zijn een vraag of seizoen 27 en verder nog op dvd uitkomen. Nee, nein, njet. We don't know squat. En doe anders eens de moeite wat andere posts in ditzelfde topic te lezen, zoals de mijne van eerder op deze zelfde pagina:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Er komt een moment dat de markt voor GTST op dvd gewoon klaar is. Met het grootste deel van de markt nu naar streaming en Videoland verplaatst, waar ze al zijn begonnen met het heruitgeven van oude seizoenen GTST als classics, kun je alvast jezelf erop voorbereiden dat ze niet meer van ieder seizoen een box gaan uitbrengen, of de serie moet tussen nu en 1-2 jaar stoppen.

  21. #346

    Standaard

    Ze zullen vast wel weer verder gaan met uitbrengen. Dit is niet de eerste keer dat het een jaar of langer stil blijft met releases.

  22. #347

    Standaard

    Daarbij is het nu rondom coronatijd ook niet ideaal om boxen uit te brengen. Mediamarkten e.d. die ook te boxen inkopen staat nu natuurlijk stil.

    De tijd zal het leren.

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thatsmelvin Bekijk bericht
    Ze zullen vast wel weer verder gaan met uitbrengen. Dit is niet de eerste keer dat het een jaar of langer stil blijft met releases.
    Dat is serieus wat ik me afvraag. De overige seizoenen zijn nu toch gewoon al verkrijgbaar op Videoland? Of worden die er steeds weer van af geknald bij aanvang van een nieuw? (Ik heb geen Videoland)

  24. #349

    Standaard

    Dat is dus ook 't grootste probleem van dergelijke diensten als Videoland. Je bent altijd afhankelijk van hetgeen hun aanbieden en ze kunnen 't er ook weer afgooien. Een DVD box kun je pakken en kijken wanneer jij wilt. Sowieso staan niet alle seizoenen op Videoland van GTST.

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Dat is dus ook 't grootste probleem van dergelijke diensten als Videoland. Je bent altijd afhankelijk van hetgeen hun aanbieden en ze kunnen 't er ook weer afgooien. Een DVD box kun je pakken en kijken wanneer jij wilt. Sowieso staan niet alle seizoenen op Videoland van GTST.
    Ik zeg ook niet dat het een optimale verandering is of dat ik het er mee eens ben. Ik kijk gewoon naar de cijfers van verkopen en opbrengsten via dvd en kijkcijfers op Videoland. Zodoende.

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •