Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 350 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Voor hetzelfde geld heeft Seizoen 6 weer een ander soort verpakking, waarna Seizoen 1 t/m 5 weer in die vorm worden uitgegeven, etc. etc.

    Ik heb seizoen 1 in schoenendoos en schatkist-box, seizoen 2 in schatkist-box en seizoen 3 in de huidige verpakking. En daar hou ik het ook bij (daarmee bedoel ik dat ik niet de her-heruitgave van seizoen 1 en de heruitgave van seizoen 2 ga aanschaffen, er staat namelijk precies hetzelfde op als op de voorgaande versies: het huidige seizoen :P)

  2. #27

    Standaard

    De re-releases van seizoen 1 en 2 zullen pas in september in de winkel verkrijgbaar zijn. Ze zullen samen met seizoen 4 uitkomen.

    De boxvormen van seizoen 1,2 en 4 zullen inderdaad dezelfde zijn als seizoen 3.

    Vandaag heb ik bridge entertainment hierover gebeld, omdat mailcontact zeer traag verloopt. Tevens heb ik gevraagd wanneer eindelijk - na ruim 1 jaar- de website van justbridge online komt...........dit zal nog 1 maand duren, ik ben benieuwd!
    Laatst aangepast door oranje boven : 30-06-2011 om 18:03

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    De re-releases van seizoen 1 en 2 zullen pas in september in de winkel verkrijgbaar zijn. Ze zullen samen met seizoen 4 uitkomen.

    De boxvormen van seizoen 1,2 en 4 zullen inderdaad dezelfde zijn als seizoen 3.

    Vandaag heb ik bridge entertainment hierover gebeld, omdat mailcontact zeer traag verloopt. Tevens heb ik gevraagd wanneer eindelijk - na ruim 1 jaar- de website van justbridge online komt...........dit zal nog 1 maand duren, ik ben benieuwd!
    Komt seizoen 4 dan tóch in september uit? Op bol.com staat namelijk dat-ie pas op 1 november komt...

  4. #29

    Standaard

    Inmiddels is de hoes van seizoen 4 zichtbaar op bol.com
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  5. #30

    Smile

    Ik heb seizoen 2 en 3, seizoen 1 is vandaag verzonden.

    Ik heb de schatkist versies van seizoen 1 en 2, en morgen dus van beide ook de nieuwe verpakking.

    Deze verpakking wijkt af van seizoen 3, maar in september wordt seizoen 3 OOK heruitgegeven in de verpakkingen van de re-releases van seizoen 1 en 2. Dit heeft Bridge mij vertelt.

  6. #31

    Standaard

    Ik ben erg benieuwd naar de verpakking van seizoen 1 en 2.
    Is het mogelijk om een foto op het forum te plaatsen en of de verpakking te omschrijven (verschil met seizoen 3)

  7. #32

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Ik ben erg benieuwd naar de verpakking van seizoen 1 en 2.
    Is het mogelijk om een foto op het forum te plaatsen en of de verpakking te omschrijven (verschil met seizoen 3)
    Foto's gaan niet, maar beschrijving wel.

    Het zijn boxen met een opening en 2 nog dikkere Scavano hoezen, het materiaal is sterk verbeterd. Discs waren onbeschadigt, ik ben tevree

  8. #33

    Standaard

    Bedankt voor de reactie.

    Ik hoop dat het kartonnen omhulsel ook van dikker karton is.
    Zit er ook nog een sluiting aan het karton, of kun je de plastic boxen er zo uitschuiven?

    Ik heb de boxen nog nergens in de winkel zien liggen, hoop dat dit snel gaat gebeuren.
    Via bol.com bestel ik nooit kartonnen boxen, ben bang dat ze beschadigen tijdens transport.

  9. #34

    Standaard

    Zojuist naar bridge een mail gestuurd met de vraag of ze in 2012 verder gaan met releasen van de gtst seizoenen. Kijken of ik nu wel antwoord krijg
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  10. #35

    Standaard

    Inmiddels is de hoes van seizoen 5 ook zichtbaar op bol.com

    Jammer dat seizoen 4 weer dezelfde verpakkingsvorm heeft als 3. De re-releases van seizoen 1 en 2 hebben een ideale verpakkingsvorm. Steviger karton en geen sluitklep.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Inmiddels is de hoes van seizoen 5 ook zichtbaar op bol.com

    Jammer dat seizoen 4 weer dezelfde verpakkingsvorm heeft als 3. De re-releases van seizoen 1 en 2 hebben een ideale verpakkingsvorm. Steviger karton en geen sluitklep.
    Dan knip je 1 van de twee sluitkleppen eraf, probleem opgelost. Uitgebreid besproken in het -pak 'm beet- 350ste GTST-topic op FOK!. Eerlijk gezegd vind ik wel dat mensen ook een beetje de problemen opzoeken hoor... Dan is er weer geklaag over geen gereageer (Zie Robbieboy hierboven), dan weer over een KLEPJE (For the love of god)... Wees blij dat de serie uitkomt! We hebben 2 jaar zitten wachten op seizoen 2, 3 jaar op seizoen 3, en nu amper een jaar op seizoen 4, waar seizoen 5 nog geen 3 maanden zal duren.

    Overigens is de kleur (En eigenlijk ook de complete coverart) van de walgelijke voorkant van seizoen 4 nog drastisch veranderd, dus die ziet er meteen stukken beter uit... Maar daar hoor je niemand over. Paars!



    Seizoen 5...


    ...Met op de voorkant een castfoto van seizoen 6. En nee, Rik zat nog niet in het vijfde seizoen. Dat is wat minder. Maar hey! Binnen 3 maanden een nieuw seizoen, mij hoor je niet klagen. In tegenstelling tot enkele anderen.

  12. #37

    Standaard

    Op de 1ste plaats bepaald ieder voor zich wat hij/zij wel of niet belangrijk vindt aan een DVD-uitgave. De meeste echte verzamelaars houden van continuïteit in verpakkingsvormen. Daarbij is een stevige box gewenst, de uitstraling van een DVD-box is de 1ste indruk.

    Op de 2e plaats is het terecht dat iemand zijn frustratie uitspreekt als een DVD maatschappij niet reageert. Wel geld verdienen aan de consumenten, maar ze te woord staan ho maar! Het is net als een artiest die door de achterdeur naar huis gaat en zijn fans in de kou laat staan!

    Daarbij heeft justbridge een website die al ruim 1 jaar geen up-date heeft gehad, dus daar is dan ook geen actueel nieuws meer vanaf te halen.
    De communicatie met hun is dan ook meer dan bagger!!
    Afsluitend ben ik uiteraard enorm blij dan ze de serie überhaupt uitbrengen en in deze snelheid, maar dat wil niet zeggen dat je niet kritisch mag blijven kijken.
    Laatst aangepast door oranje boven : 16-10-2011 om 20:20

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht

    Op de 2e plaats is het terecht dat iemand zijn frustratie uitspreekt als een DVD maatschappij niet reageert. Wel geld verdienen aan de consumenten, maar ze te woord staan ho maar! Het is net als een artiest die door de achterdeur naar huis gaat en zijn fans in de kou laat staan!
    Mee eens. Ik heb justbridge al vaker gemaild, maar je krijgt gewoon geen enkele reactie terug. Heb zelfs al eens gehad, dat ik een melding kreeg, dat mijn bericht ongelezen van hun server was verwijderd
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Op de 1ste plaats bepaald ieder voor zich wat hij/zij wel of niet belangrijk vindt aan een DVD-uitgave. De meeste echte verzamelaars houden van continuïteit in verpakkingsvormen. Daarbij is een stevige box gewenst, de uitstraling van een DVD-box is de 1ste indruk.
    Dat heb ik ook; ik heb zowel de schoenendoos-, schatkist- als "gewone" uitgave in mijn kast staan. Staat wel leuk, maar voor de continuïteit was vanaf het begin één geheel beter geweest.

    Op de 2e plaats is het terecht dat iemand zijn frustratie uitspreekt als een DVD maatschappij niet reageert. Wel geld verdienen aan de consumenten, maar ze te woord staan ho maar! Het is net als een artiest die door de achterdeur naar huis gaat en zijn fans in de kou laat staan!


    Bij mij antwoorden ze wel, al is het wel héél erg kort. Op mijn vraag rond september vorig jaar over het eventueel releasen van seizoen 3 (want daar was toen nog geen sprake van) kreeg ik het antwoord: Wij hebben de rechten over seizoen 3 niet, dus kunnen we die ook niet uitbrengen. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Terwijl ze ook hadden kunnen zeggen: Wij kunnen seizoen 3 niet uitbrengen omdat we de rechten ervan niet hebben, maar het kan zo zijn dat dit in de (nabije) toekomst alsnog gebeurt.

    Maar ja, Bright Vision Entertainment antwoord al helemáál niet, dus ergens mogen we wel blij zijn dat JB reageert. Al zouden ze wel een voorbeeld kunnnen nemen aan Source1Media, die op een vriendelijke manier reageert.

    Daarbij heeft justbridge een website die al ruim 1 jaar geen up-date heeft gehad, dus daar is dan ook geen actueel nieuws meer vanaf te halen.
    De communicatie met hun is dan ook meer dan bagger!!
    Afsluitend ben ik uiteraard enorm blij dan ze de serie überhaupt uitbrengen en in deze snelheid, maar dat wil niet zeggen dat je niet kritisch mag blijven kijken.
    De site van JustBridge is sinds kort online, al kan er zeker wat aan verbeterd worden.

    En mijn kritische puntje is dat het lijkt alsof ze bij seizoen 4 de afleveringen van een VHS op de dvd's hebben gezet (wat heeft dat af en toe een baggerkwaliteit), terwijl de afleveringen van seizoen 1 en 2 (en in grote mate seizoen 3) vrijwel puntgaaf zijn qua beeld- en geluidskwaliteit.
    Laatst aangepast door PeterKelder : 17-10-2011 om 12:44

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Op de 1ste plaats bepaald ieder voor zich wat hij/zij wel of niet belangrijk vindt aan een DVD-uitgave. De meeste echte verzamelaars houden van continuïteit in verpakkingsvormen. Daarbij is een stevige box gewenst, de uitstraling van een DVD-box is de 1ste indruk.

    Op de 2e plaats is het terecht dat iemand zijn frustratie uitspreekt als een DVD maatschappij niet reageert. Wel geld verdienen aan de consumenten, maar ze te woord staan ho maar! Het is net als een artiest die door de achterdeur naar huis gaat en zijn fans in de kou laat staan!

    Daarbij heeft justbridge een website die al ruim 1 jaar geen up-date heeft gehad, dus daar is dan ook geen actueel nieuws meer vanaf te halen.
    De communicatie met hun is dan ook meer dan bagger!!
    Afsluitend ben ik uiteraard enorm blij dan ze de serie überhaupt uitbrengen en in deze snelheid, maar dat wil niet zeggen dat je niet kritisch mag blijven kijken.
    Mij beantwoorden ze gewoon netjes? Ik weet niet wat jullie ze toesturen, maar ik begin altijd gewoon met 'Beste,'

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    En mijn kritische puntje is dat het lijkt alsof ze bij seizoen 4 de afleveringen van een VHS op de dvd's hebben gezet (wat heeft dat af en toe een baggerkwaliteit), terwijl de afleveringen van seizoen 1 en 2 (en in grote mate seizoen 3) vrijwel puntgaaf zijn qua beeld- en geluidskwaliteit.
    Geen VHS maar verklote uitzendbanden, samen met een te hoge DVD-compressie. Dat levert verkloting van het beeld op, ik heb het inmiddels ook gezien.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 25-10-2011 om 16:41

  17. #42

    Standaard

    Wederom fantastich nieuws op GTST gebied, het lijkt erop dat ze het beginnen te snappen!

    Seizoen 6 en 7 staan gepland voor 21 augustus dit jaar!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Wederom fantastich nieuws op GTST gebied, het lijkt erop dat ze het beginnen te snappen!

    Seizoen 6 en 7 staan gepland voor 21 augustus dit jaar!
    Waar haal je dit nieuws vandaan?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Verheug me al op 21 augustus!
    In 10 maanden tijd 900 afleveringen bekeken, ben bijna klaar met seizoen 5, dus kom maar op met seizoen 6!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door oranje boven : 17-07-2012 om 17:17

  21. #46

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Verheug me al op 21 augustus!
    In 10 maanden tijd 900 afleveringen bekeken, ben bijna klaar met seizoen 5, dus kom maar op met seizoen 6!
    Kom op, een grotere...


  22. #47

    Standaard

    16 oktober komt seizoen 20 uit van GTST!
    Heb vandaag de bevestiging gekregen van Justbridge!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    16 oktober komt seizoen 20 uit van GTST!
    Heb vandaag de bevestiging gekregen van Justbridge!
    waarom hebben ze jou dit gemaild? ik kan dit nieuws nergens terug vinden op het web.

    hoe zit het met de seizoenen tussen serie 7 en seizoen 20?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    waarom hebben ze jou dit gemaild? ik kan dit nieuws nergens terug vinden op het web.

    hoe zit het met de seizoenen tussen serie 7 en seizoen 20?
    Hoi Robbie,

    Ik vond dit ook erg raar, dus heb telefonisch contact opgenomen met Bridge, en ze gaan het uitzoeken.

    Ergens volgende week bellen ze me er over terug.

    Uiteraard laat ik de uitkomst weten.

    Grt, Raymond

  25. #50

    Standaard

    Ik zag bij dvd-home staan dat seizoen 20 uitkomt, omdat ik dit dus ook raar vond heb ik contact opgenomen met justbridge via de mail.



    Hieronder de reactie!

    Nog 1 klein vraagje;

    Komt er een overzicht van 20 Jaar GTST uit in een aparte box, of echt het complete seizoen 20?
    En zo ja, als het complete seizoen 20 uitkomt, wat is hier dan de achterliggende gedachte van?, immers zijn we nu bij seizoen 22 en qua seizoenboxen op het einde van het jaar bij seizoen 7.

    Het complete seizoen 20.
    Wat de achterliggende gedachte is heb ik geen idee van.

    Met vriendelijke groet,

    Just Bridge
    Melkpad 51
    1217 KB Hilversum -

    We gaan inderdaad een Limited Edition uitbrengen van Goede Tijden, Slechte Tijden en dit komt in een Luxe Box.
    Er zijn nog geen plannen om te stoppen met deze boxen uit te brengen J, dit gaat allemaal in overleg met RTL.


    Met vriendelijke groet,


    Just Bridge
    Melkpad 51
    1217 KB Hilversum - Netherlands
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 04-04-2023 om 08:57

Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •