Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 350 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Zijn er echt mensen die dit op tv kijken en dan nog eens op dvd? verbazend. Heb me er nooit toe kunnen zetten om 1 aflevering uit te kijken. Maar goed: wat ik troep vindt is voor een ander misschien Shakespeare of gewoon lekker vermaak, zoals ik soms het lekker vindt sitcoms te kijken.

  2. #52

    Standaard

    Tuurlijk en dat mailtje heb ik zeker ook gedroomd!

    Moet je toch vaker kijken op dvd-home.nl

    Kijk maar bij release database bij 16-10-2012!

    16-10-2012 Goede Tijden, Slechte Tijden - Seizoen 20 (Limited Edition) TV film/serieBridge Entertainment

  3. #53

    Standaard

    Een user op het Fok!-forum heeft gisteren gebeld met JustBridge, en volgens hem zeiden ze dat de Seizoen 20-box alleen te koop zal zijn op het GTST Live-event op 25 augustus. Vind ik nogal vreemd, omdat op dvd-home.nl staat dat de box op 16 oktober verschijnt.

    Sowieso is het nogal raar dat ze seizoen 20 eerder uitbrengen dan seizoen 7 (die in december komt), maar goed. We zullen het wel zien :P

  4. #54

    Standaard

    Tegenwoordig is niets meer exclusief.
    Zal misschien tijdens dat event voor het eerst- exclusief- verkrijgbaar zijn, maar vervolgens gewoon in de schappen liggen bij Mediamarkt e.d.

    In ieder geval een goed teken dat het nu in een rap tempo wordt uitgebracht.

  5. #55

    Standaard

    Ik blijf erbij dat ze het doen als marketingstunt ongeveer gelijk aan het 20ste seizoen van The Simpsons; Gewoon midden in de releaselijn van de normale series (Die toen bij serie 11 was) seizoen 20 uitbrengen. :')

    Wel bizar.

  6. #56

    Standaard

    Deze foto vond ik op een forum over GTST.

    Foto box 20.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  7. #57

    Standaard

    Seizoen 7!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  8. #58

    Standaard

    Seizoen 20 is te bestellen bij bol.com, komt 16 oktober uit.

    Adviesprijs 61.99 euro.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Seizoen 7!
    Dat is een fanmade-cover Echte cover is nog niet bekend :P

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Seizoen 20 is te bestellen bij bol.com, komt 16 oktober uit.

    Adviesprijs 61.99 euro.
    De adviesprijs is nú al verlaagd naar 49,99 euro

  11. #61

    Standaard

    Kan er niet beter een algemeen GTST topic aangemaakt worden, dit gaat wel erg off topic allemaal.

    Gaat niet echt over seizoen 2, maak er dan het Goede Tijden, Slechte Tijden DVD topic van

  12. #62

    Standaard

    Excuses, plaatje van die fan ziet er overtuigend uit!
    Ben benieuwd naar de echte cover!

  13. #63

    Standaard

    Hoe, waar, wanneer wikipedia aan de informatie komt geen idee eigenlijk.
    Echter GTST seizoen 8 staat bij ons op de release in april, seizoen 9 in juni en seizoen 10 in november.
    In september staat seizoen 21 gepland.

    Bedankt voor het compliment!

    Met vriendelijke groet,

    Just Bridge
    Melkpad 51
    1217 KB Hilversum - Netherlands
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 03-04-2023 om 08:40

  14. #64

    Standaard

    Superrrrrrrrr over een paar jaar de serie compleet.

    Seizoen 20 net gekocht op een bekende veilingsite, voor 48.75 inclusief verzendkosten. Hopelijk heb ik 'm morgen binnen!

  15. #65

    Standaard

    Ik blijf het raar vinden dat je seizoen 20 uitbrengt, terwijl voorgaande delen nog helemaal niet uit zijn.

    Doe zoiets volgens een goed plan en met beleid

  16. #66

    Standaard

    Ik deel, deels je mening.
    Maar er zijn ook mensen die niets met die oude seizoenen hebben en juist de nieuwere seizoen willen hebben. Vooral de verhaallijn rondom Lucas en Edwin is zeer gewild.
    Als de nieuwere seizoen goed verkopen, brengt dat de maatschappij weer extra geld op, waardoor ze minder verkopende seizoenen toch kunnen blijven uitbrengen.

    Daarbij vind ik dat ze een grote pluim verdienen, dat ze in zo'n rap tempo de seizoenen uitbrengen.

    Vergelijk het maar 'ns met Goudkust, daar zitten we al meer dan een 1,5 jaar te wachten op seizoen 5 en 6!!

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Ik deel, deels je mening.
    Maar er zijn ook mensen die niets met die oude seizoenen hebben en juist de nieuwere seizoen willen hebben. Vooral de verhaallijn rondom Lucas en Edwin is zeer gewild.
    Als de nieuwere seizoen goed verkopen, brengt dat de maatschappij weer extra geld op, waardoor ze minder verkopende seizoenen toch kunnen blijven uitbrengen.

    Daarbij vind ik dat ze een grote pluim verdienen, dat ze in zo'n rap tempo de seizoenen uitbrengen.

    Vergelijk het maar 'ns met Goudkust, daar zitten we al meer dan een 1,5 jaar te wachten op seizoen 5 en 6!!
    Ja, maar bij Goudkust waren ze ook redelijk snel met het uitbrengen van seizoen 1 t/m 4.

    Overigens ben ik gestopt met aanschaf van de boxen, na seizoen 1 t/m 6 was ik er wel een beetje klaar mee en had de serie het hoogtepunt imo allang bereikt. Maar voor degenen die nog verder willen kijken of de hele serie in hun bezit willen hebben is het wel een goede zaak

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    Ja, maar bij Goudkust waren ze ook redelijk snel met het uitbrengen van seizoen 1 t/m 4.

    Overigens ben ik gestopt met aanschaf van de boxen, na seizoen 1 t/m 6 was ik er wel een beetje klaar mee en had de serie het hoogtepunt imo allang bereikt. Maar voor degenen die nog verder willen kijken of de hele serie in hun bezit willen hebben is het wel een goede zaak
    Aldus Peter Kelder uit GTST

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Aldus Peter Kelder uit GTST
    Haha :P

    Trouwens, schijnbaar zijn ze bij JustBridge de kluts kwijt wat betreft het logo. Op de cover van de box van seizoen 20 staat het GTST-logo van 1995-2005. Op de bijgevoegde deurhanger staat het logo van 2010-heden, en op de dvd-menu's staat het goede logo, namelijk dat van 2005-2010 (wat dat seizoen ook gebruikt werd)

  20. #70

    Standaard

    Tip: Seizoen 20 op Marktplaats voor 39,99 euro excl. porto.

  21. #71

    Standaard

    Vandaag gekocht bij de Free Record Shop, waren net binnen 62.99 euro.

    Mooie box, lekker stevig, zo hadden ze voor mij alle boxen mogen maken.
    Wellicht dat er tzt ook nog een 'normale' editie verschijnt. Ga ik dan zeker ook kopen, maar ja dat is dan weer mijn tik.....

  22. #72

    Standaard

    63 euro voor een seizoen van GTST?

    Wow, je moet er maar van houden.
    **** me gently with a chainsaw.

  23. #73

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    63 euro voor een seizoen van GTST?

    Wow, je moet er maar van houden.
    Dat gaat zelfs mij veel te ver. Ik vind 40 euro voor een oud seizoen al redelijk wat... Maar 63 euro voor een belachelijk seizoen met een genante cliffhanger, neh.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    63 euro voor een seizoen van GTST?

    Wow, je moet er maar van houden.
    Dat bedrag wordt opgesplitst in 3 delen:

    - De rechten voor de serie (ongeveer 10 euro per box)
    - De beeltenis van Jan Kooijman (zo'n 15 euro per box)
    - De royalty's voor die "hardwerkende" (AHUM!) schrijvers zonder wie dit seizoen nóóit zo geniaal was geweest zoals het nu geworden is (zo'n 38 euro per box)

    Die gedachte alleen al zorgt ervoor dat ik die box absoluut niet ga kopen :N

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    - De beeltenis van Jan Kooijman (zo'n 15 euro per box)



    Nu moet ik helaas toegeven dat ik in 1998 twee weken een figurantenrol heb gehad in GTST als klasgenoot van Hedwig, Kim en Che.

    Volgens mij komt dat seizoen nu bijna op DVD uit, dus ben toch wel stiekem geneigd dat seizoen misschien aan te schaffen...

    Hoop ook dat ze de rest van GOUDKUST nog gaan uitbrengen....
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •