Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 350 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht


    Nu moet ik helaas toegeven dat ik in 1998 twee weken een figurantenrol heb gehad in GTST als klasgenoot van Hedwig, Kim en Che.

    Volgens mij komt dat seizoen nu bijna op DVD uit, dus ben toch wel stiekem geneigd dat seizoen misschien aan te schaffen...

    Hoop ook dat ze de rest van GOUDKUST nog gaan uitbrengen....
    Dan zal het seizoen met jouw figuratie volgend jaar juni uitkomen

    Bij Goudkust wordt het echt constant uitgesteld, echt niet normaal. Nu moet ik zeggen dat ik niet zeker weet of ik seizoen 5 en 6 daarvan zal aanschaffen, want dan wordt zo'n beetje de hele cast gerecast en moet het weer worden 'verjongd'

    Ik zie nog liever Onderweg naar Morgen op dvd uitkomen Alleen heeft Endemol mij vorig jaar laten weten dat daarvan geen dvd's meer uitkomen vanwege "verschillende redenen"

  2. #77

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Seizoen 7!
    Aah, deze had ik niet langs zien komen!

    Dank je, deze heb ik gemaakt met Paint.

  3. #78

    Standaard

    De échte cover van seizoen 7 is nu ook bekend:



    Ook is er een beschrijving voor het seizoen beschikbaar:

    Het zevende seizoen van Goede Tijden, Slechte tijden (uitgezonden in 1996-1997) brengt opnieuw vriendschap, spanning en liefde, maar ook afscheid en veel verdriet. Broer en zus Julian en Kim Verduyn (gespeeld door de later zeer bekend geworden acteurs Cas Jansen en Angela Schijf) proberen hun plek te vinden in de gezinnen van respectievelijk Robert en Jef Alberts. Dat gaat met de nodige problemen gepaard. Het liefdespad van Govert Harmsen gaat ook niet over rozen. Bovendien maakt zijn inwonende nichtje Jessica het hem niet makkelijk. Helen Helminks broer Martin doet haar een aantrekkelijk voorstel. Jef is gelukkig met Sylvia, maar is hun geluk voor eeuwig? En natuurlijk blijft bad guy Ludo Sanders voor onrust zorgen. Leef ook dit seizoen weer mee met de inwoners van Meerdijk!

  4. #79

    Standaard

    Op het moment dat Bridge hoorde dat ik mijn cover in Paint had gemaakt besloten ze snel hun eigen cover te maken. xD Helaas hebben ze daarbij een post-production logo gebruikt (wat naar mijn idee iets te klein eropstaat) en zijn de gegevens onderaan de cover niet 100% leesbaar nu dat in wit gedrukt staat.

  5. #80

    Standaard

    En hierbij de grote (en ietwat gewijzigde) cover van seizoen 7:



    Verschillen:
    - De castfoto staat niet meer gedeeltelijk over het logo heen
    - De castfoto staat er 'compleet' op (niet bij de randen weggesneden)
    - RTL4-logo in het zwart

  6. #81

    Standaard gtst

    Tip. Op http://www.marktplaats.nl Kun je nu seizoen 20 krijgen voor 27.99€. Verzendinskosten niet bijgerekent. Ik denk dat ik hem toch daar ga kopen.

  7. #82

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wekke_1985 Bekijk bericht
    Tip. Op http://www.marktplaats.nl Kun je nu seizoen 20 krijgen voor 27.99€. Verzendinskosten niet bijgerekent. Ik denk dat ik hem toch daar ga kopen.
    ...Waarom heb ik zo het gevoel dat je zelf achter die advertentie zit?

    Geef me dan maar seizoen 7 tot en met 12.

  8. #83

    Standaard

    En nog een plaatje van de seizoen 7-box:


  9. #84

  10. #85

    Standaard

    Nieuws over de dvd-boxen van seizoen 8 en 9:

    Seizoen 8 verschijnt op 23 april, en seizoen 9 op 20 augustus

    Bron: Bol.com

  11. #86

    Standaard Seizoen 8:

    Leuk dat Anja Winter en Balou er ook opstaan!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  12. #87

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Leuk dat Anja Winter en Balou er ook opstaan!
    Die staan erop omdat ze ook op de castfoto van dat seizoen staan...

    Een wat betere kwaliteits-versie.


  13. #88

    Standaard

    Ik krijg die afbeelding er nooit zo groot op, gelukkig zijn er genoeg andere forum leden die handig zijn

    Echt super dat ze de serie nu zo snel uitbrengen. Verheug me er alweer helemaal op!!
    (stel je voor dat ze langzaam zouden zijn met uitbrengen, zoals bijv Goudkust..............)

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Ik krijg die afbeelding er nooit zo groot op, gelukkig zijn er genoeg andere forum leden die handig zijn

    Echt super dat ze de serie nu zo snel uitbrengen. Verheug me er alweer helemaal op!!
    (stel je voor dat ze langzaam zouden zijn met uitbrengen, zoals bijv Goudkust..............)
    Ik heb van Goudkust gehoord dat seizoen 5 eindelijk eraan komt. Intern wat over meegekregen.

  15. #90

    Standaard

    Een beschrijving van seizoen 8 is er nu ook:

    Het achtste seizoen van Goede Tijden, Slechte Tijden onthult allereerst hoe het verder is gegaan met Suzanne en Daniel. In de cliffhanger van seizoen 7 zag het er immers naar uit dat Suzanne door de depressieve Daniel letterlijk werd meegesleept in diens zelfmoordpoging. Ook dit seizoen zit weer vol romantiek, drama, spanning en verrassende verwikkelingen. Zo heeft Ludo genoeg van het gevaar dat Bowien betekent voor zijn kersverse huwelijk. Hij besluit haar uit de weg te laten ruimen. Linda wordt tot haar ontzetting in Thailand door de douane gearresteerd als blijkt dat ze zonder het te weten drugs bij zich heeft. Verder zien we hoe Julian het Roemeense meisje Alexandra wil redden uit de klauwen van haar misdadige baas door met haar te gaan trouwen; een plan waar Jessica uiteraard niet blij mee is. Het mag duidelijk zijn: dat wordt weer smullen!

  16. #91

    Standaard

    Gisterenmiddag seizoen 8 gekocht bij Saturn. Had niet verwacht dat hij al in de schappen zou liggen. Eerste 5 afleveringen alweer gezien, blijft leuk om terug te zien!

  17. #92

    Standaard

    Vandaag per mail gekregen.
    Super dat seizoen 21 nu dus ook gaat uitkomen (kan Bright Vision nog heel van leren!!!).




    GTST 21 staat nu voor november ingepland.

    Met vriendelijke groet,


    Just Bridge
    Melkpad 51
    1217 KB Hilversum - Netherlands
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 30-03-2023 om 07:28

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Vandaag per mail gekregen.
    Super dat seizoen 21 nu dus ook gaat uitkomen (kan Bright Vision nog heel van leren!!!).




    GTST 21 staat nu voor november ingepland.

    Met vriendelijke groet,


    Just Bridge
    Melkpad 51
    1217 KB Hilversum - Netherlands
    Dat is mooi, maar kunnen ze niet beginnen vanaf 9 weer? Dat is wat fijner voor de liefhebbers lijkt me.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 30-03-2023 om 07:28

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat is mooi, maar kunnen ze niet beginnen vanaf 9 weer? Dat is wat fijner voor de liefhebbers lijkt me.
    Seizoen 9 komt in augustus uit als het goed is

  20. #95

    Standaard

    Seizoen 9:
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  21. #96

    Standaard

    Helaas niet gewoon een luxe zwarte box naar de kleur van de originele castfoto, had veel luxer gestaan mijn insziens...

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Helaas niet gewoon een luxe zwarte box naar de kleur van de originele castfoto, had veel luxer gestaan mijn insziens...
    Zoiets als dit?


  23. #98

    Standaard

    Inderdaad die zwarte versie is veel mooier!

    Maar als we alle 23 seizoen op DVD hebben, zal er vanzelf wel 'ns box komen met de 'kleur' zwart.

    Verheug me er alweer op. Blijft super dat je in zo'n compact doosjes een heel seizoen hebt zitten, machtig is dat!

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Inderdaad die zwarte versie is veel mooier!
    Ha, bedankt voor het compliment

    Maar als we alle 23 seizoen op DVD hebben, zal er vanzelf wel 'ns box komen met de 'kleur' zwart.

    Verheug me er alweer op. Blijft super dat je in zo'n compact doosjes een heel seizoen hebt zitten, machtig is dat!
    In vergelijk met die schoenendoos die ze eerst hadden is het er stukken op vooruit gegaan ja!

  25. #100

    Standaard

    Mensen die deze boxen kopen zijn echt heel eenzaam.

Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •