Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 350 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Mensen die deze boxen kopen zijn echt heel eenzaam.
    Waar baseer jij dat op? Eigen ervaring?

    Ik heb zelf zeven van deze boxen en ik kan je vertellen: ik ben verre van eenzaam. Als ik eerlijk ben besteed ik in een week meer tijd aan sociale contacten dan aan dvd-boxen zoals deze. Ja, ik heb wel eens dagen gehad dat ik de hele dag zit te kijken, maar dan is het gewoon slecht weer of heb ik geen zin om de deur uit te gaan. En daarnaast is het gewoon leuk om te zien hoe het allemaal begonnen is

  2. #102

    Standaard

    ik zit zelden thuis, alleen. en toch, TOCH heb ik qlle 8 seizoennen. R.ene, je moet niet alles en iedereen over een kam scheren, jongen. met die instelling kom je niet ver, in het leven
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Mensen die deze boxen kopen zijn echt heel eenzaam.
    Mensen die eens in de zoveel tijd een topic bezoeken om een nergens op gebaseerd stukje onzin te schrijven, die zijn nog veel eenzamer. Jammer hoor.

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Mensen die eens in de zoveel tijd een topic bezoeken om een nergens op gebaseerd stukje onzin te schrijven, die zijn nog veel eenzamer. Jammer hoor.
    Wat raar om mij uit het niets persoonlijk aan te vallen. :S

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Wat raar om mij uit het niets persoonlijk aan te vallen. :S
    Raar? Misschien als reactie op deze beetje niet leuke uitspraak van je? :
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Mensen die deze boxen kopen zijn echt heel eenzaam.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Raar? Misschien als reactie op deze beetje niet leuke uitspraak van je? :
    Dat schreef ik vanwege een zeer nare ervaring in m'n dichte omgeving, niet om mensen nou zomaar aan te vallen.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Dat schreef ik vanwege een zeer nare ervaring in m'n dichte omgeving, niet om mensen nou zomaar aan te vallen.
    Zet dat er dan gelijk bij.
    Alleen 'Mensen die deze boxen kopen zijn echt heel eenzaam' er neer zetten dan vraag je om reacties en dat weet jij ook wel.

  8. #108

    Standaard

    Seizoen 21 gaat in november verschijnen, exacte datum is nog niet bekend.
    Zover nu bekend gaat seizoen 10 dit jaar niet meer verschijnen- maar in 2014

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Seizoen 21 gaat in november verschijnen, exacte datum is nog niet bekend.
    Zover nu bekend gaat seizoen 10 dit jaar niet meer verschijnen- maar in 2014
    Dat ze het voortaan eens omdraaien : Eerst de oudere seizoenen en zo opwerken tot de latere seizoenen.

    Lijkt me logischer.

  10. #110

    Standaard

    Er zijn ook mensen die alleen maar de latere seizoenen willen, mensen die alleen de oudere willen en gelukkig die alle seizoenen willen. Ze bedienen ze alle fans.
    Ik vind het prima zo, ik koop ze allemaal en ik hoop van harte dat de serie ooit helemaal compleet bij mij in de kast staat!

    Ik vind dat ze een pluim verdienen bij Bridge, ze brengen snel en goed uit!

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Seizoen 21 gaat in november verschijnen, exacte datum is nog niet bekend.
    Zover nu bekend gaat seizoen 10 dit jaar niet meer verschijnen- maar in 2014
    Op bol.com staat 19 november als releasedatum aangegeven.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    ... ik koop ze allemaal en ik hoop van harte dat de serie ooit helemaal compleet bij mij in de kast staat!
    En dan zowat 160 moeten worden om alles af te kunnen kijken

  13. #113

    Standaard

    Nee hoor, 1 seizoen heb ik in 2,5 maand gezien!

  14. #114

    Standaard

    24 oktober op DVD
    Goede Tijden Slechte Tijden Kerstspecial: De Reünie

    Grote klasse!!!!

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    24 oktober op DVD
    Goede Tijden Slechte Tijden Kerstspecial: De Reünie

    Grote klasse!!!!
    Het verhaal ging eerst dat-ie alleen bij Blokker te koop zou zijn vanaf november. Toch mooi dat-ie ook bij bol.com etc. te koop zal zijn

    Oh, en hierbij de cover:


  16. #116

    Standaard

    De cover van seizoen 21 is ook bekend:



    Hebben ze het huidige logo soms nergens kunnen vinden of zo?

  17. #117

    Standaard

    Wat is seizoen 9 toch weer een topseizoen!! Spanning en sensatie, ben nu bijna op de helft.
    Mooie hoes van seizoen 21.

  18. #118

    Standaard

    Zie op de site van FRS, de hoes staan met het nieuwe logo, maar krijg afbeelding niet groter.

    Wellicht komt er nog een ontwerp met wel het nieuwe logo. Ikzelf van het oude logo mooier, maar het hoort natuurlijk niet meer bij dat seizoen.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Zie op de site van FRS, de hoes staan met het nieuwe logo, maar krijg afbeelding niet groter.

    Wellicht komt er nog een ontwerp met wel het nieuwe logo. Ikzelf van het oude logo mooier, maar het hoort natuurlijk niet meer bij dat seizoen.
    Ik denk dat die hoes op de sites van FRS en Wehkamp een concept-art is geweest, want daar staat het oude RTL4-logo nog op. Op de webshop van JustBridge staat seizoen 21 nu ook aangegeven, met de cover zoals ik hier laatst geplaatst heb.

    Overigens denk ik dat het huidige logo veel beter past, gezien het ook dat seizoen 21 geïntroduceerd is. Ik heb daarvan even een bewerking gemaakt:


  20. #120

    Standaard

    Ah, nu staat er weer een nieuwe cover op de site van JustBridge:

    Nuure7L.jpg

    Niet echt een verbetering als je het mij vraagt


    Mode edit: Dit plaatje was echt te groot. Ik heb er een thumbnail van gemaakt.Graag verwijs ik naar de FAQ van DVD.nl betreffende de voorwaarden voor het plaatsen van afbeeldingen
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 24-10-2013 om 19:12 Reden: Aanpassing afbeelding i.v.m. groote

  21. #121

    Standaard

    Goed van hun dat ze het logo hebben aangepast!

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    Mode edit: Dit plaatje was echt te groot. Ik heb er een thumbnail van gemaakt.Graag verwijs ik naar de FAQ van DVD.nl betreffende de voorwaarden voor het plaatsen van afbeeldingen
    Aha, bedankt. Ik had zelf al geprobeerd om het plaatje kleiner te maken, maar dat lukte totaal niet. Excuses daarvoor.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Goed van hun dat ze het logo hebben aangepast!
    Wat ik dan wel weer vreemd vind is dat ze er nu "Het complete 21ste seizoen" van hebben gemaakt. Staat totaal niet naar mijn mening.

  24. #124

    Standaard

    Had er dan ''21e seizoen'' van gemaakt, staat veel mooier mijn inziens.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Had er dan ''21e seizoen'' van gemaakt, staat veel mooier mijn inziens.
    Of gewoon zoals het op de eerste cover stond, "Het complete eenentwintigste seizoen". Het is misschien wat lang qua tekst, maar ligt meer in lijn met de vorige boxen dan dit.

Pagina 5 van 14 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •