Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 350 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Er is nu ook een 3D-versie van de cover-art uit:



    ... Ziet er nogal anders uit in vergelijk met de andere boxen.

  2. #127

    Standaard

    Ik vind de hoes mooi. Hoop dat seizoen 20 nog 'ns in een normale box uitkomt, want die past niet in het geheel.

    Hopelijk is er snel meer bekend over het vervolg van uitkomen (2014), zou super zijn als volgend jaar seizoen 10, 11 en 22 verschijnen. 3 Seizoen per jaar is een fijn tempo- maar meer is natuurlijk nog beter!
    Als ze in 2015, 25 jaar bestaan, ben ik 'ns benieuwd of er dan ook DVD's uitkomen, met b.v. bloopers, specials e.d.

  3. #128

    Standaard

    Intussen heb ik de Kerstspecial binnengekregen. Simpele uitgave, niet al teveel moeite voor gedaan (maar dat hoeft ook niet per sé). Leuk is dat je het in één keer, of in 3 losse "afleveringen" kunt bekijken.

  4. #129

    Standaard

    Vandaag seizoen 21 gekocht bij MM in Maastricht.

    Het is 1 plastic doos, zonder plastic omhulsel.

    Jammer dat het een andere opzet is, maar een plastic box is wel weer minder fragiel, dan die dunne kartonnen omhulsels.

  5. #130

    Standaard

    Ik bedoel natuurlijk, 1 plastic doos, zonder kartonnen omhulsel!

  6. #131

    Standaard

    Hier snap ik echt helemaal niets van. Zijn er echt mensen die deze troep op dvd willen hebben? En dan meerdere malen bekijken!
    Mijn God.....wat zonde van je tijd.

  7. #132

    Standaard

    Nog iemand iets vernomen wanneer seizoen 10 etc gaan verschijnen?

    Hoop dat er volgend jaar weer 3 seizoenen uitkomen, dan hebben we rond 2016-2017 een complete serie

  8. #133

    Standaard

    Hierbij de reactie van Justbrige, voor de planning van 2014.
    Een nieuw seizoen staat nog niet in de planning, maar kan alsnog komen, ze zijn pas net begonnen met de planning van GTST in 2014!

    Deze planning is in ieder geval hoopvol!!

    Dit is de planning voor 2014;

    GTST 10: 22 april
    GTST 11: 21 aug
    GTST 12: november
    Dit is nog wel onder voor behoud.

  9. #134

    Standaard

    Seizoen 9 was weer een feest om naar te kijken!

    Volgend jaar beloofd weer een mooi jaar te worden, met 3 seizoenen die waarschijnlijk gaan uitkomen!

  10. #135

    Standaard

    Seizoen 10 staat voor 25 maart 2014 gepland, zie ik op bol.com!

  11. #136

    Standaard

    Seizoen 10, heeft dezelfde hoes als seizoen 9. Dit is ook het definitieve artwork.
    Jammer dat ze deze keuze hebben gemaakt, maar wel blij dat seizoen 10 gaat uitkomen.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Seizoen 10, heeft dezelfde hoes als seizoen 9. Dit is ook het definitieve artwork.
    Jammer dat ze deze keuze hebben gemaakt, maar wel blij dat seizoen 10 gaat uitkomen.
    Dit is absoluut niet het definitieve artwork hoor, anders zou-ie ook allang op bol.com staan.
    Dit hebben ze bij JustBridge gedaan omdat ze nooit een artikel zonder hoes neerzetten op hun webshop. Zo had seizoen 2 van Dokter Deen ook eerst hetzelfde artwork als de box van seizoen 1, maar is dit later (toen ze een definitieve artwork hadden) gewoon netjes aangepast. Hetzelfde verhaal voor seizoen 21; er stond eerst een artwork op met het logo van '95-'05, en later werd die aangepast.

    Je zult zien; over een paar weken zal er een echte cover voor seizoen 10 op staan. Dit is alleen een tijdelijke "opvulling"

  13. #138

    Standaard

    Helaas, was dat maar zo. Ik dacht dus ook dat dit een tijdelijk ontwerp was, maar heb per mail doorgekregen dat dit het definitieve ontwerp is!

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Helaas, was dat maar zo. Ik dacht dus ook dat dit een tijdelijk ontwerp was, maar heb per mail doorgekregen dat dit het definitieve ontwerp is!
    Dat zou wel héél erg slecht zijn, zeker omdat het woord "tiende" er echt duidelijk in geplakt is.
    Maar ik zou het toch niet geloven: in 2011 had ik contact opgenomen met JustBridge vanwege die belachelijk slechte cover-art van seizoen 4 (die lelijke groene) en toen zeiden ze ook dat dát het definitieve ontwerp was. En we weten allebei dat het uiteindelijk toch een paarse, mooiere cover-art is geworden.

  15. #140

    Standaard

    Ik koester ook de hoop dat ze het toch nog veranderen, maar ben bang dat het zo blijft. Heb gemaild dat het nogal verwarrend is, 2 dezelfde hoezen in de winkel. Iemand die niet goed leest, ziet nog niet eens dat er een nieuw seizoen uit is, lijkt me ook niet bevorderlijk voor de verkoop. Dergelijke releases blijven spannend, want het is en blijft de vraag of ze daadwerkelijk blijven doorgaan met uitbrengen. Mediamarkten en Saturns waar ik ben geweest, geven wel aan dat de verkoop goed gaat, dus hopelijk blijft dit zo

  16. #141

    Standaard

    Het zal echt wel verandert worden binnen nu en een paar weken. De synopsis die er staat is immers precies hetzelfde als die van seizoen 9, alleen hebben ze "Na het achtste seizoen" veranderd in "Na het negende seizoen". Ze hebben deze er eigenlijk alleen alvast opgezet om er zo voor te zorgen dat er al wat bestellingen binnenkomen, aangezien-ie ook al een paar weken op bol.com staat (en dat eigenlijk min of meer een concurrent van hen is qua webshop gezien).

    En daarbij: het oude RTL4-logo staat er ook nog op, terwijl het nieuwe al is gebruikt bij seizoen 21 en de Kerstspecial. Zou dan nogal vreemd zijn als ze dan ineens weer het oude logo'tje gebruiken

  17. #142

    Standaard

    Ik hoop van harte dat je gelijk zult kregen Peter. Maar wat ik me dan afvraag, wat is hun belang om tegen mij te zeggen
    dat dit het definitieve ontwerp is, dat er niets meer aan de hoes veranderd wordt, als dit niet zo is.......?
    Dan zou je toch eerder denken dat ze zeggen dat het uiteindelijke ontwerp nog volgt, omdat ze weten dat dit voor de verzamelaars belangrijk is!

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Ik hoop van harte dat je gelijk zult kregen Peter. Maar wat ik me dan afvraag, wat is hun belang om tegen mij te zeggen
    dat dit het definitieve ontwerp is, dat er niets meer aan de hoes veranderd wordt, als dit niet zo is.......?
    Dan zou je toch eerder denken dat ze zeggen dat het uiteindelijke ontwerp nog volgt, omdat ze weten dat dit voor de verzamelaars belangrijk is!
    Omdat de ene medewerker misschien minder weet dan de ander; hetzelfde verhaal toen in 2011 met die cover van seizoen 4. Mij werd toen gezegd dat die groene versie (die nu nog steeds op bol.com staat overigens) écht het uiteindelijke ontwerp zou zijn.
    En sowieso zouden ze gewoon in het bezit moeten zijn van de castfoto van seizoen 10, want sinds de box van seizoen 3 maken ze gebruik van de castfoto's uit het 12,5 jaar jubileumboek; zo stond de castfoto van seizoen 6 precies hetzelfde op de box als in het boek (namelijk gespiegeld) en zag ik bij de cover van seizoen 9 het paginanummer uit het jubileumboek staan

    En kijk anders eens goed naar deze afbeelding: http://www.justwebshop.nl/media/cata.../4/2496196.jpg : het woord "tiende" heeft een ietwat ander lettertype en heeft ook niet precies dezelfde hoogte als de andere woorden in het gele balkje. En daarnaast is de afstand ook veel groter tussen de woorden "complete" en "tiende" en "seizoen".

    Afijn, we kunnen hier nog honderden posts over plaatsen, maar ik blijf bij mijn vermoeden dat het gewoon nog wordt aangepast. Ze hebben immers ook nog een maand of twee voor de release

  19. #144

    Standaard

    Peter heeft gelukkig gelijk gekregen!

    Heb ze een foto van seizoen 10 gestuurd en ze hebben uiteindelijk navraag gedaan bij RTL en voila, de hoes wordt aangepast.
    Ze hadden eerst alleen maar de castfoto van seizoen 9 maar gekregen, er zou niet meer zijn.
    Gelukkig maar! En daar prijs ik Justbrigde ook voor, ze luisteren wel naar de fans en ze brengen in een goed tempo uit!
    Onderstaande foto wordt gebruikt.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Peter heeft gelukkig gelijk gekregen!

    Heb ze een foto van seizoen 10 gestuurd en ze hebben uiteindelijk navraag gedaan bij RTL en voila, de hoes wordt aangepast.
    Ze hadden eerst alleen maar de castfoto van seizoen 9 maar gekregen, er zou niet meer zijn.
    Gelukkig maar! En daar prijs ik Justbrigde ook voor, ze luisteren wel naar de fans en ze brengen in een goed tempo uit!
    Onderstaande foto wordt gebruikt.
    Ha, dat is mooi!
    Wel grappig dat ze nu na een groot aantal boxen afwijken van de castfoto's uit het jubileumboek, maar goed, er is in ieder geval een juiste foto bij het juiste seizoen

  21. #146

    Standaard

    Kijk 'ns hoe mooi!!!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Kijk 'ns hoe mooi!!!
    Dat ziet er inderdaad niet verkeerd uit!
    Hoe kom je hieraan, als ik vragen mag? Ik zie 'm nog niet staan op de bekende sites namelijk.

  23. #148

    Standaard

    Per mail gekregen van justbridge.

    Super dat ze dit gedaan hebben, kijk er alweer naar uit!

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Per mail gekregen van justbridge.

    Super dat ze dit gedaan hebben, kijk er alweer naar uit!
    Ah, oké Inderdaad super dat ze dit gedaan hebben, dat prijst ze zeer!

  25. #150

    Standaard

    En er is een nieuwe synopsis voor seizoen 10:

    Ook tijdens seizoen 10 van Nederlands langstlopende soapserie maken de bewoners van Meerdijk van alles mee. Anita probeert de draad weer op te pakken, maar haar nicht Cleo maakt het haar niet makkelijk. Charlie is weg van nieuwe huisgenoot Sylvester, maar ziet hij haar ook zitten? Hartenbreker Benjamin zorgt voor de nodige onrust en Suzanne lijkt eindelijk het geluk te vinden. De onstuimige Hedwig krijgt een enorme verrassing. Is haar verhouding met Rik stevig genoeg om alle stormen te doorstaan? Intussen blijft Ludo Sanders de schrik van Meerdijk en kent zijn relatie met Janine weer de nodige ups en downs. Heel langzaam begint Ludo zijn plotseling opgedoken ‘verloren zoon’ Stefano een beetje te accepteren. Maar dan krijgt Stefano belangstelling voor Bowien Galema. En iedereen die Ludo kent, weet dat hij dit niet op zich zal laten zitten...

Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •