De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony DVP-NS900V vs. Pioneer DV-747A

    Hallo,

    Ik overweeg mijn Onkyo DVD-S535 te vervangen door
    een pioneer 747A of de Sony NS900V. Iemand een idee waar een (of beide) producten uitgebreid worden (zijn) besproken. Of heeft iemand zelf ervaring met een van deze spelers?

    Verrijk mij met jouw mening/bijdrage !

  2. #2

    Standaard

    De pioneer 747 heeft duidelijk meer mogenlijkheden en is dan ook een stuk duurder.
    Pioneer heeft als beeld weergever een streep voor op de sony.
    kijk anders even op de http://www.areadvd.de/
    hier staan goeie reviews van beide spelers.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  3. #3

    Standaard

    Hifi Choice heeft deze getest en heeft de Pioneer 747 goed beoordeeld. Maar, in de laatste test van Hifi Choice word uitgelegd waarom de 900 van Sony de beste DVD speler ooit is.

    Tijdens de test heeft men geconcludeerd als je toch alles wil, kan je beter een losse DVD speler met DVD-Audio en een losse SACD speler aanschaffen. Ben je geodkoper uit, en de uiteindelijke kwaliteit beter is.

    Voorbeeld de Toshiba 510 579,- en de sony scd 770 600,- ben je uiteindelijk toch goedkoper dan de 1500,- van de 747.

    Ik denk zelf als je even geduld heb, komen er meer alles spelers op de markt voor minder dan de 747, deze is slechts een try-out model van Pioneer. Kijken hoe de markt en consument reageert.

    En als meerdere apparaten je niet stoort dan zou ik bovenstaande proberen.

  4. #4

    Standaard

    Martin, Ronald, bedankt voor jullie reacties. Ben nu ff die site van martin a/h checken. Wat het audio betreft: uit een artikel in het laatste oog&oor nummer blijkt dat SACD het wint van dvd-audio. Dit vooral vanwege de techniek (DSD vs PCM). Wat beeld&geluid beytreft zij nhet nog steeds goede kandidaten. Daarnaast moet hij qua kleur ook passen bij me installatie (zilver/titanium).

    We wachten nog ff af..

  5. #5

    Standaard

    kijk nu of er ook NL /UK reviews v.d dvd-spelers zijn te vinden

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •