De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Dario Argento Collection (R1)

    Anchor Bay will be releasing The Dario Argento Collection on 27th May. This collection will contain: Do You Like Hitchcock, Phenomena, Tenebre, The Card Player and Trauma. For full details please refer to the cover images below.



    dvdactive.com
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    AAAHHHHHHH.......die box is spotgoedkoop bij Pacific:

    Dario Argento Box Set
    DVD | min. | STARZ / ANCHOR BAY

    €19.89
    Trauma net besteld en wordt vandaag of morgen geleverd. Dit is wel weer heel aantrekkelijk om te bestellen.....wat een koopje!!

  3. #3

    Standaard

    Inderdaad een erg mooie box, heb 'm een tijdje geleden al besteld. Ik heb liever boxen dan allemaal losse edities. Makkelijker om op te bergen

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Ik heb al mn Argento's verkocht en ga ook voor deze box, neem ik meteen de SE van Suspiria erbij. Jammer dat het nog twee maanden moet duren.

    Tenebre en Phenomena zijn nieuwe uitgaves, die worden ook los uitgebracht. De rest is al los te koop.

  6. #6

    Standaard

    Ben niet bekend met Argento, behoren deze films tot de betere uit zijn oeuvre?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Ben niet bekend met Argento, behoren deze films tot de betere uit zijn oeuvre?
    Tenebre & Phenomena wel, de andere drie helaas tot de slechtste. Tot zijn beste werk reken ik; The Bird with the Crystal Plumage, Deep Red, Suspiria, Inferno, Tenebre, Phenomena & Opera.
    Laatst aangepast door Kasper P. : 06-04-2008 om 23:54

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Ben niet bekend met Argento, behoren deze films tot de betere uit zijn oeuvre?
    Niet echt... Je zou eens met The Bird with the Crystal Plumage kunnen beginnen (is tevens zijn debuut). Dat is echt meer een thrillerachtige film....erg goed. De dubbeldisk van Blue Underground is niet duur. Als je zn horrormeesterwerk wilt zien, zou ik voor de dubbeldisk van Suspiria gaan, ook van Blue Underground. Volgens mij zijn beide films wel een aardige graadmeter of je evt meer van Argento wil gaan ontdekken.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb al mn Argento's verkocht en ga ook voor deze box, neem ik meteen de SE van Suspiria erbij. Jammer dat het nog twee maanden moet duren.

    Tenebre en Phenomena zijn nieuwe uitgaves, die worden ook los uitgebracht. De rest is al los te koop.
    Dat wordt ook mijn bestelling

    En dan heb ik het meeste van Argento wel in de collectie. Misschien alleen "Opera" nog een keer ergens vandaan vissen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Dat wordt ook mijn bestelling

    En dan heb ik het meeste van Argento wel in de collectie. Misschien alleen "Opera" nog een keer ergens vandaan vissen.
    Opera is net opnieuw uitgegeven door Blue Underground, nog geen 6 euro bij Pacific

  11. #11

    Standaard

    Ik verwacht dat er ook wel een vol 2 bij gaat komen van deze box dus eerst koop ik er nog geen losse titels bij.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •