Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 73 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Toshiba ep30 en ep35 regiovrij maken (dvd).

    Er is nu een mogelijkheid om je Toshiba ep30 of ep35 regiovrij te maken voor het dvd gedeelte van de speler:

    Deze user schijnt een hack klaar te hebben maar heeft problemen met een forum om zijn hack openbaar te maken:
    als je hem mailt, kun je mischien de hack toegestuurd krijgen.

    Scroll naar hddvduser!
    http://www.dtvforum.info/index.php?s...c=63415&st=260

    De persoon wil minimaal 200 personen hebben die de 3de generatie ep30 en ep35 firmware met regiovrij en rce vrij code willen hebben, dus registreer je op deze site en laat weten dat je die firmware wilt hebben!

    Iedereen die de firmware voor de ep30, ep35 etc. zoekt moet dat in deze thread kenbaar maken! Hoe meer mensen zich registreren, hoe sneller jullie een firmware hebben!
    http://www.dtvforum.info/index.php?showtopic=64196&st=0
    Laatst aangepast door hstadman : 03-04-2008 om 17:10

  2. #2

    Standaard

    Ik ben benieuwd
    PS 1 April grap kan al niet meer

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door djmars Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd
    PS 1 April grap kan al niet meer
    Dit is ook geen grap.

    Er zijn echt firmwares beschikbaar voor de ep 30 en ep35. Alleen je moet je registreren om ze te kunnen bemachtigen. Er zijn al hd-dvd bezitters die de echtheid van deze site hebben bevestigd en zich al hebben geregistreerd.:wink:

  4. #4

    Standaard

    alleen geeft hij de firmware pas vrij als 200 mensen zich aangemeld hebben EN hem een x-bedrag betaald hebben
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  5. #5

    Standaard

    Volgens mij is het Hstadman gewoon zelf die 'n extra zakcentje wil verdienen
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #6

    Standaard

    Is voor de rest nergens firmware vandaan te halen waardoor de EP35 regiovrij wordt?

    Ik heb verder nog een vraag, mijn EP35 is nog onderweg dus heb geen ervaring met HD-DVD.
    Heeft HD-DVD eigenlijk net als dvd regiocodering? Of kan ik HD-DVD's uit de VS gewoon afspelen?
    Laatst aangepast door RJI : 11-04-2008 om 09:57
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Is voor de rest nergens firmware vandaan te halen waardoor de EP35 regiovrij wordt?

    Ik heb verder nog een vraag, mijn EP35 is nog onderweg dus heb geen ervaring met HD-DVD.
    Heeft HD-DVD eigenlijk net als dvd regiocodering? Of kan ik HD-DVD's uit de VS gewoon afspelen?

    HD DVD is regiovrij
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    HD DVD is regiovrij
    Dan ga ik dvdpacific eens leegroven.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Volgens mij is het Hstadman gewoon zelf die 'n extra zakcentje wil verdienen
    Mijn ferrari moet ook onderhouden worden.

    Maar ehhh, de persoon in kwestie woont in Australië, wat ook door australiërs zelf is bevestigd.

    Je kunt het niet laten, he weissel. :wink:
    Laatst aangepast door hstadman : 11-04-2008 om 10:43

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    De laatste tijd toch al niet veel intelligente opmerkingen van je kunnen ontdekken jegens mijn persoon of blu-ray.
    Ja maar dit forum gaat dan ook niet om jouw of over blu-ray
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ja maar dit forum gaat dan ook niet om jouw of over blu-ray
    Of om jouw geniepige opmerkingen.:wink: Of weissel met zijn papiertje die toch onzin zit te verkopen. Je weet toch nog wel wat van ballegooie hierover heeft gezegd!
    Laatst aangepast door hstadman : 11-04-2008 om 10:56

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Is voor de rest nergens firmware vandaan te halen waardoor de EP35 regiovrij wordt?

    Ik heb verder nog een vraag, mijn EP35 is nog onderweg dus heb geen ervaring met HD-DVD.
    Heeft HD-DVD eigenlijk net als dvd regiocodering? Of kan ik HD-DVD's uit de VS gewoon afspelen?
    Voorlopig zijn de ep30 en ep35 niet regiovrij te maken voor dvd! De persoon in kwestie is een Australiër die zelf een nieuwe firmware heeft geschreven. Iemand op een Engels forum betichte hem ervan dat hij de Australische firmware van de site had gehaald, daar in Australië het bij wet regiovrij MOET zijn. Dit blijkt toch niet het geval te zijn en de persoon is daarom niet meer bereidt om de firmware gratis beschikbaar te stellen. Pas bij voldoende belangstelling en een vergoeding is hij bereidt om ook een pal versie beschikbaar te stellen.

    Zoals je ziet zit weissel weer volledig uit zijn nek te lullen, weet hij niet waar hij het over heeft maar wil gewoon even meepraten en denkt dat hij op dit forum onmisbaar is!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Zoals je ziet zit weissel weer volledig uit zijn nek te lullen, weet hij niet waar hij het over heeft maar wil gewoon even meepraten en denkt dat hij op dit forum onmisbaar is!

    tnx!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    tnx!
    In jouw geval, graag gedaan.:wink:

    Zeker vergeten wat eric van ballegooie tegen je heeft gezegd, over je opmerkingen, weissel.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    In jouw geval, graag gedaan.:wink:

    Zeker vergeten wat eric van ballegooie tegen je heeft gezegd, over je opmerkingen, weissel.
    Niet dat het er uberhaupt toe doet, maar vertel!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Niet dat het er uberhaupt toe doet, maar vertel!
    Kuch, eric is het hoofd van dit forum, kuch........of denk jij dat jij hier de baas bent, weissel. Dit is de laatste minuut die ik aan jou besteed.:wink:
    Laatst aangepast door hstadman : 11-04-2008 om 11:39

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    daar in Australië het bij wet regiovrij MOET zijn.
    Mwa is dus niet zo, de meeste spelers in Australie worden gewoon met regiocode verkocht, en anders zou het te mooi voor woorden zijn, importeer je mooi vandaar een PS3 of Blurayspeler.. maar helaas die zijn ook daar dus niet regiovrij...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Mwa is dus niet zo, de meeste spelers in Australie worden gewoon met regiocode verkocht, en anders zou het te mooi voor woorden zijn, importeer je mooi vandaar een PS3 of Blurayspeler.. maar helaas die zijn ook daar dus niet regiovrij...
    Volgens de australiers die ik gesproken heb is het bij wet wel geregeld dat alle dvdspelers of blu-ray spelers bij wet alle regio's moeten kunnen afspelen.

    Ik citeer:
    "Region-free players are DVD players shipped without the ability to enforce regional lockout (usually by means of a chip that ignores any region coding), or without this flag set. This was partly a result of a landmark ACCC case in which the High Court of Australia ruled that region lockouts breached fair trade and market competition practices".

    en

    "The coding of the players violates this specific law. This coding of DVD players has been seen as a serious violation of Trade Practices Act, as per the law set down by the Australian Competition and Consumer Commission. A similar ruling also exists in New Zealand. As a result the DVD players, which include portable car DVD players, sold in Australia and New Zealand, are all of region 0 standard, meaning that the players are capable of playing any DVD, irrespective of their region coding."

    Volgende keer toch beter je bronnen checken.:wink:

    En alleen op de australische site wordt firmware aangeboden zonder regiocodering. Juist daarom is het een australier die de regiocodering van de XE-1 , de ep 30 en de ep35 heeft gehacked, zonder dat hij daarvoor vervolgd kan worden. De australische site van toshiba heeft zijn hack meegenomen in de laatste officiele australische firmware. het is ook hij die de regiocodering hack heeft voor de ep 30 en ep 35.
    Laatst aangepast door hstadman : 20-04-2008 om 20:29

  19. #19

    Standaard

    Ben nog steeds benieuwd naar wat er gezegd is...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Volgens de australiers die ik gesproken heb is het bij wet wel geregeld dat alle dvdspelers of blu-ray spelers bij wet alle regio's moeten kunnen afspelen.

    Ik citeer:
    "Region-free players are DVD players shipped without the ability to enforce regional lockout (usually by means of a chip that ignores any region coding), or without this flag set. This was partly a result of a landmark ACCC case in which the High Court of Australia ruled that region lockouts breached fair trade and market competition practices".

    en

    "The coding of the players violates this specific law. This coding of DVD players has been seen as a serious violation of Trade Practices Act, as per the law set down by the Australian Competition and Consumer Commission. A similar ruling also exists in New Zealand. As a result the DVD players, which include portable car DVD players, sold in Australia and New Zealand, are all of region 0 standard, meaning that the players are capable of playing any DVD, irrespective of their region coding."

    Volgende keer toch beter je bronnen checken.:wink:
    Tja, bronnen checken? dit is toch nog steeds echt gewoon 'gebruikers' die dit beweren, en misschien geldt het alleen voor dvdspelers, naast het feit dat de betreffende 'case' ging om regiocodering op spellen.. Want in australie is toch nog steeds geen regiovrije Blurayspeler te krijgen, en als het echt bij de wet verplicht zou zijn dan zouden die er toch daar zeker moeten zijn, maar helaas ook daar is bv de PS3 niet in staat om regioA (BD) of regio 1 (DVD) af te spelen..

  21. #21

    Standaard

    En verder heeft Australië notabene hun eigen regio (4) ... dus ik snap niet echt veel van de beweringen van de TS.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Tja, bronnen checken? dit is toch nog steeds echt gewoon 'gebruikers' die dit beweren, en misschien geldt het alleen voor dvdspelers, naast het feit dat de betreffende 'case' ging om regiocodering op spellen.. Want in australie is toch nog steeds geen regiovrije Blurayspeler te krijgen, en als het echt bij de wet verplicht zou zijn dan zouden die er toch daar zeker moeten zijn, maar helaas ook daar is bv de PS3 niet in staat om regioA (BD) of regio 1 (DVD) af te spelen..
    Ignorance is een bliss.

    Dit komt van recht websites en nieuws websites af! Niet van jouw zogenaamde dvd of blu-ray sites. De huidige spelers zijn verplicht om alle regio's af te kunnen spelen, doordat de hoge raad van Australie heeft beslist dat regiocodering in strijdt is met de vrije handel in dat land. Dit is recent uitgesproken.

    Regiocodering op Australische schijfjes is om het andere landen moeilijk te maken om regio 4 schijfjes af te kunnen spelen, kuch, dus voor landen buiten Australie en Nieuw Zeeland, waar die wet dus niet geldt!

    Als je het nog niet begrepen hebt, ieder land heeft zo zijn eigen wetten omtrent regiocodering, downloaden van bestanden etc.

    Wat spellen betreft is de ps3 in elk land regiovrij maar zit er voor blu-ray playback een regiocodering op.
    Laatst aangepast door hstadman : 21-04-2008 om 09:25

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ignorance is een bliss.

    Dit komt van recht websites en nieuws websites af! Niet van jouw zogenaamde dvd of blu-ray sites.
    Oh ja tuurlijk jij hebt altijd gelijk...

    Vooralsnog is er nog geen Regio-vrije EP30 (om even on topic te blijven).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Oh ja tuurlijk jij hebt altijd gelijk...

    Vooralsnog is er nog geen Regio-vrije EP30 (om even on topic te blijven).
    In Australie dus wel, kuch. En die is voor Australiers ook beschikbaar, kuch. De jongen waar ik het hier over heb mag zonder problemen firmware beschikbaar stellen aan inwoners van Australie en hij heeft regio hacks voor zowel de ep 30 alsook de ep 35! Dat zijn feiten!

    Toch maar eens even een gesprekje met Eric van Ballegooie over je hebben weissel, je hebt echt een bret voor de kop!

    Maar natuurlijk weet weissel het beter dan de Australische hoge raad, kuch. of Eric van Ballegooie, omtrent de regels van dit forum.

    Voordat je het nog niet door hebt: ignore list! Die ging een paar weken geleden al in maar weissel moet gewoon door gaan.
    Laatst aangepast door hstadman : 21-04-2008 om 09:29

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    In Australie dus wel, kuch. En die is voor Australiers ook beschikbaar, kuch.

    Toch maar eens even een gesprekje met eric van ballegooie over je hebben weissel, je hebt echt een bret voor de kop!

    Maar natuurlijk weet weissel het beter dan de Australische hoge raad, kuch. of eric van ballegooie, omtrent de regels van dit forum.
    Als je 'n beetje op de hoogte was van de laatste ontwikkelingen heeft Eric z'n banden met de site enigzins beeindigd... verder vraag ik me toch af waar je het steeds over hebt want ik heb geen woorden met deze beste man gehad (en wacht nog steeds op de eerdere beloofte woorden van je

    Zeker vergeten wat eric van ballegooie tegen je heeft gezegd, over je opmerkingen, weissel.
    echter nu te terzake.

    heb het idee dat jij hier diegene bent met 'n bord voor je kop.. komop man firmware die alleen in australië verkrijgbaar zou zijn, vervolgens wereldwijd onmogelijk aan te komen is? helaas werkt het internet niet zo.

    Het gaat hier niet over de hoge raad van Australië maar over dit topic waarin jij beweerd dat er regio vrije spelers zijn.. .echter concrete bewijzen kom je niet mee, behalve wat copy paste textjes van jouw zeer geheime informatiebronnen.

    Voordat je het nog niet door hebt: ignore list! Die ging een paar weken geleden al in maar weissel moet gewoon door gaan.
    echt 'n man van je woord hè...
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 21-04-2008 om 09:32 Reden: typo
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •