Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 308 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    heb zelf een hdmi kabel van oelhbach 10 meter 300 euro.
    achter de blurayspeler een hdmi kabel van van den hull 1 meter 130 euro.
    monster thx kabels ook in mijn bezit.
    maar heb ook een hdmi kabel merkloos 10 meter 25 euro en deze werkt ook gewoon perfect.
    persoonlijk kan ik ook bijna geen verschil zien in beeldkwaliteit.
    waarom zeg ik bijna,heel simpel de kabel van 300 euro moet gewoon beter zijn omdat deze duur was en ik dit wil geloven.
    wat ik ermee wil zeggen is dat het veelal tussen de oren zit.
    heb ook wel dure kabels maar of ze echt beter zijn dat betwijfel ik.
    waarom heb ik ze dan aangeschaft,tja waarom heb ik een dedicated ht gebouwd,ben gewoon een liefhebber van dit soort dingen.
    Laatst aangepast door jamiev : 17-01-2013 om 22:53
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Keurig idd. Proberen met een goedkope kabel kan ook nooit kwaad. Ik hoef niet langer te gaan dan een metertje of anderhalf, dus ik ga sowieso niet meer dan een eurootje of 2/3 uitgeven aan een kabel...
    je hebt ook groot gelijk.
    alle kabels werken in principe wel vandaar dat mijn huidige hdmi kabel van 10 meter ook maar 25 euro heeft gekost.
    niets mis mee.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Oled en 4K zijn nog niet knap op de markt en LCD en plasma vind je niets, je hebt nergens iets vermeld dat je wel zou hebben en op een CRT passen geen HDMI kabels Je beamert waarschijnlijk ook, maar dat is een gissing, maar als je Full HD beamert dan kun je een HDMI kabel gebruiken, al gaat het met de juiste apparatuur ook met component, het blijft gissen in jouw geval.
    Hier ben ik wel erg benieuwd naar; het zou wel vreemd zijn van iemand die naar eigen zeggen:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Ik ben ook al tientallen jaren bezig met audio en video, dus...
    Als die persoon nog een CRT bezit, is dat op zijn minst opmerkelijk.

    Zouden we nog een reactie kunnen verwachten van hstadman ?

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zouden we nog een reactie kunnen verwachten van hstadman ?
    Ik ben ook al jaren heel belangstellend, weet dat hij plasma en LCD naar eigen zeggen inferieur vind en dat hij wacht totdat het beter komt.

    Van laser is het nog nooit gekomen en Oled zou nu voorzichtig op de markt komen, dit was ook al weer tijden uitgesteld ivm kleur problemen..... en dan 4K, maar dat is weer LCD(en momenteel alleen voor de elite betaalbaar).....

    Misschien heeft ie wel zo'n loeizware zeer degelijk CRT projector... maar ook dat is gissen....

    Terwijl ik zelf al jaren geniet van inferieur Full HD LCD en plasma geweld ben ik eigenlijk ook wel een beetje nieuwsgierig waar Harry dan stiekem naar kijkt
    Have fun and enjoy your collection

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik ben ook al jaren heel belangstellend, weet dat hij plasma en LCD naar eigen zeggen inferieur vind en dat hij wacht totdat het beter komt.

    Van laser is het nog nooit gekomen en Oled zou nu voorzichtig op de markt komen, dit was ook al weer tijden uitgesteld ivm kleur problemen..... en dan 4K, maar dat is weer LCD(en momenteel alleen voor de elite betaalbaar).....

    Misschien heeft ie wel zo'n loeizware zeer degelijk CRT projector... maar ook dat is gissen....

    Terwijl ik zelf al jaren geniet van inferieur Full HD LCD en plasma geweld ben ik eigenlijk ook wel een beetje nieuwsgierig waar Harry dan stiekem naar kijkt
    Maar dan kun je toch wel gewoon zeggen waar je naar kijkt? Je kunt toch wel melden plasma of LCD (al dan niet full hd) tv, CRT, of een beamer (al dan niet full hd).

    Ik kan me opeens een andere discussie herinneren, waarbij ik het ook aan hem vroeg, en hij aangaf dat een CRT had, maar dan wel een prachtig beeld. Ongetwijfeld geldt dat voor een CRT, maar in vergelijking met een full HD plasma zal het toch wel tegenvallen?

    Ik meen me ook te herinneren dat ik toen ook het merk/type televisie vroeg, omdat het blijkbaar zo'n onovertroffen tv was, maar daar is verder geen antwoord op gekomen. Als je je dan mengt in een discussie over HDMI kabels, ja, dan is dat best gek.

    Dus hstadman, verlos ons uit ons lijden !

  6. #231

    Standaard

    Helaas nog geen reactie van hstadman? Kom op, wees sportief en laat ons wat weten !
    Anders kunnen we je nooit meer serieus nemen in de HD discussies .

  7. #232

    Standaard

    Ach, ik neem dit forum en met name op video en audio gebiedt al jaren niet meer series. Een van de redenen waarom veel oudgedienden al verdwenen zijn.

    Ik lees alleen maar speculaties, aannames en fantasieën.

    Succes ermee heren geniet ervan.

    Er is weinig opening voor een normale discussie over een kabel waar ik een normale vraag over stel.

    Ik stel mijn vraag wel op een ander forum.

    Gelukkig is dit forum nog wel top voor dvd en blu-ray.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Helaas nog geen reactie van hstadman? Kom op, wees sportief en laat ons wat weten !
    Anders kunnen we je nooit meer serieus nemen in de HD discussies .

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ach, ik neem dit forum en met name op video en audio gebiedt al jaren niet meer series. Een van de redenen waarom veel oudgedienden al verdwenen zijn.

    Ik lees alleen maar speculaties, aannames en fantasieën.

    Succes ermee heren geniet ervan.

    Er is weinig opening voor een normale discussie over een kabel waar ik een normale vraag over stel.

    Ik stel mijn vraag wel op een ander forum.

    Gelukkig is dit forum nog wel top voor dvd en blu-ray.
    Besef wel dat je zelf verantwoordelijk bent voor enkele van die speculaties en aannames. Ik heb echt geen vreemde vraag gesteld, aangezien je wel steeds in allerlei topics te vinden bent betreffende HD.

    Maar goed, je ontwijkt wederom de vraag, dus we kunnen inderdaad stellen dat je dan nog op een CRT zit te kijken. Daar is absoluut niets mis mee trouwens, alleen plaatst het je opmerkingen wel in perspectief.
    Als ik een fiets heb en geen auto, en ik meng me steeds in discussies over auto's, dan geeft dat jou ook een beeld van mijn mening .

  9. #234

    Standaard

    Wederom speculaties aannames en jouw conclusie.

    Ik ga even naar het andere forum.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Besef wel dat je zelf verantwoordelijk bent voor enkele van die speculaties en aannames. Ik heb echt geen vreemde vraag gesteld, aangezien je wel steeds in allerlei topics te vinden bent betreffende HD.

    Maar goed, je ontwijkt wederom de vraag, dus we kunnen inderdaad stellen dat je dan nog op een CRT zit te kijken. Daar is absoluut niets mis mee trouwens, alleen plaatst het je opmerkingen wel in perspectief.
    Als ik een fiets heb en geen auto, en ik meng me steeds in discussies over auto's, dan geeft dat jou ook een beeld van mijn mening .

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Wederom speculaties aannames en jouw conclusie.

    Ik ga even naar het andere forum.
    Als het niet zo was, dan zou je het makkelijk tegen kunnen spreken, waarom toch anders zo geheimzinnig?
    En je bent hier ook nog altijd welkom hoor .

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ach, ik neem dit forum en met name op video en audio gebiedt al jaren niet meer series. Een van de redenen waarom veel oudgedienden al verdwenen zijn.

    Ik lees alleen maar speculaties, aannames en fantasieën.

    Succes ermee heren geniet ervan.

    Er is weinig opening voor een normale discussie over een kabel waar ik een normale vraag over stel.

    Ik stel mijn vraag wel op een ander forum.

    Gelukkig is dit forum nog wel top voor dvd en blu-ray.
    Gaan we weer zielig lopen doen met woorden en eindigen met een discussie waaruit je uiteindelijk dan wegblijft omdat je te laf bent om met knappe antwoorden op de vragen te komen?

    Misschien zijn er oudgedienden weggebleven door bepaalde berichten in het audio video deel van het forum, daar werd oa door ene Harry de ene ballon na de andere ballon opgelaten en de ene onzin na de andere onzin verteld en als na weerwoord de grond onder de voeten te heet werd, dan bleef die Harry plots weg, laf laf laf en dat ben je nog steeds

    Je laat een ballon op:

    Oorspronkelijk gepost door hstadman
    En toch zijn veel mensen erg lyrisch over deze kabel:

    Kordz EVX HDMI 1.4 HighSpeed met Ethernet!

    Alle reviews, ook van gebruikers suggeren dat deze kabel weldegelijk beter is dan een goedkope hdmi kabel.
    Als dit dan je vraag is:

    Mijn vraag is waarom met name deze kabel dus schijnbaar en zichtbaar/hoorbaar beter is dan de andere dure kabels.
    Uit de vraag kan ik opmaken dat die kabel niet beter is dan een goedkope kabel, gelukkig maar Met de woorden - dus en schijnbaar - maak je van je vraag verder een rommeltje Met andere woorden, een waardeloze vraag.

    Ik stel mijn vraag wel op een ander forum.
    Mmmm, ga je vraag dan op dezelfde manier stellen
    Nu heb ik al diverse forums kabeldiscussies en "reviews" gevolgd, en overal was de conclusie dat dure kabels op gebied van audio en video doorgave niet beter zijn dan een goedkope kabel. Wens je succes met je oorlogje weer oprakelen op andere fora, maar vraag me wel af wat het nut van jouw vraag is, dit omdat je zelf te stiekem bent om aan te geven hoe je zelf van je films geniet. Je hebt mij en ik denk toch ook wel een groot aantal andere forumbezoekers behoorlijk pissig gemaakt met je neerbuigende opmerkingen over LCD en plasma en de kopers die dat wel namen. Op toen gestelde vragen ben je weggelopen, dat doe je nu weer, je gaat net als toen woorden en bedoelingen verdraaien om jezelf vrij te pleiten, maar daar trap ik niet in Harry.

    Ik lees alleen maar speculaties, aannames en fantasieën.
    Harry is back, hij draait de boel om en gaat niet inhoudelijk in op de discussie, maar verwijt tegelijkertijd dat hij niet een normale discussie kan starten over een dure kabel, dit terwijl hij daar diverse antwoorden op heeft gehad.

    Komop, je bent niet de heilige Maagd Harry die een oneerbaar voorstel heeft gekregen toen er werd gevraagd hoe Harry zijn films keek. Niemand heeft gezegd dat je tot in de details moet vertellen welke apparatuur je hebt, dit mbt merk, model etc etc, we hoeven heus niet te weten dat je de duurste van het duurste hebt met kabeltjes van duizenden euro's, gewoon heel simpel het soort, dat kan bijvoorbeeld zo:

    CRT TV ..inch breedbeeld/4:3?
    Plasma TV ..inch Full HD/HD Ready?
    LCD TV ..inch LED/CCFL Full HD/HD Ready?
    Beamer projectieschermgrootte ..inch/ LCD of DLP native resolutie ....x....?
    Kabels goedkoop/duur/bijna highend/highend
    Receiver 5.1/7.1- HDMI? 3D?
    Speakers satellieten/boekenplankers/zuilen/sub passief of sub actief of geen sub

    Je tenen krullen en je voelt je maagdenvlies bijna breken bij zulke oneerbare vragen...... maar tot op heden heb ik bij nog niemand die ik hulp heb gegeven op het forum geen antwoord gehad op dit soort basic vragen.

    Komop Harry, je hebt je een paar jaar van dit deel van het forum afzijdig gehouden, heel verstandig overigens, maar nu je je hier weer durft te vertonen, dan moet je ook maar eens een keer met de billen bloot, want met deze opmerking:

    ik neem dit forum en met name op video en audio gebiedt al jaren niet meer series.
    maak je met mij niet echt vrienden, zeker niet omdat je zelf tegen alles en iedereen hebt lopen aantrappen en over eigen spullen geen info geeft.

    Het fijne van dit forum is juist dat het vrij open een eerlijk met elkaar omgaat, die eerlijkheid is bij jou ver te zoeken.

    Sorry als ik een beetje bot overkom, maar je vraagt er wel om, je hebt me wederom een beetje pissig gemaakt.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #237

    Standaard

    En de discussie heeft nog een klein vervolg, waar helaas weer weinig zinvols (van beide kanten ) te melden is.......


  13. #238

    Standaard

    Er is weldegelijk wat zinvols te melden namelijk dat ik duidelijk zeg dat het niet mogelijk is HD content op een crt af te spelen omdat die ingangen heeft die analoog zijn, wat dus niet gaat werken met een digitaal signaal.


    Als jullie beide dat niet snappen, daal je nog dieper in mijn waardering en die stond toch al op het nulpunt.

    Zegt overigens veel meer over jullie dan over mij.

    Het feit dat je een 60 inch tv hebt maakt je nog geen expert, dvd---gek.....


    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En de discussie heeft nog een klein vervolg, waar helaas weer weinig zinvols (van beide kanten ) te melden is.......


  14. #239

    Standaard

    Zoals eerder voorspeld, Harry ontwijkt waar het inhoudelijk over gaat, gaat bijdehand doen en is vooral nietszeggend, helemaal niets nieuws onder de zon dus....

    Mmmm, waar zou dan toch die uitdrukking... Gekke Harry... vandaan komen

    Goed zo Harry
    Have fun and enjoy your collection

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zoals eerder voorspeld, Harry ontwijkt waar het inhoudelijk over gaat, gaat bijdehand doen en is vooral nietszeggend, helemaal niets nieuws onder de zon dus....

    Mmmm, waar zou dan toch die uitdrukking... Gekke Harry... vandaan komen

    Goed zo Harry
    In godsnaam, laat het rusten. We weten intussen dat-ie jeuk krijgt als hij niet het laatste woord heeft (zo zeer dat hij in een ander topic nog eens snel reageert nadat moderatoren hebben opgeroepen dat niet meer te doen).

    Dus gun hem z'n traditioneel laatste woordje en reageer daar niet meer op. Het blijft toch bij een herhaling van zetten.
    Dan kunnen we ook in dit topic e.e.a. verder volgen (of voor de actieve deelnemers: verder bespreken) zonder dit kinderachtige gedoe.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #241

    Standaard



    Hij weet drommels goed dat ik technisch gezien gelijk heb en is daarom kompleet uitgeluld, Komt ie weer met dat gek verhaaltje....

    Je weet inmiddels hoe de oudgedienden over je denken dvd---gek.
    Die zijn mede door je slap gelul verhuisd naar websites waar wel personen zitten met verstand van zaken.

    Daaaggg, experts....
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    zonder dit kinderachtige gedoe.

  17. #242

    Standaard

    Als er iemand is die een zeer nuttige bijdrage leverd aan dit forum dan is het dvdprofilersfilmgek wel!
    Hij is eerlijk en recht voor je raap en daar zullen sommige misschien een probleem mee hebben ....?
    Ik ben deze tread nu ook al een tijdje aan het volgen en ik wacht nog steeds op een post van jou waarop je de vragen van hem eens beantwoord.........
    Dan zou jij ook weer een beetje geloofwaardig overkomen!
    this is my boomstick!!!

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht


    Hij weet drommels goed dat ik technisch gezien gelijk heb en is daarom kompleet uitgeluld, Komt ie weer met dat gek verhaaltje....

    Je weet inmiddels hoe de oudgedienden over je denken dvd---gek.
    Die zijn mede door je slap gelul verhuisd naar websites waar wel personen zitten met verstand van zaken.

    Daaaggg, experts....
    Liever boodschappen als bovenstaande van jou dan van iemand bij zijn volle verstand.

    Omdat je mentally retarded bent is het je allemaal vergeven.

    mark t bedankt voor de waarschuwing, vraag me enkel af waarom jullie hem daar niet de juiste medicatie hebben gegeven, de spreekwoordelijke stevige trap onder zijn weke delen delen zou hem goed bekomen, deze medicatie regelmatig blijven herhalen opdat patiënt onder invloed blijve van de medicatie en niet de behoefte krijgt armen op te tillen om toetsenborden en dergelijke te bedienen. Zou een zege voor de mensheid zijn, hoe hebben jullie het daar met deze miskieper zolang uitgehouden, dacht dat ik hem hier toch wel redelijk permanent had weggetrapt.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #244

    Standaard

    Ik denk daar anders over en hij zit technisch gewoon vaak mis. Dan kun je nog zo'n mooi verhaaltje eromheen bouwen, het blijft gelul.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter smits Bekijk bericht
    Als er iemand is die een zeer nuttige bijdrage leverd aan dit forum dan is het dvdprofilersfilmgek wel!
    Hij is eerlijk en recht voor je raap en daar zullen sommige misschien een probleem mee hebben ....?
    Ik ben deze tread nu ook al een tijdje aan het volgen en ik wacht nog steeds op een post van jou waarop je de vragen van hem eens beantwoord.........
    Dan zou jij ook weer een beetje geloofwaardig overkomen!

  20. #245

    Standaard

    Ik ga een nieuwe Onkyo BD SP 809 THX 3D Blu ray speler halen, maar welke goede HDMI kabel past hierbij...??? Wie heeft suggesties..??

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik ga een nieuwe Onkyo BD SP 809 THX 3D Blu ray speler halen, maar welke goede HDMI kabel past hierbij...??? Wie heeft suggesties..??
    de goedkoopste...dat blijkt wel uit deze discussie.
    Ikzelf heb er eentje van ongeveer 10 euro en die geeft 3D content perfect door!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik denk daar anders over en hij zit technisch gewoon vaak mis. Dan kun je nog zo'n mooi verhaaltje eromheen bouwen, het blijft gelul.

    Er zit hier maar in 1 ding mis, en dat is dat gedeelte dat zich tussen jouw oren bevind, en klaarblijkelijk zit dat nog eens heel ernstig mis ook. (mentally retarded)

    En nog steeds geen enige toelichting hoe je nu zelf je films kijkt, enkel beetje kinderachtig ongenuanceerd babygedrag, want een beetje vent is niet nog niet 1/10 zo kinderachtig als jij bent Harry.

    Beetje balletjes opgooien over absurd dure kabels, zogenaamd een serieuze discussie erover willen starten terwijl je doel niets anders lijkt te zijn dan 1 of ander dom kabeloorlogje te willen starten en dat door een nietsnut die zelf geen enkele grond of baat lijkt te hebben bij de info die uit een serieuze test zou kunnen komen(die overigens in dit geval niet eens nodig zou zijn omdat het onderwerp zogoed als compleet is uitgekouwd op ieder forum van het web). Iemand die zelf op geen enkele wijze wil laten doorschemeren hoe hij zelf kijkt maar het wel ontzettend leuk vind om naar anderen te trappen, neerbuigend en beledigend te zijn.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik ga een nieuwe Onkyo BD SP 809 THX 3D Blu ray speler halen, maar welke goede HDMI kabel past hierbij...??? Wie heeft suggesties..??
    Mmm, leuke speler, heeft ook een dual HDMI uitgangen

    Met opzet 2 HDMI uitgangen? of is het in jouw geval het zit erop maar ik heb het niet nodig

    Als je er bewust voor hebt gekozen, dan zou je 2 HDMI kabeltjes nodig hebben, wat er hier al gezegd wordt, je hebt absoluut geen dure kabels nodig, ook goedkope(je mag ook zeer betaalbare lezen) kabels zullen hun werk doen.

    Je zou duurdere kabels vanwege hun looks kunnen overwegen, iets omdat je bijvoorbeeld al een wat duurder setje hebt en ze misschien in het zicht zitten en je wil een bijpassend setje hebben, of gewoon voor je gevoel. Of je hebt wat met een bepaald merk en je hoeft niet op een dubbeltje te kijken, je mag het helemaal zelf bedenken

    Oh, waarom heb je gekozen voor deze toch ook wel heel mooie speler
    Have fun and enjoy your collection

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ik ga een nieuwe Onkyo BD SP 809 THX 3D Blu ray speler halen, maar welke goede HDMI kabel past hierbij...??? Wie heeft suggesties..??
    mooie speler.
    zou er lekker tussenin gaan zitten,
    de lengte weet ik natuurlijk niet maar tussen de 25 en 50 euro zit je altijd goed.
    je zou aan avinity of oehlbach kunnen denken in deze prijsklasse.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  25. #250

    Standaard

    Het blijkt de top speler van Onkyo te zijn, en THX dus ben benieuwd hoe Indiana Jones op blu ray is

    in combinatie met een plasma scherm, zowel in beeld als geluid.

Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •