Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 308 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Blijft een mooie discussie.

    Heb pasgeleden een Audioquest Cinnamon van 2 meter geprobeerd. Die zijn niet goedkoop (110 euro). Deze hangt nu tussen mijn blu-ray-speler en receiver. Of het nu tussen de oren zit of niet, het geluid is echt helderder en strakker. Mijn speler heeft 2 HDMI uitgangen en 1 ervan gaat naar de tv en de ander naar de receiver voor het geluid. Ik heb em ook nog voor het beeld gebruikt en daar merkte ik eigenlijk geen verschil. Dit was echter 'maar' 1080p.

    Ik was ook altijd sceptisch over die dure kabels, maar ik had nu kans er 1 te proberen. We zullen in de toekomst wellicht hier een uitgebreid artikel aan proberen te wagen op DVD.nl. Overigens heb ik óók goedkope kabels van de Action en voor velen werkt dit natuurlijk ook prima. Toch zitten er kleine nuanceverschilletjes in voor mijn gevoel. Of het nu een placebo effect is of niet, ik ervaar wel verschil. Of dan een prijsverschil van ruim 100 euro is te rechtvaardigen... daar ben ik zelf ook nog niet over uit.

    Ik denk ook dat je alles in perspectief moet zien. Als je een blu-ray-speler van 800 euro hebt, een TV van 4000, een receiver van 1500 en een set mooie speakers van 2000, dan wil je er echt geen kabeltje van de Action tussen hangen voor 3 euro. Alles is namelijk zo goed als de zwakste schakel. Anyway, blijft mooi voer voor discussies...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Blijft een mooie discussie.

    Heb pasgeleden een Audioquest Cinnamon van 2 meter geprobeerd. Die zijn niet goedkoop (110 euro). Deze hangt nu tussen mijn blu-ray-speler en receiver. Of het nu tussen de oren zit of niet, het geluid is echt helderder en strakker. Mijn speler heeft 2 HDMI uitgangen en 1 ervan gaat naar de tv en de ander naar de receiver voor het geluid. Ik heb em ook nog voor het beeld gebruikt en daar merkte ik eigenlijk geen verschil. Dit was echter 'maar' 1080p.

    Ik was ook altijd sceptisch over die dure kabels, maar ik had nu kans er 1 te proberen. We zullen in de toekomst wellicht hier een uitgebreid artikel aan proberen te wagen op DVD.nl. Overigens heb ik óók goedkope kabels van de Action en voor velen werkt dit natuurlijk ook prima. Toch zitten er kleine nuanceverschilletjes in voor mijn gevoel. Of het nu een placebo effect is of niet, ik ervaar wel verschil. Of dan een prijsverschil van ruim 100 euro is te rechtvaardigen... daar ben ik zelf ook nog niet over uit.

    Ik denk ook dat je alles in perspectief moet zien. Als je een blu-ray-speler van 800 euro hebt, een TV van 4000, een receiver van 1500 en een set mooie speakers van 2000, dan wil je er echt geen kabeltje van de Action tussen hangen voor 3 euro. Alles is namelijk zo goed als de zwakste schakel. Anyway, blijft mooi voer voor discussies...
    En dit is nu exact het effect waar de dure kabelboeren op hopen.....als iemand vele duizenden euro's aan zijn set-up heeft uitgegeven, dan wil die persoon toch niet daar een kabeltje van een paar euro tussen zetten? Daar moet ook kabeltje bij met een prijs die past bij je set-up.
    Psychologisch volledig te begrijpen.

    Maar ja, onnodig dus. Nogmaals: ieder moet doen waar hij zin in heeft. Als iemand denkt dat het echt beter klinkt met een kabeltje van €150 en die persoon wordt daar gelukkig van; geniet ervan zou ik zeggen .

  3. #278
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En dit is nu exact het effect waar de dure kabelboeren op hopen.....als iemand vele duizenden euro's aan zijn set-up heeft uitgegeven, dan wil die persoon toch niet daar een kabeltje van een paar euro tussen zetten? Daar moet ook kabeltje bij met een prijs die past bij je set-up.
    Psychologisch volledig te begrijpen.

    Maar ja, onnodig dus. Nogmaals: ieder moet doen waar hij zin in heeft. Als iemand denkt dat het echt beter klinkt met een kabeltje van €150 en die persoon wordt daar gelukkig van; geniet ervan zou ik zeggen .
    Amen...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Amen...
    Precies. Dit is een eindeloze discussie zonder winnaars. een ieder moet gewoon doen waar hij/zij zin in heeft. Ik persoonlijk zou nooit een kabel bij de Action kopen, ik zweer bij QED. Amen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Of het nu tussen de oren zit of niet, het geluid is echt helderder en strakker.
    [...]
    Of het nu een placebo effect is of niet, ik ervaar wel verschil.
    Je zegt het zelf
    Psychologie doet alles hier; het gaat om impliciete verwachtingen, het voorkomen van cognitieve dissonantie etc. Dit zijn allemaal krachtige marketingtechnieken.

    Hoe zou dit technisch dan moeten werken? De 1'tjes en nulletjes worden nog strakker doorgestuurd?
    Als ik hier 0101010101111111111110011010010101010010101 tiep wordt dit op een hele dure monitor niet een ander signaal. Het blijft 0101010101111111111110011010010101010010101
    Zelfde met die kabels. Een goedkope kabel kan wel makkelijker breken, maar dat zorgt voor haperingen, niet voor slechter geluid.

    Dit is wel een goed artikel hierover: http://www.expertreviews.co.uk/tvs-e...-and-heres-why
    Laatst aangepast door Oakey : 31-12-2016 om 18:25

  6. #281
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar een goed gevoel is soms onbetaalbaar. En daar draait letterlijk elke aankoop op. Het is dus zoals Marcel terecht zegt een eindeloze discussie die door de jaren heen zijn gezicht weer eens laat zien en waar never nooit een zinnig antwoord op komt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Maar een goed gevoel is soms onbetaalbaar. En daar draait letterlijk elke aankoop op. Het is dus zoals Marcel terecht zegt een eindeloze discussie die door de jaren heen zijn gezicht weer eens laat zien en waar never nooit een zinnig antwoord op komt.
    Die is er juist wel, alleen wil 1 van de 2 partijen die niet aannemen .

  8. #283

    Standaard

    Ik behoor ook tot de lui die vind dat een goedkope kabel net zo goed is maar wat ik al eerder zij in mijn post is dat ik het snap dat als iemand een scherm koopt van 2500 dus dan ook een duurder kabeltje pakt.Wie van de twee het juist heeft durf ik ook niet met 100% te zeggen.

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die is er juist wel, alleen wil 1 van de 2 partijen die niet aannemen .
    Precies ! In deze tijd van fact free politics mag dat ook wel eens gezegd

  10. #285
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oh, maar ik ben een man die jarenlang denkt dat het nooit meer dan 0-en en 1-en zijn, maar ik begrijp ook waarom sommige voor hun gevoel liever een suggestieve oplossing kiezen. In die zin brengt een Daf je in exact dezelfde staat je naar punt B als een Ferrari. In die zin is er geen zinnig antwoord die voor iedereen opgaat. Het Placebo-effect is namelijk heel krachtig. En zolang we nog kabels gebruiken blijven we erover discusseren. En laten we eerlijk wezen, dat is best leuk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #286

    Standaard

    Ja, precies. Waarom koopt de één een Mercedes van 60.000 euro en de ander een Skoda Octavia van 25.000? Terwijl beide modellen je veilig en comfortabel van A naar B brengen, toch de basisfunctie van een auto lijkt me. Maar ook hier speelt afwerkingsniveau, aandacht voor details, uitstraling, persoonlijke voorkeur en (bij auto's vooral) ook indruk willen maken op anderen een rol. Als je dat niet belangrijk vindt, en er zijn er velen die daar zo over denken, dan kun je zelfs heel blij worden van een Ford Fiesta van 15.000 euro. Ik hecht bij de keuze van hifi componenten veel waarde aan kwaliteit, design, degelijkheid, aandacht voor details, afwerkingsniveau, terwijl anderen daar helemaal niets om geven en dolgelukkig zijn met hun mini stereoset van 200 euro. Maar, en dat geef ik toe, ik kan het me ook financieel veroorloven om hier meer geld aan uit te geven. Leg een HDMI-kabel van QED naast die van de Action, zonder de prijs erbij te zetten. Ik durf te beweren dat dan bijna iedereen voor de QED kiest, ook al zul je wellicht in de praktijk, vooral bij de kortere kabellengtes, weinig tot geen verschil in beeldkwaliteit zien. En dat wil ik best geloven.

    @Claudio: jouw vergelijking met auto's: je was me net voor
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #287

    Standaard

    Aan de andere kant denk ik ook dat ik het mezelf moeilijk maak in deze discussie want tja uiteindelijk zit ik met mijn apparatuur een beetje in de middenklasse zeg maar.Ik kan dus alleen vanuit die ervaring spreken.

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ja, precies. Waarom koopt de één een Mercedes van 60.000 euro en de ander een Skoda Octavia van 25.000? Terwijl beide modellen je veilig en comfortabel van A naar B brengen, toch de basisfunctie van een auto lijkt me. Maar ook hier speelt afwerkingsniveau, aandacht voor details, uitstraling, persoonlijke voorkeur en (bij auto's vooral) ook indruk willen maken op anderen een rol. Als je dat niet belangrijk vindt, en er zijn er velen die daar zo over denken, dan kun je zelfs heel blij worden van een Ford Fiesta van 15.000 euro. Ik hecht bij de keuze van hifi componenten veel waarde aan kwaliteit, design, degelijkheid, aandacht voor details, afwerkingsniveau, terwijl anderen daar helemaal niets om geven en dolgelukkig zijn met hun mini stereoset van 200 euro. Maar, en dat geef ik toe, ik kan het me ook financieel veroorloven om hier meer geld aan uit te geven. Leg een HDMI-kabel van QED naast die van de Action, zonder de prijs erbij te zetten. Ik durf te beweren dat dan bijna iedereen voor de QED kiest, ook al zul je wellicht in de praktijk, vooral bij de kortere kabellengtes, weinig tot geen verschil in beeldkwaliteit zien. En dat wil ik best geloven.

    @Claudio: jouw vergelijking met auto's: je was me net voor
    O maar dat snap ik ook helemaal, alleen roept er om de zoveel tijd iemand dat je toch 'echt heel veel verschil ziet' met een kabel van €100 en dat klopt gewoon niet. Dat mag best wel met facts onderbouwd worden.

    De vergelijking is toch wat anders dan dat brood van de bakker lekkerder gevonden wordt dan van de AH of dat een Ferrari beter rijdt dan een Fiat 500. Daar zit ook daadwerkelijk verschil tussen.
    De juiste vergelijking is dat een voorgelezen stukje tekst geschreven op een kladblaadje met een goedkope balpen niet anders klinkt dan hetzelfde stuk tekst op 200 grams papier geschreven met de allerduurste vulpen. Het tweede ziet er wel mooier uit, maar het voorgelezen resultaat is hetzelfde. Het is ook onmogelijk om vanuit het opgelezen resultaat te 'horen' of het van het kladje of het dure papier komt.

    Zo is ook de digitale informatie die door een goedkope kabel gaat identiek aan de informatie die door een hele dure kabel gaat.
    Laatst aangepast door Oakey : 01-01-2017 om 13:52

  14. #289

    Standaard

    Mooie vergelijking van die auto's inderdaad. Dit is eigenlijk exact hetzelfde. Maar ook al is een Action kabeltje als ie net uit de doos komt goed genoeg, toch moet ik mijn goedkoopste kabeltjes wel vaker vervangen. Dan valt ineens het beeld weg of krijg ik audiodropouts. Andere kabel lost dat dan altijd op. Dus ze zullen zeker hun werk doen, maar hoe lang doen ze dat? Je kunt dus een wat degelijkere kabel kopen voor 2 tientjes, of je koopt er 6 van 3 euro omdat je om de zoveel tijd moet wisselen... Anyhoo.... ik heb nu vanalles. Van Action tot en met een Audioquest Cinnamon van 110 euro. En die laatste levert toch echt het beste audio resultaat op...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #290

    Standaard

    Ik vind de vergelijking tussen de auto's juist totaal niet opgaan. We snappen allemaal wel dat de uistraling, afwerking e.d. van een kabel van €120 vast beter zal zijn dan die van van €3,00. Het gaat erom dat de basisfunctie (het overbrengen van data) voor beide hetzelfde is. Oakey geeft het hieronder heel goed weer, zeker de vergelijking van de voorgelezen tekst vind ik treffend gevonden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    O maar dat snap ik ook helemaal, alleen roept er om de zoveel tijd iemand dat je toch 'echt heel veel verschil ziet' met een kabel van €100 en dat klopt gewoon niet. Dat mag best wel met facts onderbouwd worden.

    De vergelijking is toch wat anders dan dat brood van de bakker lekkerder gevonden wordt dan van de AH of dat een Ferrari beter rijdt dan een Fiat 500. Daar zit ook daadwerkelijk verschil tussen.
    De juiste vergelijking is dat een voorgelezen stukje tekst geschreven op een kladblaadje met een goedkope balpen niet anders klinkt dan hetzelfde stuk tekst op 200 grams papier geschreven met de allerduurste vulpen. Het tweede ziet er wel mooier uit, maar het voorgelezen resultaat is hetzelfde. Het is ook onmogelijk om vanuit het opgelezen resultaat te 'horen' of het van het kladje of het dure papier komt.

    Zo is ook de digitale informatie die door een goedkope kabel gaat identiek aan de informatie die door een hele dure kabel gaat.
    Ik heb zelf trouwens geen last dat ik vaak kabeltjes moet vervangen; eenmaal plaatsen en dan blijven ze voorlopig hangen.

  16. #291
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het ging erom dat de inhoud (de passagier) op dezelfde manier aankomt. Misschien is een taxi een beter voorbeeld. Als je kunt kiezen, stap je liever in een Mercedes als een oude Fiat, terwijl een blinde er totaal geen waarde aan hecht.

    Ik vind het trouwens een heel goed artikel, maar zoals in het commentaar van enkele leden en in bijvoorbeeld meerdere UHD-topics te lezen valt beginnen de problemen als men 4K-inhoud van 4:4:4 in 60fps over een kabel gooit. Dat zal dan nog aan de apparatuur liggen, maar zoals gezegd wordt de kabel niet aan de ultieme proef onderheven met 1080/24p.

    Mijn grootste probleem is dat ze het dan wel weer hebben over highspeed en conventionele HDMI-kabels. Als die niet minder connectors heeft, waar komt dat verschil dan vandaan?

    Ik denk gewoon, je heb goed gemaakte kabels en slecht gemaakte kabels. En laten we wel wezen ook die kabels van 4 euro zijn geen dunne kabels zoals je wel eens zag bij de tulpenkabels. Wellicht is de kans op een productiefout iets groter.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 02-01-2017 om 17:23
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #292

    Standaard

    Overigens hoop ik, Claudio, dat jullie sponser (Audioquest, zie de banner op de hoofdpagina) dit topic niet leest...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #293
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar dat is helemaal niet erg. Slechte reclame is soms de beste reclame en discussie is juist goed. Maar ik moet ook gewoon kunnen zeggen wat ik vind. Ik zou niet anders willen of kunnen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #294

    Standaard

    Dit is en blijft een moeilijk onderwerp.
    Ik heb destijds bij het bouwen van mijn ht een aparte groep laten maken voor de ht en wordt tussendoor nog 2 keer apart gefilterd voor het binnenkomt.
    Je kan wel raden waar ik dus voor heb gekozen kwa kabels maar het blijft een gevoelskwestie en iedereen moet doen waar hij zich lekker bij voelt.
    Dit is zo n discussie waar nooit een zinnig antwoord op komt en ook niet hoeft in mijn ogen althans.

  20. #295
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Succes met die dure kabels...

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  21. #296

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dit heeft vrij weinig met een kabel zelf te maken. Dit is meer een standaard voor wat HDMI 2.1 moet gaan ondersteunen. Nu kan HDMI geen variabele refreshrate aan namelijk. Dat is een vast gegeven. Switch je nu van refreshrate, dan wordt het beeld altijd even zwart. Positieve ontwikkeling wat mij betreft.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #298
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik hoop dat de Action ze dan ook gaat verkopen...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik hoop dat de Action ze dan ook gaat verkopen...
    Ik ook. Altijd leuke kadootjes met sinterkerst haha
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  25. #300
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik kom er op terug. Zie post in mijn topic..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •