Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 308 worden weergegeven.
  1. #151
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat weet ik nog niet.., goed plan..., ga ik over nadenken. :veryfunny:
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #152

    Standaard

    Als je projecteert zijn deze afstanden peanuts. Zeker als je je projector aan het pfafond wil hangen. Mijn chord hdmi moest daarom minimaal 8 meter lang zijn.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Als je projecteert zijn deze afstanden peanuts. Zeker als je je projector aan het pfafond wil hangen. Mijn chord hdmi moest daarom minimaal 8 meter lang zijn.
    Mmmm, 8 meter zou hier wel eens tekort kunnen zijn:



    Gelukkig zijn er nog langere HDMI touwtjes
    Have fun and enjoy your collection

  4. #154

    Standaard

    Wel 1.4 vanwege de 3d...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #155

    Standaard

    En wel met de signaalrichting meedraaien!
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  6. #156

  7. #157

    Standaard

    Ik haal mijn HDMI-kabels bij de Action voor 2,99 euro haha.
    PSN: r4zZ1__

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luuk v/d B. Bekijk bericht
    Ik haal mijn HDMI-kabels bij de Action voor 2,99 euro haha.
    Zolang ze voor jou voldoen is daar helemaal niets mis mee

  9. #159

    Standaard

    Het is dan ook niet meer waard. Echt, het zijn van die 2 gehad en 3 keer stuk gegaan modellen. Nee, dan toch liever een segmentje hoger. Maar goed, als het blijft werken is het een koopje. Eerlijk is eerlijk..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #160

    Standaard

    Ik heb nu 1 kabel die ik denk ik 4 maanden gebruik nu, en heb er net nog een bij gekocht. Werken voor mij prima, nog nooit problemen mee gehad. Ook veel in en uitgeplugd (films kijken via laptop), daar ook geen problemen mee gehad..
    PSN: r4zZ1__

  11. #161
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Reacties in de zin van ze werken prima zijn natuurlijk min of meer niet ontopic
    Tuurlijk werken ze prima, anders ruil je ze om voor een werkende versie.
    Ze worden verkocht en dan neem je al gauw aan dat ze werken.

    De discussie is meer of een duurdere kabel meerwaarde biedt t.o.z. van de goedkope kabel. Los van het feit dat dit een discussie zonder einde is en vrijwelk niet te bewijzen valt, is dat wel de insteek van deze draad.
    Hoe welles nietes die ook kan zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #162

    Standaard

    Ik had het al eens gepost, maar er zit wel verschil tussen kabels, ook HDMI.
    Er is echter geen enkel bewijs dat duurder ook beter is.

  13. #163

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Er is echter geen enkel bewijs dat duurder ook beter is.
    Ach, het is een beetje als bij banden. Daar wil men je ook doen geloven dat je niet veilig kan rijden met de budget modellen terwijl ze allemaal goed en veilig moeten zijn. Maar als je een beetje auto hebt zul je er ook wat beter ogende banden onder gooien. Al zal het voor de look zijn....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ach, het is een beetje als bij banden. Daar wil men je ook doen geloven dat je niet veilig kan rijden met de budget modellen terwijl ze allemaal goed en veilig moeten zijn. Maar als je een beetje auto hebt zul je er ook wat beter ogende banden onder gooien. Al zal het voor de look zijn....
    Toch gaat de vergelijking met banden niet helemaal op. Goedkoop rubber onder je auto kan dan wel aan diverse kwaliteitseisen voldoen, maar veilig weggedrag en zuinig rijden is toch echt alleen voor de wat betere en dus ook duurdere banden weggelegd.

    Bij HDMI zal goedkoop in de meeste gevallen simpelweg net zo goed werken als een dure kabel. Bij banden zal goedkoop in juist de meeste gevallen slechter presteren dan de duurdere varianten. Vandaar mijn opmerking dat de vergelijking niet op gaat.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Toch gaat de vergelijking met banden niet helemaal op. Goedkoop rubber onder je auto kan dan wel aan diverse kwaliteitseisen voldoen, maar veilig weggedrag en zuinig rijden is toch echt alleen voor de wat betere en dus ook duurdere banden weggelegd.

    Bij HDMI zal goedkoop in de meeste gevallen simpelweg net zo goed werken als een dure kabel. Bij banden zal goedkoop in juist de meeste gevallen slechter presteren dan de duurdere varianten. Vandaar mijn opmerking dat de vergelijking niet op gaat.
    Tjee, alsof ik dit niet begrijp.

    Blijkbaar heb je gemist dat het mij puur om de context van aanschaf gaat en niet om een 1 op 1 vergelijk...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #167

    Standaard

    Ik heb even deze pagina's door zitten lezen en ik zit toch nog met wat vragen.

    Ik zit ook te kijken naar nieuwe HDMI-kabels om mijn apparatuur aan te sluiten. De huidige HDMI-kabels die erin zitten zijn Logic3 kabels van 15 euro.

    Ik ben net bij de BCC geweest en ik zag mooie Monster kabels liggen:
    Monster cable MC750HDV2 1mtr (Deze gaat van mijn Blu-ray speler naar mijn receiver)

    Monster cable MC750HDV2 2mtr.( Deze gaat van de Blu-ray speler naar de TV)

    Is het verstandig om deze kabels te vervangen? Ik ben 19 jaar, student en vind het toch dan een hoop geld voor iets wat eigenlijk achteraf niet nodig was. Ik ben namelijk ookal aan het kijken voor nieuwe Klipsch speakers

    Ik las ook dat het er een beetje aan lag wat voor set je zelf hebt staan.Dus om een beetje idee in mijn set te geven staan hieronder de specs:

    TV:
    Samsung LE40A

    Blu-ray speler:
    Yamaha BD-S1065

    Receiver:
    Yamaha RX-V663

    Stereoversterker:
    Marantz PM7003

    CD-speler:
    Marantz CD5003

    Speakers
    Front: Klipsch Synergy F2
    Center: Klipsch Synergy C-2
    Rear: Klipsch Reference RS-25
    Subwoofer: Klipsch RW-12

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald.W Bekijk bericht
    Ik heb even deze pagina's door zitten lezen
    Weet je zeker dat je het ook echt gelezen hebt?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald.W Bekijk bericht
    mooie Monster kabels
    mooi?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald.W Bekijk bericht
    Is het verstandig om deze kabels te vervangen? Ik ben 19 jaar, student en vind het toch dan een hoop geld voor iets wat eigenlijk achteraf niet nodig was. Ik ben namelijk ookal aan het kijken voor nieuwe Klipsch speakers
    Lees dit topic nog eens goed door en kijk eens hoeveel mensen het aanraden om 100 euro te betalen voor een kabel die, zeker over afstanden van minder dan 5 meter, zijn werk niet merkbaar beter zal doen dan een kabel van 2 tientjes...

  19. #169

    Standaard

    Wil je het echt weten? Als je nu tevreden bent over het beeld, zou ik lekker zo houden. Monster cable is 1 van de meest overpricede kabelmerken die je kunt kopen.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bartjebart Bekijk bericht
    Weet je zeker dat je het ook echt gelezen hebt?


    mooi?


    Lees dit topic nog eens goed door en kijk eens hoeveel mensen het aanraden om 100 euro te betalen voor een kabel die, zeker over afstanden van minder dan 5 meter, zijn werk niet merkbaar beter zal doen dan een kabel van 2 tientjes...
    Hmm ja, alleen kan ik mij echt niet voorstellen dat je werkelijk geen verschil ziet tussen kabels.

    Anyway waar ik wel vaak last van heb is de ''handshake'' die vaak niet goed gaat. Soms krijg ik ineens zwart beeld terwijl ik film aan het kijken ben. Vooral in het begin. heeft dat er iets mee te maken?

    Ik heb er nog niet zoveel verstand van dus go easy on me

  21. #171
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ronald lees ook nog eens het artikel van Edgar eens goed door, daar zal je ook wel wat aan hebben.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald.W Bekijk bericht
    Hmm ja, alleen kan ik mij echt niet voorstellen dat je werkelijk geen verschil ziet tussen kabels.

    Anyway waar ik wel vaak last van heb is de ''handshake'' die vaak niet goed gaat. Soms krijg ik ineens zwart beeld terwijl ik film aan het kijken ben. Vooral in het begin. heeft dat er iets mee te maken?

    Ik heb er nog niet zoveel verstand van dus go easy on me
    Ach.... als je ouweheer poen genoeg heeft, wie houd je tegen.

    Als je er zelf hard voor moet werken..... dan zou ik nog eens 2x nadenken en deze topic nog eens 3x opnieuw lezen
    Have fun and enjoy your collection

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ronald lees ook nog eens het artikel van Edgar eens goed door, daar zal je ook wel wat aan hebben.
    Dank je hier heb ik wat aan! Ik ben inderdaad tot de inclusie gekomen dat ik wel een andere kabels koop. Bedankt in ieder geval voor de snelle reacties!

    Ach.... als je ouweheer poen genoeg heeft, wie houd je tegen.

    Als je er zelf hard voor moet werken..... dan zou ik nog eens 2x nadenken en deze topic nog eens 3x opnieuw lezen
    Haha ja helaas is het tweede het geval . Nou ja helaas het is wel leuker om zelf iets tekopen waarvoor je gespaard hebt.
    Laatst aangepast door Ronald.W : 27-05-2010 om 17:23

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald.W Bekijk bericht
    Dank je hier heb ik wat aan! Ik ben inderdaad tot de inclusie gekomen dat ik wel een andere kabels koop. Bedankt in ieder geval voor de snelle reacties!



    Haha ja helaas is het tweede het geval . Nou ja helaas het is wel leuker om zelf iets tekopen waarvoor je gespaard hebt.
    Zou geen dure kabels kopen, zeker niet als je ook het artikel goed begrepen hebt. kabels van 15 tot 20 euro voldoen waarschijnlijk aan alle eisen en nog goedkopere ook
    Have fun and enjoy your collection

  25. #175

    Standaard

    Ik wist zelf ook niet zo goed welke HDMI kabel ik moest kopen, je hebt inderdaad kabels van 10 euro en van 100. Uiteindelijk na wat lezen toch gewoon een kabeltje van 7 euro gekocht en het werkt prima.

Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •