Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 308 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Op advies elder op dit forum heb ik dit topic ook maar doorgenomen, en deze quote vat het allemaal mooi samen:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago Bekijk bericht
    De eeuwig voortdurende kabelruzies
    Het is zoals de discussie over het klimaat en over veel medische dingen: De een zegt dit, de ander zegt dat en een eenduidig antwoord waar iedereen het mee eens is blijft uit.

    Ik heb inmiddels al een monster-kabel gekocht en als ik het zo lees dan was dat niet de beste aankoop gezien prijs-kwaliteit. Daar was ik al bang voor, daardoor hield ik lange tijd vast aan de "levenslange garantie". Maar het nadeel daarvan kan zijn dat ik daardoor niet up to date blijf op kabelgebied. Met Scart was het zo dat er maar één versie was, met HDMI is het kennelijk zo dat dat niet opgaat. Kortom: Is dit wel een once-in-a-lifetime-investment?

    Zodoende dat ik denk dat ik maar terug ga na die winkel en eens wat meer ga babbelen over hdmi. Hopelijk kan ik tegen de man/vrouw op.

  2. #177

    Standaard

    Maar het nadeel daarvan kan zijn dat ik daardoor niet up to date blijf op kabelgebied.
    Ik ben misschien simpel hoor... maar een kabel werkt wel of niet goed, lijkt me

  3. #178

    Standaard Goedkope HDMI

    Morning

    Ik gebruik 2 mtr high speed 1080P kabels van de Action.
    Perfecte kabels heb daarnaast ook prowire dus dure kabels.

    En niet op kleine schermen,ik heb een 50 inch plasma en een 60 inch plasma.

    Deze goedkope HDMI kabels van de Action doen absoluut niet onder voor de Prowire.

    Kosten schrik niet bij de Action slechts:2,99

    Vriendelijke groeten
    Verdraagzaamheid is de sleutel van de mensheid en van onze samenleving.

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo Bekijk bericht
    Ik ben misschien simpel hoor... maar een kabel werkt wel of niet goed, lijkt me
    Klopt. Maar omdat HDMI kennelijk met versies werkt die nogal snel lijken te veranderen...

  5. #180

    Standaard goedkopen kabel

    Heb zelf ook de Hdmi 1.4 kabel van de action.
    en ben er zeer over te spreken.
    kosten zo even uit mijn hooft een 2,60 ofzo.
    zelf ook wel eens bij mensen geweest met de zogenaamde (monster cable)
    maar op een afstand van 2 meter zie ik daar totaal het nut niet van in.
    koop liever voor dat geld wat blu-ray`s.

  6. #181
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo Bekijk bericht
    Ik ben misschien simpel hoor... maar een kabel werkt wel of niet goed, lijkt me
    Nee hoor dat is niet simpel gedacht, en het tegendeel is nooit aantoonbaar bewezen. Tenzij je langer dan 5 of meer meters gaat, en dan nog...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #182

    Standaard

    ik heb een paar kabels gekocht bij bigdennis.com voor een zeer klein prijsje en had al een duren die bij Its vandaan komt

    ik kan echt geen verschil zien tussen de 2
    beide kabels zijn 3 meter

    ik vind het toch raar dat mensen kabels kopen die duurder zijn dan hun blu-ray speler

  8. #183

    Standaard Welke HDMI kabel >10mtr is het nou??

    Zoals ik alles lees is het nu wel duidelijk dat een korte kabel goedkoop kan maar een lange kabel, zeg >10mtr, moet duurder wezen.

    Hoe weet ik nou welke kabel ik precies moet hebben, want een dure kabel van een slecht merk is naar mijn weten nog niet goed.

    Dus wat is nou een goede HDMI kabel 1.4 high speed met ethernet die goed 3D beeld doorgeeft over een lengte van 12 mtr?

  9. #184
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi bervoets,

    Welkom op dit forum trouwens. Het is helemaal niet gezegt dat een een goedkope kabel per definitie niet werkt, maar het zou wat artifacts en interference kunnen geven. Het hoeft niet, maar garanties heb je dan natuurlijk niet. Ik zou gewoon voor jouw budget even googlen op 12 of 15m HDMI kabel. Niet te duur, niet te cheap!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #185

    Standaard

    Ik heb zelf ooit een hele dure HDMI kabel gekocht (Monster cable) voor de tv in mijn huiskamer. Later is deze kabel verkast naar de tv in mijn slaapkamer (wegens lengte kabel) en heb ik voor de huiskamer een nieuwe kabel gekocht bij Action (voor nog geen 4 euro). En ik kijk nog steeds met veel plezier blu-ray want ik zie werkelijk geen enkel verschil in beeldkwaliteit!

  11. #186

    Standaard

    en voor 3D heb je ook geen 1.4 high speed kabel nodig. Ik heb een normale hdmi kaben en een 1.4 kabel geprobeerd maar ook daarbij absoluut geen verschil!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  12. #187

    Standaard

    [QUOTE=Claudio Santulli;1918103]Hoi bervoets,

    Welkom op dit forum trouwens. Het is helemaal niet gezegt dat een een goedkope kabel per definitie niet werkt, maar het zou wat artifacts en interference kunnen geven. Het hoeft niet, maar garanties heb je dan natuurlijk niet.QUOTE]

    Bedankt! Alleen ik heb nu een redelijk goedkope kabel (+/- 30 euro).
    Deze geeft wel mooi 2D beeld door maar geen 3D dan zegt de speler dat er een 3D doorgevend aparaat nodig is om 3D af te kunnen spelen.

    Zet ik hier een korte kabel tussen van 1,5mtr doet deze het wel perfect.

    Oplossing lijkt mij te zitten in de dan toch te slechte kwaliteit kabel.
    Ook heb ik al een repeater ertussen gehad maar dit werkt ook niet.

  13. #188

    Standaard

    Heb hier zelf een kabeltje van 10 meter naar de beamer, kostte 12 euro en werkt perfect.

    Yep, ook 3D werkt zonder problemen.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #189

    Standaard werkt bijna

    Ik heb inmiddels een vivanco 1.4 high speed HDMI kabel gekocht voor 130 euro.

    Nu doet deze kabel het wel over 10 mtr rechtstreeks naar de beamer in 3D maar als ik hem via mijn versterker (onkyo tx-nr515) laat gaan doet die het niet.

    Er is al vooruitgang want met die vorige kabel deed de 3D het ook niet rechtstreeks.

    Zal ik dan ook een duurdere kabel kopen van de blu ray naar de versterker of moet ik de versterker nog inschakelen op 3D ofzo?

  15. #190
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je heb geen ander hdmi kabeltje in gebruik die je even kan gebruiken om te testen? Ongetwijfeld zal je in de Onkyo iets moeten instellen, maar neem aan dat dit standaard goed staat. Maar kijk even naar hdmi upscaling en zet hdmi op passthrough of direct. Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat je daar al na gekeken had om 3D überhaupt werkend te krijgen. Wellicht heb je daar zelfs iets uit of aangezet? Wellicht is deze kabel toch van dezelfde makelij?

    En anders een fabrieksreset van je Onkyo!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bervoets Bekijk bericht
    Ik heb inmiddels een vivanco 1.4 high speed HDMI kabel gekocht voor 130 euro.

    Nu doet deze kabel het wel over 10 mtr rechtstreeks naar de beamer in 3D maar als ik hem via mijn versterker (onkyo tx-nr515) laat gaan doet die het niet.

    Er is al vooruitgang want met die vorige kabel deed de 3D het ook niet rechtstreeks.

    Zal ik dan ook een duurdere kabel kopen van de blu ray naar de versterker of moet ik de versterker nog inschakelen op 3D ofzo?
    De kabelboeren moeten ook eten, dus waarom niet, neem maar een heel mooi duur kabeltje vanaf je speler naar de receiver

    118 euro verschil met jouw kabeltje, en dan werk ik hier ook nog met een heel oud goedkoop kabeltje(HDMI kabeltje dat ooit eens bij een dacht DVD speler zat) uit de Oppo naar een matrix switch/splitter. Uit die switch/splitter gaat er dan 1 HDMI kabel(2 voor 9,95 uit de iBood) naar de TV en die 12 euro HDMI kabel naar de beamer, krijg zonder problemen zelfs op beiden tegelijk 3D als ik dat wens.......

    Geloof me, die goedkope kabeltjes doen hier echt prima hun werk, maar ik ga je niet tegenhouden om een vermogen uit te geven aan kabeltjes.....

    BTW, als de handshake even duurt, zorg dan wel dat de beamer en de receiver reeds aan staan als je je speler aanzet, anders zou het kunnen gebeuren dat als je een 3D film wilt kijken de speler eventueel weigert..... met die boodschap dat er geen geeigend apparaat is aangesloten voor 3D.... het lijkt mij namelijk dat als er 2D doorgaat er ook wel 3D doorgaat. Soms moet je even geduld hebben en gaat het wel werken als de film eenmaal start, het ene apparaat is nu eenmaal het andere niet. Zelf heb ik dan wel geen receiver die 3D kan doorgeven(daarom heb ik de switch/splitter) maar het lijkt me niet dat je wat hoeft in te stellen met je receiver, hij is geschikt voor 3D en heeft tevens ARC, zaken die ik op mijn receiver niet heb, zelfs maar 1 HDMI uit....

    Hoop dat het in jouw geval iets te maken heeft met een beetje trage handshake en dat het met een beetje geduld wel lukt, immers zonde om een vermogen aan kabeltjes uit te geven als het dan nog niet gaat werken. Hoop natuurlijk wel dat je het aan de praat gaat krijgen en ben benieuwd naar je ervaringen

    Bijna al mijn kabels zijn merkloos, maar wel van goede kwaliteit...
    Have fun and enjoy your collection

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Je heb geen ander hdmi kabeltje in gebruik die je even kan gebruiken om te testen? Ongetwijfeld zal je in de Onkyo iets moeten instellen, maar neem aan dat dit standaard goed staat. Maar kijk even naar hdmi upscaling en zet hdmi op passthrough of direct. Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat je daar al na gekeken had om 3D überhaupt werkend te krijgen. Wellicht heb je daar zelfs iets uit of aangezet? Wellicht is deze kabel toch van dezelfde makelij?

    En anders een fabrieksreset van je Onkyo!
    Hallo vriend, je bent nog laat wakker, krijg je wel genoeg rust

    Met z'n allen krijgen we het wel aan de praat hoop ik

    Ook een goede tip trouwens, het leven is al duur genoeg
    Have fun and enjoy your collection

  18. #193
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik begin gelukkig niet zo heel vroeg!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #194

    Standaard

    Hdmi 1.4a gebruikt alle 19 pinnen, hdmi 1.3a gebruikt 14 pinnen!

    Pin 19 en 14 zijn sowieso gereserveerd voor ethernet.

    Ook is eigenlijk 3d pas officieel ondersteunt met hdmi 1.4a

    Voor verschillen hdmi1.4a en hdmi1.3a lees ook dit:
    http://www.ruconnected.nl/article/20-hdmi-13-of-14

    Dus simpel gezegd met een hdmi 1.3a kabel op een 1.4a compatibel apparaat verlies je wat functies, meer niet. Het merendeel van de functies zal wel werken.

    Kijk eerst naar passthrough of direct, als dat niet werkt, probeer een ander, ouder kabeltje.

    Houd er wel rekening mee dat sommige goedkope kabeltjes die zogenaamd hdmi1.4a gespecificeerd zijn eigenlijk gewoon 1.3a zijn omdat ze maar 14 pinnen hebben aangesloten. Hier zijn ook al problemen mee geweest!
    Laatst aangepast door hstadman : 09-01-2013 om 06:19

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    De kabelboeren moeten ook eten, dus waarom niet, neem maar een heel mooi duur kabeltje vanaf je speler naar de receiver

    118 euro verschil met jouw kabeltje, en dan werk ik hier ook nog met een heel oud goedkoop kabeltje(HDMI kabeltje dat ooit eens bij een dacht DVD speler zat) uit de Oppo naar een matrix switch/splitter. Uit die switch/splitter gaat er dan 1 HDMI kabel(2 voor 9,95 uit de iBood) naar de TV en die 12 euro HDMI kabel naar de beamer, krijg zonder problemen zelfs op beiden tegelijk 3D als ik dat wens.......

    Geloof me, die goedkope kabeltjes doen hier echt prima hun werk, maar ik ga je niet tegenhouden om een vermogen uit te geven aan kabeltjes.....

    BTW, als de handshake even duurt, zorg dan wel dat de beamer en de receiver reeds aan staan als je je speler aanzet, anders zou het kunnen gebeuren dat als je een 3D film wilt kijken de speler eventueel weigert..... met die boodschap dat er geen geeigend apparaat is aangesloten voor 3D.... het lijkt mij namelijk dat als er 2D doorgaat er ook wel 3D doorgaat. Soms moet je even geduld hebben en gaat het wel werken als de film eenmaal start, het ene apparaat is nu eenmaal het andere niet. Zelf heb ik dan wel geen receiver die 3D kan doorgeven(daarom heb ik de switch/splitter) maar het lijkt me niet dat je wat hoeft in te stellen met je receiver, hij is geschikt voor 3D en heeft tevens ARC, zaken die ik op mijn receiver niet heb, zelfs maar 1 HDMI uit....

    Hoop dat het in jouw geval iets te maken heeft met een beetje trage handshake en dat het met een beetje geduld wel lukt, immers zonde om een vermogen aan kabeltjes uit te geven als het dan nog niet gaat werken. Hoop natuurlijk wel dat je het aan de praat gaat krijgen en ben benieuwd naar je ervaringen

    Bijna al mijn kabels zijn merkloos, maar wel van goede kwaliteit...
    Volgens mij is het niet direct zo dat als 2D door een kabel kan, dat er ook 3D door een kabel kan.
    Bij 3D moeten er toch 2 beelden doorheen geduwd worden.
    En daarbij komt dat ik goedkope kabels heb die het niet doen.

    Inmiddels heb ik 2 goedkope HDMI kabels , 10mtr, geprobeerd die alles afspelen behalve 3D. Ook werkt dit niet met een repeater.

    Nu heb ik dus een hele dure kabel , die overigens ook 3 x zo dik is en dit naar mijn weten veel beter data doorlaat, die voor het eerst over deze lengte 3D doorlaat. Alleen is dit rechtstreeks naar de beamer en dus niet via de versterker.

    Dus kwaliteit is wel degelijk beter. Dat kan niet anders.
    Aangezien ik nu 3 kabels heb geprobeerd. Uiteraard kan ik ook echt pech hebben, dat als ik nog een andere goedkope probeer deze het misschien ook doet.

    Alleen deze dikke dure kwaliteitskabel is in mijn opzicht toch beter ( objectief: omdat 2 goedkope kabels het helemaal niet deden en subjectief: krijg ik toch mooiere en betere en scherpere beelden en geluid door, ook al zit het tussen mijn oren).

    Wat ik vanavond ga proberen is een zelfde vivanco kabel tussen mijn blurayspeler en versterker doen om te kijken of dit werkt. En ik denk van wel.

  21. #196

    Standaard

    [/QUOTE]
    Ook een goede tip trouwens, het leven is al duur genoeg[/QUOTE]

    Daar heb je zeker gelijk in

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht

    Kijk eerst naar passthrough of direct, als dat niet werkt, probeer een ander, ouder kabeltje.

    Houd er wel rekening mee dat sommige goedkope kabeltjes die zogenaamd hdmi1.4a gespecificeerd zijn eigenlijk gewoon 1.3a zijn omdat ze maar 14 pinnen hebben aangesloten. Hier zijn ook al problemen mee geweest!
    Hier zal ik trouwens ook even naar kijken vanavond.
    Alhoewel ik niks verandert heb lijkt me dit standaard idd al wel goed ingesteld lijkt me.

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bervoets Bekijk bericht
    Volgens mij is het niet direct zo dat als 2D door een kabel kan, dat er ook 3D door een kabel kan.
    Bij 3D moeten er toch 2 beelden doorheen geduwd worden.
    En daarbij komt dat ik goedkope kabels heb die het niet doen.

    Inmiddels heb ik 2 goedkope HDMI kabels , 10mtr, geprobeerd die alles afspelen behalve 3D. Ook werkt dit niet met een repeater.

    Nu heb ik dus een hele dure kabel , die overigens ook 3 x zo dik is en dit naar mijn weten veel beter data doorlaat, die voor het eerst over deze lengte 3D doorlaat. Alleen is dit rechtstreeks naar de beamer en dus niet via de versterker.

    Dus kwaliteit is wel degelijk beter. Dat kan niet anders.
    Aangezien ik nu 3 kabels heb geprobeerd. Uiteraard kan ik ook echt pech hebben, dat als ik nog een andere goedkope probeer deze het misschien ook doet.

    Alleen deze dikke dure kwaliteitskabel is in mijn opzicht toch beter ( objectief: omdat 2 goedkope kabels het helemaal niet deden en subjectief: krijg ik toch mooiere en betere en scherpere beelden en geluid door, ook al zit het tussen mijn oren).

    Wat ik vanavond ga proberen is een zelfde vivanco kabel tussen mijn blurayspeler en versterker doen om te kijken of dit werkt. En ik denk van wel.
    Alle HDMI kabels zijn 19 draden, behalve de professionele, die hebben er 29. Zelfs een beetje knap oud kabeltje kan(zoals ook in mijn geval) 3D doorgeven.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/High-De...edia_Interface

    In weze is er niet veel veranderd aan de kabel op zich, ze kunnen immers allemaal doorelkaar heen gebruikt worden, alleen in het geval dat men ethernet wil gaan gebruiken(heb er zelf nog geen toepassingen van gezien) dient het ethernet draad beter afgeschermd te zijn om storingen te voorkomen, dan dien je een kabeltje te hebben dat dan ook vermeld dat het geschikt is voor ethernet.

    Volgens mij is het niet direct zo dat als 2D door een kabel kan, dat er ook 3D door een kabel kan.
    Bij 3D moeten er toch 2 beelden doorheen geduwd worden.
    En daarbij komt dat ik goedkope kabels heb die het niet doen.
    Wel leuk te lezen, er gaan een hoop beelden door zo'n kabel, maar bij wijze van spreken wel 1 voor 1, laten we niet al te moeilijk en diep op het geheel ingaan(dan snap ik het zelf ook niet meer ) maar je kan zelf bedenken dat met 3D er telkens 1 beeldje voor het ene oog komt en een beeldje voor het andere oog, om en om dus, de bril houd ze voor je gescheiden. In het geval van LG met zijn passieve brillen is het signaal niet 1080p.... ook zijn er voor TV uitzendingen nog wat andere technieken, maar ook die zijn niet 1080p. Heel simpel gezegd komt er wat meer snelheid aan te pas, denk dat we er verder niet al te diep en moeilijk over moeten gaan denken, dan wordt het weer onbegrijpelijk. Bij mij in de praktijk is al gebleken dat een oude kabel makkelijk het 3D geweld aan kan. Heel simpel zou je kunnen stellen dat het net als bij de PC's gaat om de hoeveelheid data die steeds groter wordt en steeds sneller verstuurd moet worden. Stond het vroeger nog niet op de kabels, nu heeft men het dan over zogenaamde HighSpeed kabels......... leuk natuurlijk, maar zou het koper in de kabels nu echt anders zijn dan vroeger


    Nu heb ik dus een hele dure kabel , die overigens ook 3 x zo dik is en dit naar mijn weten veel beter data doorlaat, die voor het eerst over deze lengte 3D doorlaat. Alleen is dit rechtstreeks naar de beamer en dus niet via de versterker.

    Dus kwaliteit is wel degelijk beter. Dat kan niet anders.
    Aangezien ik nu 3 kabels heb geprobeerd. Uiteraard kan ik ook echt pech hebben, dat als ik nog een andere goedkope probeer deze het misschien ook doet.
    Mijn 10 meter kabel is ook iets dikker dan het oude kabeltje dat ik gebruik op de 3D uitgang van mijn Oppo, maar dat is wel logisch, net als bij luidsprekerdraad zul je een iets dikkere ader moeten gebruiken om het verlies over de langere afstand te compenseren. Voor 12 euro een perfect werkende kabel, waarom meer uitgeven dan nodig is? Overigens, bij die heel dikke dure kabels zijn heel vaak problemen met de connectoren, in de praktijk gaan ze snel kapot/treden er storingen mee op. Na een paar dure kabels neem je dan wel een goedkope, vraag het de slachtoffers maar na

    Alleen deze dikke dure kwaliteitskabel is in mijn opzicht toch beter ( objectief: omdat 2 goedkope kabels het helemaal niet deden en subjectief: krijg ik toch mooiere en betere en scherpere beelden en geluid door, ook al zit het tussen mijn oren).
    Ja, dat zit echt tussen de oren, daar is al zoveel over gedebatteerd, daar zal ik dan ook geen woorden over vuil maken, HDMI, het werkt of het werkt niet.

    Vraag me af of er soms iets mis is met de projector of de speler die voor het signaal zorgen, bedoel dan meer een HDMI signaaltje dat wat aan de lage kant zit, nu heeft niet iedereen een berg spelers staan die 3D kunnen afspelen, maar heb je het ook al eens met een andere speler geprobeerd? Aangezien je al diverse kabels hebt geprobeerd zou het in dit geval ook aan het signaaltje kunnen liggen..... Laten we eerlijk zijn, ik werk met goedkope normale niet bijzondere kabels en het werkt probleemloos, met andere woorden, het zouden wel eens helemaal niet de kabels kunnen zijn die het probleem geven........ je zou je kabels ook eens bij iemand kunnen testen waar de opstelling wel werkt met 10meter niet bijzondere kabels... zoiets als het bij mij ook werkt, al is dat natuurlijk lastig te vinden, ik ken buiten het forum niemand in mijn directe omgeving die ook projecteerd.

    Natuurlijk hoop ik voor je dat het gaat werken, of dat nu met een goedkope of dure kabel is, het is niet leuk als iets niet werkt zoals het zou moeten........ ben overigens zelf ook een tijdje aan het k.tten geweest met het aansluiten van de matrix switch/splitter had de verkeerde kabel op de verkeerde plek gestoken en daarna nog een keer zoiets zo'n foutje gemaakt, ondertussen zijn de kabeltjes gemerkt en werkt alles zoals het hoort.

    BTW, welke beamer heb je, hoe groot projecteer je en welke afstanden staat en zit eea???? (sorry voor de belangstelling als ik te nieuwsgierig overkom )
    Have fun and enjoy your collection

  24. #199

    Standaard

    Ook al zit ik nu op 1 van de grootste telefoons die er is ( note 2), toch is het bijna niet te doen hier fatsoenlijk berichten te plaatsen.

    Als ik thuis kom om 7 uur zal ik mijn gehele opstelling even vermelden.

    Accu is nu ook nog leeg .

    En wat betreft de belangstelling: alleen maar goed.

    Voor zover bedankt voor de uitgebreide reactie.
    Van iedereen trouwens .

    Vanavond weer verslag. Nu werken

  25. #200

    Standaard wireless HD transmitter

    Alvast even iets om over na te denken.

    Een draadloze HDMI verbinding? Gedachtes graag.

    Tot vanavond

Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •