Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 193 van 193 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    ik heb nu een dv-656 van pioneer en hiervoor had ik een dv-343 ook van pioneer en ben erg tervreden over beide spelers vooral het beeld wat ik krijg met de 656 is erg mooi
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  2. #177

    Standaard

    Ahhhhhhh, ik heb ondertussen al 3 dvd spelers,
    Wel gewoon van een mooi prijsje hoor!
    Ik heb de Proline dvd 2000, daar begon ik destijds mee, daarna kocht ik de Zanon z Portable 56, voor mee op vakantie
    daarna heb ik de Lite on dvd recorder gekocht, voor mijn favoriete tv uitzendingen, en nu ga ik weer een Divx speler kopen, weet nog niet welke, ligt aan de prijs.

    Groetjes Nancy

  3. #178

    Standaard

    En ik heb de Denon DVD-3930 met een gewicht van maar 11.5 Kilo, Deze speler is niet alleen goed voor mijn DVD's maar ook zeer goed met CD, SACD en DVD-Audio schijven.







    Wil geen andere meer in mijn systeem.

  4. #179

    Standaard

    En uit blijdschap post je foto's op waar formaat.... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    En uit blijdschap post je foto's op waar formaat.... :wink:

    Hmmmmmm nee,

    werkelijkheid effe groter nog gelukkig heb ik groot meubel.

  6. #181

    Standaard

    Tja ik heb dus ook een 3930,en ben daar zeer te spreken over.

    Aleen heb ik de premium zilver kleur.

    Beeld en audio gewoon top.

    Had hiervoor de 2900,die ook niet mis was.

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  7. #182
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dutchman01
    En ik heb de Denon DVD-3930............
    Wil geen andere meer in mijn systeem.
    Inderdaad erg mooi zo,n Denon maar zeg nooit nooit. :wink:

  8. #183
    Junior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    51°51'17.06"N / 4°29'25.61"E

    Standaard

    Vorige speler de Onkyo DV-SP402 en die is momenteel verkocht.

    Ik wacht nu op de Marantz DV7001 echter is deze (nog) niet leverbaar en zal dit naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand worden.

    Waarom de DV7001?

    Goede specificaties, leest practisch alles, prijs/kwaliteit en matcht mooi met mijn SR9600 8)
    AVR: Marantz SR9600, DVD: Onkyo DV-SP402E, Centre: Mission 78C, Front: Mission 782, Back: Mission 780 (Atacama Nexus Stands), Sub: REL Q201E, TV: Philips 32PW9509 ISF Calibrated

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door avanwig
    Vorige speler de Onkyo DV-SP402 en die is momenteel verkocht.

    Ik wacht nu op de Marantz DV7001 echter is deze (nog) niet leverbaar en zal dit naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand worden.

    Waarom de DV7001?

    Goede specificaties, leest practisch alles, prijs/kwaliteit en matcht mooi met mijn SR9600 8)
    28 februari staat de speler bij (bijna alle) dealers. :wink:

    Ik lees graag je ervaringen want hij staat momenteel ook nr 1 op mijn lijstje
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #185

    Standaard

    Ik ben deze week overgegaan van een Marquant el cheapo DVD-speler naar een Denon DVD-2930. Bevalt zeer goed, zowel voor DVD's als CD's!

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rosco
    Ik ben deze week overgegaan van een Marquant el cheapo DVD-speler naar een Denon DVD-2930. Bevalt zeer goed, zowel voor DVD's als CD's!
    Mooie aankoop. :P
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #187
    Junior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    51°51'17.06"N / 4°29'25.61"E

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door avanwig
    Vorige speler de Onkyo DV-SP402 en die is momenteel verkocht.

    Ik wacht nu op de Marantz DV7001 echter is deze (nog) niet leverbaar en zal dit naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand worden.

    Waarom de DV7001?

    Goede specificaties, leest practisch alles, prijs/kwaliteit en matcht mooi met mijn SR9600 8)
    28 februari staat de speler bij (bijna alle) dealers. :wink:

    Ik lees graag je ervaringen want hij staat momenteel ook nr 1 op mijn lijstje
    Ik hou je op de hoogte, ik kan bijna niet wachten tot de 28e omdat ik nu met zo'n Blokker spelertje aan de gang ben en daar wordt ik echt erg droevig van....
    AVR: Marantz SR9600, DVD: Onkyo DV-SP402E, Centre: Mission 78C, Front: Mission 782, Back: Mission 780 (Atacama Nexus Stands), Sub: REL Q201E, TV: Philips 32PW9509 ISF Calibrated

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door avanwig
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door avanwig
    Vorige speler de Onkyo DV-SP402 en die is momenteel verkocht.

    Ik wacht nu op de Marantz DV7001 echter is deze (nog) niet leverbaar en zal dit naar alle waarschijnlijkheid eind deze maand worden.

    Waarom de DV7001?

    Goede specificaties, leest practisch alles, prijs/kwaliteit en matcht mooi met mijn SR9600 8)
    28 februari staat de speler bij (bijna alle) dealers. :wink:

    Ik lees graag je ervaringen want hij staat momenteel ook nr 1 op mijn lijstje
    Ik hou je op de hoogte, ik kan bijna niet wachten tot de 28e omdat ik nu met zo'n Blokker spelertje aan de gang ben en daar wordt ik echt erg droevig van....
    Thanks.

    Dat gaat een groot verschil worden tov je huidige speler. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #189
    Junior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    51°51'17.06"N / 4°29'25.61"E

    Standaard

    Zonder enige twijfel een volmondig "dat weet ik zeker!".

    Wat een drama het beeld/geluid op dit moment, maar het is een kwestie van geduld....
    AVR: Marantz SR9600, DVD: Onkyo DV-SP402E, Centre: Mission 78C, Front: Mission 782, Back: Mission 780 (Atacama Nexus Stands), Sub: REL Q201E, TV: Philips 32PW9509 ISF Calibrated

  15. #190

    Standaard

    Na twee Harman Kardon spelers, een DVD 1 en een DVD 25, die allebeide binnen drie jaar niet meer te repareren waren heb ik een DENON DVD2930 gekocht.
    Toen ik zes jaar geleden van stereo naar home cinema ben overgestapt had ik na lang wikken en wegen de keuze uit Harman Kardon en Denon.
    Het design van HK sprak mij toen meer aan.
    Intussen ben ik een beetje ziek van HK en heb ik het idee dat de kwaliteit van HK sterk is verminderd en dat is de reden dat ik een Denon heb gekocht.
    Het is een geweldige speler en ik denk dat ik de rest van mijn HK-apparatuur (recever en carrousel cd speler) in de nabije toekomst ook ga vervangen voor Denon.

  16. #191

    Standaard

    Heb nog steeds mijn oude Panasonic DVD-A7. Dat ding wil maar niet kapot gaan . Daaronder staat m'n Sony RDR-HX900 DVD-recorder.

    Als de Pana de geest geeft is die Denon wel een heel mooie optie
    Sony ES | Primare | Panasonic | Audio Physic | REL | CEC | Pioneer | Van den Hul | QED | Cable Talk | Supra

  17. #192
    Junior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    51°51'17.06"N / 4°29'25.61"E

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jasper_K
    Heb nog steeds mijn oude Panasonic DVD-A7. Dat ding wil maar niet kapot gaan
    Al eens geprobeerd hem een meter of drie in de lucht te houden en dan los te laten?? :wink:
    AVR: Marantz SR9600, DVD: Onkyo DV-SP402E, Centre: Mission 78C, Front: Mission 782, Back: Mission 780 (Atacama Nexus Stands), Sub: REL Q201E, TV: Philips 32PW9509 ISF Calibrated

  18. #193

    Standaard

    Heb de Denon DVD 2800.
    Toen was dat de beste wat Denon kon bieden en ik vind Denon prijs kwaliteit gewoon top.
    Wel moet ik zeggen dat de importeur niet echt klantvriendelijk is maar goed dan ga je gewoon ergens anders de Denons halen toch

    Waarom deze opmerking ik heb de 2800 en deze loopt de laatste tijd vaak vast.
    Bij de importeur geven ze niet thuis, is te oud zeggen ze.
    Maw koop maar een nieuwe.
    Dat wil ik dus doen en dan waarschijnlijk de 2930 maar volgens mij is dat een stap terug of vooruit om het weer 8 jaar verder tech ontwikkeling is?

    Fons

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •