Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 193 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Een Philips DVD-952. Past prima bij mijn Philips FR-975 receiver..

  2. #27

    Standaard

    Ik had een sony 735, maar ben overgestapt naar de pioneer 636, omdat deze echt alles had, zelfs gebrande cd's en het beeld was natuurlijker van kleur dan de sony, en past dus parima op m'n philips bb tv. Het geluid van muziek cd's klonken ook beter dan op de sony.

  3. #28

    Standaard

    Voor mezelf een Medion MD-4310 aangeschaft vorige maand... Tja, wat kan ik zeggen... hij was (redelijk) goedkoop
    En ik ben zo iemand die niet teveel geld aan een DVD speler wil uitgeven. Hoe dan ook, hij kan CDR, CDRW en MP3 afspelen. Binnenkort laat ik 'em ombouwen zodat er ook VCD en SVCD op afgespeeld kan worden. Ben er blij mee, werkt gewoon zoals het moet dus...

    Oh ja, en moet er ook nog boxjes voor kopen binnenkort

    Heh
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #29

    Standaard

    Samsung M405

    We hadden al een DVD-speler tot we beseften dat onze stereo geen digitale decoder had maar wel de juiste uitgangen en de 5 boxen...
    Dus ben ik op zoek gegaan naar een speler met ingebouwde decoder die ook MP3 kon afspelen en VCD (dat leek ons belangrijk maar uiteindelijk is dat niet zo)
    Hij heeft ook DTS uitgangen maar die zullen we pas nodig hebben wanneer we de geluidsinstallatie veranderen...

    Achteraf is gebleken dat we hem ook makkelijk via de afstandsbediening regiovrij kunnen maken.

    Dus tot nu toe zijn we erg tevreden over dit toestel dat toen ongeveer 450 euro kostte....

  5. #30

    Standaard

    jullie gaan me toch niet vertellen dat 28 van de 2000 leden een dvd speler hebben¿¿¿¿

  6. #31

    Standaard

    Ik heb een Phillips dvdspeler 860 (gekocht in 1997) niet verkrijgbaar in Nederland, de voornaamste reden is dat er een karaoke functie inzit, kan ik ook mijn karaoke dvd's gebruiken. Deze dvd-speler bevalt me prima regiovrij, zit helaas geen RGB maar component, verbinding nu via svhs.
    Ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe dvdspeler met goede audio kwaliteit. De pioneer A-747 (sacd , dvd-a) is een aardige maar er zit geen HDCD decoder op (aangezien ik ongeveer 50 cd's heb met HDCD)
    Toch maar wachten op een marantz , nad of H.K. met al deze mogelijkheden.

  7. #32

    Standaard

    De Toshiba 510 e heeft een HDCD decoder, speelt ook mp3, cdr/cdrw, dvd-video en dvd-audio.
    Eventueel zou je een losse sacd speler er bij kunnen kopen, je heb dan wel twee apparaten en het is goedkoper dan de Pioneer 747

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dazzler2

    Ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe dvdspeler met goede audio kwaliteit. De pioneer A-747 (sacd , dvd-a) is een aardige maar er zit geen HDCD decoder op (aangezien ik ongeveer 50 cd's heb met HDCD)
    Als je receiver wel een HDCD Decoder heeft (dat weet ik natuurlijk niet) dan is het niet nodig dat je cd/dvd speler dat wel heeft.

  9. #34

    Standaard

    Helaas ik heb een marantz sr-7200 als receiver de sr-8200 en sr-9200 (wel HDCD decoder) waren toendertijd niet op de markt.

    De optie van twee verschillende apparaten (sacd speler/ toshiba dvd A) is een mogelijkheid maar hoe zit het met de aansluitingen ? de aansluiting van SACD is volgens mij niet via een digitale uitgang maar via 6 tulpen aansluitingen, volgens mij is dat ook bij DVD audio ook het geval, ik heb maar ruimte voor 1 zes tulpen input

  10. #35

    Standaard

    Bij DVD-Audio kun je gebruik maken van de digitale output, omdat de signaal eigenlijk Dolby Digital is.

    Je kan als je een hifi purist bent, bij sacd gebruik maken van twee kanaals, dat blijft nog het mooist, muziek is nooit gemaakt voor multichannel, dat heeft Sony gedaan en iedere sacd schijfje kan als twee kanaals gebruikt worden.

    Tevens stelt Hifi-Choice dat twee losse componenten een beter weergave bieden en goedkoper dan de 747. Ik heb het al eerder in de thread gezegd, dit is nog maar de eerste generatie, ook voor de nieuwe marantz. Ook al is het formaat DVD-Audio en SACD bekent, het is alleen bekent in de losse componenten en niet in de alles spelers.

    Ik ben zelf momentel ook op zoek naar een dergelijke combinatie.Ik heb zelf een marantz cd67 en pioneer 636 dvd-speler. En ik twijfel inderdaad tussen de Toshiba 510 e en pioneer 646 spelers. Beiden doen dvd audio maar de Toshiba biedt inderdaad HDCD aan en vind ik zelf ook interesant. En de Sacd speler word geen gemakkelijke, er zijn een aantal modellen van sony waar ik over twijfel dat is scd 940 of 770, want ik wil het niet te duur maken, maar sony heeft ook de sony scd-es333 maar erg duur. Ik wacht met de SACD Speler zowiezo tot het najaar, en de DVD zo snel mogelijk. Anderzijds is de DVD-NS900 van Sony zeer goed getest maar is een DVD-Speler met SACD dus twijfel twijfel en nog eens twijfel want ik wil ook DVD-Audio.

    Je begrijpt het al, geen gemakkelijke opgave.

  11. #36

    Standaard

    Nog 1 van de 2000...

    Ik heb de DVP-NS900v van Sony, deze past natuurlijk helemaal bij de STR-DB1070 en de SLV-X9, alle geborsteld alu en uit de QS serie van Sony. Dus belangrijk op uiterlijk.

    Daarnaast en voor mij net zo belangrijk bij mijn keuze is de dvd speler ook zeer goed in het afspelen van cd's en ook nog SACD erbij, dan hoef ik niet een aparte cd speler erbij aan te schaffen. Ook heb ik bij kieskeurig e.d. de ervaringen van anderen gecheckt en die deden mij ook tot deze koop bewegen.

    Dus nu met 3 apparaten is mijn huiskamer installatie erg compleet, kwalitatief en toch nog redelijk compact.

    Ik heb kritisch gekeken, krijg goede service van Sony, dus dat heeft een aardige pre. Van andere merken ben ik niet erg gecharmeerd of het wordt dan toch weer nog duurder.

    Mzzl
    Skidip

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Ridderhof
    Bij DVD-Audio kun je gebruik maken van de digitale output, omdat de signaal eigenlijk Dolby Digital is.
    Deze opmerking is niet helemaal waar, DVD-Audio heeft welliswaar een DD en vaak een DTS tracks maar ook een hi-definition signaal op, meestal 2.0 en 5.1 dit is speciaal voor de 24/96 of 24/192 signaal. als je alleen de DD en de DTS tracks gaat gebruiken hoef je geen DVD-Audio speler tekopen.

    Ik heb de Toshiba SD-900E speler met HDCD decoder aanboord, wil ik hier van genieten moet ik hem analoog aansluiten aan me versterker.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dazzler2
    De pioneer A-747 (sacd , dvd-a) is een aardige maar er zit geen HDCD decoder op (aangezien ik ongeveer 50 cd's heb met HDCD)
    Toch maar wachten op een marantz , nad of H.K. met al deze mogelijkheden.
    Ik neem aan als je van de 20/48 (hdcd) wilt genieten moet je hem dus analoog aansluiten op je versterker??hoor je nu verschil als je hem digital of analoog afspeeld.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin


    Deze opmerking is niet helemaal waar, DVD-Audio heeft welliswaar een DD en vaak een DTS tracks maar ook een hi-definition signaal op, meestal 2.0 en 5.1 dit is speciaal voor de 24/96 of 24/192 signaal. als je alleen de DD en de DTS tracks gaat gebruiken hoef je geen DVD-Audio speler tekopen.

    Ik heb de Toshiba SD-900E speler met HDCD decoder aanboord, wil ik hier van genieten moet ik hem analoog aansluiten aan me versterker.
    Martin, dit is niet helemaal juis. DVD-Audio heeft een beter geluid dan DD en bevat geen DTS, hier zijn aparte cd's voor. Er zijn niet voor niets DVD-Audio spelers op de markt.

    Tevens de mensen die voor DVD-Audio kiezen hebben dus gekozen voor geluidskawliteit net als SACD en DVD-Audio is overeenkomstig met SACD en DD niet zelfs DTS niet.

    Haal maar een DVD-Audio disc en speel hem eerst af op DVD-Audio formaat en dan op DD, hoor het verschil, en ik heb gelezen wat voor appartuur jij heb moet je dat zeker kunne horen.

  15. #40

    Standaard

    Toeval treft dat ik een DVD-Audio speler hebt en zelfs wat dvd-audio schijfjes.

    Ik heb Eric Clapton & BB King: Riding With The King en ik heb die van Bjork Vespertine

    Als de text leest bij BB King staat er op het schijfje een DD track en een DTS track + de Advanced resolution 2.0 en de 5.1 track die alleen met een dvd-audio speler af tespelen is. dus er staan op dit schijfje 4 soorten tracks op.

    Bij Bjork zijn het de DD 5.1 & 2.0 en de Advanced Resolution 2.0 & 5.1 dus ook 4 soorten.

    De Advanced resolution tracks is alleen maar analoog afspeelbaar via een 5.1 kabel ( 6 tulp stekker)
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  16. #41

    Standaard

    Ronald ik zie dat jij ook in rotterdam woont dus als je wilt komen luisteren naar de wonderen wereld van DVD-Audio en hoe het werkt kan je altijd komen luisteren.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  17. #42

    Standaard

    Vind ik een goed plan.

    mijn email adres is r.a.ridderhof@planet.nl
    geef je adres en telefoonnummer en spreken we af.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Ridderhof
    Vind ik een goed plan.

    mijn email adres is r.a.ridderhof@planet.nl
    geef je adres en telefoonnummer en spreken we af.
    Oh, bedankt Ronald voor je e-mail adres, kan ik weer geld verdienenen met het doorverkopen ervan

    .... Geintje, maar dit had je misschien beter via PM kunnen regelen, je wilt toch niet het slachtoffer worden van nog meer spam-acties.


    Terug naar de topic, ik heb nog geen stand-alone spelertje. Tot nu toe moet ik het doen met een dvd-rom-spelertje en een 4.1 boxensysteem van creative. Ben tot nu toe zeer tevreden, maar hard aan het sparen voor een goede dvd-speler, misschien wordt het wel de dv444 van pioneer.

  19. #44

    Standaard

    Wie zegt dat dit m'n officiele adres is.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Ridderhof
    Wie zegt dat dit m'n officiele adres is.
    niemand, maar lijkt er wel op, tenminste het 'lijkt' erop dat je je echte naam ervoor gebruikt, en ik denk dat je de mailbox van dit adresje vaker checkt, dus voor de adveteerder ideaal.

    " Beste Ronald,

    We hebben weer een ideale aanbieding op dvd-gebied..."

  21. #46

    Standaard

    Oke, maar we zijn toch wel volwassen genoeg denk ik.

    Maar we gaan nu off topic.

  22. #47

    Standaard

    Om maar weer even ontopic te gaan.

    Welke dvd speler bedoelen we? Ik heb 4 van die dingen.
    Mijn computer is een van de eerste dvd-rom spelers die ik zag, moest ik hebben dus.
    Mijn laptop , tja daar zat ie in , dus ik had niet veel keus.
    Mijn playstation2, zelfde verhaal.
    Standalone speler ( philips 711), tja me labway gaf de geest en ikmoest een andere hebben, dus hop naar de expert en geef maar mee dat ding. (was ie nog regio vrij ook)

    Oops ik lieg , ikheb 5 dvd dingen hier, er staat er nog eentje onder me bureau. Je houdt nog eens wat over he.
    Oh voor diegene die op zoek zijn naar een dvd-rom speler , hijis dus te koop , mail me maar of whatever
    Zou het een probleem zijn als ik een IQ van glas water zou hebben?
    Dvd-profiler

  23. #48

    Standaard sony DVP NS-900v

    een aantal belangrijke criteria:
    uterlijk (de rest van m'n set is ook uit de QS serie)
    kwaliteit, hij is diverse malen als zeer goed uit de test gekomen,
    SACD, wat een dynamiek!,
    cd's speel ik af in een aparte speler (verminderd slijtage, en dat apparaat had ik toch al staan, dus waarom niet gebruiken? (pioneer CLD-1850)

    voorheen gebruikte ik een dvd-rom speler in me pc, maar ik werd beroerd van de omslachtigheid. (ff snel een dvd'tje opzetten was er niet bij) en de kwaliteit was ook k*t.
    Live Long and Prosper

  24. #49

    Standaard

    Heb sinds een half jaartje de Sony DVP-NS300. Kwam iets daarvoor als beste uit de consumententest, plus dat ik een niet al te dure speler wilde aanschaffen met het oog op het verschijnen van de DVD-recorders ( Die ik nu echter nogsteeds te duur vind ). Als ik had geweten dat het kijken/aanschaffen van dvd's zo verslavend was had ik waarschijnlijk voor een machine gekozen met meer mogelijkheden, maar ja da's achteraf lullen. Verder niets mis met deze speler hoor!

  25. #50

    Standaard

    Ik heb net als Rein de zilveren uitvoering van de Pioneer DV-444. Echt een prima spelertje, ik heb hem nu sinds begin april.

    Gekocht voor 362 euro bij Media Markt (wel regiovrij voor die prijs trouwens). In de winkel werd het een alles-vreter genoemd en daar ben ik het helemaal mee eens. Nog nergens problemen mee gehad.

    Nu alleen nog een leuke betaalbare surroundset erbij en ik kan het pleisterwerk gaan testen...

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •