Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 87 van 87 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Wauw. Om eerlijk te zijn had ik hier niet veel hoop in, maar ik was even vergeten wat voor pitbull Werner wel niet is op dit gebied

    Vastbijten en niet meer loslaten, zo hoort het ook!
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  2. #77

    Standaard

    Goed om te horen dat er toch enig schot in de zaak lijkt te komen. Houd ons op de hoogte!

  3. #78

  4. #79

    Standaard

    Vooral dankzij de inspanningen van Werner (hierboven te lezen) heb ik zelf in ieder geval al het grootste deel van de bestelling binnen: 3 seizoensboxen van Millenium.

    Ik mis alleen nog een film - Saw 3. Maar ben al blij met de boxen en heb Willem Woudstra een e-mail gestuurd, waarop hij hopelijk nu wel reageert.

    Ook hoop ik dat de anderen ook hun spullen krijgen, maar dat lijkt me dan wel waarschijnlijk...
    Send a maniac to catch a maniac...

  5. #80

    Standaard

    Vandaag thuisgekomen van een midweekje weg en wat lag daar op de deurmat: mijn DVD-box van Willempie. Mijn dank gaat uit naar Werner want dankzij die belgische pitbull is Willem toch overstag gegaan .
    Seizoen 2006/2007: meest krankzinnige kampioenschap ooit.

  6. #81

    Standaard

    Ik heb zelf nog niets ontvangen, maar het kan natuurlijk dat de post B->NL iets langer duurt dan NL->NL. Ik zal nog even afwachten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #82

    Standaard

    Ra ra wat er vanmorgen bij mij in de bus is gevallen? Inderdaad, de achterstallige dvd's van Woudstra!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #83

    Standaard

    Wauw, volgens mij is er zich echt iemand de vliegende tering geschrokken toen hij plots telefoon kreeg van het werk ofzoiets

    Go Werner!
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  9. #84

    Standaard

    Soit, het dossier Woudstra is volgens mij afgehandeld. Zijn er nog gedupeerden die niets hebben gehad? Anders bijt ik nog wel eens.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #85

    Standaard

    Mooi te zien dat dit toch uiteindelijk is opgelost!

  11. #86

    Standaard

    Ook hier is mijn bestelling eindelijk binnen.

    Werner, bedankt voor je inzet!

  12. #87

    Standaard ff een korte verklaring

    Ik wilde bij deze ff reageren op alle berichten die hier over mij zijn geschreven. Het is NOOIT en te nimmer mijn intentie geweest om ook maar iemand op te lichten. Dat heb ik nooit gedaan en zal ik ook nimmer doen.
    Ik zat in 2008 in een zware depressie ivm het overlijden van mijn moeder en ivm door allerlei toestanden ontstane schulden besloot ik al mijn dvd's te verkopen.
    Hierdoor was ik niet constant in staat om direct de films te sturen maar uiteindelijk heb ik dat voor zover ik me kan herinneren wel gedaan m.u.v. die Saw 3 film die ik op 1 of andere manier ben kwijtgeraakt destijds.
    Nogmaals ik heb nooit de bedoeling gehad om ook maar iemand te benadelen.
    Sorry dat sommigen soms erg lang op hun films hebben moeten wachten. Mijn oprechte excuses daarvoor.
    Ik zal hier vanaf nu niet meer komen en ik hoop dat dit nu afgesloten mag zijn.

    mvg
    Willem Woudstra

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •