Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.

Discussie: Melanie Brown

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Homer72 Bekijk bericht
    interessante discussie in dit toppic. Nee ik vind Melanie Brown ook geen groot actrice. Maar laten we wel wezen: smaken verschillen. Wat is het verschil met voormalige modellen die gaan acteren en die in hun eerste films ook niet leken te beschikken over veel acteertalent. Kim Basinger was volgens mij oorspronkelijk model, later bondgirl en werd ook jaren lang niet serieus genomen als actrice. Tot dat ze een Oscar won. Terecht of niet laat ik in het midden. Nogmaals smaken verschillen. Als ik sommige reacties lees vind ik het filmsnob gehalte toch wel erg hoog. Laat iedereen in zijn waarde. Als iemand een topic wil openen voor Melanie Brown en je hebt er niks mee, reageer dan niet, maar ga niet lopen te zeuren.
    Dankjewel. Ik open deze topic alleen omdat ze vermakelijke films heeft en ze een goede beginnende actrice is.

  2. #27

    Standaard

    dat is ze niet eens, nu jij weer

  3. #28

    Standaard

    Heb je ooit, behalve Spice World, een film van haar gezien dan?

  4. #29

    Standaard

    ten eerste is ze sinds 1993 bezig met acteren, dus hoezo opkomend?

    ik heb haar gezien op de bbc met de serie Coronation Street, heel typisch een commercieel gemaakt zangeresje die meer wilt of een adere kant uitwilt

    ze heeft het lef, net als veel wanabe's maar ze blijft op het niveautje van 'nog lange niet' tevens aan de recensies (The Seat Filler, Love thy neighbor ) te zien is dit netjes voortgezet en snap ik nog steeds niet wat jij in haar ziet

    tevens ook lekker makkelijk als de regisseur van the seat filler familie is van mevrouw brown
    eerder kan ik begrijpen dat je niet tegen kritiek kunt en koste wat kost een tegenwerkende feedback wilt verschaffen, maar dat maakt jou met de opkomende berichten steeds minder serieus om te nemen


    Haar solo-debuutalbum Hot werd uitgegeven in 2000. De nummers I Want You Back, Tell Me, Feels So Good en Lullaby werden als single uitgegeven. In 2001 werd Melanie, door teleurstellende verkoopcijfers, gedumpt door haar platenmaatschappij Virgin.
    In 2005 bracht Melanie haar 2e solo-album L.A State Of Mind uit, onder de naam Melanie Brown. Dit keer dus niet onder haar Spice Girl naam Melanie B, zoals op haar eerste cd. De eerste single, genaamd Today, was geen succes. Er waren geruchten dat er een tweede single zou komen, Beautiful Girl, maar door de slechte verkoopcijfers van het album ging het niet meer door. Melanie werd niet gedropt door haar platenmaatschappij Amer Café, maar ze gingen beiden hun eigen weg op.

  5. #30

    Standaard

    Aangezien dit topic uitloopt op scheldpartijen, discussies over de spice girls en gewoon welles-nietes conversaties, gaat hier een slotje op. Bovendien lijkt niemand op een topic van deze dame te zitten wachten, behalve MiiCk0s. Aan wie ik dan direct de mededeling meegeef: check verdorrie eens dit filmpje: http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting . Heel humoristisch, maar zeker serieus van toepassing op jou. Want klaarblijkelijk snap je nog steeds niet hoe het op een volwassenforum er aan toe gaat. Heb je van te voren uberhaupt nagedacht over wat een discussie over deze dame zou bijdragen aan dit forum. Goed, ze heeft wat geacteerd, maar het talent van een wc-rol.

    Mocht er toch nog iemand anders zijn die graag over haar (gebrek aan) talent wil discussieren: open een topic en probeer direct in de openingspost te beargumenteren over waarom je het topic opent. Want volgens jou haar sterke kanten zijn, etc. Of te wel: draag meteen iets bij!
    Laatst aangepast door Herjan Hakkers : 08-04-2008 om 08:23

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •