Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 256 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard Op dvd?

    Ben al geruime tijd op zoek naar de DVD's van alle seizoenen van zowel Kitchen Nightmares als Hell's Kitchen (vooral dat laatste). Heeft iemand enig idee waar ik deze kan krijgen? Liefst in België maar Nederland kan ook. Alvast bedankt allen

  2. #52

    Standaard

    Geweldig de nieuwste aflevering. Hoe hij tegen Jean-Philippe zegt dat die zijn stropdas af moet doen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raissmo Bekijk bericht
    Ben al geruime tijd op zoek naar de DVD's van alle seizoenen van zowel Kitchen Nightmares als Hell's Kitchen (vooral dat laatste). Heeft iemand enig idee waar ik deze kan krijgen? Liefst in België maar Nederland kan ook. Alvast bedankt allen
    Er zijn bij ons nog geen DVD's verschenen van deze series (en de kans dat het ooit zal gebeuren lijkt me ook vrij klein). Je kan wel in Engeland DVD's van Kitchen Nightmares bestellen (zonder Nederlandse ondertiteling) en in de Verenigde Staten is het eerste seizoen van Hell's Kitchen US op DVD verschenen maar de rest voorlopig niet. Als je een regiovrije DVD-speler hebt kan je dus dat eerste seizoen wel bestellen bij Amazon ofzo. Maar meer is er voorlopig niet te krijgen.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Geweldig de nieuwste aflevering. Hoe hij tegen Jean-Philippe zegt dat die zijn stropdas af moet doen.
    Ja inderdaad, dat was prachtig. De reactie van Jean-Philippe ook.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #55

    Standaard

    Had het met seizoen 2 en 3 goed gezien, dus ik doe nu een gooi...

    Zit nu aflevering 3 te kijken. Gelet op zijn instelling gaat Louross volgens mij erg ver komen. Bij de vrouwen geef ik Christina een kans (ook al is ze een student van 25 ). Van de anderen heeft, denk ik, tot nu toe alleen Ben misschien een kans.

    Jen maakt een zeer irritante indruk. Rosann is kleurloos. En dan heb je bij de vrouwen nog een lellekerd, die haar lichaam probeert te gebruiken om anderen te verleiden (zwembad)...

  6. #56

    Standaard

    Hebben mensen hier trouwens nog een favoriete irritante deelnemer aan Hell's Kitchen? Mijne moet toch wel Melissa (S3) zijn

  7. #57

    Standaard

    Wie niet? De serie wordt redelijk gekenmerkt door zeer onsympathieke deelnemers. Maar dit mag de pret niet drukken, hierdoor is het extra leuk om te zien hoe ze de huid wordt volgescholden.

    Ik verbaas me er vooral altijd over hoe er uiteindelijk toch iemand tussen zit met voldoende talent.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #58

    Standaard

    Winnaars waren gek genoeg, van wat ik heb gezien, uiteindelijk toch ook getalenteerd (seizoen 2 en 3 zag ik al direct de winnaars). Melissa was toch wel ultiem, met haar commentaar in lijn van "You shouldn't ask Bonnie, you should ask me", terwijl ze geen leiding had Zo had ze nog wel meer dingen...

  9. #59

    Standaard

    Weet niet hoe mensen hiernaar kijken... Heb nu afl. 4 op. In eerdere seizoenen en nu toch ook weer, heb ik het idee dat Ramsay niet volledig objectief is...

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Weet niet hoe mensen hiernaar kijken... Heb nu afl. 4 op. In eerdere seizoenen en nu toch ook weer, heb ik het idee dat Ramsay niet volledig objectief is...
    Hij verwacht gewoon meer van professionals, groot gelijk ook
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Hij verwacht gewoon meer van professionals, groot gelijk ook
    Inderdaad, in ieder seizoen zit er wel iemand die voor Hell's Kitchen ergens "executive chef" was en eigenlijk dus al de leiding had over een keuken. Als die mensen er dan niet in slagen om vanaf het begin duidelijk beter te doen dan sommige andere kandidaten die nauwelijks kookervaring hebben is dat maar triestig, en laat Gordon ook duidelijk merken dat hij daar niet mee kan lachen.

    In dit seizoen is Ben blijkbaar de gelukkige Maar dat krijg je dan ook als je gaat staan juichen omdat je één mooi gerecht hebt afgeleverd terwijl je keuken eigen wel achterstaat op die van de vrouwen Voorlopig heeft hij nog het geluk dat er nog een paar mensen in zijn keuken staan die gewoon totaal niet kunnen koken en die er dus nog voor hem zullen uitgaan, maar lang gaat dat niet meer duren.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Winnaars waren gek genoeg, van wat ik heb gezien, uiteindelijk toch ook getalenteerd (seizoen 2 en 3 zag ik al direct de winnaars). Melissa was toch wel ultiem, met haar commentaar in lijn van "You shouldn't ask Bonnie, you should ask me", terwijl ze geen leiding had Zo had ze nog wel meer dingen...
    Melissa was inderdaad geweldig

    En Tom uit seizoen 2, echt een wanhopige kerel van het type 12 stielen, 13 ongelukken die na weer een mislukte carriëre er niet beter op had gevonden dan zich in te schrijven voor Hell's Kitchen, ware het niet dat zijn kook-skills nu niet echt geweldig waren Beste quote van Ramsay: "Tom, you're sweating in the fucking food!"

  13. #63

    Standaard

    De nieuwe aflevering van deze week was weer zalig. Eindelijk wat vooruitgang in de keuken maar er zitten toch nog steeds een paar mensen bij die totaal tekort schieten om ooit een topchef te worden. De extra taak voor de verliezers van de proef was ook lachen geblazen, en er zaten ook weer de nodige verrassende twists in de aflevering

    En dan nu maar terug naar de TV voor een aflvering van Kitchen Nightmares UK op Vitaya

  14. #64

    Standaard

    Oh helemaal vergeten, gelijk even van het net plukken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Oh helemaal vergeten, gelijk even van het net plukken.
    Hoe kan je zoiets nu vergeten

    Ik zou zelf wel geïnteresseerd zijn in een soort van pc-tool, een agenda met Gordon Ramsay reminder functie. Iedere keer dat je iets moet doen of een afspraak hebt ofzo krijg je dan loeiendhard een Ramsay quote door je speakers gepompt. Wedden dat je nooit meer ergens te laat bent?

  16. #66

    Standaard

    Staat nog niet online. Aflevering 4 staat er nog steeds.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Staat nog niet online. Aflevering 4 staat er nog steeds.
    Dan moet je beter zoeken!

    Of mij een PM sturen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #68

    Standaard

    http://nl.youtube.com/watch?v=ajwMKtqd52c

    Gisteren gezien bij David Letterman, lachen...

    Begint na zo'n 3 minuten.

  19. #69

    Standaard

    Wel erg flauw
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Wel erg flauw
    Ach ja, ik hou d'r wel van...

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Dan moet je beter zoeken!

    Of mij een PM sturen
    Heb hem ondertussen in de download staat :wink:. Sommige torrent sites zijn blijkbaar niet zo snel.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    http://nl.youtube.com/watch?v=ajwMKtqd52c

    Gisteren gezien bij David Letterman, lachen...

    Begint na zo'n 3 minuten.
    Naar David Letterman standaarden was het nog wel lachen ja Alleen is Gordon zelf meestal iets grappiger dan zijn eigen parodie

  23. #73

    Standaard

    De aflevering van deze week was ook weer in orde. Sommige mensen hebben wel weer erg veel geluk gehad dat ze nog mochten blijven. Het "speciale evenement" dat in Hell's Kitchen gehouden werd was wel maar bedenkeijk

  24. #74

    Standaard

    Zo mooi dat Matt loopt te klagen dat hij geen inbreng heeft en graag bij het vrouwen team wilt. En Gordon vervult zijn wens. Benieuwd hoe die het volgende week gaat doen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Zo mooi dat Matt loopt te klagen dat hij geen inbreng heeft en graag bij het vrouwen team wilt. En Gordon vervult zijn wens. Benieuwd hoe die het volgende week gaat doen.
    Als hij het nu waarmaakt, chapeau. Maar ik denk eerlijk gezegd dat hij gewoon het niveau van een topkeuken niet aankan. Het was in ieder geval wel weer een leuke twist ja

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •