De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Disney leert EINDELIJK!!!!!!!!!

    Jui!!! Als het allemaal klopt wat op dvd-home staat (woeps, andere DVD site ) staat ons heel wat leuks van Disney te wachten!!!

    17-10-2002 Beauty And The Beast (Deluxe Versie)
    17-10-2002 Beauty And The Beast (Standaard versie)

    JUI! Belle en het Beest DELUXE!!! Please, laat het met NL stemmen zijn!!!

    15-09-2002 Monsters Inc. (Deluxe 2 disc versie)
    15-09-2002 Monsters Inc. (Standaard versie + extra's)
    15-09-2002 Monsters Inc. (Vanilla versie = zonder extra's)

    WAAW!!! Ze hebben goed naar Frankrijk gekeken toen dat land lekker Atlantis goed aan het releasen was, nou, echt super, 3 verschillende versies, als ze dit blijven doen is Disney weer helemaal terug van weggeweest!!!

    15-10-2002 Mickey Spookhuisje

    Super! Dit is een (televiesieteken)film van Disney's Mouse of House (de club van Mickey) die overgenomen wordt door alle Disney villains, ohhh, geweldig!!!

    11-11-2002 Lilo & Stitch

    JAAA! De Disney classic die 27 juni in de bios komt en waarvan ik al helemaal verliefd ben op de hoofdrolspelers (Stitch is zoooo'n cool ruimtewezen en Lilo is zoooo lief!!!)

    15-10-2002 Nightmare Before Christmas, The CE

    Een super Disney film waarvan ik al lang op de CE aan het wachten ben. Iemand een oude DVD kopen?

    15-10-2002 Tron

    Ach ja, ik heb hem al op regio 1 Collectors Edition, leuk dat hij nu ook hier uitkomt! Als hij nou echt mooi is (en dus niet zo'n pruthoesje heeft als Atlantis) vervang ik mijn regio 1 wel voor een regio 2

    15-08-2002 Reddertjes, De SE
    15-08-2002 Reddertjes in Kangoeroeland, De SE
    15-08-2002 Robin Hood SE
    24-08-2002 Alice In Wonderland SE

    Nog meer super classics op DVD, alleen dat Special Edition lijkt me wel heel erg sterk, of de petitie heeft wel een hele grote invloed gehad op de huppeltjes bij Buena Vista!

    03-07-2002 Black Hole

    Disney klassieker (speelfilm) die ik pas op ex-rental VHS heb gekocht. Moet ik toch maar eens gaan kijken

    En dan zijn er nog meer Disney releases, zoals een DVD over Goofy half juni en de hele Honey serie. Ook nog 2 sequels, maar daar heb ik het liever niet over

    Als dit allemaal klopt: Disney, I'm totally yours

  2. #2
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard Re: Disney leert EINDELIJK!!!!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door (Disney)Tom Houben

    15-10-2002 Nightmare Before Christmas, The CE
    Is Tim Burton's film van Disney?
    I did not know that ...

  3. #3

    Standaard Re: Re: Disney leert EINDELIJK!!!!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Is Tim Burton's film van Disney?
    I did not know that ...
    Ja, uitgebracht door Touchstone (=Disney), maar eigenlijk gewoon beschouwd als een Disney film (hij is dus echt van Disney, maar hij wordt door de fans niet als een Touchstone film gezien, maar meer als een gewone Disney klassieker). In Disneyland Anaheim bouwen ze zelfs dit jaar weer het Haunted Mansion om naar eentje dat helemaal is gethemed naar deze film!!!

  4. #4

    Standaard

    Komt Pinokkio SE ook binnenkort , of kan ik beter de Warner/Disney versie kopen. Volgens de recensie is die wel te doen , hoe is het NL geluidsspoor eigenlijk ?
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  5. #5

    Standaard

    Ik kan me vergissen, maar volgens mij is al een thread met Buena Vista titels: Buena Vista titels in het najaar
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  6. #6

    Standaard

    The Nightmare Before Christmas - wie heeft deze topper nog te koop???
    Het liefste zou ik een VHS band zien met de kwaliteit van een DVD.
    Of een DVD met de prijs van een VHS.
    :D

  7. #7

    Standaard

    Huh...Tim Burton was vroeger toch als animator weggegaan by Disney!?
    Ik wist ook niet dat Nightmare Before Xmas een disney film was....vreemd.
    Anyway...goed nieuws dat Buena Vista iets geleerd heeft van hun vroegere wanprestaties, maar ik wacht het eerst wel ff af

  8. #8

    Standaard Re: Disney leert EINDELIJK!!!!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door (Disney)Tom Houben
    15-10-2002 Tron
    Cool nieuwtje! Kan mijn 'vanilla' R1-versie eindelijk de deur uit. Deze SE is trouwens gebaseerd op de een laserdisc-editie die qua extra's een beetje legendestatus had, dus ik ben erg benieuwd. Monsters Inc. en B&B staat trouwens ook hoog op mijn lijstje.

    Richard

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Ik kan me vergissen, maar volgens mij is al een thread met Buena Vista titels: Buena Vista titels in het najaar
    Inderdaad, die is door mij geopend. Wellicht is het beter om daar verder te gaan. Anders zien we dadelijk door de bomen het bos niet meer.

  10. #10

    Standaard

    Goede suggestie, dan doe ik deze op slot.
    Zo houden we het inderdaad wat overzichtelijker.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •