Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 133 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Waar komt die kloemmel van een banner vandaan?

    Hoi Mensen ik irriteer me sinds vandaag aan een irritante banner van sony.
    Moet deze precies in het midden tussen de berichten staan?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Hoi Mensen ik irriteer me sinds vandaag aan een irritante banner van sony.
    Moet deze precies in het midden tussen de berichten staan?
    Zeer irriterend!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Tsja, geld gaat voor alles .

  4. #4

    Standaard

    Ik begrijp dat een forum zijn inkomsten ergens moet halen om de bandbreedte en dergelijke te betalen, maar dat soort van bewegende banners stoort me ook enorm aangezien ik het internet moet raadplegen via een laptop die ondertussen ook al een paar jaar oud is en waarvan de koeler bijgevolg overuren draait door dit soort irritante reclame.

    Dat er na iedere begin-post van een topic een reclame-banner staat, tot daar aan toe, maar kan er dan niet gevraagd worden van de sponsors dat er een vorm van reclame wordt aangeboden die minder belastend is voor de computer van de bezoekers? Als ik door op een banner te klikken uitkom op de site van het desbetreffende bedrijf heeft dat toch juist hetzelfde resultaat, die flashy reclame is echt nergens voor nodig en ik mag dan niet in de reclamewereld staan of iets dergelijks maar ik betwijfel sterk dat zo'n bewegende banner meer klanten lokt als een standaard advertentie (wees vrij om mij het tegendeel te bewijzen).

  5. #5

    Standaard

    *** met peren... verzin maar wat anders, jongens, want dit is echt vreselijk irritant.

    Boodschap is natuurlijk wel om te blijven zeuren hé jongens, anders denken ze: "ach, het went wel..."

    Ik heb voor meerdere sites gewerkt en ik kan getuigen dat zoiets enkel irritatie opwekt... meer hits krijg je er echt niet door, dit verpest de sfeer grandioos.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  6. #6

    Standaard

    Ik kan me ook niet voorstellen dat dit nodig is om het hoofd boven wat te houden. Ik heb nog NOOIT een forum gezien met grote flash banners tussen de posts.

    Anders doneren we allemaal 10 euro, kunnen ze weer een lange tijd vooruit.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #7

    Standaard

    wat is een kloemmel?
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  8. #8

    Standaard

    Doneren is niet eens zo'n slecht idee, gebeurd op andere fora ook namelijk.
    moet wel vrijwillig gebeuren en er moet wel een kleinigheid tegenover staan (bijv meer PM mogelijkheden of grotere inboxen, of het vermelden van Donateur bij je naam en member status. Ook moet wel duidelijk zijn waar de donatie voor is.

  9. #9

    Standaard

    Doneren zou wel een goed idee zijn, mits ze hier natuurlijk acht in geldnood zitten
    Als we maar van die irritante banners afkomen.

  10. #10

    Standaard

    Deze valt in de prijzen voor de meest irritante reclame.

    In 1 woord

    W A L G E L I J K

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Deze valt in de prijzen voor de meest irritante reclame.

    In 1 woord

    W A L G E L I J K

    Amen! Echt AFSCHUWELIJK

  12. #12

    Standaard

    Ligt het trouwens aan mij of overtuigt dat supergekartelde beeld bij de Blu-Ray/DVD vergelijking me niet bepaald om snel aan de Blu-Ray te gaan?
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  13. #13

    Standaard

    Ik vind het vooral uitermate storend dat ik nu even moet wachten voor de volledige paginga geladen is. Je kunt spamfilters installeren wat je wilt, maar dan gaat zo'n site als www.dvd.nl de spam alsnog door je strot douwen.
    Ben overigens benieuwd of de crew de moeite gaat nemen om hier te reageren

  14. #14

    Standaard

    Erg zonde....
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Ligt het trouwens aan mij of overtuigt dat supergekartelde beeld bij de Blu-Ray/DVD vergelijking me niet bepaald om snel aan de Blu-Ray te gaan?
    Klopt helemaal, de Blu-Ray is alleen helderder, maar ook meer vlekken
    -Aiya Eärendil Elenion Ancalima!-

  16. #16

    Standaard

    Heel irritant, komt de leesbaarheid niet ten goede. Zet het dan ergens onderaan, maar niet na het eerste bericht.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  17. #17

    Standaard

    Oeh klagen...! Ik doe mee!!!

    Klaag, klaag, klaag!!!

    (en nee, effectief is de reclame ook niet eens... Moest echt even twee keer kijken welke BluRay was...)

  18. #18

    Standaard

    Ik ben het er mee eens, weg ermee!

  19. #19

    Standaard

    Geen probleem mee,geld moet toch ergens vandaan komen.

  20. #20

    Standaard

    Leuk dat er meer mensen zijn die dit irritant vinden. En inderdaad, ik stort nog liever een (kleine) jaarlijkse bijdrage dan zo'n spam in ieder topic te hebben. Op een aantal fora die ik ken heb je ook reclame tussen de replies, maar dat is dan enkel voor NIET-LEDEN die het forum enkel lezen. Maar om nu in ieder topic ongeacht het onderwerp Orlando Bloom uit Pirates Of The Carribean zien te verschijnen... ik zie daar niet het nut van in voor leden die toch al veelal DVD/Blu-ray verzamelaar zijn en dat product sowieso al kopen als ze die de moeite waard vinden.

    En misschien nog het belangrijkste: HET VERTRAAGT HET FORUM ENORM!

  21. #21

    Standaard

    Ik heb het idee van doneren binnen de crew op tafel gelegd. Ik hoop dat daar iets mee kan gebeuren, zoals ook op HTForum. Of wellicht zoals bij shareware programma's, dat je met betaling af bent van de reclame. Maar goed, dat is echt aan de redactie.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Ik heb het idee van doneren binnen de crew op tafel gelegd. Ik hoop dat daar iets mee kan gebeuren, zoals ook op HTForum. Of wellicht zoals bij shareware programma's, dat je met betaling af bent van de reclame. Maar goed, dat is echt aan de redactie.
    Gewoon doneren combineren met safetrading status.... 10tje per jaar per gebruiker oid., en bannerloos dvd.nl'en
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  23. #23

    Standaard

    Dat zou helemaal mooi zijn!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Gewoon doneren combineren met safetrading status.... 10tje per jaar per gebruiker oid., en bannerloos dvd.nl'en
    Dan hoef ik uiteraard maar € 9,- te betalen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Dan hoef ik uiteraard maar € 9,- te betalen...
    Uiteraard, spek en bonen korting voor dennis!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •