Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 133 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Mijn zoon, duidelijkheid is alles:


    Ook deze duidelijkheid bewijst de onduidelijkheid van het forum, dit is al minstens 2 jaar niet geupdate want dit heb ik al ruim 2 jaar geleden al eens aangekaart dat het geupdate moest worden.
    Wou net zeggen paar van die zielen zijn helaas niet meer actief binnen het forum...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #102

    Standaard

    maar zo lijkt het nog wat zeker :wink:

  3. #103

    Standaard

    Vooral die Coen dinges, wie is dat?

    Begint wel een beetje OHT v2.0 te worden zo
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Tss... opletten Edgar! Ik ben tegenwoordig volledig administrator. Met 1 druk op de knop gooi ik 't hele forum weg!


    Eng idee trouwens: iemand als ik met al die macht!
    die opmerking heeft zich nu al gekwalificeerd voor "understatement van het jaar" Herjan.
    Maar zelfs nu je admin bent, neemt het niet weg dat de leden (waaronder ikzelf) een beetje het idee krijgen dat dvd.nl niet bepaald op de eerste plaats komt bij de crew. En daarbij doelen we dus niet op jou, want ik vind dat jij je werk als mod en nu admin gewoon goed doet (emmertje, emmertje, mag ik een emmertje......:wink: ) maar het feit dat naamswijzigingen soms erg lang duren, voorstellen totaal geen of heel laat reactie krijgen, sommige zaken die al sinds de nieuwe software gemeld zijn nog steeds niet werken danwel uptodate zijn (zie ook vorige post) en dat is best jammer. Helemaal gezien de nieuwe add's die dit draadje getriggered hebben wil men dvd.nl toch blijkbaar als proffessioneel forum neerzetten en ook wij als leden doen ons best om ook ideën aan te dragen of zoals hier vermeld andere voorstellen te doen wanneer iets echt irritant is. Des te jammer dat er dan zo weinig reactie komt. Nogmaals, niets persoonlijks maar ik denk dat dvd.nl gewoon op een net iets te laag pitje staat momenteel en het zou enorm zonde zijn als dat dooft.

  5. #105

    Standaard

    Zo mijn Persoonlijke klaag voor vandaag.

  6. #106

    Standaard

    Deze banner draait tot eind van de maand en is daarna weer verdwenen.
    Eric van Ballegoie

  7. #107

    Standaard

    Ik neem aan dat dit forum ooit door een aantal is begonnen als hobby en langzamerhand is uitgegroeid tot een druk forum/site. Ik snap dan ook wel dat domeinnaam en bandbreedte gekocht moet worden om het forum lekker snel te houden.

    Maar is het nu zo dat de inkomsten te laag zijn om het forum draaiende te houden of krijgt de site/forum langzaam maar zeker een commercieële inslag en moet er winst gedraaid worden en geld in het laadje komen?

    Is het niet een oplossing om één sponsor te vinden die de jaarlijkse kosten op zich wilt nemen?

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    Deze banner draait tot eind van de maand en is daarna weer verdwenen.
    Mooi... dat is dan, euh, hoeveel pagina's vol argumenten en voorstellen in 1 zinnetje weggevaagd?
    Edit: 4,5
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  9. #109

    Standaard

    Binnenkort gaat er het een en ander veranderen aan de structuur van de site. Wellicht komt er inderdaad een systeem voor donateurs, maar ik kan daar geen uitspraken over doen. Ik begrijp dat jullie deze banner vervelend vinden, maar zoals gezegd is hij eind van de maand weer verdwenen. Volgens mij kunnen jullie ons er niet van beschuldigen dat we jullie vaak banners door de strot geduwd hebben.
    Eric van Ballegoie

  10. #110

    Standaard

    Dat laatste, daar heb je zeker gelijk in, Eric. Ik heb het echter al teveel meegemaakt (bij verschillende websites) dat de crew zich steeds meer ging vervreemden van zijn "gewone" users. Dat mag niet gebeuren, zeker niet bij een community die het zo goed met elkaar kan vinden.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    Binnenkort gaat er het een en ander veranderen aan de structuur van de site. Wellicht komt er inderdaad een systeem voor donateurs, maar ik kan daar geen uitspraken over doen. Ik begrijp dat jullie deze banner vervelend vinden, maar zoals gezegd is hij eind van de maand weer verdwenen. Volgens mij kunnen jullie ons er niet van beschuldigen dat we jullie vaak banners door de strot geduwd hebben.
    Eric,
    ten eerste wil ik even zeggen dat ik blij ben dat je inhoudelijk reageert, je leest dus het topic wel degelijk en je hebt volledig gelijk dat er inderdaad geen banners door onze strotten zijn geduwd.

    Ten tweede wil ik alleen even kwijt dat Dennoman een goed punt heeft, we horen vrij vaak dat "Eric (of de crew) nog geen reactie heeft gegeven." Tel daarbij op dat sommige vragen/opmerkingen mbt de nieuwe forumsoftware soms wel erg lang op antwoord moesten wachten, net als sommige naamswijzigingen en je kunt eigenlijk niet anders dan concluderen dat de indruk ontstond dat dvd.nl een beetje verlaten werd door de crew.

    Dat zal ongetwijfeld zijn redenen hebben en het is ook begrijpelijk dat niet elke vraag binnen 5 minuten beantwoord wordt omdat jullie het "erbij" doen en niet als hoofdberoep hebben. Het zou alleen, voor ons als leden, wel leuk zijn als de crew wat vaker van zich liet horen of bijvoorbeeld op standaardtijden/dagen aanwezig zou zijn zodat iedereen dat weet, nu begon het een klein beetje op een inloopspreekuur te lijken waarvan niemand zeker wist of de dokter uberhaupt aanwezig was en dat vind ik zonde van zo'n forum als dit wat gewoon goed en informatief is met wat ruimte voor onzinnigheid. Dat is in ieder geval mijn mening maar ik schat in dat meer dan de helft van de die-hard forummers zich hier wel in kan vinden. Ik hoop dat je (jullie, als crew zijnde) hier wat mee doen.

  12. #112

    Standaard

    Je hebt helemaal gelijk Edgar, en zoals gemeld gaat er binnenkort ook het een en ander organisatorisch veranderen. Ik wil daar nu nog even niet op in gaan, maar verwacht binnenkort een bericht hierover.
    Eric van Ballegoie

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    Je hebt helemaal gelijk Edgar, en zoals gemeld gaat er binnenkort ook het een en ander organisatorisch veranderen. Ik wil daar nu nog even niet op in gaan, maar verwacht binnenkort een bericht hierover.
    Nou, mooi toch! Wachten we dat even af.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #114

    Standaard

    laat de fan-art en faketeasers maar komen!

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    Je hebt helemaal gelijk Edgar, en zoals gemeld gaat er binnenkort ook het een en ander organisatorisch veranderen. Ik wil daar nu nog even niet op in gaan, maar verwacht binnenkort een bericht hierover.
    Eric, dat is goed om te lezen, vol verwachting klopt mijn hart .

    Nu er zoveel duidelijkheid is omtrent de banner, kan deze volgens mij gewoon op slot.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    .
    Nu er zoveel duidelijkheid is omtrent de banner, kan deze volgens mij gewoon op slot.
    Die banner wordt niet ineens minder irritant hoor

    Nee serieus, goed dat er reactie komt van de crew, ik wacht de beloofde mededelingen wel af en zal het geklaag over banners dan ook maar wat beperken voorlopig

  17. #117

    Standaard

    En nog even dit Edgar: dat van de reacties van de crew en de naamswijzigingen is niet helemaal correct. Herjan, Marcel en ik hebben hier regelmatig contact over gehad, maar wij hadden de mogelijkheid niet om aanpassingen te doen. Dat is nu veranderd en kan vanaf afgelopen weekend snel op worden gereageerd.
    Wat betreft site-aanpassingen en/of reclames/advertenties, daar zijn maar een paar mensen binnen de crew verantwoordelijk voor. Het lijkt mij dan ook niet gepast dat wij als 'gewone' crewleden daar op reageren. Daar hebben wij namelijk niets over te zeggen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    En nog even dit Edgar: dat van de reacties van de crew en de naamswijzigingen is niet helemaal correct. Herjan, Marcel en ik hebben hier regelmatig contact over gehad, maar wij hadden de mogelijkheid niet om aanpassingen te doen. Dat is nu veranderd en kan vanaf afgelopen weekend snel op worden gereageerd.
    Wat betreft site-aanpassingen en/of reclames/advertenties, daar zijn maar een paar mensen binnen de crew verantwoordelijk voor. Het lijkt mij dan ook niet gepast dat wij als 'gewone' crewleden daar op reageren. Daar hebben wij namelijk niets over te zeggen.
    Ludo, mijn opmerking was meer over de crew in het algemeen en niet specifiek op iemand gericht. Dat dit alles getriggerd werd door een banner onder elke eerste post waarvan ik wel weet dat alleen de "echte" crew (dus geen mods/admins) actie op zouden kunnen nemen kan ik niets aan veranderen.

    Feit blijft dat ik, en met mij dus meerdere leden, het idee hadden dat de crew (in zijn algemeenheid, dus niemand persoonlijk) niet meer zo nauw betrokken was bij de site. Ik kan me voorstellen dat als je als "gewone" crew juist wel actief bezig probeert te zijn en je mijn bericht leest dat kan steken, echter, je moet het vanuit ledenperspectief bekijken en niet persoonlijk opvatten, ik krijg nu namelijk een klein beetje de indruk dat je je aangevallen voelt, terwijl dat absoluut niet de bedoeling is geweest. Sterker nog, ik denk dat ik juist zeer opbouwend heb getracht het gevoel van veel leden op papier te krijgen (het scherm eigenlijk) dus vind ik je post eigenlijk wat, tsja, impulsief zal ik maar zeggen. Helemaal als je bedenkt dat ik juist nagenoeg nooit negatief ben over de crew omdat ik weet dat het op vrijwilligersbasis gaat, ik ben immers zelf ook ooit nieuwscrew geweest.

    Maar goed, zand erover, misschien interpreteer ik je post wel verkeerd omdat het uiteindelijk slechts platte tekst is zonder emotie :wink: .

  19. #119

    Standaard

    Ik weet Edgar dat jij het niet negatief bedoeld en ik voel me ook niet persoonlijk aangesproken. Maar zoals jij het gevoel van de leden probeert duidelijk te maken, zo probeer ik het gevoel van de crew over te brengen. Wij voelen ons nog zeer betrokken bij DVD.nl en proberen daar waar mogelijk zoveel mogelijk onze input te geven en het voor de leden zo aangenaam mogelijk te maken. Persoonlijk vind ik het ook heel vervelend als iemand meer dan een week op een antwoord moet wachten, maar helaas zijn wij als 'gewone' crew niet altijd bij machte om het antwoord te geven, gewoonweg omdat wij het ook niet weten of kunnen veranderen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #120

    Standaard

    Ludo, dan zitten we gelukkig helemaal op 1 lijn :wink: .

  21. #121

    Standaard

    Wat ik zo begrepen heb is dat het nog even door bijten is en dan verdwijnt deze banner.
    Hopelijk krijgen we dan zo een sta in de weg niet meer terug.

  22. #122

    Standaard

    wat ik enigzins bezwaarlijk vindt, is dat de gebruikers van het forum zeer en toch wel zeer veel moeite hebben moeten doen om 'n klein zeer klein beetje duidelijkheid te krijgen. Verder neemt het niet weg dat de laadtijd per draadje hier toch snel 8á10 seconden langer is dan voorheen... (vooral cpu-load schiet omhoog) waarom niet tot die tijd 'n lichtere banner?

    En antwoorden van de crew als "het is boven onze macht" is natuurlijk klinkklare larie, "no pun intended" maar wees dan gewoon eerlijk.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  23. #123

    Standaard

    Het aftellen is begonnen; nog 15 dagen

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    wat ik enigzins bezwaarlijk vindt, is dat de gebruikers van het forum zeer en toch wel zeer veel moeite hebben moeten doen om 'n klein zeer klein beetje duidelijkheid te krijgen. Verder neemt het niet weg dat de laadtijd per draadje hier toch snel 8á10 seconden langer is dan voorheen... (vooral cpu-load schiet omhoog) waarom niet tot die tijd 'n lichtere banner?

    En antwoorden van de crew als "het is boven onze macht" is natuurlijk klinkklare larie, "no pun intended" maar wees dan gewoon eerlijk.
    even kleine correctie:
    er is crew en er is crew :
    Er zijn moderators zoals Ludo en Herjan die echt niets aan zulke banners kunnen doen, Er is technische crew die zich puur met de software bezighoud en die dus de banner hebben ingebouwd.
    Er is commerciele crew/redactionele crew die zich bezighouden met bijv de advertentie verkoop. Dit zijn de enige die er iets aan zouden kunnen doen, ware het niet dat de adverteerder (waarschijnlijk) allang betaald heeft en zij dus niet halverwege de maand op een contract terug kunnen komen, dat is commercieel niet verantwoord.
    Bovendien komen er binnenkort wijzigingen aan, dus laten we deze banners gewoon nog 15 dagen slikken, dan zijn ze weg .

    Trouwens, als jij een peak CPU load hebt tijdens het laden van die banners, moet je gewoon een goede PC kopen :wink:

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    even kleine correctie:
    er is crew en er is crew :
    Er zijn moderators zoals Ludo en Herjan die echt niets aan zulke banners kunnen doen, Er is technische crew die zich puur met de software bezighoud en die dus de banner hebben ingebouwd.
    Er is commerciele crew/redactionele crew die zich bezighouden met bijv de advertentie verkoop. Dit zijn de enige die er iets aan zouden kunnen doen, ware het niet dat de adverteerder (waarschijnlijk) allang betaald heeft en zij dus niet halverwege de maand op een contract terug kunnen komen, dat is commercieel niet verantwoord.
    Bovendien komen er binnenkort wijzigingen aan, dus laten we deze banners gewoon nog 15 dagen slikken, dan zijn ze weg .
    Dat is dan misschien wel de foutje van het forum, waar mensen met 'n signature als Crew bestempeld worden maar dat eigenlijk niet zijn is het logisch dat er verwarring ontstaat... het zijn dus Moderators.

    Trouwens, als jij een peak CPU load hebt tijdens het laden van die banners, moet je gewoon een goede PC kopen :wink:
    Misschien wordt het wel eens 'n keer tijd ja, maar laat het dan alsjeblieft niet de Banner zijn die hiervoor de reden voor zou moeten zijn.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •