De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Email adres niet meer in gebruik en login lukt niet

    Mijn probleem:

    Vrij lang niet op het forum van DVD.NL geweest. Nu wil ik weer inloggen maar dat lukt dus niet. Wat kan je doen.... een nieuw password laten emailen. Maar het email adres destijds opgegeven is niet meer in gebruik. Nergens een email adres waar je dat kan melden. Een email naar webmaster.dvd.nl geprobeerd maar geen reactie.

    Dus nu een weekje later maar een nieuw account aangemaakt zodat ik dit bericht kan posten. Ik zou graag gewoon weer toegang tot mijn orginele account (johnfk) hebben.

  2. #2

    Standaard

    Stuur me in een PM even het oude e-mailadres ter verificatie en het wordt geregeld.

  3. #3

    Standaard

    Ok, ik heb mijn email en wachtwoord kunnen aanpassen. Email was even een probleem omdat dit in al in gebruik was. Dus maar een andere gebruikt.

    Echter..... toen ik deze reactie wilde posten had ik geen rechten (of iets anders). Het is onder mijn oude account dus niet mogelijk om berichten te posten.

    Zal ook wel goed komen.

    Groeten en bedankt,

    John

  4. #4

    Standaard

    Je andere account wacht nog op een e-mail confirmation. Check je mailbox dus even!

  5. #5

    Standaard

    Ok, alles werkt weer naar behoren.

    1ste keer geen confirmation email gehad en dus mijn email adres nogmaals verandert en toen wel succes.

    Overigens is de mededeling dat je bij het veranderen van je email adres weer een email krijgt voor confirmation wel heeeeel erg kort in beeld.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •