Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 166 worden weergegeven.

Discussie: [REG] Uwe Boll

  1. #1

    Standaard [REG] Uwe Boll

    Eindelijk hier is onze kans.

    Teken hier als je wilt dat Uwe Boll stopt met films maken (bij 1 mln heeft hij gezegd te stoppen).

    Als je wilt dat hij wél doorgaat, teken dan hier.

    Kijk dit filmpje even als je nog twijfelt:

    http://nl.youtube.com/watch?v=SPuN7o-MIxE
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #2

    Standaard

    Ik heb deze petitie getekend, en ik heb het thans niet op die online petities. Ik wil gewoon zien wat hij doet als er effectief een miljoen handtekeningen gevonden worden. Als hij dan nog niet stopt gaat hij definitief alle geloofwaardigheid verloren hebben, en dat is waar ik op reken.

    Het was een tijdje grappig, maar nu begint het toch iets te belachelijk te worden hoe die man geld verkwist, de reputatie van games verpest en zichzelf dan blijkbaar ook nog geweldig vindt.

  3. #3

    Standaard

    Ik vind vooral zijn videoreactie nogal sneu
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik vind vooral zijn videoreactie nogal sneu
    Hij wordt gewoon wanhopig. Ze bieden hem niet meer de budgetten aan die hij bij zijn eerste films kreeg en steeds meer mensen maken de juiste keuze om hem en zijn gezaag gewoon te negeren, zodat hij steeds harder gaat roepen om toch nog wat aandacht te krijgen. Het is best zielig..

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Het was een tijdje grappig, maar nu begint het toch iets te belachelijk te worden hoe die man geld verkwist, de reputatie van games verpest en zichzelf dan blijkbaar ook nog geweldig vindt.
    Uhu, iedereen reageert de laatste tijd met bulderlachen omdat hij heeft gezegd dat hij "the only talented director in the fucking business" is, maar men is blijkbaar vergeten dat hij deze of een gelijkaardige stunt uithaalt voor de release van elk van zijn films... nu, op zich, als ik moest kiezen wie er moest verdwijnen, Boll of de makers van Scary/Epic/Date Movie, dan wist ik het wel... Boll's films zijn immers an sich nog licht vermakelijk, juist omdat ze zo kitscherig zijn. Jason Statham is nu in mijn ogen definitief een geldhoer nu hij heeft meegedaan in Dungeon Siege, om van John Rhys-Davies nog maar te zwijgen (I trusted you Gimli ), maar de vechtscènes in die film waren nog best vermakelijk. Power Rangers in medieval times ftw! xD
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  6. #6
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Wat hij zegt over George Clooney en Michael Bay vind ik dan wel weer vet... Maar wel een zielige vent eigenlijk...
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik vind vooral zijn videoreactie nogal sneu
    't Is echt een zielig gefrustreerd ventje, en mán wat heeft hij een egoprobleem. "Aai em ze oonlie fukking gienius in the mooviiie bizness". Michael Bay maakt inderdaad wel popcornfilms, maar daar komt tenminste nog volk naar kijken. En Bay staat niet met 4 films in de IMDB Bottom 100, zoals een welbepaalde regisseur...

    Pro Boll: 103 handtekeningen
    Contra Boll: 185263 handtekeningen (and counting)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    Wat hij zegt over George Clooney en Michael Bay vind ik dan wel weer vet...
    Waarom? Hij kakt op Bay omdat hij weet dat meer mensen dat doen en hij hoopt zo op wat sympathie te kunnen rekenen. Maar Bay is gewoon een succesvol regisseur in zijn genre, de pretentieloze mainstream actiefilm. Zijn films brengen gigantisch veel op en hij heeft een fanbasis, en dat steekt iemand als Boll (die nog niet eens de camera op de juiste plaats kan laten zetten om een scene te filmen en nog nooit een vermakelijke actiescene in een film heeft weten te steken) de ogen uit natuurlijk.

    De commentaar op Clooney is al helemaal belachelijk. Alsof Michael Clayton een mainstream film was bijvoorbeeld.. En Clooney wordt niet zelden door mensen in de business de laatste echte Hollywoodster genoemd omdat hij veel charisma heeft en tenminste een imago voor zichzelf hoog weet te houden in tegenstelling tot al die jonge mensen die in de val van de papparazzi lopen en die aandacht precies nog leuk vinden ook. Boll behoort zelf trouwens ook tot die categorie. Dat motto "iedere publiciteit is goede publiciteit" gaat naar mijn mening in veel sectoren misschien op, maar niet in de showbusiness. Daar is imago net alles.

    En Eli Roth vernoemt hij ook nog.. niet dat dit een brilliant regisseur is maar hij levert wel vermakelijke horrorfilms af. Terwijl iets als House Of The Dead gewoon onkijkbaar is.

    De enige reden waarom hij dit doet is dat hij hoopt dat de mensen die hij vernoemt een rechtszaak aanspannen of iets dergelijks zodat hij nog wat langer in het nieuws blijft. Gelukkig zijn ze daar alle drie niet ingetrapt. Bay noemt hem een zielige vent, Roth noemt dit het grootste compliment dat hij ooit gehad heeft.

  9. #9

    Standaard

    Ik vind de videoboodschap eerder hilarisch dan sneu
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #10

    Standaard

    Wat een arrogante kneuzenkoning is het toch ook.
    Ook nog Michael Bay gaan afkraken Ik weet dat veel mensen zich negatief uitlaten over Bay, maar persoonlijk houd ik van zijn films en Boll is nog te min om zijn voeten te kussen.

    Heb met plezier de petitie getekend.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  11. #11

    Standaard

    186559 Signatures Total

    Heb hem dus ook maar getekend. Ben niet echt gediend van zijn filmkunsten.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  12. #12

    Standaard

    Ik heb voor de goede orde de onderliggende link getekend... 8) http://www.petitiononline.com/uwelive/petition.html

    Want deze man is een levende legende! Alleen jammer hoe hij zo over andere regisseurs spreekt met dat Duitse accent. Voor de rest moet hij gewoon doorgaan waarmee hij bezig is wel zonder Duitse belastingcenten.

    Ik kan me trouwens nog goed de ervaring van House of the Dead herinneren.



  13. #13

    Standaard

    Uwe is God.

    Boll wil met zijn film Postal op 23 mei de strijd aangaan met Indiana Jones 4 .

    “On the Indiana Jones weekend - May 23 - we will go out and destroy Indiana Jones in the Box Office! We all know that Harrison Ford is older as my grandpa and his time is up - would Michael Moore say!”

    “Spielberg gets sloppy. We saw that with War of the Worlds (why the fuck the older brother survived?) and also in parts of Jaws, E.T., Munich etc.! My performance in Postal as ‘Nazi Theme Park Owner’ outperforms easily Ben Kingsley in Schindler’s List!”


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boll
    older as my grandpa
    xD
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Die man heeft echt serieus last van grootheidswaanzin.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #17

    Standaard

    vorige week ergens die petitite ook getekend.... De man is echt afschuwelijk, die arrogantie, pretentie.... slaagt gewoon nergens op want hij heeft nog geen enkel werk afgeleverd dat zelfs maar een beetje geslaagd te noemen is...

    zoals we hier in Antwerpen zegge, hij heeft het hoog in zijn bol(l)
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  18. #18

    Standaard

    Duimen maar...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Bijna 191.000 handtekeningen. Ik vind dat het te traag gaat.

  20. #20

    Standaard

    Denken jullie nu echt dat dit iets helpt? Ik had jullie toch hoger ingeschat hoor jongens
    Zelfs al haalt hij (in een parallelle dimensie ofzo, het is immers al vrij duidelijk dat men er waarschijnlijk niet zal komen) die miljoen handtekeningen, dan nog gaat hij lustig door hoor... en enkel wij (de "hardcore community") zullen hem uitlachen omwille van zijn verloren geloofwaardigheid... hij zal gewoon verdergaan met flutfilms maken en om de één of andere reden subsidies blijven krijgen van de studio's. Hem onttrekken van big budget is alvast één stap, maar hopelijk wordt hij snel ontslagen uit zichzelf, daar kun je enkel maar op hopen...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #21

    Standaard

    Je hebt wellicht gelijk hoor Dennoman. Dat het zo traag gaat om een miljoen handtekeningen te bereiken toont meteen ook goed aan hoeveel mensen er hier nu echt een bal om geven. Misschien streelt het Boll z'n ego teveel om effectief een miljoen mensen te vinden die het zich aantrekken

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Die Uwe heeft het te hoog in zijn Boll zitten.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Die man heeft echt serieus last van grootheidswaanzin.
    Dat maakt hem juist een mens zoals jij en ik. Ik heb veel respect voor deze man.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Dat maakt hem juist een mens zoals jij en ik. Ik heb veel respect voor deze man.
    Malloot
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •