Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 166 worden weergegeven.

Discussie: [REG] Uwe Boll

  1. #26

    Standaard

    Sorry, dat niet ik meeloop met de rest van de mensen hier! De vraag is alleen wie zijn hier de malloten?!

  2. #27

    Standaard

    Ik snap de ophef niet helemaal... Ik ken de man niet en heb voor zover ik weet geen films van hem gezien. Vanmiddag een beetje info doorgenomen, maar vanwaar alle commotie (niet alleen hier maar ook op bv. imdb)? En in dit topic trekken mensen het zich ook al zo aan. Snap het niet echt Laat die gast en z'n films lekker links liggen.

    De filmpjes zijn wel weer grappig
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen Bekijk bericht
    Ik snap de ophef niet helemaal... Ik ken de man niet en heb voor zover ik weet geen films van hem gezien. Vanmiddag een beetje info doorgenomen, maar vanwaar alle commotie (niet alleen hier maar ook op bv. imdb)? En in dit topic trekken mensen het zich ook al zo aan. Snap het niet echt
    2 Redenen. 1: De man maakt erbarmelijk slechte films en 2: hij weigert dat categorisch onder ogen te zien. Met als resultaat z'n vage acties tegen critici, waaronder de filmpjes in deze thread en een uitdaging aan het adres van filmcritici tot een boksmatch. Dat ontlokt de reacties die je hier en op zo'n beetje elke filmsite kunt zien. De man is gewoon een moderne Ed Wood.

    Daar staat tegenover dat hij er wel telkens weer in slaagt acteurs en een budget bij elkaar te sprokkelen die het niveau van z'n talent verre overstijgen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Sorry, dat niet ik meeloop met de rest van de mensen hier! De vraag is alleen wie zijn hier de malloten?!
    Het gaat me niet op je mening (dat hij wél wat kan), maar dat je zijn grootheidswaanzin loopt goed te praten, dat is echt geen gezonde eigenschap om te hebben hoor
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Het gaat me niet op je mening (dat hij wél wat kan)
    Die mening suggereerde anders wel dat 'de grote boze massa' elkaar alleen maar napraat (waarin volgens mij weer de suggestie zit dat men Boll eigenlijk helemaal niet zo slecht vindt). Dat nodigt natuurlijk ook een terechte tegenreactie uit. 'De massa' (overigens erg generaliserend) heeft niet per definitie ongelijk. Ik ken werkelijk niemand die vindt dat Boll goede films maakt -laat staan iemand die het stuitende gebrek aan niveau in z'n films zou willen relativeren.
    De gretigheid waarmee men kritiek op z'n films kenbaar maakt, wordt door hemzelf uitgelokt. Waarschijnlijk gedeeltelijk als poging om publiciteit voor z'n films te genereren.
    Laatst aangepast door mark t : 13-04-2008 om 20:45
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Sorry, dat niet ik meeloop met de rest van de mensen hier! De vraag is alleen wie zijn hier de malloten?!
    Wij dan alleszins zeker niet... ik heb ook een filmsmaak die erg verschilt van "de massa", maar dat wil dan niet zeggen dat de maatschappij vreemd is, maar dat ik dat ben voor de maatschappij. Dat moet je leren erkennen, dat jij de zonderlinge mening hebt. Verder heb je een heel goeie filmsmaak naar mijn mening, leid ik af uit je filmkeuzes, maar ik vind het echt bizar dat je in deze man zijn façade trapt. Dit is geen echte man die tot zijn kijkers spreekt, dit is een goed ingestudeerd typetje met een soort bovenmenselijke arrogantie...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Dit is geen echte man die tot zijn kijkers spreekt, dit is een goed ingestudeerd typetje met een soort bovenmenselijke arrogantie...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Het gaat me niet op je mening (dat hij wél wat kan), maar dat je zijn grootheidswaanzin loopt goed te praten, dat is echt geen gezonde eigenschap om te hebben hoor
    Zoals Mark ook al zegt dit is gewoon de moderne Ed Wood. Wie weet wat Ed Wood wel niet allemaal geroepen heeft tegen grote regisseurs toendertijd. Alleen jammer dat het over de ruggen gaat van de Duitse belasting betaler...

    Één vraag nog Patrick en Dennoman, welke films hebben jullie van hem gezien? Ben wel benieuwd naar jullie reactie's over de films.

  8. #33

    Standaard

    In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale

    Ik heb er ongeveer driekwart van gezien, met voortspoelen enzo aangezien de cheesy dialogen en vreselijke overacting me echt de keel uitkwamen. De vechtscènes leken zo uit Power Rangers geplukt (inclusief Putties!), maar Jason Statham staat, net zoals in andere prenten, genietbaar te vechten. Hij is ook zowat de enige "saving grace" van deze ongelooflijke ***film. Je kunt zeggen wat je wilt, maar dit is echt gewoon niet goed. Ed Wood is tientallen keren getalenteerder dan deze prutser, aangezien hij tenminste deed wat hij deed met (zelfs voor die tijd) weinig middelen en nog best goeie acteurs, zoals Béla Lugosi. Natuurlijk is zijn oeuvre eigenlijk veredelde pure nonsens, maar toch is het nog lekker camp en genietbaar, maar Boll... nee. Echt niet leuk meer.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  9. #34

    Standaard

    Duidelijk die moet ik echt eens gaan kijken. 8)

  10. #35

    Standaard

    Je doet maar
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  11. #36

    Standaard

    Heb anti-getekend. Slechte films maken mag, maar Boll misbruikt plots en settings van games om er crappy films van te maken en dat kan ik als gamer gewoon niet verdragen. Verdere uitleg overbodig. Stop deze idioot, voordat hij echt goeie games gaat verkrachten

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Heb anti-getekend. Slechte films maken mag, maar Boll misbruikt plots en settings van games om er crappy films van te maken en dat kan ik als gamer gewoon niet verdragen. Verdere uitleg overbodig. Stop deze idioot, voordat hij echt goeie games gaat verkrachten
    Helemaal mee eens. Een slechte filmmaker mag van mij best zijn ding blijven doen, ik hoef er niet naar te kijken. Uwe Boll veroorzaakt echter eigenhandig misschien wel onherstelbare schade aan het imago van gamesverfilmingen.

    Als een getalenteerde regisseur nu geld probeert te werven voor een leuke gameverfilming, zal hij eerst moeten bewijzen waarom dit beter wordt dan wat tot dusver gemaakt is op dat gebied.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #38

    Standaard

    Welke heb jij allemaal gezien dan, Patrick? (tweede keer dat ik het vraag!)

  14. #39

    Standaard

    Ik heb Alone in the Dark, House of the dead en die Dungeon Siege film gezien en ik kan hieruit alleen maar concluderen dat al die films verschrikkelijk slecht zijn. Der lopen zoveel goede acteurs rond ( vooral in Dungeon Siege ) en je zou je er toch voor moeten schamen om in zo'n prul rond te lopen. Daarnaast heeft het ook weer zo weinig met de spellen te maken ( Vooral Alone in the Dark sloeg werkelijk waar NERGENS op!)

    Lynch die man!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Zoals Mark ook al zegt dit is gewoon de moderne Ed Wood.
    Dat bedoelde ik in dit geval niet als compliment. De opdringerigheid van Uwe Boll maakt z'n gebrek aan talent een stuk irritanter dan bij Ed Wood.
    Je kunt er een quasi-intellectuele discussie van proberen te maken, maar Uwe Boll maakt gewoon erg slechte films. De verhalen, dialogen en personages zijn vergeven van clichés en halen het niveau van het gemiddelde opstel van een scholier nog niet. Als je werkelijk het gevoel hebt dat je de man moet verdedigen, dan ben ik wel eens benieuwd naar wat je dan zo goed aan hem/zijn 'films' vindt.
    Laatst aangepast door mark t : 14-04-2008 om 18:54
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Welke heb jij allemaal gezien dan, Patrick? (tweede keer dat ik het vraag!)
    3 films in de bottom top 100, dat zegt toch al genoeg? Ik heb nooit een hele film uitgekeken van de beste man, maar gezien de enorme consensus over zijn kwaliteiten gecombineerd met de dingen die ik wel heb gezien, kan ik heus wel de nodige conclusies trekken
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    2 Redenen. 1: De man maakt erbarmelijk slechte films en 2: hij weigert dat categorisch onder ogen te zien. Met als resultaat z'n vage acties tegen critici, waaronder de filmpjes in deze thread en een uitdaging aan het adres van filmcritici tot een boksmatch. Dat ontlokt de reacties die je hier en op zo'n beetje elke filmsite kunt zien. De man is gewoon een moderne Ed Wood.

    Daar staat tegenover dat hij er wel telkens weer in slaagt acteurs en een budget bij elkaar te sprokkelen die het niveau van z'n talent verre overstijgen.
    Owk..! Maar het boeit me nog niet echt
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    3 films in de bottom top 100
    4
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  19. #44

    Standaard

    zijn reactie was wel een tikkie te overdreven,wat heeft hij veel eigendunk zeg en hij is ook een tikkie te arrogant en te brutaal

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rami16 Bekijk bericht
    en hij is ook een tikkie te arrogant en te brutaal
    Het understatement van het jaar...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #46

    Standaard

    Zelf heb ik nog nooit iets gezien van zijn werk. Ik zie niet in waarom ik mijn tijd zou verdoen aan zo'n werken. De trailers alleen al.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    http://nl.youtube.com/watch?v=BiB7n8XWfyY

    Ik kan nu al niet meer wachten...
    Ik snap echt niet wat je probeert te bereiken hoor... zeg gerust wat je wilt, daar niet van (het is tenslotte een vrij land, nu euhm, toch daar, hier niet ), maar de algemene consensus is en blijft dat Uwe Boll een talentloze, bovenmaats arrogante, onwetende kwal van een regisseur is. Als je cool of alternatief wilt lijken door deze man op te hemelen, je doet maar...

    En als je sarcastisch probeert te zijn, lukt het niet vrees ik
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    http://nl.youtube.com/watch?v=BiB7n8XWfyY

    Ik kan nu al niet meer wachten...
    beetje vreemd filmpje dit dan tegen nogal wat schenen schopt...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #50

    Standaard

    Ik sluit ff rijmend af,
    Uwe Boll is een grote drol,
    en Verhoeven die knul, is een grote...

    Iemand die een klinker wil kopen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •