Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 166 worden weergegeven.

Discussie: [REG] Uwe Boll

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    beetje vreemd filmpje dit dan tegen nogal wat schenen schopt...
    Met andere woorden: Een (letterlijk en figuurlijk) hele goedkope manier van aandacht vragen. Een slecht uitziend filmpje op youtube dat zogenaamd controversieel wil zijn.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik sluit ff rijmend af,
    Uwe Boll is een grote drol,
    en Verhoeven die knul, is een grote...

    Iemand die een klinker wil kopen

    Stel je toch niet aan er zijn zoveel slechtere regisseurs...

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Stel je toch niet aan er zijn zoveel slechtere regisseurs...
    Ik daag je uit om er 1 te noemen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #54

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik daag je uit om er 1 te noemen
    Mel Gibson?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #56

    Standaard

    High five!


    Mag ik jou trouwens wat vragen Verhoeven: welke films heb jij van de man gezien?
    Toch meerdere mag ik hopen? Aangezien je zo'n duidelijk beeld van de kwaliteiten van deze prutser hebt?
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    beetje vreemd filmpje dit dan tegen nogal wat schenen schopt...
    Sommige reacties eronder zijn dan wel weer grappig.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #58

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Inderdaad, zo slecht is hij niet. Je geeft tenslotte wel een 1.0

    En oja, we zijn al over de 200.000 stemmen!
    Laatst aangepast door Kees Hoekerd : 16-04-2008 om 12:39

  10. #60

    Standaard

    Oké, jongens ik geef me gewonnen...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Inderdaad, zo slecht is hij niet. Je geeft tenslotte wel een 1.0
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Oké, jongens ik geef me gewonnen...
    Hoeft helemaal niet, maar je wil ook duidelijk helemaal niks zeggen, aangezien je zijn films dus kennelijk ook Kwalitatief Uiterst Teleurstellend vindt. Als je het nog vermakelijke prenten vond, had je nog iets te verdedigen, maarjah, door die 1 heb je dus zelf onderbouwd dat alles wat je hier zegt geen steek houdt.

    Mooi, dat is dan 10.000 stemmen op een hele week tijd, terwijl de petitie misschien twee weken online staat. Nee, aan dat miljoen komen we nog in geen honderd jaar. En zelfs al raakten we eraan... achjah, zie tirade op pagina 1 of 2
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  13. #63
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    208131

    Hoeveel jaar de tijd hebben we om die miljoen te bereiken?
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht

    Hoeveel jaar de tijd hebben we om die miljoen te bereiken?
    Ja, maar dan gaat Boll roepen dat het een paar maanden duurde om de miljoen te bereiken en trekt hij zich er niets meer van aan (als die dat überhaupt al wel van plan was).
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik daag je uit om er 1 te noemen
    Ulli Lommel, heb ik nog al wel eens ergens genoemd hier op het forum als een voorbeeld van iemand die nog slechtere films maakt dan Uwe Boll Alleen, die man hoor ik dan weer nergens roepen dat zijn films meesterwerken zijn, dus daarom valt hij minder op als Boll Hij maakt ook alleen straight-to-dvd films die op IMDB gemiddeld iets van een 1,5/10 hebben als score.

    En die miljoen stemmen gaan we nooit bereiken. Jammer, ik had echt willen zien of hij het lef had om er mee op te houden, maar waarschijnlijk kennen we het antwoord daarop wel

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ja, maar dan gaat Boll roepen dat het een paar maanden duurde om de miljoen te bereiken en trekt hij zich er niets meer van aan (als die dat überhaupt al wel van plan was).
    Dankzij de mechaniek van de Amerikaanse filmwereld maakt het geen reet uit wat Boll over zichzelf denkt. Als geen enkele studio in hem geïnteresseerd is, heeft hij gewoon geen werk, zo eenvoudig is dat. Helaas is eender welke vorm van publiciteit ook publiciteit, en dit truukje heeft vast weer voor enkele extra kijkers voor Postal gezorgd...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ulli Lommel, heb ik nog al wel eens ergens genoemd hier op het forum als een voorbeeld van iemand die nog slechtere films maakt dan Uwe Boll Alleen, die man hoor ik dan weer nergens roepen dat zijn films meesterwerken zijn, dus daarom valt hij minder op als Boll Hij maakt ook alleen straight-to-dvd films die op IMDB gemiddeld iets van een 1,5/10 hebben als score.

    En die miljoen stemmen gaan we nooit bereiken. Jammer, ik had echt willen zien of hij het lef had om er mee op te houden, maar waarschijnlijk kennen we het antwoord daarop wel
    Ik onderteken helemaal niets, iedereen heeft de vrijheid om films te maken, ook Uwe Boll.
    Ik ben ervan overtuigt dat er altijd mensen zijn die ergens wel iets in zien.

    Ulli Lommel indeed, al heeft zelfs hij nog liefhebbers. Tijdje terug las ik toch lovende dingen over de man van een gerespecteerd member op dit forum.

    David DeCouteau is nog zo'n voorbeeld van een belabberd regisseur, vergeleken met die mensen maakt Boll ware meesterwerken
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art Bekijk bericht

    Ulli Lommel indeed, al heeft zelfs hij nog liefhebbers. Tijdje terug las ik toch lovende dingen over de man van een gerespecteerd member op dit forum.
    Gerespecteerd is veel gezegd Zeker sinds ik één van zijn reviews over Lommel las Seriously, die films zijn onkijkbaar. Een Boll film zou je met enig gevoel voor humor nog kunnen uitkijken.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art Bekijk bericht
    Ik onderteken helemaal niets, iedereen heeft de vrijheid om films te maken, ook Uwe Boll.
    Ik ben ervan overtuigt dat er altijd mensen zijn die ergens wel iets in zien.
    Het probleem is ook niet dat hij films maakt, maar dat hij vrijwel alleen maar gameverfilmingen maakt. Enorm veel potentieel daarin gaat nu verloren doordat hij het hele 'genre' een slechte naam bezorgd.

    Laten we hopen dat Max Payne heel goed wordt en dat het deuren gaat openen voor meer goede gameverfilmingen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art Bekijk bericht
    Ik onderteken helemaal niets, iedereen heeft de vrijheid om films te maken, ook Uwe Boll.
    Idd, daarom teken ik ook niet: de beste remedie om films van een bepaalde regisseur te vermijden is nog altijd: niet kijken
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #71

    Standaard

    Uwe Boll mag geen World of Warcraft-film maken

    Uitgegeven: 21 april 2008 15:01


    Regisseur Uwe Boll heeft geen toestemming van Blizzard gekregen om een World of Warcraft-film te maken. Dat laat Boll zelf weten aan de pers.
    Uwe Boll, bekend van zijn films over games, zoals BloodRayne, Alone in the Dark en House of the Dead, mag geen World of Warcraft-film maken. Bij Blizzard waren ze niet overtuigd dat Uwe Boll wat kan toevoegen aan de WoW-franchise.

    “Ik had contact met Paul Sams van Blizzard en hij zei: ‘Wij gaan niet de rechten van WoW verkopen. Vooral niet aan jou’”, vertelt Boll in een interview. “Misschien zijn ze bang, omdat de game online een groot succes is, dat de film het imago en de inkomsten kan beschadigen.”

    Boll heeft een gewoon publiek nodig

    “Je gaat ervoor, om de fans blij te maken, maar aan de andere kant heb je de hardcore gamers en die leven in een eigen wereldje. Het is onmogelijk om voor deze groep een film te maken waar ze tevreden over zijn”, aldus een getergde Boll. “Bovendien downloadt deze groep toch alleen maar films, ze betalen er nooit voor. Deze mensen hoef ik helemaal niet tevreden te stellen, ik heb een gewoon publiek nodig.”

    Bron: nu.nl

  22. #72

    Standaard

    Thank god!!! 8)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #73

    Standaard

    ‘Wij gaan niet de rechten van WoW verkopen. Vooral niet aan jou’
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    . Deze mensen hoef ik helemaal niet tevreden te stellen, ik heb een gewoon publiek nodig.”
    Deze zin is fout, hij bedoelt waarschijnlijk "ik heb gewoon publiek nodig". Die "een" is er te veel, Boll mag blij zijn als hij überhaupt publiek heeft. Niet te kieskeurig worden, Herr Doctor Uwe!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •